نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

ثمره ی عشق

رنگ عشق ...

1392/7/7 19:26
نویسنده : مامانی
4,571 بازدید
اشتراک گذاری

 

در و دیوار دنیا رنگی ست

رنگ عشق

خدا جهان را رنگ کرده است

رنگ عشق

و این رنگ همیشه تازه است و خشک نخواهد شد

از هر طرف که بگذری لباست به گوشه ای خواهد گرفت و رنگی خواهی شد...

اما کاش چندان محتاط هم نباشی

شاد باش و بی پروا بگذر

که خدا کسی را دوست تر دارد که لباس هایش رنگی تر است...

عرفان نظر آهاری

 

 .

.

.

 

 

 

 

نیایشم ، دخترکم دلم میخواد بدونی همیشه زمانی که روز تولد تو میرسه همه مون لبریز میشیم از یه حس قشنگ آخه روز خیلی عزیزیه برامون و دلمون میخواد بلند بلند بخونیم : امروز هوا دوباره حس قشنگی داره ...

و 5 مهر امسال هم چهارمین بار بود که این روز به یاد موندنی می اومد و اون حس قشنگ رو با خودش می آورد ...

 

 

 

 

دلم میخواست بهت خیلی خوش بگذره نازنینم ، میدونم که شاید دلت میخواست تو جمع یه عالمه بچه باشی ولی خب ببخش که شرایطش فراهم نبود و مهمون های امسالمون هم همون جمع خانوادگی گرم و صمیمی و البته کوچیکمون بود !

خاله فریده و عمو امین مهربون و مامان جون و بابا جون (مامان و بابای من )مهمونامون بودن و جای مامان و بابای بابا و عمه مینو حسابی خالی بود و جای خیلی ها البته ، خیلی ها که  واقعا دوستت دارن و ازمون دورن و ازشون دوریم ....همتون رو دوست داریم قلب

 

 

 

 

دست همگی درد نکنه واقعا زحمت کشیدن و هر کاری کردن که تو لبات خندون باشه و دلت شاد ممــــــــــــــــنونیـــــــــــــــــــــــــم به خاطر همه مهربونی هاتون و خیلی خیلی دوستتون داریم ماچ

به خاطر هدیه های قشنگی که عاشقانه کادو شده بود ممنون

به خاطر مهری که پشت همه ی اون دست نوشته هاتون بود ممنون

به خاطر عشقی که همیشه بی بهانه به نیایش هدیه می کنید یه دنیا ممنون

قلبقلبقلب

قلبقلبقلب

قلبقلبقلب

 

دخترکم همه چی اون شب رنگ عشق بود ... 

و مامان جون هم برات توی قلبی که روی کادوت چسبونده بود نوشته بود :

دختر قشنگم نیایش ، یک بار دیگر بهار و تابستان ، پاییز و زمستان را دیدی و از این پس همه چیز دنیا تکراریست جز عشق و مهربانی ....دوستت دارم

ما هم  دوستتون داریم و به وجودتون افتخار میکنیم مامان جونا، بابا جونا، خاله ی نازنین و عمه ی عزیز نیایشی خیلی خیلی دوستتون داریم قلب

 

 

 

دلبرکم درست زمانی که روز شمار وبلاگت 4 سال و 0 روز و 0 ساعت و 0 دقیقه و 0 ثانیه رو نشون میداد

توی مغازه ی دوچرخه فروشی بودیم سه تایی ! تا برات هدیه ی تولدت رو به سلیقه ی خودت بگیریم و البته به خاطر اینکه مطمئن هم بشیم که دوسش داری و اندازه و قابل استفاده ات هست !

توی راه همش میپرسیدی کی میرسیم ؟

میگفتی بهم نگین چی میخواین بگیرین که شگفت زده بشم !

ولی بگین کی میرسیم ؟!

وقتی دیدیش چشات برق زد از خوشحالی و منم کلی ذوق کردم که خوشحال شدی اون شکلی !

 

 

 

 

بعد از اینکه کلی ذوق کردی و با دوچرخه ات که به قول خودت صندوق عقب هم داشت ور رفتی و بازی کردی  گفتی حالا میشه یه هدیه ای هم برام در نظر بگیرین که بشه کادوش کرد ؟!

الهی فدات شم برات در نظر گرفته بودم خودم عسلم ، شیرین زبونم میدونستم که شاید دوست داشته باشی حتما کادو هات رو از توی جلد کادو در بیاری و به قول خودت شگفت زده بشی ! برای همین همون عروسک دست بافی که یه روزی پشت ویترین یه مغازه دیدی و دلت میخواست همون موقع برات بخرم رو بعدا رفتم برات گرفتم و نگهش داشتم برای همچین روزی!

راستش دلم میخواست که بدونی که نمیشه هر چیزی رو همیشه همون موقع که خواستی به دست بیاری باید صبر کنی و صبور باشی حسابی !

خیلی ذوق زده شدی بازم و اولین حرفی که زدی این بود که وااااااااااااااای مـــــامـــــان به قولِ من عمل کردی؟!!(فکرکنم منظورت این بود که به قولی که بهت داده بودم که هروقت تونستم برات میخرم عمل کردم!)زبان

 

 

 

 

 

 

 

عاشقتم گنجشکک ِ من

میدونی دلم میخواست برات یه روزه خاطره انگیز باشه

و فکرکنم موفق هم شدم چون بهم گفتی :من اگه تو مامان گنجشکه و بابا گنجشکه رو نداشتم باید چه کار میکردم ؟!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خب من که واقعا انگشت کوچولوی خیلی از دوستای گلم که از هر انگشتشون یه هنری میبــــــــــــــــاره که نمیشم !!! ولی دلم میخواست به بهانه ی تولدت تجربه کنم این حس قشنگ رو !زبان

این ژله ی رنگین کمون رو هم بار اول بود که  درست میکردم و بابا مهدی هم اعتماد به نفسی میداد که بیا و ببین! اینقدر تشویقم کرد تا بالاخره موفق شدم !خجالت

البته خب میدونم که خیلی بهتر هم میشه ولی برای بار اول خیلی خوب بود دستم درد نکنهنیشخندچون با عشق درست شده بود عالی بودقلبجای دوستان خالی بودمژه

دوستای نازنین و مهربونم واقعا از مهر و محبت بی دریغتون ممنونم به خاطر همه تبریکاتون به خاطر همه عشقی که بهمون دادین یه دنیا ممنونم دوستتون دارم دوستای گلم بغل

از دوستای نازنینم مامان ِ هنرمند و کد بانو و عزیزم مامان ِ آینده ی یه فسقلی ، الهه ی نازم مامان یسنا گلی ، فریبای مهربون مامان نیروانای نازم که تو وبلاگاشون برای نیایشی تولد گرفته بودن هم بی نهایت ممنونم نمیدونم حسم رو چه جوری بگم این که به خاطر داشتن دوستای گلم به خودم میبالم و احساس خوبی دارم قلب

خدای مهربونم تو را هم سپاس بی کران به خاطر همه چیز

 

عاشقتم نیایشم

تولدت هزاران بار مبارک

زندگیت همیشه به رنگ عشق

و پر از بهانه های رنگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (60)

خاله
7 مهر 92 19:37
من اولم ؟


قربونت بشم همیشه اولی
خاله
7 مهر 92 19:57
عزیز دلممممممممم .
چقدر مامانش خوب عکسها رو انتخاب کرده و چقدر هم زیبا نوشته
اون شب به ما هم خیلی خوش گذشت
ممنون که هرسال کلی ما رو کیفور میکنین با جشن تولد های خوشگل نیایش جونی
دست دوستان هم درد نکنه که پست اختصاصی گذاشتن . البته من فقط پست مامان فسقلی آینده رو دیدم و بقیه رو هنوز نرفتم اما حتما میرم
ممنون دوستان مهربون و گل
راستی تو پست قبل یادم رفت بگم .. پس گفته میخواسته منو شگفت انگیز کنه ها ؟ قربونش برم . خوب شد یه بهانه ای هم پیدا کرد که شب نره تو اتاق خودش بخوابه شیطون

در ضمن هدیه ها هم اصلا قابل نیایش جونمونو نداشت و دلمون میخواست هرچی میدیدیم و قشنگ بود براش بگیریم ... خدا کنه همیشه دلش شاد و لبش خندون باشه
مــــــــــــــــــــــــــــــا هم شما رو خیلی خیلی خیلی دوســـــــــــــــــــــــــــــــــت داریم و از همین الان منتظر تولد 5 سالگی نیایش خوشگلم هستیم بووووووس

قربــــــــــــون خواهر گلم بشم من ممنون عزیزم دست شما درد نکنه که کلی زحمت کشیدی و تازه عکس های خوشگل گرفتی ممنون عززززززززززیزززززززززززززززم
آره میبینی چه وروجکیه تو ر وخدا همیشه بهانه اش رو پیدا میکنه
منم از الان روز شماری میکنم برای خاله شدن یعنی میشه به زودی

راستی دیدی چی شد از هدیه ها عکس نگرفتیم نتونستم عکس خوب یخودم بگیرم جعبه ی عروسک ها رو هم که نیایش به هم ریخته بود میخوام اگه تونستم آتلیه ببرمش از کلاه شال گردنه حتمام یه عکس خوب بگیرم دستت درد نکنه آجی جونم دوستت داریم منو نیایش
مامان دوفرشته
7 مهر 92 19:59
نیایش عزیزم تولدت هزاران بارمبارک


ممنونم عزیزم هزار تا بوس برای شما مهربون
خواهر فرناز
7 مهر 92 20:04
بارم تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک
وای زهره جون همه چیز خیلی عالی بود دست گلت درد نکنه مخصوصا ژله رنگین کمانت حرف نداره


ممنونم عزیزم از محبتت نظر لطفته عزیزم من که کاری نکردم مرسی بازم اومدی دوست خوب
مامی امیرحسین(فاطمه)
7 مهر 92 20:16
زهره جون بذار از چیزی که بیشترین ذوق رو براش کردم شروع کنم و منو ببخش برای این کارم!
ژله ی رنگین کمانت فوق العاده بود!هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
یعنی محشر ها!هر کی درست کرده باشه میدونه چقدر سخته یه همچین ژله ای رو ساختن و از قالب دراوردن...راستشو بگم اولش فکر کردم سفارش دادی بیرون گرفتی...بعد که نوشتت رو خوندم کف کردم...همینجور کف از دهنم درمیاد والا!
اونیکی سالد الویه بود یا کیک مرغ؟اونهم خیلی خوجل شده بود.و کلا تم رنگین کمانیت خیلی چشم نواز بود.هم کیک و هم تزیینات خونه و حتی گردنبند و دستنبد نیایش جونم.فداش بشم.حتما کلی ذوق کرده


مرسی فدات شم خانومی تو که خودت یه پا هنرمند و کد بانویی باورت میشه خجالت میکشیدم بخوام بذارم عکس هاش رو ولی گفتم خب منم بالاخره یه کاری کردم خودم دیگه همونش که ارزش داره آخه من زیاد کلا اهل خوردن نیستم مهدی میگه کسی که خودش نتونه خوب بخوره همه چیز رو نمیتونه آشپز خوبی بشه !!
ممنونم ا زذوق کردنت ممنونم ا زتشویقات ممنونم ا زدقت و توجهت فقط تو به گردن بند رنگین کمونی اشاره کردی ها !
مرسی دوست جونی خیلی دوستت میدایَم
مامی امیرحسین(فاطمه)
7 مهر 92 20:22
عروسک نیایشی هم خیلی شگفت انگیز بود عزیز دلم...چه خوبه که بلده از دوچرخش استفاده کنه.امیر قط عاشق اینه که دسته دوچرخشو بگیره و دور خور بچرخونتش !هروقتم به جایی گیر کنه جیغ بزنه!


ممنونم عزیزم قابل شما رو نداره قربون امیر حسین بشم که اینقدر وروجک شده آره نیایش خوب بازی میکنه و چرخ میزنه خدا رو شکر ولی همسن امیر که بوده رو یادم نیست فکر کنم اونم زیاد نمیتونست بره باهاش
مامان مرضیه
7 مهر 92 20:46
عزیزم تولدت هزار بار مبارک عکسات خیلی قشنگ بودن خودتم خیــــــــــــــلی نازی
خانمی وبلاگتونو خیلی دوس داشتم اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن.


عزیزم ممنونم از محبتت و نگاه قشنگت حتما چرا که نه ؟بهتون سر میزنم
نسرین مامان باران
7 مهر 92 21:10
نیایش عزیزم تولدت مبارک
مامان جون خسته نباشی با اینهمه زحمت
عکسها عالی بود


ممنونم نسرین جان خیلی لطف کردی اومدی عزیزم
زینب
8 مهر 92 7:00
خیلی مبارک باشه تولد نیاش شاد و پرانرژی... خیلی دوستون داریم... سبز باشید همیشه...
عزیزم راجع به موضوعی که مطرح کرده بودیشاید استفاده از یک چراغ خواب مساله رو حل کنه و بهترین کار بازی تو تاریکیه... و اصرار نکردن به نیایش .اگه بتونی منشا ترسش رو پیدا کنی خوبه یعنی اینکه چی شده که از تاریکی می ترسه..


ممنونم دوست گلم از تریکت خیلی دوستتون داریم منو نیایش
عزیزم راستش اون رو هم امتحان کردم جواب نداد یعنی یه کمی بدتر شد چو.ن نورش باعث ایجاد سایه های بیشتری توی اتاق میشد و نیایش هم که مه چی رو به مهه چی تشبیه میکنه حتی خواسام یه بار برا ش سایه ها رو تشبیه به چیزای خنده دار کنم نشد که نشد قبول نمیکرد اصلا
ترسش اتفاقا فکرمیکنم ریشه نداره اصلا چون وقتی کوچیک تر وبد تنها میخوابید بزرگ تر که شد دیگه نخواست بخواابه تنهایی
فکر میکنم به خاطر این باشه که هر چی بزرگ تر میشیم مثلا دیدمون عوض میشه یا چیزایی می فهمیم که نباید !
نمیدونم والا اگه بازم چیزی به ذهنت رسید بهم بگو خوشحال میشم ممنونم عزیزم دیانا جون رو ببوس
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
8 مهر 92 9:54
سلام خوبی زهره عزیز
همه چی عالی بود
پیش فروش بوسهای تولد آغاز شد
تولدت مبارک نیایش جون ان شاءالله صد و بیست ساله شی کنار بابا و مامان
اینم یه کیک خوش طعم با چند تا شمع روشن یکیش به نیت تو یکیش از طرف من الهی که هزار سال همین جشنو بگیری به خاطر وجودت به احترام بودن
ای خوب جاودانه نیایش عزیزم تولدت مبارک
------------------------------()
------------------------------||
-------------------{*~*~*~*~*~*~*}
------------@@@@@@@@@@@@@@@
-------------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~}
-----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
------{~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~}
------{~*~*~*~~ *~~*~~~~*~~*~~*~*}
------{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~*}
-----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ٍ



سلام عزیزم ممنونم از محبتت کیکت هم عالی بود نیایش هم خیلی خوشش اومد مرسی از تبریک قشنگت ستایش جونو ببوس
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
8 مهر 92 12:27
وااای رنگ ِ عشقتو قربووووووون
چه تولد خوشگلی
چه دخمل خوشگلی
چه عکس ها و تزئینات و کادوها و کیک خوشگلی

بیصبرانه منتظر این عکس ها بودممممم... همون شب دل تو دلم نبود بدونم نیایشم داره چیکار میکنه...؟ ولی مطمئنم بودم که غرق ِ شادی ِ...

عززززززززززززززززززززززززززززززززززیزم... با اون لباس خوشگلت... با اون شمع فوت کردنت ... با اون ذوق و شوق نگاه کردنت به همه چییییییییییییی!

دست همگی درد نکنه که خوشحالت کردن، سرشار از ذوق و عشقت کردن...

دست خاله فریده جون هم درد نکنه که عکس های خوشگل و نابی از خودت و شب تولدت گرفته

عجب ژله ای ... دستت درد نکنه زهره جون... واقعا خسته نباشی... از بابت همه چی... گرچه میدونم اینجور کارها و جشن خستگی نداره

واقعا شور و عشق و اعتماد بنفس و تشویق از جانب اطرافیان خیییییییییییلی میتونه تاثیر داشته باشه...

خواهش میکنم عزیزم، نیاز به تشکر نبود... من وظیفه مو انجام دادم... خیییییییییلی خیییییییییلی نیاش جونمو دوست دارمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

از صفت هایی که واسم نوشتین هم ممنون: هنرمند کدبانو .... امیدوارم لایقشون باشم.


وااااااااااای چه کامنتی !
مثل همیشه تکی تک خاله !
مامان فسقلی آینده مون خب هنرمندی دیگه تازه کد بانو هم هستی خجالت نداره که
ممنونم عزیزم بازم از محبتت از همه پیام های تبریکت و پست قشنگت خیلی خیلی سپاس گزارم مهربونم ما که به گرد پای شما نمیرسیم خانومی ولی شما هم انگیزه میدی به آدم برای بهتر شدن و کد بانو شدن و هنر نمایی کردن عزیزمی موفق باشی و بازم یه دنیا ممنون برای همه چیز
〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
8 مهر 92 13:16
مباركت باشه نيايشم چه دوچرخه قشنگى
مامانى جون دستتون درد نكنه خيلى زحمت كشيدين
خيلى هم قشنگ بود دسرتونم خيلى قشنگ بود دستتون درد نكنه
از عكسا معلوم بود كه نيايش چقدر ذوق زده شده و بهش خوش گذشته
نيايش نازم هميشه شاد باشى و شگفت زده

قربونت برم عزیزم آره واقعا دوست داشت همه چیز رو خدا رو شکر ممنونم از نگاه قشنگ و حضور پر مهرت مهربون شما هم همیشه شاد و سلامت باشید و روزهاتون رنگین کمونی باشه
مامان آناهیتا
8 مهر 92 14:52
نيايشم تولدت هزار بار مبارك باشه عشقم. دوست دارم. برات بهترين لحظه ها رو آرزو دارم عشقم. لباست هم خيلي نازه دخملي. همه كادوهات هم نوش جونت نفسم. بووووووووووس


فدای تو دوست گلم ممنون از آرزوی قشنگت و منم برای شما آرزوی بهترین ها رو دارم بهترین لحظات توی زندگی قشنگ سه نفره تون آناهیتای عزیز رو ببوس
ستاره زمینی
8 مهر 92 19:41
مبارک باشه گلم الهی 120 ساله شی


الهی الهی
ممنونم از محبتت عزیزم
مادر کوثر
9 مهر 92 7:22


وای عزیزم
چه تولد خوشگلی نازگل خانوم
مبارکه




ممنونم عزیز دلم خیلی لطف داری
الهه مامان یسنا
9 مهر 92 11:06
سلام عزیز دلم تولدت بازهم مبارک. قربونت برم فکر نکنی ما بی معرفتیم که اونروز بهت زنگ نزدم.زنگ زدم ولی موبایل مامان جونت خاموش بود. چندباری هم زنگ زدم ولی انگار خیال روشن کردن نداشت مامانت واسه همین به اس ام اس و یه پست کوچولو ختم شد. دلم میخواست با یسنا بهت تولدت رو تبریک بگیم ولی خوب نشد. سال دیگه جبران میکنم حتما واست نازنینم. چقدر ماه شدی تو این عکسهات عزیزم. دوچرخه ات مبارک خوشگ خانم.اون عروسکم فوق العاده است منم عاشقش شدم


عزیزمی الهه جون شما همیشه مهر و محبتت میرسه از راه دور به فریبای نازنین هم گفتم باور میکنی همون روز موبایلم قاطی کرده بود اصلا اس ام اس و پیام که بهش نمیرسید هی هم خاموش میشد تازه خودمم نمیتونستم پیام بزنم البته خیلی دیر فهمیدم چون درگیر کارای دیگه بودم فقط همین جوری تو ذهنم تعجب کرده بودم چرا موبایلم اینقدر ساکته آخه چند تا از د وستام هم همیشه بهم پیام میدادن!!!!بازم ببخش منو و ممنونم که به یادمون بودی مهربونم یسنای نازم رو ببوس یه دنیا از محبتتون ممنونم
لیلامامان پارسا
9 مهر 92 16:02
سلام گلم تولدت مبارک ایشالا1000ساله شی عسلم


سلام خانومی ممنونم از محبتت
خاله
9 مهر 92 20:54
قالب وبلاگت هم خیلی قشنگه


مرسی عزیزم چشات قشنگه
مامان ساینا و سبا
9 مهر 92 21:35
نیایش زیبا، دنیایت مثل عکسهایت هزار رنگ و هر رنگش زیباتر از رنگ های دیگر، تولدت مبارک و کادوهایت هم مبارکتان باشن


مرسی عزیزم از دعای قشنگت براتون آرزوی بهترین ها رو دارم دوست خوبم
سمانه مامان پارسا جون
10 مهر 92 0:53
من دیر رسیدم به تولد نیایشم عزیزم شرمنده سفر بودم.
یک دنیا تبریک و آرزوهای قشنگ واسه گل دختر خوشگلمون.
ایشاالله 120 ساله بشی گلم.



___________$$$$$$
______$$$$$$__$$$$$$$$__$$
____$$____$$$$__$$$$__$$$$
__$$______$$$$$$__$$$$$$$$
__$$____$$$$$$$$__$$$$$$
__$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$
$$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$
$$$$__$$$$$$__$$__$$$$
__$$$$______$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$
_$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$
__$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$
___$$$$_____________`$$$
___________________ $$
__________________`$$`
________________$$`
_____$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$
_$$$$____$$_$`
$$$$$__$$___$$___$$$$
$$$$$$$______`$$_$$$$$$
$$$$__________$$$_____$
$$___________` $$____$$
_____$$$_____$$`___$$$$
___$$$$$$___$$__$$$$$$
__$$$$$$$$_$$_$$___$$$
_$$$____$$$$_$$__$$$$
__$$_____$$_$$$$$$$
___$______`$$
___________$$
____________$$`
___________`$$
__________$$
_________$$
________$$


فدات شم سمانه جون خودت گلی مرسی از اینکه اومدی خیلی خوشحال شدم همیشه به سفر و خوشی
سمانه مامان پارسا جون
10 مهر 92 0:54
روز تولد تو
روز نگاه باران
بر شوره زار تشنه
بر این دل بیابان
روز تولد تو
گویی پر از خیال است
یاس و کبوتر و باد
در حیرت تو خواب است


خیلی شعر زیبایی بود عزیزم یه دنیا ممنون
سمانه مامان پارسا جون
10 مهر 92 0:55
.................…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’......
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•......’
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’......
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•......’
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•
قند عسلم مبارک و فرخنده باشه روز تولدت .


ممنونم عزیزم خیلی دوستتون داریم من و نیایش
مامان امیرناز
10 مهر 92 1:16
سلام گلم تولد فرشته ات مبارک چه ماهی شده چه لباس قشنگی چه مامان کدبانویی ایشالا جشن عروسیش و بگیری گلم


سلام عزیزم ممنونم از لطف و محبتت به ما مهربون ایشالا که همه این فرشته ها خوشبخت و سفید بخت بشن مرسی اومدی خانوم گل
مامي كيانا
10 مهر 92 9:34
the best
عالي بود
همه چي
تزيينات الويه رنگين كموني و ژله رنگين كمان فوق العاده
بزن دست قشنگه رو به پاس اين همه هنر و عشـــــــــق
از عكس هات معلومه كه خيلي خيلي به نيايشي خوش گذشته وقتي لبهاش خندونه چه زيبا ميشه
واي اون عروسك بافتني چه خوشگله كيانا هم يكدونه از همين بافتني ها د اره خيلي نازن
دوچرخه رو يادم رفت بگم عجب هديه سورپرايزي خيلي عالي
ايشالا چرخهاش هميشه براي نيايشي بچرخه

thanks
عززززززیزززززززم نظر لطفته خانومی من که انگشت کوچیکه شمام نمیشم بانوی هنرمند
خیلی ممنونم از محبتت و همراهیت دوست گلم
ممنون از نگاه قشنگت به همه چیز کیانا بلا رو ببوس
مامان سانای
10 مهر 92 9:41
دوباره تبریک می گم .لذت برم از عکساتون خیلی زحمت کشیدی مامانی هنرمند دستت درد نکنه .
من هم آپ کردم


ممنونم مامانی از لطفت چشم حتما میام
آتــــی
10 مهر 92 10:58
اجی سلام
اپم


خدمت میرسم دوست خوب
مامان نیروانا
10 مهر 92 11:18
چقدر منتظر عکسای ناز تولدت بودم عزیزم. دیشب با نیروانا نشستیم به دیدن عکسات ماهرو خانوم. نیروانا کلی برای تو و مشهد اظهار دلتنگی کرد ولی تا خواستم نظرش رو برات بنویسم اجازه نداد. یه همچی عزیزای دلی هستین شماها
عاشقتم عزیزم. همیشه شاد و رنگی باش که میدونم خدا به عشق شما بچه هاست که اینهمه رنگ آفریده.



عززززززززززیزززززززززم قربونش برم با اظهار دلتنگیش نمیدونم برات نوشته بودم یا نه که نیایش هم وقتی پستی رو که براش گذاشته بودی دید و فهمید که وبلاگ نیروانا جونه کلی دلش خواست تا بازم با هم باشن ما هم دوستتون داریم عزیزای دلممنونم از حضور پر مهرت
♥♥♥مامان ٣تادخمل♥♥♥
10 مهر 92 14:54
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶22222¶¶¶¶¶¶¶
_____________¶¶¶22222222¶¶¶¶2222222222222¶¶
____________¶¶222222¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶22222¶¶
____________¶222222¶¶22¶¶222¶¶22¶¶¶2¶¶22222¶
___________¶¶22222¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶2¶¶¶¶¶2¶¶222¶¶
___________¶¶22222¶2222¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶2¶¶2¶¶222¶¶
___________¶¶22222¶222222222222222¶¶2¶222¶¶
___________¶222222¶22222222222222¶¶2¶¶22¶¶¶¶¶
_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶2¶¶22222222222¶¶¶¶2¶22¶¶¶2¶¶¶¶
_______¶¶2222¶¶¶¶¶¶¶¶2222222¶¶¶¶22¶¶¶2¶¶222222¶¶
________¶¶222222222¶¶¶¶¶22¶¶¶¶22222¶¶¶222222222¶
_________¶¶22222222222¶¶¶¶¶22222222¶¶22222222¶¶¶
_______¶¶¶¶¶2222222222222¶¶¶¶¶2222¶¶22222222¶¶
______¶¶222¶¶¶22222222222222¶¶¶¶2¶¶2222222¶¶¶
_____¶¶222222¶¶¶222222222222222¶¶¶¶22222¶¶¶
______¶¶¶¶22222¶¶¶2222222222222222¶¶22¶¶¶
________¶¶¶¶¶¶222¶¶¶¶2222222222222¶¶¶¶¶
____________¶¶¶¶222¶¶¶¶¶¶222222¶¶¶¶¶¶
______________¶¶¶¶2222¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_________________¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶
__________________________¶§¶¶
_________________________¶¶§¶
_________________________¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_________________________¶§¶¶___¶¶¶¶¶77¶¶¶777¶¶¶
________________________¶¶§¶____¶7777¶¶¶¶777¶¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶________¶¶¶¶___¶¶¶¶¶¶777¶¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶77¶¶¶¶______¶§¶¶¶¶¶¶¶¶777¶¶¶¶¶
____¶¶¶777¶¶¶¶¶77¶_____¶¶§¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
______¶¶¶¶¶


خودتون گلید ممنون اومدی
مامان امیرحسین و کوثر جونی
11 مهر 92 1:16
تولدت مباااارک عزیزم چه ناز شدی خوشگل من.ماااااه شدی.مبارکت باشه این همه مهربونی.مامان عزیز واقعا هم دستت درد نکنه.
الهی الهی همیشه بخندی و لبت خندون دختر مهربون .تولدت مبارک مبارک مبارک...


ممنونم عزیز دلم چشات ناز میبینه مهربون الهی شما هم همیشه خوش باشید و لباتون خندون و دنیاتون رنگی مرسی از حضور گرمت
مامان آروین
12 مهر 92 15:51
تولدت مبارک عزیزم
ایشالا زیر سایه پدر و مادر عزیزت 120 ساله بشی گلم


ممنونم دوست خوبم از دعای قشنگت
عمه
12 مهر 92 22:09
Salam be goleh hamishe bahar khuneh. Tavalodet dobareh mobarak azizam, che ghadr khoshgel shodi . Fadaieh khandeh hat besham amehjoon. asheghetam morghe eshsgh. Che tavalodi, che cake va Jeleieh ghashngi, dasteh mamani dard nakoneh vaghean keh sange tamoom gozashteh barat.
Delam barat ieh zareh shodeh , hamishe barat arezooieh shadi va movafaghiat daram. We Love You So Much


مرسی عمه جون مهربون و دوست داشتنی ما هم خیلی دلمون برات تنگ شده خیلی خیلی جاتون خالی بود
من که کاری نکردم مینو جان نظر لطفته عزیزم ممنون از نگاه قشنگت عزززززززززیزززززززززم به امید دیدار به زودی زود
مامانی درسا
13 مهر 92 1:31
نیایش عزیزم اگر چه دیر اما اینقده همیشه عزیزی و تازه و زیبا که میشه تولدت رو همیشه همیشه به مامانت و البته خودت تبریک گفت گلم همیشه سلامت باشی مثل آب جاری مثل کوه محکم و پابرچا مثل نسیم خنک و آرامش بخش مثل آفتاب گرم و مثل گل زیبا زیبا .... گل زیبا تولدت مبارک


ممنونم دوست عزیز و مهربونم از تبریک خیلی خیلی زیبات همیشه مهر و محبتی که از مشا دوستان میگیریم تازه است و هر وقت باشه برامون انرژی میاره قربون شما
اسماء♥مامانه فسقل♥
13 مهر 92 13:07
جونم چه نازه دخملیتون ماشالله بهش


ممنونم عزیزم چشات نازه
اسماء♥ مامانه فسقل♥
13 مهر 92 19:43
خوشحال میشم اگه افتخار بدی تبادل لینک کنیم؟


اختیار داری باعث افتخار ماست
مامان نیایش و نازنین
14 مهر 92 8:43
سلام . الهی که همیشه خنده روی لبات باشه و خوشحال باشی . خدا پدر ئو مادر مهربونت رو برات حفظ کنه نیایش عزیزم .


سلام ممنونم عزیزم برای شما هم آرزوی تنی سالم و لبی خندون رو دارم مامانی مهربون
مامي كيانا
15 مهر 92 10:39
آپ آپ
آپيم ما


الان الان
الان میام
مامان نسترن
15 مهر 92 10:51
تولدت مبارک عزیزم

ممنونم مهربونم
مامان یکتا و تینا
15 مهر 92 11:50
عزیزم تولدت مبارک ببخشید با تاخیر اومدم پیشت انشالله 120 سال بشی هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


عزززززیززززززم ممنونم از محبتت و اینکه اومدی
مامان سویل و اراز
15 مهر 92 15:00
کودکی غنچه ای از رود صداقت به صفای آب است
کودکی صفحه ای از عشق و محبت به شکوه ماه است
کودکی سلسله ی اشک به دنبال سرشت است
کودکی لاله ی سرخ است به باغ امید
عزیز دلم روزت مبارک


عزززززززززیززززززززززم خیلی قشنگ بود مرسی
مامان امیرعلی جیگر
15 مهر 92 16:11
تولدت مبارک خوشکل خانوم البته با کمی تاخیر


قربون شما ممنون از محبتت
مامان آبتین
15 مهر 92 16:51
عجب تولد باحالی دستت درد نکنه مامانی همه چیز عالی بود مامان گنجشکه واقعا خوش سلیقه است . من مدتها بود بهتون سر نزده بودم نیایش جون ماشا ا.. بزرگ شده تولدش با تاخیر مبارک


قربونت برم دوست خوبم ممنون بازم اومدی مرسی از نگاه قشنگت و نظر لطفت دوستتون داریم
سجاد
15 مهر 92 23:10
سلام . روز جهانی کودک مبارک .
هدیه ای ناقابل از طرف سجادکوچولو واسه دوستان خوبش به مناسبت روز کودک .


سلام ممنون سجاد کوچولو حتما میام به زودی
خواهر فرناز
16 مهر 92 0:27
روزت مبارک زیباترین نیایش خدا


فدای تو عزیزم ممنونم از محبتت
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
16 مهر 92 0:58
روز ِ مبارک....


الهی الهی مبارک باشه
مامان سيد محمد سپهر
16 مهر 92 10:46
سلام عزيزم روز نيايش جون مبارك....


سلام گلم ممنونم از محبتت روز پسر گل شما هم مبارک زنده باشه الهی
مامان سيد محمد سپهر
16 مهر 92 10:48
كودك كه بوديم هيچ كس روزمان را تبريك نگفت
اما حالا من
روز كودك را به تو كه سادگي و صداقت و صفاي وجودت همچون كودكان است تبريك ميگويم

عزيزم امروز روز توست....از عمه نشيبا يه عكس اختصاصي برات توي وب محمد سپهر گذاشتم..منتظرتم


ممنون خانمی به خاطر تبریک زیبات ببخش دیر کردم چند روزی سفر بودم و گرفتار حتما میام خانمی
مامان سویل و اراز
17 مهر 92 1:27
سلام زهره جون یعنی کامنت من نیومده وای وای وای منم فکر کردم خیلی وقته تولد نیایش جونمو تبریک گفتم منو باش که دوساعت نشستم پای نت دنبال کامنت و شعر قشنگ واسه نیایش گشتم و ارسال کردم
ناراحت شدم
با عرض شرمندگی نیایش جون نولدت مبارک
البته من واسه یه چیزه دیگه اومده بودم اومدم روزتو بهت تبریک بگم روزت مبارک عسلم


قربون تو مهربون ببخش اگه دیر تایید کردم چند وقتی گرفتار بودم نبینم هیچ وقت ناراحتیت رو عززززززززززیززززززززززززم
خیلی محبت داری همیشه به ما خانمی دوستتون داریم من و نیایش
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
17 مهر 92 8:24
کاش ،دنیا همیشه کودک بماند و کودکانه ترانه های عاشقانه اش را لالایی شبهای بی خوابمان کند.

کاش دنیا به زیبایی روزهای کودکی میشد!

کاش کودکان صمیمیتشان را همچون دوستیهای بی ریایشان فراگیر میکردند.

کاش دنیا سراسر کودکانه میشد و ما کودک.

اگر کودک نبود، نه پدر معنا داشت و نه هیچ مادری بهشتی می شد.

شکوفه بهاری مامان و باباها روز جهانیتون مبارک


خیلی قشنگ بود آفرین
ممنون از تبریک زیبات عزیزم
مامان ملیناوکیانا
17 مهر 92 9:14
عزییییییییییییییییییزم 4ساله شد.... وای خدا چقدر زود میگذره..... فدای تو، تولدت مبارک نفس خاله....
من همیشه از دیدن عکسای تولد نیایش ذوق زده میشم، و باید چندسری بیام و نگاه کنم و اگه وقت کردم مطلب هم بذارم
عزیزم انشالا که همیشه همینقدر شاد و با انرژی باشی و سایه ی پرمهر پدرومادرت همیشه مستدام


قربون محبتت عزیزم خیلی لطف داری به ما ممنون از نگاه قشنگت برای شما هم آرزوی شادی و سلامتی دارم همیشه ببوس گل های نازت رو
ستاره زمینی
17 مهر 92 9:19
من نظرم کو




عزززززززززززیزززززززززززم نمیدونم شاید ثبت نشده


عزیز دلم میشه آدرس بذاری ممنون میشم چون از تو لینک ها پیدا کردن خیلی سخته
آتــــی
17 مهر 92 11:06
روز کودک با تاخیر مبارک


ممنونم عزیزم
〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
17 مهر 92 16:14
از تابستون خييييييييلى كمرنگ شديد اونم شما...!! كه سفت و محكم به اينجا وابسته بودن ...!! مى گم چيزى شده ؟؟ آخه صبحها هم كه نيايش خونه نيست نمى رسيد يه سر به وبلاگ بزنيد و آپش كنيد ؟؟؟
ايشالله كه هر دل مشغولى كه داريد خير باشه و خوشى...
از ته دل براتون آرزوى سلامتى مى كنم


قربونت برم عزیز دلم ممنونم از محبتت چند روزی که سفر بودیم خانمی تهران عروسی پسر خاله ی شوهرم آره یکمی کمتر وقت میکنم بیام نت دلایل مختلفی داره که وقت کم میارم ولی حتما سعی میکنم بیشتر بیام به بزرگی خودت ببخش عزیزم دوستتون دارم خیلی زیاد ممنونم که همیشه به یادمونی شما از بهترین دوستای ما هستی مامان تسنیم گلم عشق منو ببوس
مريم
18 مهر 92 19:28
خيلي نازه


چشات نازه مریمی
نازنین نرگس
18 مهر 92 23:20
نیایش جونم هزار ماشالا هزار ماشالا بزرگ شدی خاله تولدت مبارک

ما دوباره برگشتیم




وااااااااای چی دارم میبینم نازنین نرگس؟!

کجا بودی عززززیزززززززم ما که حسابی دلمون تنگ شده بود حتما میام پیشت نازنینم


عزیزم آدرست باز نمیشه که!
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
20 مهر 92 11:40
عزیز دلم روزت با تاخیر مبارک


ممنونم مهربون
مامان گیلاس
22 مهر 92 13:34
سلام
نیایش جون تولدتتتتتتتتتتتتتتتت مبارککککککککککک
البته تاخیر مارو ببخشید یه مدتی نبودیم



سلام به روی ماهتون خوش اومدین خانمی ممنونم از لطف و محبتت
توت فرنگی(مامان علیرضا)
23 مهر 92 17:34
سلام ممنون که به وبم اومدی
عکسا چقدر قشنگه
هنمرمندیها هم که حرف نداره

دستتون درد نکنه که برای نیایش خاطره ایجاد می کنین
عروسکش هم واقعا قشنگه ، حق داشته اونو بخواد. منم اگه بودم حتما می خواستمش
باهم دختر مهر ماهی و ناز نازی
تولدت مبارک عسلم
می بوست به اندره وسعت دریا ها
تا بسازد دریا برایت رنگین کمانی زیبا


قربونت برم دوست عزیزم ممنونم چشات قشنگ میبینه مرسی از نظر لطفت ممنون از تبریک خوشگلت
مامان پریسا
1 آبان 92 22:21
تولدت مبارک باشه عزیزم.

امسال از همه ی تولد ها غافل شدم

ایشالله پست بعدی جبران میشه


مرسی عزیزم قربون محبتت لطف کردی اومدی
مامان محمد پارسا
4 آبان 92 19:50
سلام گلم
تولدت مبارک دختر گلم


سلام عزیزم ممنون از محبتت
خواهر فرناز
18 آبان 92 14:43
نیایش جونم وزهره جونم سلام ببخشید دیر اومدم این مدت حال خوبی نداشتم اینم هدیه ما به شما دختر گل http://www.niniweblog.com/upl/farnazkhatoon/13839955811.jpg?92 میبوسیمت
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم که به یادمون بودی از هدیه ی خیلی قشنگت یه دنیا ممنون حتما میذارمش تو وبلاگ براش ایشالا همیشه خوب باشی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد