نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

ثمره ی عشق

عمه جون بالاخره اومد...

1390/2/8 15:47
نویسنده : مامانی
691 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یعنی ۲۹ اردیبهشت ۱۳۸۹ عمه جون تو رو برا اولین بار می دید آخه تا این موقع نتونسته بود برنامه اش رو هماهنگ کنه بالاخره می خواست از مالزی بیاد یه کم دو کم که دور نبود خیلی مشتاق بودیم هممون که زودتر هم ما ببینیمش هم اون تو رو ببینه ولی از یه طرف هم نگران بودم نکنه غریبی کنی و گریه کنی و عمه تو ذوقش بخوره آخه می دونستم چه قدر دوستت داره و چه قدر منتظرته   بابایی رفته بود فرودگاه دنبالش وقتی فهمیدم نزدیک خونه هستن تو رو گذاشتم تو روروئک جلوی در ورودی تا اینکه در رو باز کرد تو رو ببینه تو خونه مامان بزرگ بودیم اونم خیلی دلتنگ بود و وقتی عمه اومد نتونست طاقت بیاره و رفت جلوی در استقبالش پس با این حساب تو نفر سومی می شدی که عمه می دید تا در رو باز کرد شروع کرد قربون صدقه ات رفتن و با خرس عروسکی خوشگلی که دستش بود اومد نشست کنارت و به قول خودش باهات کوچ موچی (کوچولویی موچولویی) حرف میزد خدا رو شکر آروم بودی و زودی رفتی بغلش  منم داشتم فیلم میگرفتم ازتون خیلی دلم میخواست اولین عکس العملش رو ثبت کنم فکر می کردم گریه اش بگیره آخه خودم همچین حسی داشتم ولی اون بر عکس خیلی هم خنده رو رو خوشحال بود همین طور وقتی داشت می رفت من بازم گریه ام گرفت ولی اون خیلی جلوی خودش رو گرفت تا موقع خداحافظی ناراحت نباشیم خدا کنه همیشه موفق باشه و شاد روزای خوبی بود اون روزا که عمه ایران بود کاش بازم می تونست بیاد... این عکس ها مربوط به همون روز هست تو ی دو تاش توی بغل عمه هستی

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
 

 فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 عمه مینو و نیایش کوچولو

niniweblog.com

نیایش کوچولو و عمه مینو

niniweblog.com

سلام عمه جووووووووون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

عمه
5 اردیبهشت 90 21:13
 اولین دیدارت برام بهترین و زیباترین سورپرایز زندگی  بوده و اغوش کوچک تو که مشتا قانه به استقبال  من امد  رویایی ترین خوش امد گویی دنیا.  خیلی  دوستت دارم دختر قشنگم  
مامان یکتا
6 اردیبهشت 90 10:14
سلام باز هم مثل همیشه عالی بود عکس ها باز نمی شه گلم از طرف من هم نیایش را ببوس گلم
خاله
7 اردیبهشت 90 1:00
ببین همه چقدر دوستت دارن ... پس باید مواظب خودت باشیا خاله جون ... مامانتم اذیت نکن گلم !! میبوسمت ...
ساعت نیک
1 تیر 96 11:33
سلام. با ما وقت شناسی را به فرزندان خود بیاموزید و از یک تولید کننده وطنی حمایت کنید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد