نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

ثمره ی عشق

پَـــر پَــــر پَــــر بچه ها دست خدا یارتان ...

1392/3/31 17:44
نویسنده : مامانی
13,017 بازدید
اشتراک گذاری

حالا ببین تو رو خدا دست از سر این مهد کودک ما بر نمیداریم که ،تازه یاد گرفتم حجم فیلم ها رو کم کنم خوشم اومده هی فیلم میذارم !!!!می بینی ؟!نیشخند

 

 

 

 

حیف که تموم شد امسال

راستی چی شد کجا رفت

مثل کبوتری بود ، چرخی زد و هوا رفت

بچه ها آی بچه ها

یک سال از عمر ما رفت

خوب ها به یاد ما ماند

بد ها ز یاد ما رفت

پر پر پر بچه ها ،دست خدا یارتان

تا فصل پاییز بعد خدا نگهدارتان

 

 بای بای

 

آقا علیرضا ،نگهبان باغ ، دو تا جوجه اردک برای بچه هاش گرفته بود ... تو هم دیدی خیلی خوشت اومد ...بابا میخواد برات بگیره ولی فکر نکنم من بذارم زباناما چه قدر دوستشون داریقلباصلا هم نمیترسیدی و بوسشون هم کردینگران

 

 

 

 

یه روز که دوباره رفته بودیم باغ دخترش بهت گفت : که یکی از اون جوجه ارک ها رو کلاغ برده!!!!ناراحت

تو گفتی چیــــــــا؟سوال

اون خندید و جوابی نداد ابرو

وقتی تو اون یکی جوجه اردک زرد رو دیدی گفتی :

 

آها فهمیدم کلاغه اون جوجه سیاهَ رو برده حتما فکر کرده جوجه ی خودشه فکرکرده جوجه کلاغه چون پرش سیاه بودهههههههههمژه(بالای سرش و پشتش سیاه بود)

 

عزززززززززیززززززززم عاشقتم با این تجزیه تحلیلت بغل

کاش بعد از اینکه این حرف رو زدی بهت نمیگفت که کلاغ برده خوردتش ! خیلی ناراحت شدی عشقمدل شکسته

 

 

 

 

امروز 31 خرداد ماه تولد یکی یه دونه عمه ی گل نیایشه

عمه مینو خیلی دوستت داریم و دلمون برات تنگ میشه...

جاي هيچکس را ، هيچکس ديگر نميتواند پر کند ،

تولدت مبارک مهربانماچ

هر جا هستی خوشبخت و موفق باشی قلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

زینب
31 خرداد 92 19:36
من هم جوجه اردک خیلی دوست دارم... خوش بگذره


آره عزیزم خودمم خیلی دوس دارم یادمه بچه که بودم همش جوجه ی مرغ داشتم چه قدر باهاشون بازی میکردم ا زسر و کولم بالا میرفتن وا یچه کارا که نمیکردم باهاشون ولی از وقتی دکتر نیایش گفت که حیوون خونگی هم میتونه براش حساسیت زا باشه جرات نکردم به این خواسته اش که داشتن جوجه است تن بدم ولی خیلی دوس داره بچه ام !
شبنم
31 خرداد 92 21:14
سلام زهره جووونم....
این قیافه من هست الان، بعد از دیدن فیلمِ قبلیه نیایش
دقیقا همون کارهایی رو که گفته بودی انجام دادم..رفتم سایت آپارات و اسمی رو که واسش گذاشته بودی، سرچ کردم و از اونجا تونستم فیلم رو ببینم..
ای جووووووووووووووووووونم به این دخترک رقاص ناز نازی....
زهره من به تو قول میدم این دخترت آخرش یه رقاص حرفه ای تموم عیار می شه
از اولی که پرده رفت کنار،داره به اون کمر کوچولوش قر می ده و دست هاش رو خوشمزه، تکون می ده، تا آخر فیلم...
بهش بگو کم کم خودشو آماده کنه، که من یه بار می خوام بیام مشهد، قورتش بدم!


قربون محبتت بانو خیلی لطف داری شما خدا نکنه من دخمتر رقاص نمیخوام لی خداییش خودمم مونده بودم با دهن باز که کی این رقص رو یاد گرفته این ورووجک
میبوسمت مهربون
شبنم
31 خرداد 92 21:16
فکر می کنم این مسئول های مهدکودک، باید یه چیزی هم دستی بدن به شما، که شما این دخترکوچولوی هنرمند رو باز ببرید تو مهدکودک شون ثبت نام کنید..
خو باعث افتخارشون هست که نیایش کوچولوی ما توی مهدشون باشه!
زهررررررررررره، فیلم این پست هم که همون بازی های فیلم قبلی رو داره سر من درمیاره..بازاین رو هم نمی شه ببینیش


عززززززیزززززززززم شما که نظر لطفته ولی کا شاونا هم قدر ما رو میدونستن
شبنمی میتونی بازم همون جوری ببینی اسم این ویدیو هست شعر خدانگهدار مهد کودک
بوس بوس
شبنم
31 خرداد 92 21:19
زهره جوون یادت هست پارسال هم توی همین تولد بازارها بود که تقریبا با هم آشنا شده بودیم؟
دقیقا یادمه که یه پست واسه من گذاشتی بودی، و بعدش پست تولد آبجی فریده ات رو گذاشتی، و بعدش من وبلاگ ساختم و دیگه دوستی مون عمیق تر شد..
یعنی یک سال گذشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


آره عزیزم ای وای الان که گفتی میدونی چی یادم اومد اینکه میخواستم از 24 خرداد تا الان هی بیام وبلاگت بگم یک سالگی وبلاگت مبارک خانومی بازم یادم یفت!!!!!
قربون تو دوست عزیز
مامان تسنيم سادات
31 خرداد 92 23:37
عسسسسسسلم ... شيررررررين ...
با اون شعر خوندنت
خوشم مياد ميكروفنم قشنگ جلوى دهنت بود !!
ايشالله تا پاييز دوباره بتونى برى مهد.
عزززززيزم ... طفلك ... براى بچه ها توى اين سن هنوز جا نيوفتاده كه بعضى حيوانا بايد بعضى ديگه رو بخورن تا زنده بمونن تسنيم هم خيلى ناراحت ميشه ... هميشه مى گه چرا پيشيه مى خواد موشه رو بخوره ...؟؟؟
تولد عمه گل نيايش جونم هم مبارك...


ممنونم خاننومی آره میبینی میکروفون رو میخواد قورت بده
آخه نه اینکه نیایش از همه بهتر شعر میخونه میکروفون رو گذاشتن جلو روی اون (چشمک)
ممنون از این همه محبتت عزیزم آره راس میگی نیایشهم خیلی ناراحت میشه که فکر کنه یه حیوونی حییونه دیگه رو میخوره!!!!!!
ممنون بابت تبریکت
سمانه مامان پارسا جون
1 تیر 92 0:48
سلام سلام
تولد عمه خانوم مبارک
من نمیدونم چرا این برنامه رو لپ تاپم نصب نمیشه هر کاری میکنم
شایدم به خاطر سرعت افتضاحه نته نمیدونم


سلام عزیزم ممنونم از محبتت راستی میتونی توی خوده سایت آپارات ببینی ویدیو ها رو اگه دوس داری
مامان آینده یه فسقلی
1 تیر 92 6:15
ایییی جونم به این شعر خوندششششش
زهره جونم، دستتم درد نکنه، فیلم ها صفای خاص خودشونو دارن
من که از دیدن نیایش قشنگم سیر نمیشم ....
وایییی عزییییزم، چه با ناز هم اون جوجه اردکه رو گرفته تو دستش ، فدای اون هوش بالات برم که اونو به بچه کلاغ تشبیه کردی ...
خیلی ناز دراز کشیدی رو اسب هاااا

به به، بازم تولد،،،
عمه جان تولدتون مبارکککککککک


ممنونم عزیزم از محبتت شما خیلی لطف داری خوشحالم که دوس دار ی و خوشت اومده مرسی که همیشه میای ببخش اگه زیاد وقت نمیکنم بهتون سر بزنم تند تند
مممنون ا زتبریکت
الهه مامان یسنا
1 تیر 92 11:13
سلام زهره جونم کجایین دلمون تنگ شده حسابی!!! قربون نیایش نازم با این همه هنررمندیش. آخی چقدر قشنگ تجزیه وتحلیل کرده اون جوجه اردکه رو کاش اون جواب رو نمیشنید بعدش تولد عمه جون هم مبارک


سلام عزیزم دل به دل راه داره !من الان خونه تون بودم که !!!!
دیگه زیاد نمیتونم بیام نت نیایشهم حوصله اش سر میره دلش میخواد همش باهاش بازی کنم
ممنون از تبریکت
مامان آناهيتا
1 تیر 92 12:49
اي جووووووونم. چه ناز اجرا مي كنه اين خانوم طلاي هنرمند. ماشاله بهش زهره جون. خدا حفظش كنه.


فدای تو عزیزم ممنونم از محبتت خانومی
مامی امیرحسین
1 تیر 92 13:07
زهره جون نازنینم عزیزدلم با تاخیر تولدت مبارک بهترینم.دلم برات یه کوچولو شده.ایشالا سالیان سال خوش و خرم کنار خانواده مهربونت شاد و سرافراز باشی.نیایش کوچولو حتما برای تولد مامانیش یه نقاشی خوشگل کشیده .قربونش بشم.


فدات شم فاطمه ی عزیزم منم دلم براتون تنگ شده ممنونم که اومدی و ممنونم بابت تبریکت خیلی لطف داری به ما
خاله
1 تیر 92 14:57
قربون شعر خوندنش که به این قشنگی میخونه عزیزم

چه شعر خوشگلی هم بهشون یاد دادن
آآآآآآآآآآخی چرا همچین حرفی به نبایش جونم زده .. نمیگه آخه بچه روحیه اش لطیفه !!‌
منم دلم کباب شد چه برسه به اون ..
عکساشم خیلی نازه مثه همیشه
تولد عمه مینو جون هم مبارک
انشالله سالهای سال خوشبخت و موفق باشن
و به زودی ببینیمشون
بوووووووووس

فدای تو خواهری گلم ممنونم عزیزم آره شعر قشنگیه اینقدر ولی بهشون میگن داد بزنین و بلند بخونین که هیچی معلوم نمیشه چی میگن !
ممنون بابت تبریکت برا یتو هم آرزوی خوشبختی دارم عزیز دلم عمه مینو همیشه احوالت رو می پرسه بوس بوس برای خاله ی مهربون
مادر کوثر
2 تیر 92 8:07
در تمنای نگاهت بی قرارم تا بیایی / من ظهور لحظه ها را می شمارم تا بیایی

خاک لایق نیست تا به رویش پا گذاری / در مسیرت جان فشانم گل بکارم تا بیایی

میلاد گل نرگس پنهان، امید مستضعفان و آخرین امام شیعیان بر شما مبارک

این عید بزرگ بر شما هم مبارک بانو دلمون براتون تنگ شده کوثری رو ببوس
مامان سيد محمد سپهر
2 تیر 92 10:12
اي جان چه ناز اجرا مي كنه گل دختر ماماني...اذيتش نكنين براش حتما جوجه اردك بخرين...چه اسب قشنگي سوار شده..خدا براتون نگه داره...


قربونت ممنونم نه اذیتش که نمیکنم ولی چون میترسم براش حساسیت زا باشه و دوباره به سرفه بیفته میگم که نه حالا ببینم چی میشه !
ممنون از محبتت
مامي كيانا
2 تیر 92 12:33
چه شعر زيبايي
واي كه چقدر نيايش جون اين شعرو خوب خوند
چه لباسهاي قشنگي
من هم عاشق جوجه اردكهام



عزززززززیزززززززززم ممنونم از نگاه قشنگت مرسی مرسی مرسی فدات
خواهر فرناز
2 تیر 92 14:57
تولد تولد تولدش مبارک مبارک مبارک تولد عمه مینو خیلی مبارک

الهی همیشه زنده باشه



میلاد منجی عالم بشریت را به شما تبریک عرض میکنم

شیرین خانم ما با مامانی صحبت میکنیم تا برات یه جوجو اردک زرد طلایی بخره تا کلاغه اشتباهی به جای نینی اش نبره

(فرناز از برنامه دادماس فکر کنم اسمش همینه دیده که زرد نرگسی میزنه گیر داده زرد نرگسی برام بخرین ولی شما حتما طلایی بگیرید )پایدار

ممنونم عزیزم
چشم حتما طلاییش رو میگیریم
چه با مزه نرگسی
می بوسمت فرناز جونو ببوس عیدتون مبارک
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
2 تیر 92 16:21

تولد عمه جون نیایش هم مبارک


ممنونم
آتـی
2 تیر 92 16:53
ممنون گلم
مگه منو لینک تو نیستم که ادرس منو نداشتی ؟؟؟
لینک کن



نه عزیزم تعداد لینک هام خیلی خیلی زیاده بعضی اوقات نمیتونم از بین اونا اسمی رو پیدا کنم یا وقت ندارم برا همین مستقیم ا زازیر همین کامنت میام برا همین گفتم آدرس بذاری ممنون
مامان پریسا
3 تیر 92 19:16
فیلمش که برام پخش نشد..
ولی اگر دستم به اون کلاغه برسه میدونم چکارش کنم.

ااِ چرا پخش نشد ؟!
حیف شد که !

..
علی خوشتیپ
4 تیر 92 15:30
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم اگه از عکسم خوشتون اومد کد 118 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون
مامان آبتین
4 تیر 92 15:59
عزیزم عجب شعر باحالی بود
وای نازی دلم برا جوجه اردکه سوخت ولی ماشا
ءا... به هوش و ذکاوت نیایش جون


ممنونم عزیزم لطف داری
ღ تـــــــــــک خاله کوثر جونی ღ
5 تیر 92 8:21
حالا این یکی آهنگ ِ وبلاگم خوبه؟!!!


الان میام
مامان نیروانا
5 تیر 92 11:13
از شعر خوندن قشنگت بسی لذت بردم جوجو! میام کلاغ میشم میبرمتا!!!
موندم ببرمت بخورمت یا همینجور داشته باشمت یه دل سیر نگات کنم هی


وای نه کلاغ نه تو یو خدا من از کلاغ میترسم
اگه بتونی منو ببری که اجازه نمیدم بخوری خاله فقط میتونی نگا کنی
مرسی
نسرین مامان باران
5 تیر 92 14:57
چه دختر نازی .


نگاهت نازه عزیزم راستی منتظر آپت هستم اومدم وبلاگت نمیشد نظر بذاری
فاطمه شجاعی
5 تیر 92 21:36
زهره جونم مرسی از بابت این فیلما که برامون گذاشتی تا دلم میگیره که میرم رقص نیایشی رو میبینم قربون شعر خوندنش برم اینم خیلی قشنگ بود
وای چطوری میتونه جوجه رو دست بگیره من به این سن رسیدم هنوز به موجودی غیر از انسان دست نزدم اصلا نمیتونم نیایش که گرفته فشارشم داده تو عکس قربونش برم عکسشم خیلی ماه شده مثل همیشه
مینو جونم تولدت مبارک انشالا صدساله بشی عاشقتم عزیزم دلمون برات خیلی تنگ شده خداکنه زودتر ببینیمت


قربونت برم فاطمه جون ممنونم از محبتت کاری نکردم که ولی واقعا به عشق شما اول از همه می ذارم هم شما هم مینو که دورین از ما ....
ممنون از لطفت و تبریکت
عزیزم جدی میگی دست به هیچ موچودی غیر انسان نزدی
من که بچه بودم جوجه داشتم می ذاشتم تو لباسم از تو لباسم میاومد بالا تا گردنم دیگه نمیذاشتم پاشو بذاره تو صورتم

حتما حالت رو به هم زدم نه ؟
لی الان واقعا زیاد خوشم نمیاد نمیدونم بچه ک بودیم چه جوری این کارا رو میکردیم ..........!!!!!!!!!!!!
سجاد
5 تیر 92 21:55
سلام باعث افتخار ماست که شما هم سجاد کوچولو رو حمایت کنید .
مامی امیرحسین(فاطمه)
7 تیر 92 21:30
زهره جونم این فیلمشم خیلی قشنگ بود.چه با حرارت میخونه.عاشقتم نیایشی من.
راستی عزیزم نمیدونی چرا مامان کوثر وبشو حذف کرده؟شوکه شدم دیدمش


قربونت برم چشات قشنگه عزیزم ممنونم
نمیدونم عزیزم فکرکنم یه کم بی حوصله شده ایشالا درست میشه و به یه مناسبتی برگرده باز فکر نمیکنم دلش بیاد وبش رو حذف کنه شاید موقتی باشه احتمالا ممنون عزیزم
مهسا مامان نورا
8 تیر 92 12:03
سلام نورا در مسابقه جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کرده است برای رای به کوچولوی ما کد190رو به شماره 20008080200 پیامک بزنید .خوشحال میشم دوستم منتظر رایتونم
مربی کارگاه مادر و کودک ویانا
8 تیر 92 16:19
سلام خانمی
رمز 28888 هست
لطفا شما هم ایده بازی هدفمند اگر داشتین برای من بگذارید
ممنون می شم
به اسم خودتون تو سایتم می گذارم
موفق باشید.


ممنون عزیزم بابت رمز حتما خدمت میرسم
مامان نیایش
8 تیر 92 20:39
نیایش جون تو خیلی نازی دوست دارم
ضمنا نیایش من هم خیلی جوجه اردک دوست داره اما من می ترسم به این دلیل با وجود همه ی اسرار نیایش براش نمی خرم


ممنون عزیزم چشات ناز میبینه من که نمیترسم خودمم خیلی دوس د ارم ولی میترسم که مریضی بیاره حساسیت بیاره براش
فاطمه شجاعی
12 تیر 92 20:44
هزارتا گل میفرستم برات عزیزم مرسی که به فکر ما دورتری ها هم هستی
آره واقعا اصلا دست نزدم به هیچ موجودی خیلی سختمه چنچشم میشه


فدات عزیزم
خیلی جالبه پس واجب شد برات جوجه بگیریم بیاریم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد