نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

ثمره ی عشق

سمفونی نیایش !!!

1393/2/31 17:24
نویسنده : مامانی
1,607 بازدید
اشتراک گذاری

کااااااااااااااشکـــــــــــی

کا کا کاااااااااااشکـــی

زنبااااااااااااااار ، زنبااااااااااااااااااار

کَ کَ کَــــــــرِت

کَ کَ کَــــــــرِت (carrot)

دووووووووووووووووووووووست دااااااااشت .... آ آ آ آ  !!!!!!!!!!!!!

 قوی

همین جا تو اتاقت هستم و دارم وبگردی میکنم که صدای آوازت توجهم رو جلب میکنه نگات میکنم داری با ادای خاصی میخونی با یه حرکات دست و چشم جالب و با مزه و تموم که میشه دستت رو روی سینه ات میذاری و میگی خیلی ممنان خیلی ممنان !!!!

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

نتونستم چیزی نگم ! گفتم عزززززززززززیزززززززززززززززززززم قربونت برم چی میخوندی به منم میگی ؟بغل

 گفتی آخه میدونی من عادت دارم قبل از خواب آواز میخونم اینم یه آواز بودراضی

جدا از شعر بامزه ای که ساخته بودی لحنت و مدل خوندنت هم جالب بود

کاش میتونستم آواز خوندنت رو بنویسم اون جاهایی که صدات رو میکشیدی و حرکات دست و چشمت خیلی خاص بود...

تازگی کلمه ها رو بعضی وقتا به شکل عجیب و غریب تبدیل میکنی خیلی جالبه در نوع خودش !

مثلا زنبار که همون زنبوره و ممنان همون ممنون !!!

خیلی چیزای دیگه هم هست که الان یادم نمیادزبان

وقتی میفهمی بابا میخواد بره گلخونه دیگه سر از پا نمیشناسی دلت میخواد به سرعت برق و باد خودت رو بهش برسونی عاشق جوجه ها و کبوترا و حتی اون سگه هستی مشتاق اینکه براشون غذا ببری و سگه برات دم تکون بده و خودش رو به پشت بندازه رو زمین و هی خودش رو لوس کنه و تو ذوق کنی و دنبال این جوجه ها بدوی و بگیریشون و هی دست بزنی به برگای خیار و بگی چه زبره و  گلای زرد سرش رو بو کنی و بگی بوی خیار میده و خیار بکنی و بخوریزیبا

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (10)

نظرات (10)

مامان سویل و آراز
31 اردیبهشت 93 18:10
سلام واااااااای نیایش خوش به حالت چه کیفی میکنی واسه خودت چه دنیایی دارین شما بچه ها سویل من هم به سن نیایش جون از خودش کلمه های عجیب و غریب درست میکرد میگفت دارم فارسی حرف میزنممیبوسمتون
مامانی
پاسخ
مامی کیانا
1 خرداد 93 10:53
آخرش فكر كنم نيايشي شاعري خواننده اي بازيگري چيزي بشه زمينه ش رو داره به نظرم واي گلخونه مال خودتونه؟ خيار تازه چين به به چه مزه اي داره/ نوش جونت
مامانی
پاسخ
خاله
1 خرداد 93 14:23
عززززززززززززیزم چه بانمک می خونده این موش موشک اگه استعدادهاش پرورش پیدا کنه تو بزرگی حتما هنرمند میشه چه عکسای خوشگلی . قربونش برم من .. خب نیایش که اینقدر عشق حیوونا رو داره این جوجه اردک ها دستشو می بوسن ها !!! شوخی کردم ! تا فردا بیشتر مهمونمون نیستن .... چه خوب که تند تند پست میذاری .. بازم از این کارا بکن
مامانی
پاسخ
اتی
2 خرداد 93 20:29
خیلی قشنگه و نازه من نمیتونم می پسندم رو انتخاب کنم اپم
مامانی
پاسخ
نسرین مامان باران
3 خرداد 93 9:11
جانم دختر ناز
مامانی
پاسخ
مامان فريبا
4 خرداد 93 7:15
عزززززییییییززززززم! نگران نباش زهره جون، من کاملاً میتونم اجرای سمفونیش رو تصور کنم، وای که چقدر بامزه میگن و کلمه سر هم ردیف میکنن و اکثراً هم هدفمند و به منظور و با یه عالمه خلاقیت خدا حفظشون کنه الهی که قند و نبات زندگین. ببوسش فراوون از طرف من با اون شکلکای خوشگلی هم که برام فرستاده بود. چقدر خوب که توی این دنیای ماشینی و صنعتی، نیایش گلم یه جای به اون خوبی داره که با طبیعت حال کنه. با گل و گیاه و حیوونا باشه و به شیوه ی درست بچگی کنه. قدر بابا مهدی رو بدونین با این بهشتی که واسه نیایشم دست و پا کردن. خداقوت مامان و بابای مهربون و عاشق
مامانی
پاسخ
الهه
4 خرداد 93 15:30
چه بامزه شعر میگه...یسنا هم همین مدلیه.... وای منم وقتی اسم گلخونه میاد هوایی میشم فرقی هم ندازه که اون گلخونه چی پرورش میده...:-P
مامانی
پاسخ
فاطمه شجاعی
4 خرداد 93 19:50
عزیییییییییییییییز دلم چققققققققققدرم آواز خوندنش قشنگه هروقت دلتنگش میشم فیلم آواز خوندناشو دارم میذارم گوش میدم دلم کلی باز میشه کلا دلم برا همتون تنگ شده
مامانی
پاسخ
زینب صبوری
5 خرداد 93 8:52
عزیزم با اون آواز خوندنت....راستش ما هم خیلی دوست داریم گلخونه بابای نیایش جون رو ببینیم...خوش به حالش...
مامانی
پاسخ
حتما بیاین عزیزم خوشحال میشیم
نسرین مامان باران
7 خرداد 93 11:24
سلام عزیزم مرسی از محبتت به نظر دیگه وقتشه یک خواهر واسه نیایش بیارید. مهد باران که هنوز خبری از تعطیلی نیست .
مامانی
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد