نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

ثمره ی عشق

بهانه ...

1392/4/17 19:17
نویسنده : مامانی
1,904 بازدید
اشتراک گذاری

زمانی که نی نی وبلاگ برای جشنواره ی تابستونیش تبلیغ میکرد خیلی مشتاق بودم که بدونم با چه عنوانی این دفعه باید مسابقه بدیم خیال باطل....

روزی که مشخص شد که عنوان مسابقه ، نی نی شکمو هستش اولین عکس العملم این بود : خنثی

آخه تو اصلا شکمو نیستی دخترم ، یعنی شکمو بودن پیشکش ، غذا به اندازه ی کافی بخور برا ی من بسه مژههر چند که همه میگن خب به خودت رفته دیگه آخه منم زیاد نمیتونم بخورم ،هیچ چیزی رو زیاد نمیتونم بخورم زبان

خلاصه اینکه کلا بی خیال مسابقه و عکس پیدا کردن و عکس گرفتن ازت شدم البته دلیل اصلی م برای شرکت نکردن توی مسابقه فقط شکمو نبودن تو نبود !!!!

 راستش بنا به دلایلی  از نحوه ی رای گیری این مسابقه زیاد خوشم نمیادافسوس نمیدونم شایدم حوصله و وقت رای جمع کردن ندارم !!!ابرو

البته الان که داشتی عکسهات رو اینجا میدیدی ازم پرسیدی چرا عکس های کوچیکی هات رو گذاشتم و من داشتم برا تو و بابا توضیح میدادم که گفتی :نه منم میخوام مسابقه بدم !!!عینک

الهی من فدات شم حالا بودن یا نبودن مساله این است؟؟؟!!!چشمک

دیروز اتفاقی داشتیم با هم آلبوم نگاه میکردیم که اول چشمم افتاد به این عکستنیشخند

یادم اومد که اون زمان چه جوری ماست میخوردی و عاشق ماست بودی کلی خندیدیم با هم وقتی برات تعریف کردم که چه جوری ماست رو به همه جات میدادی ، کلی میخندیدی خوشت اومده بود که داشتم از کوچولویی هات میگفتم و هی میگفتی بازم بگو !از خود راضی

حالا همین جوری به بهانه ی این مسابقه  این عکس رو گذاشتم ....کاش ظرف ماست هم تو عکس بود جالب تر می شد چشمک

به هر حال دخملی من شکمو که نیستزبان ولی همیشه برنده است برای منمژه عشق ِماستی ِمن بغل

 

 

ادامه بعدا اضافه شد !زبان 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

الان لابد میگید اگه نیایش شکمو نیس پس ما شکموییم!!!نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

حنانه
17 تیر 92 20:29
سلام
چه بامزه


سلام ممنون عزیزم
خاله
17 تیر 92 22:49
آخخخخی دلم واسه اون روزاش تنگ شد .

چند سال دیگه هم حتما دلم واسه این روزاش تنگ میشه البته

نیایشم همیشه شیرینه

تو هر دورانی یه جور

عکسش خیلی بامزه است . کاش تو مسابقه شرکت میکردی

یه عکس دیگه هم داره که خیلی بانمک داره غذا میخوره که بهت گفتم مدل لباسش و طرز به دندون کشیدنش آدمو یاد انسانهای اولیه میندازه

یادمه علی هم ازش عکس انداخته بود . رو اپن خونه ی مامان اینا نشسته

اون که جون میداد واسه این مسابقه هه

حتما رای میاورد

آخه عکسایی که من تا حالا دیدم از نی نی ها بیشترش اصلا شکمو بودن رو نمیرسونه

به هر حال به قول تو نیایش واسه ما همیشه برنده است

ممنون آبجی جونم آره همین طوره که میگی منم داشتم عکس های کوچیکیش رو میدیدم دلم برا اون روزا تنگ شد آره چند تا عکس دیگه هم بود که شکمو بودن رو میرسوند
ولی میدونی چیه آخه عکس رای نمیاره که!
یعنی هر چه قدر هم عکست قشنگ باشه و تک باشه و مرتبط با موضوع بازم باید زیاد آدم داشته باشی که زیاد برات پیامک بزنن منم راستش زیاد حوصله ی این کار رو نداشتم که پیامک جمع کنم در واقع کسی به عکس رای نمیده ارتباطات باید داشته باشی !
ولی اگه مثلا مثل یه مسابقه ی دیگه شون هیئت داوران داشتن که از بین عکسها قشنگ ترین هاش رو انتخاب میکرد بعد قرعه کشی یا نظر سنجی میکردن رو عکسها بهتر بود نه ؟!نمیدونم شاید من فقط این جوری فکر میکنم !!!
بازم ممنون از محبتت تک خاله ی گل و مهربون هزار تا بوس برا ی تو

مامان آناهيتا
18 تیر 92 11:01
زهره عزيز، ماشااله هنرمندي و باحوصله خانم. چه عكساي باحالي گرفتي از اين وروجك. عكسش خيلي باحال بود كلي كيف كردم و خنده رو لبم انداخت. بامزه خاله.


ممنون عزیزم محبت داری قربون خنده ات می بوسمت
ستاره زمینی
18 تیر 92 11:16





فدات


نمیدونم چرا تو لینک هام پیدات نمیکنم تعدادش زیاد شده سخته پیدا کردن کاش آدرس میذاشتی ریحانه جونو ببوس
مامي كيانا
18 تیر 92 11:21
دقيقا من هم همينطور كه ميومدم پايين و يكي يكي عكسها رو ميديدم داشتم با خودم ميگفتم: هموني كه خودتون نوشتي
اي جانم چقدر بامزه ماست ميخوره آدم هوس ماست ميكنه
چطوري هم نشسته
راستي اون عكس قبل آب هويج چي داره ميخوره؟ فضوليم گل كرد آخه هر چقدر نگاه ميكنم متوجه نميشم؟؟


عجـــــــــب
عزیزمی ممنون خانومی داره فرنی میخوره به خاطر اینکه قیافه اش خنده دار شده بود گذاشتم عکسش رو میدونی خیلی از عکسها که تو مسابقه شرکت کرده به نظرم زیاد هم مرتبط با موضوع نیس مثل همین عکس نیایش خیلی هم شکمو بودن رو که نمیرسونه نمیدونم شاید من خیلی سخت گیرم
مامی امیرحسین(فاطمه)
18 تیر 92 12:01
ای جانم!عزیز دلم.چه خوردنی بوده نیایش تپلی!بعید میدونم شکمو نباشه ها!در مورد متد مسابقه و رای گیری حق با توئه.منم واسه همین شرکت نمیکنم هیچوقت!یه بار تو مسابقه بغض نی نی مامی سایت شرکت کردم.عکس امیرحسین به حق از همه عکسها بغض تر بود!اما رای نیاورد!یه عکسای بی ربطی رای آوردن که من به همین نتیجه ای که گفتی رسیدم.


ای جوووووووووونم من الان خونه تون بودم که ! آره عزیزم دقیقا متوجه منظورم شدی فدات شم میفهمم چی میگی ممنون اومدی میبوسمت
خاله
18 تیر 92 13:36
آره راست میگی اینجوری خیلی بده رای گیری



کسایی که اصلا نمیشناسمشون و تا حالا هم نرفتم وبشون میان تو وبلاگ میگن به من رای بده



راست میگی منم باشم حوصله ندارم




میدونی حالا حوصله و وقتش به کنار من میگم کاش لااقل عکس ها رای می آوردن مثلا هیئت داورانی انتخاب میکرد یا قرعه کشی بود نمیدونم اینجوری زیاد جالب نیس دیگه ....


خداییش برو نتایج اولیه ی آراء رو ببین خودت متوجه میشی چی میگم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مامان سويل و اراز
18 تیر 92 13:50
سلام چه عكساي با مزه اي خوبه نيايش جون شكمو نيست هااااااا فقط اين عكس پنجمي چيه وسط پذيرايي از بالا داره ميريزه


سلام ممنون از نگاه قشنگت اون قاشقه توش فرنی بوده داره اونجوری میخوره
خاله
18 تیر 92 14:14
پست ثابت عکس قشنگی گذاشتی ما هم آپیم بوس بوس


ممنون از نگاه قشنگت آبجی جونم اووووووووووووووووووووومدم
الهام مامان رامیلا
18 تیر 92 14:58
ای جانم عزیزم دلم برات تنگ شده بودعکست خیلی با مزه افتاده زهره جان انشالله همیشه سالم باشه
مبارک باشه ماه عسلت


عزیزم ممنونم از محبتت مبارک باشه بر شما هم و التماس دعا
مادر کوثر
18 تیر 92 20:41
عزیزمممممممممممممم

چه عکسییییییییییییییی




فدات
مادر کوثر
18 تیر 92 20:41
ماه رمضان؛ ماه مفروش کردن قدوم شب قدر
با اشک های شوق برای درک «زیباترین لحظه ی حیات انسانی»
مبارک باد ...
می گویند هر وقت آب می نوشی بگو : یا حسین «ع»؛
این روزها که آب می بینی و نمی نوشی آرام بگو : یا اباالفضل «ع» ...

خیلی قشنگ بود التماس دعا عزیزم ممنون
نسرین مامان باران
19 تیر 92 8:55
سلام عزیزم
چه عکسهای قشنگی .


سلام ممنون عزیزم چشات قشنگ میبینه
خاله
19 تیر 92 13:06
ای جونمممممممممممم
چه عکسای بانمکی
همشو دیده بودم اما کنار هم ندیده بودم
قربونش برم که از کوچولویی هاش اینقد بامزه بود تا همین الان
از طرف خاله یه ماچ گنده از لباش بگیر


قربون خاله ی گل نیایش و تک خواهر عزیز خودم مرسی عزیزم آره خودمم وقتی همشو گذاشتم کنار هم خیلی خندیدم به قیافه اش چه قدر ولی توپولو بوده نه ؟ بوس بوس برا ی تو
خاله
19 تیر 92 13:14
دیدم نتایج اولیه رو
یعنی خداییش تنها چیزی رو که اصلا نمیرسوند شکمو بودن بود !!
خب یهو یه شماره بدن بگن هرکی بیشتر به این شماره اس ام اس فرستاد برنده است ! دیگه چرا موضوع میدن ؟!‌

چی بگم ؟!منم همین انتقاد رو، تازه خیلی ملایم تر بهشون کردم ولی کامنتم رو تایید نکردن


الهه مامان یسنا
19 تیر 92 13:39
خصوصی نازنین بانو


فدای تو
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
19 تیر 92 17:52
اگه نیایش شکمو نیس پس ما شکموییم؟!!!



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بسیــــاااااااااااااااااااااااااااااااااار باحال و خنده دار بود ...


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

منم موافقم، کاشکی خود ِ داوران مشخص می کردن کی برنده ست ... و اینکه خییییییییییلی هم شرکت کننده داره ...


عززززززززززززیززززززززززززززززم خب معلومه کی شکموهِ که !!!!!!!!
فدای تو ممنون ا زنگاه با حالت لطف داری و اینکه آره پیشنهاد های زیادی هست برای بهتر بودن مسابقه و شیوه ی رای گیریش ولی کو گوش شنوا
فاطمه شجاعی
19 تیر 92 23:13
ای جوووووووووووووووووووووونم فدای ماست خوردنت دوسدارم ماستو از رو صورت تو بخورم قطعا خیلی خوشمزه تره خوشگل من
چطوری تو مسابقه شرکت کنیم زهره جون بهم بگو


قربونت عزیزم محبت داری تو اگه به نیایش بگم کلی میخنده و میگه مگه میشه از رو صورت یکی دیگه ماست خخورد آخه ؟!!!!!!!!
عزیزم من عکس نیایش رو تو مسابقه شرکت ندادم هنوز چون شیوه ی رای گیریش زیاد جالب نیس منم حوصله ی اینکه به کل فامیل بخوام بگم قضیه چی هست و باید چه جوری پیامک بزنن رو نداشتم راستش برا همین شرکت نکردم اگه خوده عکس ها ملاک بود و زیباییش و مرتبط بودنش به موضوع شاید شرکت میکردم ولی الان فقط تعداد پیامک ها مهمه بازم مرسی از لطف همیشگیت به ما عزیزم میبوسمت
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
20 تیر 92 9:42
واقعا کو گوش ِ شنوا ... ؟





زینب
20 تیر 92 14:34
اون عکس اولی که دو دستی ماست میخوره خیلی جیگره...دلم می خواست قورتش بدم... الهی فداش شم ... خیلی دلمون براتون تنگ شده ببینیم هم رو ... کی میان مشهد عزیزم؟


عزیززززم ممنونم از نگاه قشنگت آره خودمم خیلی این عکس رو دوس دارم فدای تو مهربون دل ما هم تنگ شده براتون
خواهرفرناز
20 تیر 92 22:24
سلام زهره جون
واقعا منم با شما موافقم هی رای بدین دنبال موبلیل بگرد
کو گوش شنواااااااا
خیلی عکس های نیایش جون بامزه است
شیکمو بوده البته تو خوردن ماست مانند فرناز هیچی نمیخورن


سلام عزیزم ممنونم از محبتت لطف داری خانومی می بوسمت
مامان سانای
22 تیر 92 12:12
همش نوش جونت .همین که خوب غذا می خوری برنده ای


عززززززززززیززززززززززززمی ممنونم سنای جونو ببوس
ستاره زمینی
22 تیر 92 13:36


عزیزم داشتیم


ببشخید تو قسمت میل وارد شده بود متوجه نشدم ممنون
الهه مامان یسنا
22 تیر 92 13:37



این یعنی آپی ؟اووووووووووووووومدم
مامان رها
23 تیر 92 2:01
نیایش جون مهم نیست تو مسابقه شرکت کنی یا نه مهم اینه که برنده باشی که هستی پس بزن دست قشنگه رو


ممنون محبت داری خانومی
مامان نیروانا
25 تیر 92 8:08
فدای این شکموی خودم بشم من!
طرز نگاهش!
اون صورت ماهش!
میکشه دِلو، میبره اون بالاها...!
چقدر دلامون به هم نزدیکه زهره جون، دقیقاً منم کلی هیجان داشتم ببینم این مسابقه ی عریض و طویل نی نی وبلاگ چیه! که وقتی فهمیدم خیلی توی پَرم خورد. عینهون تو منم خوشم نمیاد از رأی گیری و اینجور بازیا برای یه همچین مسئله ای. واقعاً انتظار مسابقه ی پربارتر و خردمندانه تری داشتم.
ولی بازم مرسی نی نی وبلاگ که به این بهانه شکموییای قشنگترین بهانه ی زندگی رو هم دیدیم. هزار تا میبوسم اون صورت ماست مالیشو


الهــــــــــــــــی عزیزمی تو فریبا جون که با این نوشته ها و شعر های خوشملت آدم رو سر ذوق میاری میفهمم چی میگی خردمندانه تر رو خوووووووووووووب اومدی منم تو و نیروانام رو میبوسم عزیزای دل
سمانه مامان پارسا جون
25 تیر 92 17:45
وای چه عکس بامزه ای زهره جون
به این میگن نی نی شکمو
خداییش این عکس باید بدون رای گیری اول بشه
عکس بعدیهاشم همه قشنگ بود
همشو شرکت میدادی بابا
قربونش برم ببوسش


قربونت برم سمانه جون نظر لطفته ممنون از نگاه قشنگت میبوسمت پارسا جون رو ببوس
آتـی و آقایی مهربونش
29 تیر 92 12:20
خیلی بامزه شد


مرسی
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
13 شهریور 92 12:03
سلام عزیزم...

اگه علاقمند به " شیمی و دانسته های علم شیمی " هستی، سری به این وبلاگ بزن.

shimiclass.blogfa.com

وبلاگ ِ یکی از دوستای خواهرمه که استاد شیمی هستش و تازه شروع به نوشتن وبلاگ کرده. خوشحال میشه واسش کامنت هم بذاری.

ممنون.


چشم حتما ممنون گفتی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد