نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

ثمره ی عشق

دندان های آسیاب اول

1390/3/1 18:43
نویسنده : مامانی
686 بازدید
اشتراک گذاری

هوررررررررررررااااااااااااا ، شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے  بالاخره دندون های آسیاب اول هم تشریف آوردن...  (این مثلا دندونه!!!!) حدس میزدم این همه اذیت ها و بی قراری ها و غذا نخوردن ها باز مربوط به دندون در آوردن باشه چند رو زپیش دیدم لثه ات بدجوری ورم کرده دیروز هم دستم به تیزیش تو فک بالایی ات خورد الانم سفیدی قشنگشو دیدم،2 تا دندون  آسیاب اول فک بالات که دیده میشه ولی فک پایینت هنوز ورم کرده  هستش ایشالا زودتر در میاد این چهار تا هم که در بیاد 12 تا دندون داری Cute 
smiley

 جالب اینجاست که دندون های نیشت در نیومده هنوز الان 4 تا دندون بالا داری 4 تا پایین...

چند روز پیش که برای کنترل وزن برده بودمت مرکز بهداشت... میگفت اصلا وزن اضافه نکردی 10 و نیم کیلویی من گفتم خب الان دیگه زیاد هم نباید وزن اضافه کنه تازه فکر کنم داره دندون هم در میاره به خاطر اونه که بی اشتهاست ولی اصرار اصرار که برو پیش دکترمون رفتیم بعد کلی سوال و بالا پایین کردنت! گفت یه آزمایش خون و ادرار و مدفوع براش مینویسم ،حالا من مونده بودم چه جوری این آزمایش ها رو از تو وروجک باید گرفت ولی خب امروز صبح آزمایش خون دادی http://s1.picofile.com/file/6396700200/hospitalbed2.gifبمیرم برات عزیزم چه گریه ای کردی همش میگفتی نه نه نهههه ....شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے تازه هر چی هم چسب میزد رو دستت تندی میکندیش هم لباست رو کلی خونی مالی کردی هم منو ....بالاخره تموم شد تا ببینیم بعد چی میشه ان شاءالله که هیچ مشکلی نیست و همش به خاطر این دندون هاست...

اومدیم خونه یه کمی صبحانه خوردی خیلی کم من رفتم تو آشپز خونه گفتم شاید اگه خودت بخوای بخوری بهتر بخوری ولی اومدی پشت سرم زدی به پام و گفتی مامان ،مامان ... بعد دستمو کشیدی و گفتی مامان خواب ،گفتم الان بیا بازی کنیم چرا میخوای بخوابی ببین تلویزیون برنامه کودک داره ،گفتی خامو...خامو بعد هم رفتی خاموشش کردی و دستمو کشیدی بردی تو تخت و گفتی مامان ،جی جی ،خواب خواب، الهی فدات شم با اون حرف زدنت

خوش به حالت که میتونی شیر بخوری و راحت بخوابی.... گلم بخواب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله
1 خرداد 90 13:09
آخی .. بمیرم خاله جون . بزرگ میشی یادت میره !!! دندوناتم مبارک باشه !! خوب شد که دراومد و راحت شدی .
نازنین نرگس نفس مامان
1 خرداد 90 14:39
الهی بمیرم ازمایش خون دادی خاله ایشالا همیشه تندرست باشی وسلامت این بی تابی هه هم مال دندونات باشه





ممنون خاله که به من سر میزنی


عمه
1 خرداد 90 20:30
نازدونه قربونت برم به به بخور لپای گلیت 
چاق شه دوباره.
 خدا کنه بقیه دندونات اینقدر اذیتت نکنن.
الاهی فدای مظلومیت برم که 
 با جی جی  همه دردا  از یادت میره.
خوشگلم به زودی دهانت پر از مروارید های زیبا میشه . 
دوستت دارم عزیزم


ممنون عمه جون که به من سر میزنی منم دوست دارم بوووووووووووووووووو
آزاده
1 خرداد 90 23:05
مبارك باشه اين مرواريد هاي كوچولو ... حسابي داري ثروتمند ميشيا
ايشالا هميشه سالم بمونن
مامان كه به ما سر نميزنه ولي خوب من دوست دارم بيام و اخبار جديدت و بشنوم
چي كار كنم دل نازكم ديگه


ممنون خانومی من همیشه بهتون سر میزنم اما نمیدونم چرا نمیتونم نظر بذارم گفته بودم بهتون وبلاگت بعضی وقتا باز نمیشه برام نمیدونم اشکال از اینجاست یا از blogfa بازم ممنون که سر میزنی لطف داری
آزاده
2 خرداد 90 14:00
میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل، صدیقه کبری، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و بزرگداشت مقام زن و روز مادر را به شما دوست گلم تبریک میگم

خواستم پست بالا پیام بزارم نشد


ممنونم عزیزم همیشه زنده باشی و سلامت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد