نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

ثمره ی عشق

عجـــــــــــــــب تحلیلی !

1392/7/27 14:42
نویسنده : مامانی
830 بازدید
اشتراک گذاری

یه روز قبل از عید قربان با یه کاردستی خوشگل که خدا رو شکر به نسبت پارسالیت خیلی خیلی بهتر درست شده بود ، اومدی خونه و کلی برام تعریف کردی که گوسفند رو چه جوری قربونی میکنن!!!!!!نگران (البته نا گفته نماند که متاسفانه یا خوشبختانه قربونی کردن گوسفند رو با جزییات تمام بعد از عروسی دیده بودی و کاملا تو ذهنت بود)نگرانخب من کلا هر جا بخوان مرغ و خروس و گوسفند و هر حیوون بیچاره ی دیگه ای رو سر ببرن فرار میکنم با چهار تا پا! ولی تو چهار چشمی ، اون شب نگاه میکردی و بعدشم با آب و تاب برا ی همه تعریف که چه جوری ....خنثی 

بگذریم...

امروز وقتی اومدم دنبالت دیدم دوباره با همون کار دستی اومدی بیرون از کلاس !

چیزی به روی خودم نیاوردم چون میدونستم که اگه بگم تو که داری چرا دوباره گرفتی؟ قطعا ناراحت و عصبی میشی چیزی تو مهد نگفتم...

وقتی اومدیم بیرون بهت میگم مامانی شما که از اینا گرفته بودی چرا دوباره گرفتی ؟

گفتی نه یادم نمیاد گرفته باشم !چشمک

 

 

 

 

گفتم چرا عزیزم همون روز قبل از عید گرفتی ، آوردی خونه برام تعریف کردی از گوسفنده ! یادته ؟

گفتی آره یادمه ولی اون موقع که مربیم پرسید که تو گرفتی یا نه ؟! اون موقع یادم نمی اومد!!!!!!!نیشخند

گفتم خب البته مربی تون هم باید حواسش باشه که کی اون روز غایب بوده و کاردستی نداره فقط به اون بده ولی تو هم سعی کن یادت باشه که سهم یکی دیگه رو اشتباهی نگیری!

گفتی باشه ولی این یکی با اون یکی که گرفته بودم فرق داره مژه

گفتم نه مامان همونه عزیزم

گفتی نه بذار برسیم خونه تفاوت هاش رو بهت میگماز خود راضی

رسیدیم خونه و اون یکی رو برداشتی گذاشتی کنار این یکی و میگی :

ببین مامان : اولا که گوسفند این یکی خانومه این یکی آقا

 

 

 

 

تازه این گلاش بیشتره این گل هاش کمتره خط های  دورش هم با هم فرق داره ، تازه نوشته هاش هم با هم فرق داره اصلا این یکی مال یه عید قربان دیگه است !!!!!!!ابرو

دیدی چه قدر تفاوت هاش زیاد بووووووووووووودمژه(درست میگفتی ها ورووجک با هوش من !میدونی این بازی ِ پیدا کردن چند تا تفاوت توی دو تا تصویر رو واقعا دوست داری خیلی وقته از توی مجله ها و برگه های بازی که قبلا توی سُک سُک بود پیداشون کردی و بازی میکنیمژه )

 

 

 

 

هنوز کار داره تا تو رو بشناسن عشق باهوش و سیاست مدار من بغلعاشقتم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
27 مهر 92 19:46
راست ميگه ديگه نيايشم فرق دارن با هم ...
واى طفلك گوسفنده منم نمى تونم نگاه كنم دلم ريش ميشه بچه پس فردا ميخواد دكتر شه فكر كنم با دل و جراته ماشالله


راست که میگفت تازه خیلی چیزای دیگه هم گفت که تو عکس دیده نمیشد تفاوت هاش منم یادم رفت بنویسم
با دل و جرات ؟!
نه بابا فکر نکنم!!
فقط بیش از حد کنجکاوه دلش میخواد از همه چی سر در بیاره مثل اکثر بچه ها
خاله
28 مهر 92 14:14
ای شیطون بلا .. این وروجک هم با این دلایلی که میاره همه رو ساکت میکنه قربونش برم . عیبی نداره حالا که دیده ..فقط سعی کن براش دلایل قانع کننده ای پیدا کنی که متوجه بشه چرا این کار رو میکنن و حیوونا رو قربونی میکنن .
بوووووووووس برای نیایش خوشگلم


آره میبینی تو رو خدااا...
خیلی کنجکاوه و البته با دقـــــــــــت
نمیشه پیچوندش
باباش یه چیزایی بهش گفته همون داشتان حضرت اسماعیل و ...نمیدونم چه قدر فهمید ولی ظاهرا سوالی براش پیش نیومده دیگه میگفت خنده داره !!
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
28 مهر 92 15:28
خییییلی خندیدم..

ای وروجکککککککککککک توجیه هات رو قربون

عیدت هم با تاخیر مبارک دخمل ِ گل....

راستی، کوثرجون هم تو مهد از این گوسفندا واسشون درست کرده بودن. ببین:

http://www.niniweblog.com/upl/nini6368/13822702856.jpg?39




آخی
آره منم خیلی خنده ام گرفته بود ازاین توجیه های ورووجکی !
قربون کوثری حتما میام عزیزم ممنونم
مامان آبتین
28 مهر 92 16:02
آفرین به نیایش باهوش هزارماشاءا....


قربونت
نسرین مامان باران
29 مهر 92 8:54
جانم دختر سیاستمدار باهوش



فدات
مامان سيد محمد سپهر
29 مهر 92 9:26
عزيزم برنامه هاي دوهفته را در يك روز ضبط مي كنند.....طول مي كشه تا خونده شه..البته نشيبا گفت: اجازه بدين بعد از محرم نامشو بگم....البته حتما به من مي گه چه روزي اسمشو اعلام مي كنه حتما تاريخش را بهت مي گم ...اگه در تهران زندگي مي كني و دوست داري اسم نيايش را هم به هماهنگي برنامه هاي فيتيله بدم..خدارا چه ديدي شايد درست شد......فقط شماره موبايل يادت نره...


چه جالب نمیدونستم توی یه روز برنامه های دو هفته ضبط میشه
ممنونم که خبر دادی منتظر خبرت میمونم دوست داشتم نیایش بشنوه ممنون
نه عزیزم تهران نیستم خیلی لطف داری بازم زحمتت میدم
مامان سيد محمد سپهر
29 مهر 92 9:28
بچه ها عشق مي كنن با اين كاردستي ها....مباركش باشه


ممنونم عزیزم آره واقعا عشق میکنه
مامي كيانا
29 مهر 92 12:11
ما كه هميشه به شوق خوندن شيرين زبوني ها و سياست بازيهاي نيايش جون ميايم اينجا
چقدر خوب بازي پيدا كردن اختلاف ها رو ياد گرفته
عاليهه
چقدر لذت ميبرم از اينهمه هوش و زيركي
ماشالا
اميدوارم هميشه موففق باشي


قربون شما عزیزم نظر لطفته ما هم به عشق شما دوستای گل میایم و مینویسیم وگرنه دفتر خاطرات هم برا یثبت خاطره کافی بود واقعا شما دوستای گل هستید که انرژی میدید به آدم ممــــــــــــــنونم
مامي كيانا
29 مهر 92 12:58
اگه نيايش جونم بازي اختلافها رو دوست داره يه سر به وبلاگمون بزنيد


حتما عزیزم اومدیــــــــــــم
الهه مامان یسنا
30 مهر 92 0:19
ای جانمممممممممممممممم باهوشمممممممممم عزیزمممممممممم قربون این همه هوش و حواست برم من!!! یسنا هم همینطوری شده تمام تفاوتها رو حتی ریز و کوچولو پیدا میکنه و با اینکارش کلی دلبری میکنه


قربون یسنام برم با اون همه هوش و دقتش ببوسش هزار تا از طرف من ممنون اومدی عزیزم
حنانه
30 مهر 92 1:07
سلام
ماشالا به این دختر


سلام قربونت حنانه ی عزیز
مامان نیروانا
30 مهر 92 7:48
منم عاشقتم نیایشم. خیلی دوسِت دارم با این تحلیل های بامزه ت و صدالبته درستت.
بزن دست قشنگه رو برای زهره و نیایشم


فدات عزیزم ممنونم از محبتت
مامان سيد محمد سپهر
30 مهر 92 11:16
سلام دوست دارين بدونين امسال سيد كوچولوي ما به دوستاش عيد غدير چي هديه مي ده؟به روزيم .........


سلام عزیزم بله حتما میام
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
1 آبان 92 11:05
عید غدیر بر شما دوست ِ خوب و عزیز و مهربوووووووونم مبارک ...


┊  ┊  ┊  ┊
┊  ┊  ┊  ★
┊  ┊  ☆
┊  ★



ممنونم دوست گلم بر شما هم مبارک
〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
1 آبان 92 11:52
در غدیر خم، ولایت شد قبول / برد بالا دست مولا را رسول

رفت بالا دست خورشید غدیر / شد امام و مقتدای ما، امیر

سرآغاز امامت و ولایت برشما مبارک باد . . .


ممنون عزیزم بر شما هم مبارک شاد باشید
مامان پریسا
1 آبان 92 22:17
سلام زهره جان خوبید عزیزم؟

عید بزرگ غدیر مبارک باشه.

پس نیایش جونم امسال هم راهی مهد کودک شده؟

راستی الان چه پایه اییه؟ امادگی؟

مبارک باشه عزیزم.


سلام عزیزم ممنونم شما خوبید عید شما هم مبارک عزیزم آره میره مهد پیش دبستانی یک ...فدات
مامان سانای
4 آبان 92 9:02
آفرینننننننننننننننننن دختر باهوش .



فدااااااات
مامي كيانا
4 آبان 92 10:17
عيدتون مبارك
خوبي دوست جونم
چند روز پيش يه مقدار واسه كيانا پارچه گرفتم خياطي كردم
مخصوصا يه دامن درست كردم
به درخواست دوستم كه شما باشي
تو يه پست جداگانه آموزش دامن رو ميزارم
ببخشيد اگه دير شد


قربون تو عزیزم خیلی لطف داری ممنونت میشم
مامان مانی جون
4 آبان 92 16:51
سلام
ببخشید خیلی وقته که بهتون سر نزدم
شرمنده
مهر یه بار اومدم که نولد نیایش جونو تبریک بگم اما سیستمم هنگید
دلمون حسابی براتون تنگ شده بود
ببوس دختر کوچولوی باهوشت رو


سلام عزیزم ممنون اومدی خوشحال شدم مرسی خانومی ببوس مانی کوچولو رو
مامان تسنیم سادات
4 آبان 92 23:20
عزیزم کد من بچه شیعه هستم رو برات خصوصی گذاشتم


مرسی گلم ولی کدش نیومده فقط نوشته دانلود اهنگ جدید...!!!
اسمش رو سرچ کردم دانلودش کردم مرسی گلم
آتــــی
6 آبان 92 12:14

آپم


میام
آتــــی
7 آبان 92 11:38
ممنون اجی


قربونت
فاطمه شجاعی
10 آبان 92 0:33
سلام به روی ماهتون
زهره و نیایش عزیزم
اعیاد برشمامبارک ببخشید که من دیر سر زدم اینجا
دلم براتون خیلی تنگ شده
عاشق این باسیاست و فکر حرف زدنتم عروس کوچولوی من که به قول خودت دیگه بزرگ شدی...
خیلی دوستتون دارم میبوسمتون


سلام عزیزم ممنونم از محبتت و اینکه میای ایشالا حال خاله بهتر شده باشه مرسی عزیزم از لطفت ما هم یه عالمه بوس برات فرستادیم بگیرشون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد