نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

ثمره ی عشق

چند تا دونه عکس!!!

1390/5/18 0:10
نویسنده : مامانی
1,704 بازدید
اشتراک گذاری

تویی، تویی به خدا، این که از دریچه ماه

نگاه می کند از مهر با منش سخن است

تویی که روی تو مانند نو گلی شاداب

میان چشمه ی مهتاب،بوسه گاه من است

مال منی

تویی، تویی به خدا دلنشین چو رویایی

تویی، تویی به خدا، دلربا چو مهتابی

تویی، تویی به خدا عشق و آرزوی منی...

تویی تویی به خدا

جان و عمر و هستی من...

منم منم به خدا

عاشق لبخند شیرین توام

چون از دیدن این عکس خیلی ذوق کردی اینم برات گذاشتم عزیزم

آخه از خرسی ها خیلی خوشت میاد

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

خاله ی نینیش
18 مرداد 90 15:12
وای عزیز خاله چقد ناز شده عکسات .. ماه پیشونی خاله
نازنین نرگس نفس مامان
18 مرداد 90 17:44
فربو دختر ناز با این عکسای خوشگل
مامان حسام
18 مرداد 90 21:23
سلام چه دخمل ملوسی دارید ماشاالله لینکتون کردم
مامان ماهان
18 مرداد 90 23:25
چه دخمل نازی چه عکسای نازززززززی دست مامانی درد نکنه عالیه ..... نیایش جونم خیلی ماهی
مامان راميلا
19 مرداد 90 7:53
سلام واي خداي من خيلي نازي، انشاءا... خدا حفظش كنه .
مامان انديا فرشته کوچک
19 مرداد 90 8:13
اخي جونم چه دختره ملوسي داري خيلي نازه خدا حفظش کنه .دختره منم تو بيمارستان سينا به دنيا اومده .بوس براي نيايش جون


مامان اندیا جون ممنون از شما خیلی لطف دارین
ببخش وبلاگتون باز نمیشه.. در اولین فرصت حتما میام...
مادر نیایش کتاب آفرینش
19 مرداد 90 9:51
نیایش جون خیلی خیلی ناز شدی توی این عکس ها . دوست دازیم خیلی زیاد .
سارا(مامان سوگل)
19 مرداد 90 9:53
چه دختر نازی!چه وبلاگ قشنگی!
سارا(مامان سوگل)
19 مرداد 90 12:14
مرسی.منم وب شما رو لینک کردم.
بابایی نیایش کوچولو
21 مرداد 90 16:14
دختر قشنگ بابا طلا بلای بابایی منم تو رو خیلی دوست دارم فکر نکنی فقط مامانی عاشقته ها!! ولی مامانی بیشتر وقت داره و برای تو هم خیلی خیلی وقت میذاره خب البته خیلی هم مهربون تره ،هر دو تون عمر من هستید
لپ گلی
21 مرداد 90 16:32
راستی عزیزم لینکت کردم




خاله گلنار
22 مرداد 90 9:00
سلام خانومیییییییییییییییییییییییییییی .. خوبی عزیزم ؟ نیایش جون خوبه؟ نماز روزه هاتون قبول درگاه حق.. حتما روی ماه نیایشم رو ببوس


ممنون خانومی از شما هم قبول باشه
عمه
23 مرداد 90 7:27
سلام وروجک خوشگلم
چه شیرین زبون وبا نمک شدی عمه
عاشق این  ژست ها  وخنده هاتم
دلم یه دنیا برات تنگ شده. 
خیلی دوستت دارم  


منم عمه جون دوست دارم ممنون پیشم اومدی
مهرانه مامان مهرسا
24 مرداد 90 9:32
سلام ماشاءالله چقدر خوشكل و خانوم و بزرگ شدي عزيزكم
میوه بهشتی
25 مرداد 90 17:21
سلا م وای چه دخمل نازی خدا حفظش کنه مامانیش میشه به منم بگی چطوری عکسهای این دخملی خوشگل رو توی قاب گذاشتی ممنون میشم راهنماییم کنی عزیزم
میوه بهشتی
26 مرداد 90 16:32
سلام عزیزم ازت ممنونم که باعث شدی وبلاگ نی نی من خوشگل تر بشه روی ماه نیایش عزیزم رو هم ببوس


خواهش می کنم عزیزم منم منونم که پیش ما اومدی بازم بیا
فاطمه شجاعی
1 شهریور 90 19:00
سلام دخمل قشنگ و خواستنی چقد دلم برات تنگ شده ماشااله چه خانمی شدی الهی قربون این ژست های ملوست برم عزیز دلم
مامان آروین
2 شهریور 90 15:52

آپم´´´´´´´´´´´,;****,´´´´
´´´´´´´´´´´´,*¨¨,“¨¨*,´´´
´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@“;“;;-…
´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨“)““-““““
´´´´´´´´//,***¨¨¨¨*
´´´´´´´(,(**/*“¨““¨¨*
´´´´´´((,*/*;*)¨¨¨¨*
´´´´´((,**)*/**/¨¨¨”¨*
´´´´,(,****.*¨¨¨¨¨¨*
´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨*
´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨*
´´,***/*)¨*¨¨,¨*
´)*/*)*)*¨¨*
/**)**¨¨“\\)\\)
*/*¨¨¨¨,...)!))!).....,(
“,¨¨¨¨_)--“--“------/_.
این پرنده اومده شمارو به وبلاگم دعوت کنه!
.


ممنون اومدم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد