نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

ثمره ی عشق

تقدیم به خدای مهربونم

1390/2/28 18:44
نویسنده : مامانی
1,172 بازدید
اشتراک گذاری

     هر روز، روز نیایش من است ...


تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

هر روز با تمام وجودم خدا را شکر میکنم ..

خدا را شکر میکنم  برای همیشه ها ... 

خدا را شکر میکنم که کاری نکردم که "مبادا " از من برنجد . 

خدا را شکر میکنم که در " روز مبادای من  " تنها نیستم . 

خدا را شکر میکنم که برایم " کمکی در روز مبادا " در نظر گرفته . 

خدا را شکر میکنم که خودش ، هوای آسمان مرا دارد.!! 

خدا را شکر میکنم برای نداشته هایم. 

خدا را شکر میکنم برای داشته هایی که به زور به من داد.

خدا را شکر میکنم برای داشتن هایی که از من به زور گرفت . 

خدا را شکر میکنم برای تمام حسرتهایی که میدانست و بر دلم نشاند . 

خدا را شکر میکنم برای تمام حسرتهایی که دانسته  از من گرفت . 

خدا را شکر میکنم برای تمام اندوخته های روز مبادایی که به برایم رقم زده  . 

خدا را شکر میکنم که در تنگیها هم نفس میکشم . 

خدا را شکر میکنم که مرا غرق در عشق ساخت  . 

خدا را شکر میکنم که قلبم پر از شور و احساس است  . 

خدا را شکر میکنم که آسمانی آبی بالای سر و زمینی هموار در زیر پا دارم .  

خدا را شکر میکنم که دستان نامرئی او ، همواره بازوانم را در برگرفته  . 

خدا را شکر میکنم که در غمهایم ، اشکهایم را دیده  . 

خدا را شکر میکنم که در تنهایی ، مرا تنها نگذاشت  . 

خدا را شکر میکنم که تنهایم اما او ، روبرویم نشسته . 

خدا را شکر میکنم هر دم مرا میبیند و به من لبخند میزند . 

خدا را شکر میکنم که در بد ترین شرایط مرا بر دوش گرفت  . 

خدا را شکر میکنم که مرا فقط برای خود من ، میخواهد  . 

خدا را شکر میکنم که دستی برای التماس به درگاهش به من داد  . 

خدا را شکر میکنم که دوستش دارم ، و بی هیچ نظری ، عاشق و دوستدار من است ... 

    خدا را شکر

 

                            خدا را شکر

 

                                                     خدا را شکر

                                                             .

                                                             .

                                                             .


 

 

نازنین دخترم،نیایشم ،همیشه خدا رو به خاطر داشتن تو شکر میکنم ، از خدای مهربونم جز سلامتی ات چیزی نمیخوام ،خیلی خوشحالم که اسمت رو نیایش گذاشتم تا هر لحظه با صدا زدن اسمت احساس آرامش کنم چون تو حاصل نیایش من با خدای منی، همون لحظه که تصمیم گرفتم اسمت رو نیایش بذارم مطمئن بودم که خدا به دلم انداخت تا از توی اون حال و هوای قشنگ راز و نیازم با خالق تو به تو برسم ...به نیایشم به عشقم به پاره تنم

دلم میخواد مثل اسمت که مظهری از آرامشه آروم باشی و پاک همیشه ی همیشه... عزیزترینم دوستت دارم...

نیایش با خدا اوج نیاز است

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان مهرسا
28 اردیبهشت 90 15:02
ببخشید یادم رفت اسمم را بگم
نازنین نرگس نفس مامان
1 خرداد 90 0:02
نیایش زیبایی بود
مهدی
28 مرداد 92 9:35
الهی زنده باشه
منم ی دختر سه ساله دارم اسمش نیایشه


ممنون از محبتتون
خدا دختر کوچولوتون رو حفظ کنه
نیایش هم بابا مهدی ش رو خیلی دوست داره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد