نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

ثمره ی عشق

باز آمدن ِ تو ، باز دیدن دارد...

1393/1/25 13:37
نویسنده : مامانی
2,944 بازدید
اشتراک گذاری

....

مثل همه و مثل همیشه ها ، ما هم روزهای آخر سال رو توی جنب و جوش و دل مشغولی گذروندیم ...

مثل همیشه عاشق خونه تکونی بودی و دلت میخواست همه کاری رو تجربه کنی ...گاهی واقعا کمک حال بودی و گاهی هم کارای من رو دو برابر میکردی!

ولی مهم این بود که خوشحال بودی و برای اومدن بهار روز شماری میکردی ...

هر چند که بازم هوای سرد و برف نمیذاشت خوب حس کنیم داره بهار میاد و شکوفه ای پیدا میشه مگر اینجوری!

یه هفته قبل از سال نو برده بودیمت دندون پزشکی بعدش رفتیم کلوپمژهسفره هفت سین کلوپ پاندا :

 

 

چه قدر از دیدن این کار دستی ها ذوق زده میشی

 

 

تولد دو تا نی نی یکی از اتفاقای خوب قبل از سال بود ..یکی نی نی دوم دوستم که هنوز فرصت نکردم برم ببینمش ! یکی دیگه رادمهر کوچولو نوه ی عمه ام ...دیدن نی نی رو خیلی دوست داری و البته خودش رو خیلی بیشتر اما شرطت اینه که دختر باشه !زبانهر کی هم بهت میگه داداش می خوای میگی معلومه که نه من دخترم باید خواهر داشته باشمنیشخند

 

 

رادمهر کوچک

 

 

جشن آخر سالتون رو که برگزار کردین بعدش دیگه مهد نرفتی و سرما هم خورده بودی تا چند روز پیش که دیگه بعده یه ماه رفتی مهد ! این سرافان همونه که خودم برات بافتم با تلش !خجالت

 

 

 

اینم کار دستی عیدتون که از مهد گرفتی + تخم مرغ سبزه به سر که خودمون با هم درستش کردیم مژه

 

 

ولی خب روز آخر سالمون یه فرق بزرگ با همه ی سال های قبل داشت ...اونم این بود که امسال لحظه ی سال تحویل بابا پیشمون نبود !

البته جای خوبی بوداااا ....دو ماهی میشه که بابا افتخار خادمی توی حرم امام رضا(ع) رو پیدا کرده و خیلی از این بابت خوشحاله خب ما هم خوشحالیم افتخار بزرگیه...ولی خب روز آخر سال براشون فوق العاده گذاشته بودن و باید توی اون شلوغی خیلی خیلی زیاده حرم می بود و سال جدید رو اونجا تحویل میگرفت خوش به حالش ....من و تو هم پیش مامان جون و بابا جون و خاله و عمو بودیم و کنار هم سال نو رو تحویل گرفتیم ...جای بابا خالی بود هر چند که لحظه به لحظه هر وقت که میتونست زنگ میزد ولی هر بار تو بیشتر دلش رو آب می کردی با حرفات که من دلم میخواد تو پیشم باشی دلم میخواد بیای خونه ...خیال باطل

لحظه ی سال تحویل داشتیم حرم رو میدیدم و تو هم دنبال بابات میگشتی ...بازم خدا رو شکر که هست بابا هست حالا هر جا که باشه دور یا نزدیک بازم هست...خدا همه بابا ها رو حفظ کنه سالم و سلامت کنار بچه هاشون ...چون خونه نبودیم دیگه سفره ننداختم راستی سبزه ی امسال رو با کمک تو دختر عاشق گل و گیاه سبز کردمماچ

 

 

 

عیدی امسالت هم به خواست خودت یه جفت مرغ عشق بود

 

 

 

امسال ، عیدت با اومدن عمه مینو عید تر هم شد و خیلی خوشحال بودی از دیدنش هورااین شکلی:

 

 

 

 

از آخرین باری که عمه اومده بود ایران 4 سالی میگذشت ان اشا الله که به اونم مثل تو خوش گذشته باشه هر چند که این آخریا دیگه داشتی اذیتش میکردی چشمک فردا دیگه عمه مینو بر میگرده مالزی الانم تهرانه براش آرزوی موفقیت و سلامتی داریم ممنون عمه جون به خاطر همه مهربونی هات ، هدیه هات و زحمتایی که برای نیایش کشیدیماچنیایش میگه i love u T i miss u قلب

 

 

 

 

اینم خوده نیایش تنهایی برات کشیده و نوشته:مژه

 

 

 

ده تا موش از مدرسه ی موشا رو تو میدون شهر گذاشته بودن برات جذاب بود برای ما هم زبانکودکی کجایی؟ گفته بودم زمان ما امکانات نبود ؟!نیشخند

 

 

 

 

....

 

روزای آخر عید رو رفتیم طبس با خاله اینا مامان جون اینا ...و مامان جون و بابا جون و عمه مینو هم از تهران اومدن و همه با هم بودیم و برای سیزده هم رفتیم چشمه ی آب گرم مرتضی علی ...خیلی خوب بود سه ساعتی توی آب پیاده روی کردیم جای بکر و قشنگی بود اما عکس هاش باشه برای پست بعد ...مژه

 

 

یه چیزی که نمیتونم تا پست بعد برای گفتنش صبر کنم رو همین حالا میگم چشمکهمین یه هفته پیش بود که نیایشی هوس کرد همچین یه هو موهاش رو کوتاه کنه با اینکه اصلا دلم نمیخواست ولی وقتی ذوق و شوقش رو میدیدم و اذیت هاش رو موقع مو شونه کردن راضی شدم توی یه لحظه ولی بعدش خیلی دلم برای موهاش تنگ شد هنوز نگه شون داشتم !!!

 

 

 

 

خودش خیلی راضیه و تیپ جدیدش رو دوس داره و مدام میگه آخیش دیگه از دست شونه راحت شدم!زبان

 

 

 

انگار دوباره برگشتی به همون دو سالگی که موهات رو کوتاه کرده بودیم!

 

 

 

ممنون از همه دوستای گلم که جویای احوالن و منتظر آپ! امروز دیگه میخواستم هر جوری شده پست بذارم سعی میکنم پست بعدی رو هم به زودی اماده کنم چشمک ممنون از نگاه های قشنگتون با آرزوی سالی خوش و زیباتر از هر سال برای همتونقلبتقدیم به همتون که گل اید ...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

خاله
25 فروردین 93 13:47
به به حسابی خوشحال شدم که دیدم پست جدید گذاشتی .... فعلا بذار همینو بفرستم بقیه شو تو کامنت بعدی می گم .... خخخخخخخخ به این امید که اول شم !!
مامانی
پاسخ
قربون تو برم عزیزم مبارک باشه اول شدیخخخخخخخ
خاله
25 فروردین 93 13:54
مثل همیشه خیلی خوب و کامل و قشنگ نوشتی آجی جون مطمئنم نیایش جونم بعدا از دیدن این خاطرات قشنگش ذوق زده میشه هفت سین کلوپ پاندا و کاردستیش و هفت سین خودتون که خیلی خوشگل بود ... مرغ عشق ها هم که دیگه نگو .... خیلی نازن . خوش به حال نیایش شده ! وای این موش ها رو چقدر باحال ساختن .. کاش منم اونجا بودم و عکس می گرفتم باهاشون ! راستی نقاشی نیایش چقدر خوب شده و همینطور خطش ! آفررررررررررررررررررین اتفاقا نیایش با این موهای کوتاه خیلی بامزه تر و خواستنی تر شده .... دلت تنگ بشه ولی ناراحت نشو که موهاشو کوتاه کردی .. چون خیلی بهش میاد . خب دیگه منم یه بار کامنت این مدلی گذاشتم بالاخره !!! خب منتظر پست بعدی هستیم !!!! زودی بیا بنویس ! بووووووووووس
مامانی
پاسخ
قربون خواهری خودم ممنون از نگاه خوشگلت به پای هفت سین شما که نمیرسه که کارت تبریک تو خوشگلش کرده عززززززززززیزززززززززززززززم باید حتما بیاین اینجا یه روزی برا عید که نیومدین آره نقاشی هاش پیشرفت کرده ممنون مرسی اومدی عززززززیززززززم
الهه مامان یسنا
25 فروردین 93 13:57
اولم آیا!!!
مامانی
پاسخ
همیشه اولی بانو
الهه مامان یسنا
25 فروردین 93 14:08
سلام زهره جونم دیگه داشتم فکر میکردم که هنوز از خواب زمستونی بیدار نشدین دلم خیلی براتون تنگ شده بود عزیزای دلم خوشحالم که عید بهتون خوش گذشته و کنار هم بودین. وایی نمیدونی چقدر هوای مشهد زده به سرم و دلم میخواد برم حرم خوش به حال بابا مهدی که خدا اینقدر دوسش داره...هرچند سال تحویل پیشتون نبوده ولی خوب اونم یه صفای گیگه داره واسه خودش وای واقعا چظوری دلت اومده اون همه مو رو کوتاه کنی!!ولی خوب بچه ها اذیت میشن با موی بلند مبارک باشه عزیز دلم خیلی هم بهش میاد موی کوتاه اصلا کلی از سنشون کم میکنه وقتی موهاشون رو کوتاه میکنن... منتظر عکسهای خوشگل طبست هستیم دوستتون داریم. نری دوباره یک ماه گیگه پیدات بشه زهره جون
مامانی
پاسخ
سلام عزیز دلم واقعا هم انگاری خواب زمستونی بودم ولی توی هیاهو و مشغولیت شدید روز و شبی !خواب زمستونی از این نظر که از شما و اینجا دور افتاده بودم و روحم تازه شد حالا ممنون اومدی عزیزم ما هم دلمون براتون تنگ شده اتفاقا باور میکنی همین ظهری که خوابیده بودم خواب شما رو میدیدم دل به دل راه داره واقعا البته خواب دیدم رفتیم کرمان با هم پیش نیرواناواااااااااای اصلا دلم نمیومد ولی نیایش خیلی اصرار داشتحتما زوده زود آپ میکنم دوباره به خاطر گل روی شما گیگه
ندا مامان نيايش
25 فروردین 93 22:37
خيلي قشنگ شده موهاي نيايشي. اميدوارم كه سال خيلي خوبي داشته باشين. راستي خوش به حال نيايش كه باباش خادم حرم شدن. خانمي ازشون بخواه دعاي مخصوص رو براي ما. دوستون داريم مثل هميشه من و نيايش ...
مامانی
پاسخ
قربون نگاه قشنگت عزیزم منم برای شما آرزوی سال خیلی خوبی رو دارم به یادتون هستیم محتاجیم به دعا خانومی
زینب
26 فروردین 93 10:01
سال خوبی رو براتون آرزو می کنم عزیزم ...ببوس این گل دختر نازنین رو ... راستی هر وقت کلوپ اومدین اگه دوست داشتین سری هم به ما بزنین یا ما رو خبر کنین هم رو ببینیم...
مامانی
پاسخ
قربون محبتت مهربون میبوسمتون چشم حتما مزاحمت میشم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
27 فروردین 93 10:18
سلام مامان خانما و دختر خانما آخخخخخى .... دوباره بلند ميشه موهاش اشكال نداره . تسنيم همچنان استواره كه موهاشو تا دم پاهاش برسونه !! حالا نمى دونم تا كى همين حرفشه چقدر قشنگن اين موشا ... واى كاردستيتم عالى عزيز دلم پس نيايش هم صاحب مرغ عشق شد ... مباركش باشه اميد وارم هميشه سالم باشيد گل لبخند مهمون لبهاتون باشه
مامانی
پاسخ
سلاااااااااااااااااااااامممممممممممممممممممممممم کجایی خانومی چرا وبلاگت رو حذف کردیدلمون براتون تنگ میشه خووووووووووآخه چراااااااااااا ممنونم که اومدی واقعا خوشحال شدم کامنتت رو دیدم ممنون از نگاه قشنگت ببوس تسنیم جون رو
منا مامان الینا
27 فروردین 93 10:59
سلام زهره جونم نازی نیایش جونم نازتر شده موهاشو کوتاه کردین عزیزم ببوسش این خوشکل و نانازم رو مرغ عشق عیدی گرفت این عزیز دل؟ زهره جونم چه افتخار بزرگی نصیب بابای نیایش شده خوشا به سعادتشون بهشون بگید سلام ما رو به امام رضا برسونه و واسه الینا ی منم دعا کنه زودتر راه بره التماس دعا
مامانی
پاسخ
سلام منای عزیزم خوبی ممنونم اومدی خیلی خوشحالم کردی امید وارم سال خیلی خوبی رو شروع کرده باشید الینای گلم هم به زودی راه میره مطمئن باش همیشه به یادتون هستم عزیزم
مامی امیرحسین
31 فروردین 93 9:58
ای جونم...من با خاله فریده موافقم.همون دوسالگیشم که دیدمش بهت گفتم موی کوتاه بیشتر بهش میاد صورتشو تپلتر نشون میده.خوشحلم که عید بهتون خوش گذشته .امیدوارم تا وقتی من بیام مشهد اون موشهای دلبرانه همنجا مونده باشن و امیر هم بتونه با خاطرات کودکی ما عکس بگیره.
مامانی
پاسخ
عزیزم ممنونم از نظر لطفت ...ایشالا ببینیم همو امیر رو ببوس
فاطمه شجاعی
1 اردیبهشت 93 21:27
سلام عزیزم من همون روز که آپ کردی اومدم پست بذارم اما نشد کلی ازدیدن پست جدیدت ذوق زده شدم با این عکسای قشنگت الهی فدای تو دختر گل بشم که عیدی مرغ عشق خواستی اخه تو چققققققققدر لطیفی بچه جون چقققققققققققدم موهات قشنگ شده کوتاه کردی کلی ذوق زده شدم آخه مامان زهره نمیدونی که موی کوتاه چه کیفی میده چه نقاشی قشنگی برا عمه مینو کشیده عزیزمی تو اون ژستات همه که آدمو میکشه الهی که همیشه زنده باشین و جمعتون گرم و شاد...
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم که بازم اومدی و یادگاری برامون میذاری چشات قشنگ میبینه ... که کیف میده آره؟ آره نیایش هم به خاطر فاطمه تهرانیش کوتاه کرد دیگه می خواست مثل تو بشه ولی میگه موهای فاطمه تهرانی قشنگ تر شده بود
مامان آناهيتا
3 اردیبهشت 93 9:21
وااااي كه دلم يهو كلوپ پاندا خواست. دمت گرم زهره جون هنرمند. دست مريزادمبارك موهاي نيايش نازنين. هر دو مدل مو حسابي بهش مياد جيگر طلاچقدر اين موش ها بامزه ان انگار خود مدرسه موش هان كه اومدن تو شهرتون. واقعا يادش بخير ساعت هايي كه منتظر اين برنامه بوديم. ايشااله سال جديد براتون پر از خبراي خوب باشه خانوم.
مونا مامي كيانا
3 اردیبهشت 93 12:33
سلام زهره جون تبريك بايت سال نو و تبريك بابت روز مادر سالم وشاد باشيد پستتون رو خوندمو خط به خطش پر از خاطره هاي زيبا موهاي كوتاه هم خيلي به نيايش جون مياد به سلامتي
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم اومدی مونا جان سال و روز و ماه شما هم مبارک خانومی
عمه مینو 
30 اردیبهشت 93 18:53
Salam dokhmale khoshgelam. Kheily delam havayo kardeh. Az vaghti bargashtam natunestam biam be webloge zibat sar bezanam. Az didane axaha va naghashiat nazet delam hesabi va shod. I love you very very much my sweetheart. Omidvaram hamishe ba bahanehaieh koochik un khandeieh malooset roo labaie nazet bebinim.Har rooz tavalodi dobareh ast vaghti to shad bashi nazaninam. Barat ieh donia booseh miferestam. Dar kenareh mamani va babaiee hamishishe khosh o khandoon bashi.
مامانی
پاسخ
سلام عمه مینو منم خیلی دلم برات تنگ میشه دلم میخواد بازم بیای پیشم خیلی بهم خوش گذشت میبوسمت خیلی مراقب خودت باش ممنون اومدی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد