نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

ثمره ی عشق

گل لاله !

1392/11/6 20:01
نویسنده : مامانی
2,263 بازدید
اشتراک گذاری

قبل از هر چیزی سلام ! خجالت

از همه دوستای گلم هم خیلی عذر خواهم به خاطر این همــــــــــــــه تاخیر ناراحتکه خب دلایل مختلفی داشت

و خوشحالم که تونستم الان بیام و چند خطی بنویسمخجالت ممنون که به یادمون هستید ما هم دلمون خیلی براتون تنگ شده بود ماچ 

راستش نمیدونم باید از کجا شروع کنم ابرو

خب شاید بهتر باشه بازم با تبریک تولد یه دوست عزیز شروع کنم که کسی نیست غیر از دیانای گلم که خیلی ماهه هم خودش هم مامانی گلش تولدت مبارک عزیز دلم چهار سالگیت مبارک قلببغل

خیلی دوستت داریم عزیزم

 

 

بفرمایید ادامه مژه

چند وقته پیش هم افتخار اینو داشتم که بازم از نزدیک ببینمشون و فریبای گل مامان نیروانای نازم باعث این اتفاق شیرین شد و دیدار هامون تازه شد عکسی از اون روز ندارم متاسفانه !ناراحت

این عکس رو از وبلاگ دیانای گلم برداشتم ممنون که نوشتی از اون روز زینب جان و ببخش بابت این همه تاخیر من خجالتدوستتون داریم به امید دیدار

 

 

 

و یه خبر خوبه دیگه اینکه الان یک ماه یا شایدم بیشتر میشه که دوباره دخملی تو اتاق خودش میخوابه خب شبای اول خیلی سخت بود چون چند بار بیدار میشد و باید منم بیدار میشدم و میرفتم تو اتاقش تا دوباره بخوابونمش و این اتفاق توی شب سه چهار بار می افتاد واقعا کلافه میشدمکلافهولی حاضر بودم سختی رو تحمل کنم تا دیگه اون اشتباه اول اتفاق نیفته که به خاطر استرس های من یا راحت تر بودن ِ خودم باز بخواد بیاد پیش ما بخوابه ابروالان که اصلا حاضر نیست حتی ظهر ها تو اتاق ما بخوابه فقط و فقط اتاق خودشاز خود راضی

براش یه چراغ خواب به سلیقه ی خودش گرفتیم و این طوری شد که دیگه خواب توی اتاق خودش رو ترجیح داد الان هم بعضی شبا بیدار میشه ولی خب کمتر شده و وقتی هم بیدار میشه میاد پیش من و بیدارم میکنه و میگه مامان بیا منو دوباره بخوابون فقط همین یه بار بیا قول میدم دیگه بیدار نشم خنثی

 

 

 

قربون اون خوابیدنت بشم من دختر بزرگ من ماچ

وقتی یه حرفی بهش میزنم که ناراحت میشه ! ...البته من چیز خاصی نمیگم دخملی خیلی زود بهش بر میخوره اصلا از گل نازک تر نباید بشنوه عشق من اون وقت میگه :مگه نمیدونی من گل لاله ام نازکم لطیفم نباید ناراحت بشممژه

 

 

 

این روزا خیلی حس میکنم که خیلی خیلی بزرگ شدی و فهمیده خب خیلی راحت تر میتونم باهات حرف بزنم و اگه خودم واقعا سعی کنم آرامش بیشتری داشته باشم خیلی بهتر میتونیم با هم حرف بزنیم و هم دیگر رو درک کنیم خوشحالم که اینقدر درکت بالاست خوشحالم که میتونم خیلی راحت باهات حرف بزنم و تو هم میفهمی که من چی میگم دختر خوبم

زیاد الان یادم نمیاد از شیرین کاری و شیرین زبونی هات تو این مدت ولی همون لحظه که پیش می اومد حظش رو میبردم و به تو واقعا افتخار میکردم گل نازم گل لاله ی من خیلی بهم کمک میکنی لباس تا کردن رو خیلی دوست داری نمایش بازی میکنی و از خودت کلی قصه و شعر در میاری

 

 

 

وقتی بهت میگم که من واقعا بهت افتخار میکنم دختر بزرگ و فهمیده ی من

کلی ذوق میکنی و بادی به غبغب انداخته و میگی من دیگه بزرگ شدم مامان میتونم عروس بشم!!!!!!!!!!مامان بشم !!!!!!!!!از خود راضی

 

 

 

 

عزززززززززیززززززززززم

 

 

 

 

این لباس ها و تور رو هم که تور عروسی خودم بود رو پیدا کرده بودی و این شکلی اومدی پیشم البته نه دقیقا این شکلی در حالی که با دستت تور رو روی سرت نگه داشته بودی و گفتی ازم عکس بگیر تازه بعد از چند تا عکس میگی ای بابا یادم رفت گل بگیرم دستم این جوری که عروس نمیشم!

 

 

 

 

عادت کردم پست هام رو خطاب به تو بنویسم الان فهمیدم یه هو مخاطبم عوض شد ببخشید خواننده های عزیز میدونم که شما در هر حالی ما رو با نظر لطفتون میخونید

 

 

پستم از هر دری شد دیگه بعد از یه ماه و اندی همینم میشه بازم عذرخواهی منو بپذیرید

 

 

 

چند وقته پیش هم مهمونای عزیزی داشتیم خاله ی بابا اینا و عروس عزیزشون اومدن و کلی هم ما رو شرمنده کردم خیلی خوشحال بودی آخه فاطمه جون رو خیلی دوست داری و کلی باهاش کیف میکنی اونم که همیشه بهت لطف داره و همیشه دست پر میاد پیشت این دفعه هم اسباب بازی های قشنگی کادو گرفتی بلوک های چوبی که خیلی دوست داری باهاشون چیزی بسازی خونه برا عروسکات ساختی فقط عکس ازش ندارم و با مقواهای موج دار هم کاردستی های خوشگل ساختی تازه یه جفت گوشواره ی طلای خوشگل هم خاله ی بابا برات گرفت و برج هیجان هم از عروس خانوم کادو گرفتی خیلی ازتون ممنونم دوستتون داریم خیلی زیاد و دلمون هم براتون تنگ میشهقلب

 

 

 

 

 

 

 

این گل و پروانه رو هم البته خیلی وقته پیش با همون مگنت ها که بازم از عروس و داماد هدیه گرفته بودی خودت ساختی یعنی شکلش رو خودت ساختی از جایی ندیدی خیلی عالیه

 

 

 

چند وقته پیش هم این نقاشی ها رو کشیدی که با حروف انگلیسی که برات مینوشتم شکل میساختی و واقعا میموندم از اون اسمی که رو هر شکلی میذاشتی تعجب

 

A B C D

 

 

E F G

 

 

بالا سمت راست j ، وسط L ، و چپ k

 

پایین سمت چپ H ، وسط M ، راست I

 

 

این مدت چند تا کلاه و شال و شنل و شلوار و و از این جور چیزا !!!! هم سعی کردم یاد بگیرم و برات ببافم برای اولین بار تجربه ی خوبی بود البته هنوزم دارم میبافم یه سرافان که البته کاموا کم اوردم فعلا و یه شلوار دیگه مژه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ممنونم که ما رو نگاه کردید و خوندید دوستتون داریمقلب

راستی ما همچنان در آرزوی برف هستیم فکرکنم امسال هم مثل پارسال درخت ها شکوفه میکنن و بعدش یه برف حسابی میباره و ....بعد ما نمیدونیم خوشحال باشیم یا نایاحتچشمدخملی هر شب به این امید به خواب میره که فردا صبح برف اومده باشه ولی ....خنثی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

ندا مامان نيايش
6 بهمن 92 21:55
به به ! بالاخره زهره خانم هنرمند اومدن. پس بگو توي اين مدت كجا بودي و چه كار مي كردي. و آفرين به ذوق هنريت. (من كه يه دونه شال براي نيايش بافتم فكر كنم يك ماه طول كشيد.) خوش به حال نيايش كه ابنهمه چيزهاي قشنگ قشنگ داره. دوستون داريم مثل هميشه...
مامانی
پاسخ
فدای تو ما هم دوسستون داریم مثل همیشه ممنون که اومدی دوست خوبم خیلی لطف داری به ما نیایش جونو ببوس از طرف من خو ب و خوش باشید
حنانه
7 بهمن 92 0:21
سلام قشنگ بودن آفرین به نیایش خلاق و مامان با حوصلش
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم که اومدی و ممنون از محبتت
خاله
7 بهمن 92 8:45
جووونمی جوووون آجی جونم اومممممممد خیلی پست خوبی گذاشتی .. اون آخرشو که دیگه نگوووووووو حرف نداشت هنرای دستتو می گم .. راستی اون لباسه چه خوشگلهههه من ندیده بودمش چرا ؟ خیلی خوووب شده . همون زرشکیه رو میگم . نمی دونم دقیقا بهش چی می گن خب !! خوش به حال دخملی دیگه یه عالمه لباسای خوشگل داره و مامانش تند تند براش می بافه و میدوزه قربون شیرین کاریا و شیرین زبونیاش . عشق خاله اس . یکی یه دونه ی خاله اس تولد دیانا جون رو هم تبریک می گم . ایشالا سالم باشه همیشه و لباش خندووون خندون
مامانی
پاسخ
قربونت برم که این همه منتظر بودی و هی میاومدی چه کار کنم تنبل شدم دیگه ببخشید مرسی از نگاه قشنگت اونی که میگی همون شلوار پیش بندی اس دیگه
خاله
7 بهمن 92 8:47
راستی یادم رفت بگم قالب نو مبارککککککک مثل همیشه خوشگل . افرین به سلیقه خواهری خودم
مامانی
پاسخ
عزیزمی تو ممنون خواهری
الهه مامان یسنا
7 بهمن 92 10:19
عزیز دلم چقدر دلم براتون تنگ شده بود. موبایلت هم اکثر وقتا آنتن نمیده باهات حرف بزنم عزیر دلم و از دلتنگی در بیام چه خوب کردی دوباره نوشتی. نظرت رو که دیدم توی وبلاگم تندی اومدم اینجا که ببینم چیزی نوشتی یا نه و کلی خوشحال شدم از خوندنت همون سرت رو به بافتنی گرم کردی که دیگه پیدات نیست البته فریبا جون میگفت یه کم کسالت داشتی و نگرانت شدم ولی خوب بازم موبالت آنتن نداد که باهات حرف بزنم. چقدر نینشمون بزرگ و خانم شده دلم حسابی میخواد بغلش کنه و بچلونمش به هم خیلی مواظب خودتون باشین عزیزای دلم آرزو میکنم امسال برف حسابی بباره و نیایش هم به آرزوی دلش برسه..
مامانی
پاسخ
الهه ی عزیزم واقعا ممنونم ازت که این همه یادمونی من هم هیمشه به یادتون هستم عزیزم بازم خیلی خوشحال شدم از شنید ن صدات خوب وخشو باشی همیشه ببوس یسنا خوشگلم رو
مامي كيانا
7 بهمن 92 11:22
چه عجب آپ نموديد ولي خوب مثل هميشه پرو پيمون لذت بردم از اونهمه ابتكار نيايش جون بابت نقاشيهايي كه با حروف درآورده بود واقعا عالي لذت برديم از هنر دست ماماني گل خانوم خيلي زيبا شدن بابا رو نكرده بودي خيلي به نيايش جون مياد عكسهاي عروس خانوم هم خيلي ناز شده مخصوصا با تور
مامانی
پاسخ
عزیزم ممنونم که اومدی ببخش که این همه دیر اومدم همین الان میام پیشت ممنونم از نگاه قشنگت و نظر لطفت ما که به پای شما نمیرسیم کد بانوی هنرمند دوست داشتنی
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
7 بهمن 92 12:24
وای خداااااا دلم غش رفت... چه خوشگل تر میشی روز به روز، نیایش ِ قشنگم ممنون زهره جون، عکس های خیلی خوشگلی گذاشتی... من باز میام پیشتون...
مامانی
پاسخ
فدای تو خوش اومدی عزیزم ممنونم از نگاه خوشگلت
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
7 بهمن 92 13:52
پست بعد از يك ماه خيلى چسبيد ...... اول از همه بگم من از اون شلوار پيش سينه داره كه بافتيد خيلى خوشم اومد خيلى ناز بود فكر مى كنم نخش نازك باشه با ميل شماره چند بافتيد ؟ خيلى خوشگل شده همه شون قشنگن نقاشياشو برم من ..... خيلى بامزه بود واى خوش بحالت كه راحت شدى و نيايش رفت توى اتاقش ..... تسنيم كه آب پاكى رو ريخته روى دستم و با يك اعتراف خودش رو راحت كرده ميگه : " من ترسو ام !!!!!! هر كس يه طوريه يكى مى ترسه يكى نميترسه ولى من مى ترسم " والسلام !!!!!!!!! حالا من نمى دونم با اين دختر كه خودش اعتراف كرده چى كار كنم هر چى هم كه باهاش حرف ميزنم فايده نداره ميگه هر كس يه طوريه ديگه منم ترسو ام !!!!!!!! ايشالله توى هفته ديگه كه قراره حسابى هوا سرد بشه يه برف درست و حسابى هم قسمت شما بشه تا خانوادگى آدم برفى درست كنيد از اون خفنااااااا ...
مامانی
پاسخ
قربونت برم دوست خوبم تو خیلی لطف داری به ما مرسی که همیشه یادمونی و میای نظر لطفته کاری نکردم که نه اتفاقا خیلی نازک نیست متوسطه و میل 4 یا 4 و نیم ...ممنونم که بهم دلگرمی میدینقربون تسنیم هم بشم با اون اعتراف کردنش ادم واقعا بعضی وقتا میمونه چی باید بگه به این وروجک ها آره هفته دیگه هوا حساب یسرد میشه ولی اینجا هوا حسابی حسابی هم سرد شده یه پوف برف هم نیومد
مامان نیایش و نازنین
8 بهمن 92 13:20
سلام . خوشحالم بازم اومدی دلم برای خودت و دختر گلت تنگ شده بود . ماشالا به این مامان هنرمند
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم منونم از محبتت نظر لطفته خانومی
مامان نیروانا
8 بهمن 92 14:59
اول اون عکس آخریه که نشون میده چقدر بزرگ شدی نازگل خانوم! طرز نگاهت و اون حالت موهات میگه زهره ست که داره به این زیبایی نگاه میکنه. قربونت برم من. دیگه از آخر به اول مینویسم. زهره جون بباف بباف خوب می بافی چه بازی قشنگی با الفبای انگلیسی کردین آفرین!!! این چیزا رو میبینم غصه میخورم که من خلاقیتم تو این زمینه ها خیلی کمه. گل و پروانه ی مگنتت هم عالیه. بزرگ نشو حالا نیایشم نمیخواد تندی عروس بشی خاله، چه کاریه! حالا درسته لباس و تور عروس بپوشی و گلم بگیری دستت اونهمه دلبر میشی ولی تا همین حد نمایش و دلبری بسه گل خانوم، باش حالا تبریک زهره جون که بالاخره این دغدغه ت هم تموم شد و نیایشم توی تختش میخوابه. و یاد ایام ... همیشه شاد و تندرست باشی با نیایشم عزیزم و زینب و دیانام همچنین. کلاً بهتری الان زهره جون؟
مامانی
پاسخ
عزززززززززززیززززززززززززم ممنونم از محبتت واقعا نمیدونم از اینکه داره بزرگ میشه باید چه حسی داشته باشم یه کمی عجیب و غریبه این روزا بزرگ میشه و هر روز یاد روزایی که گذشت میکنم و خب به آینده هم فکرمیکنم ولی کاش فقط بشه تو حال زندگی و کرد لذت برد فقط لذتتتتتتتت برای تو هم آرزوی سلامتی و شادی دارم دوست عزیز و خوب و مهربونم ممنونم خیلی بهترم
مادر محمد
8 بهمن 92 19:03
سلام دوست گلم این گل زیبا را از راه دور تقدیمت میکنم بیا در این دنیای مجازی دوستان خوبی برای هم باشیم منتظرتون هستم
مامانی
پاسخ
سلام دوست خوبم ممنون خودت گلی میام حتما
زینب
9 بهمن 92 14:25
عزیزم سلام مرسی برای تبریک پر مهر و محبتت و این پست که برای دیانا بود. ما هم با شما و کنار شما خوشحالیم و امیدوارم که دیدارها زود به زود تازه بشه.... زهره جون خیلی هنرمندی خوشم اومد از بافتنی هات آفرین. کارهای سخت سخت می کنه بعد می گه من هیچی یاد ندارم!!!!!!!!!!!!!!!!1 قربون این ژستهای نیایش بشم من این همه اشوه رو خاله از کجا یاد گرفتی؟ خیلی دوستون دارم امیدوارم همیشه خوش و شاد و سلامت باشید
مامانی
پاسخ
سلام زینب گلم ممنونم از محبتت کاری نکردم که دیانا جون عزیزه مرسی که اومدی و ممنون از نظر لطفت من که اول راهم دلم میخواد چیزای بهتر و بیشتر یاد بگیرم و از حضور دوستای گلی مثل شما هم خیلی استفاده میکنم
مامان سویل و اراز
10 بهمن 92 1:33
سلام بر گل لاله خوشگل و مامانی پس شما هم مثل من یک ماهه نبودید همه عکسها قشنگ و متفدت بودن کادوهاتون مبارک مامانی با اینکه تازه کاری خیلی چیزای قشنگی بافتی مخصوصا کلاه زرده خیلی نازه دستت درد نکنه نیایش جونو ببوس
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم از نظر لطفت من که تازه کارم هنوز دلم میخواد خیلی بهتر یاد بگیرم و چیزای بیشتر مرسی که اومدی
مامان مونس
10 بهمن 92 1:47
سلام مامانی خوش اومدی.خیلی بهتون سر میزدم ولی آپ نبودید
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از محبتت
مامی امیرحسین
10 بهمن 92 20:31
واووووو زهره بانو چه کرده؟فقط چهارتا کلاه و شال گردن بافته!يکي از يکي خوشگلتر...شلوارشم که عالي و اون شنل هم که اساسي دل منو برد...واقعا عالي بود.دست گلت درد نکنه عزيزم.و اين عکس آخري نيايش رو که ميبينم همين حس بهم دست ميده که نيايش داره!که ميتونه عروس بشه و مامان بشه!!شبيه دختراي 14 ساله ژست گرفته عسل من.چه ملوس شده تو لباس عروس.يعني ميشه منم تو عروسي نيايش باشم ؟
مامانی
پاسخ
فدای تو فاطمه ی گلم چرا که نه شما سرور مایی تو عروسی و غیر عروسی قدمت رو چشمممنون از نگاه قشنگت و نر لطفت
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
12 بهمن 92 15:31
موقع برف بازى جاى ما رو خالى كنيد .... ايشالله بتونيد از اون آدم هاى برفى خوشگل درست كنيد
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم قربونت برم که به یادمونی ببخشید نیومدم ویندوز رو عوض کردیم مرور گرمون سایتتون رو پشتیبانی نمیکنهولی گوگل کروم یا فایر فاکس که نصب کردمک میام پیشت حتما بالاخره چشممون به جمال برف روشن شد ولی نمیدونی چه قـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدر سرده دیشب اینجا منهای 20 بود تو سر ترین ساعت تازه نیایش هم به استقبال سرما رفت و از چهارشنبه مریضه هرچند که با همین حالش مجبور شدم برا 5 دقیقه هم که شده ببرمش تو برف و یخفدات
فاطمه شجاعی
12 بهمن 92 23:12
عزیییییییییییییییییییییییییییییزمی زهره جون ماکه فقط میایم و زحمت میدیم ولی بهمون کلی خوش میگذره با نیایش عسلم که همه چیز عالی تر میشه دستتون ازبابت همه چیز درد نکنه مخصوصا کادوهای نیایش که جاداره عکسای کادوگرفتناش رو هم بذاری اینجا با اون سلیقه قشنگش ... چقد لباسای قشنگی بافتی راستی شنل رو چیکارکردی کامواخریدی؟ تورعروسش چقد قشنگه ایشالا عروسیش عزیزدلم خیلی خواستنی هستی نیایش گلم میبوسمتون
مامانی
پاسخ
قربونت برم عزیزم شما رحمتین به ما هم خیلی خوش گذشت ممنون بابت همه چیز به امید دیدار های زود به زود کاموا برای سرافان کم آورده بودم که پیدا شد خدا رو شکر عکس اون رو هم میذارم
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
19 بهمن 92 0:15
سلام گل ِ لاله ی من تولد دیانا جون با تاخیر مبارک.... آخییی.. چه چراغ ِ خواب خوشگلی... مبارکت باشه گل ِ ناز ِ من که توی ِ خواب ِ نازی... لطافت و مثه گل ظریف بودنتو عشششششششششقه بچه اول دختر باشه و با درک و فهم بالا. واقعا یه همدمِ همیشگی ِ واسه مادر. یه فرشته واقعی... وووییییییییی.... چه نااااااازیییییی... .ایشالا که عروسسسسسسسسس بشی
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از محبت و نظر لطفت دوست خوبم ممنون از حضور همیشگیت و کامنت های پر مهرت
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
19 بهمن 92 0:26
دست ِ فاطمه خانوم و عروس و داماد درد نکنه با هدیه های قشنگشون ای جان نقاشی با حروف ِ انگلیسییییییییی معرکه ست.... عاشق ِ حروف ِ B شدم زهره جونم نوشتی نایاحت مگه نگفتی نیایش جون "ر" رو درست میگه دیگه؟ ای من به قربون ِ اون روی ماه و موهای خوشگلت همه ی بافتنی ها خوشششششششششششششششگل شدند آفرین به شما مامانِ نمونه...
مامانی
پاسخ
قربونت برم عزیزم ممنون اومدی و کلی با کامنت های خوشگلت حال کردم عزیزم نه بابا نیایش درست میگه من وقتی میخوام خودم رو لوس کنم این جوری میگم نیایش هم که میخواد خودشون نی نی کنه الان تو بازی ها به ر میگه ل
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد