نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

ثمره ی عشق

"خونه ی ما"

1390/3/9 10:49
نویسنده : مامانی
1,124 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی تو خونه، مامان خنده به لب داره

دنیا می خنده به ما ،شادی میاره

بابا که از در میاد با بوسه ی شیرین

برای من کوچولو هدیه میاره

تو باغچه ی خونه ما ، پر از گل و گیاهه

اگه رو سبزه و گل پا بذاریم گناهه

ما مثل شاپرک ها ، می رقصیم دور گل ها

با هم آواز میخونیم تو این خونه ی زیبا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

خاله
9 خرداد 90 23:51
هورااااا مامان نیایش ....
مامان مسیح
10 خرداد 90 9:41
سلام به نیایش و مامان گلش ...خوبین ؟
به به چه شعری... نگفتین شاعرش کیه ؟


دوست داشتم خودم از این شعرا بگم ولی خب دیگه بلد نیستم..........
این شعر از اشعار کودکانه است نمیدونم شاعرش کیه!!!!!
مامان ماهان
10 خرداد 90 16:09
سارا
11 خرداد 90 9:58
وای چه شعر قشنگی
مادر نیایش کتاب آفرینش
11 خرداد 90 12:06
سلام مامانی نیایش . خوبین ؟ نیایش جون خوبه ؟ چرا مدتیه دیر دیر پست می گذارید ؟ من بدجوری به وبتون عادت کردم . به من هم سر بزنید . خوشحال می شم .
مریم
11 خرداد 90 12:36
آفرین به مامان فعاااااااااال که واسه دخترش دنبال شعر و هنر و ذوق میره شاد باشید
آزاده
11 خرداد 90 22:13
ـــــــــــــــــــــــــــ(¯´v´¯) ــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ــــــــــــــــ(¯´v´¯)ـــ (¯´v´¯) ــــــــــ (¯´v´¯)ــ(¯´v´¯) ــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ــــــــــــــــ (¯´v´¯)I love U...I love U...I love U(¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ع
mAhyA
12 خرداد 90 16:26
salam..........che shere ghashangiiiiiiiiiiiiiii
فاطمه شجاعی
14 خرداد 90 18:31
عزیزکم وقتی دلم برات تنگ میشه میام اینجا ببینمت دلم باز بشه ولی بیشتردلم لک میزنه ببینمت الهی قربونت برم قربون خودت ومامان باسلیقت برم که این شعرای قشنگ رو مینویسه و اینقدربرای این سایت زحمت میکشه ازخدای بزرگ ومهربون برای مامان قشنگت وخانوادش آرزوی صبر و سلامتی دارم
mAhyA
16 خرداد 90 13:46
سلام حتما بیاید پیش ما اپیم با سه تا پست جدید و کلی عکس
نازنین نرگس نفس مامان
17 خرداد 90 11:12
مامان نیایش یه کوچولو تنبل شدی ها بیا ببینیم از این ملوسک چه خبرایی داری
مامان مهرسا
18 خرداد 90 8:48
سلام چه شعر قشنگی این برای مامان نیایش
مریم
18 خرداد 90 11:16
سلامممممممم شیرین جون دختر گلت چطوره؟ میخواستم چند تا کتاب خوب یا سایت در مورد تربیت فرزند بهم معرفی کنی. ممنون بوس واسه نانی جون خودم
نازنین نرگس نفس مامان
19 خرداد 90 22:26
امشب شب ارزوهاست به همه ارزوهاتون برسید ایشالا
مادر نیایش کتاب آفرینش
21 خرداد 90 11:25
خبری ازتون نیست . نگران شدم . این دومین پستیه که می گذارم .
مریم
22 خرداد 90 8:26
سلام کجایی بابا!!!! چرا جواب نمیدی؟؟!! نگرانتم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد