نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

ثمره ی عشق

میچرخم و می رقصم و ...

1392/3/25 13:03
نویسنده : مامانی
1,722 بازدید
اشتراک گذاری

 

٢٠ خرداد 92 جشن خدا نگهدار مهد کودک !

 

niniweblog.com

 

فردا ٢٦ خرداد ماه تولد یکی یه دونه خاله ی ازگل بهتر نیایشه تولدت مبارک بهترین خاله ی دنیا ، مهربون ترین خواهر دنیا ...دوستت داریم یه عالمهماچالبته ٢٧ خرداد هم تولد خودمهخجالت

 

 

فردا روز تولد توست و من هر روز بیش از پیش به این راز پی میبرم

که تو خلق شده ای تا زیباترین لحظه ها را برایمان بسازی . . .

تولدت مبارک عززززززززیزززززززززم

 تو که نگاهت زیباتر از خورشید ، دلت پاک تر از آسمان

و صدایت آرام تر از نسیم بهار  است

قلبتولدت مبارکقلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (38)

مامان آینده یه فسقلی
25 خرداد 92 16:42


ای جااااااااااااااااااااااااانم

چقدر بامزه میرقصه ...

صبرش نبود پرده بره کنار ...

از اول تا آخرش خندیدم و ذوقش کردم ....

همسری هم دید دارم میخندم، حس کنجکاویش گل کرد و اومد و دید

زهره جون هوس نکردی بری اون بالا دخترتو بخوری؟!

دستت درد نکنه، کیفووووور شدم در حد بچه های تیم ملی

عززززززززیززززززززززززم قربون تو و خنده هات
چرا اتفاقا دلم میخوواست همش داشتم قربون صدقه اش میرفتم نمیدونم چرا صدام تو فیلم نیس اصلا
ممنون از محبتت خوشحالم که کیفور شدی هر چند که فیلمش اصلا کیفیت ندایه!
مامان آینده یه فسقلی
25 خرداد 92 16:46
من باهات قهرم

چرا لو دادی تولدته؟!

میخواستم فردا سورپرایزت کنم با یه چیزی ...

دیگه پیش دستی کردی خووووو
....................................................
هوووووورااااااااااااا . . .

تولد دو خواهر عزیز مبارکککککککککک

دوستتون دارم زیااااااد


اِاِاِ
عجـــــــــــب !
تو رو خدا قهر نکن ببخشید چه کار کنم خووووووو شرمنده اتفاقا اول چیزی ننوشته بودم بعدش اضافه کردم چون نمیخواستم دیگه پست بذارم ببخشید عزیزم ممنونم از محبتت شما همین جوری هم لطفت به ما میرسه
خواهر فرناز
25 خرداد 92 19:57
سلام
اول تولد تک خاله گل را تبریک میگیم

بعدشم تولد خودتون مبارک باشه

ایشالا همیشه به تولد باشین ایشالا


سلام ممنون از محبتت عزیزم
الهه مامان یسنا
26 خرداد 92 0:43
تولد دوتا خواهر ناز اونم با یه روز اختلاف .خیلی خیلی مبارک باشه عزیزم...


فدات مهربونم ممنون
الهه مامان یسنا
26 خرداد 92 0:48
ای جونممممممممممممممممممممممممم
چه قری میده این نیایش. ای خدا تا پرده میره کنار نیایش با قر میاد وسط فداتتتتتتتتتت


آره میبینی تو رو خدا تازه کجای کاری داشت همون پشت پرده هم قر میداد نمیدونم چرا پرده رو نمیزدن کنار !چند با رکه اتفاقی پرده رفت کنار دیدم بچه ها دارن همون پشت هم بی دنگ میدنگن بی ساز می رقصن
مامان آینده یه فسقلی
26 خرداد 92 1:07
بهت بگم بیش از چهار دفعه فیلم رو نگاه کردم باور میکنی؟!

اینقدر خوشم میاد که نگووووو


عززززززززیززززززززززم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
26 خرداد 92 10:27
من صدای اون قربون صدقه رفتن هاتونو توی فیلم می شنوم ....




ای شیطون
خواهر فرناز
26 خرداد 92 11:16
وای جیگرتا برم چه خوشگلی چه نازی
ماشالا به جونش با این رقص نا نازش

چه خوشگل میرقصه

انگاری اصلا ناراحت نیست مهد تموم شده؟!!!

خیلی با حال بود

بازم تولدتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــون مبارک

ممنون عزیزم خیلی لطف داری نه بابا تا الان که سراغ یاز مهد نگرفته
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
26 خرداد 92 13:25
بابا دخترمون خیلی هنرمند. خیلی قشنگ می رقصه.
زهره جون تولدت و تولد خاله جون نیایش مبارک


فدای تو عزیزم چشات قشنگ میبینه
ممنون از لطفت
مادر کوثر
26 خرداد 92 15:33


تولد مامانی و تک خاله مبارررررررررررررررررررک







فدااااااااااااات عزیزم ممنون اومدی خوشحالم کردی دوست گل
مادر کوثر
26 خرداد 92 15:35


عزیزمممممممممممممممم

چه رقصییییییییییییییییی

از مامانیش یاد گرفته ؟

کاش مامانیش هم بلد بود برقصه ! میدونی چیه من باید از نیایش یاد بگیرم الان
آخه زمان ما که امکانات نبود مهد هم که میرفتیم که دیگه رقص یاد نمیدادن که
مامان تسنيم سادات
26 خرداد 92 19:04
سلاااااااام.....
خيييييييلى بامزه بود اين نيايش
به قول نيايش " چه باحال " شما دو تا خواهر پشت سر هم دنيا اومديد....!!!
تولدددددددددت ون مبارك مامان و خاله نيايش جووووووونم
فردا ما اينجا داريم



سلام عزیزم قربونت
ممنون از محبتت
آره پشت سر هم با اختلاف چهار سال با حاله دیگه

فدات
زینب
26 خرداد 92 22:34
فدای اون رقصیدنت بشم عزی دلم


قربون شما
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
26 خرداد 92 23:08
تشریفــــــ بیار وبلاگـــــــ ِ ما ...


با سر اومدم
ღ تـــــــــــک خاله کوثر جونی ღ
26 خرداد 92 23:36
زهـــــــــــره ی عزیزم

لمـــــــس بودنـتــــــــ مباااااااااااارکــــــــــــــ



اینم تقدیم به شما:

http://niniweblog.com/upl/nini6368/13713729046.jpg



واااااااای عزیزم ممنونم از هدیه ی قشنگت میبوسمت مهربون
خاله
27 خرداد 92 2:00
واااااااااااااااااااااااای
اینجا چه سورپرایز قشنگی بوده و من نمیدونستم.....................
ممنونم خواهری گلمممممممممم
منم خیلی خیلی دوست دارم .. همیشه به خاطر محبت هات شرمنده میشم
قربون نیایش گلمم بشم . فیلمشو که دیدم .. اما بازم بعدا میام دانلودش میکنم تا دویاره و چند باره ببینم این رقص خوشگلشو

تولد تو هم مبارک عزیزم..........
ایشالا سایه ات همیشه رو سر نیایش جونم باشه یه دونه خواهر گلم

می بوسمت


منکه کاری نکردم عزیزم ممنون از تو بابت جشن تولد و کیک خوشگلی که گرفتی و دل نیایش رو هم شاد کردی تولد دو نفره هم مزه میده ها دستت درد نکنه مهربون خاله ی گل میبوسمت هزارتا
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
27 خرداد 92 11:18
تولدتون مبارک باشه انشالله سایتون سالهای سال بر سر نیایش جون و بابای محترمشون باشه


ممنون عزیزم
مامان سونیا
27 خرداد 92 12:02
تولدتون مبارک وسایه اتون مستدام تولد خواهر عزیزتون هم مبارک باشه


ممنون دوست عزیزم
حنانه
27 خرداد 92 12:12
سلام
تولدت مبارک زهره جان
تولد فریده جون هم مبارک
زهره دیشب داشتم تقویمو نگاه می کردم با خودم گفتم 27 خرداد یه مناسبتی هست نمی دونم هی با خودم گفتم 27 خرداد 27 خرداد بعد یادم اومد تولدته اتفاقا یادم بودم که تولد فریده هم یه روز با تو فرق داره گفتم اونم 26 خرداد


سلام عزیزم ممنونم از محبتت حنانه جان میدونم شما همیشه به ما لطف داری خانومی
سمانه مامان پارسا جون
27 خرداد 92 12:49
سلام زهره جون خوبی گلم؟
هورااااااااااااااااال
دقیقا روز تولد خودت رسیدم

مبارک مبارک تولدت مبارک
ایشاالله 120 سال زنده باشی در کنار همسر خوبت و دختر گلت سالیان سال به خوبی و خوشی زندگی کنید

تولد خواهر خوبت هم با تاخیر مبارک

خواهر داشتن بزرگترین نعمت دنیاست خدا واست نگهش داره


سلام عززززززززززیززززززززززم ممنونم سمانه جان از محبتت عزیزم و دعای قشنگت برای تو هم آرزوی بهترین ها رو دارم فداااات
سمانه مامان پارسا جون
27 خرداد 92 12:51
برنامه فلش پلیر رو هم دارم دان میکنم تا فیلم رو ببینم


عزززززززیزززززم فدات
مامان دوفرشته
28 خرداد 92 14:07
تولددوتاخواهرگل مبارک
براتون بهترینهاروآرزومیکنم


ممنون از محبتت خانومی
الهام مامان رامیلا
28 خرداد 92 14:51
مبارک باشه عزیزم هم تولدخودت هم تولد آبجی گلت انشالله همیشه شاد باشید


فداااااااااات
شبنم
28 خرداد 92 16:29
این فیلم باز نمی شه که..
یعنی اون علامت مثلث اصلا نیست که پلی کنیم فیلم رو


عزیزم کسی نگفته تا حالا که اجرا نمیشده که !!!!!دانلود هم نمیشه؟؟؟
شبنم
28 خرداد 92 16:30
چون یه روز از تولد فریده جونم گذشته و من الان متوجه شدم، دیگه روم نمی شه برم بهش تبریک بگم


ای بابا شبنمی ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه است هااااااااااااااااا
آتـی
28 خرداد 92 18:02
مبارکه عزیزم


فدات
آتـی
28 خرداد 92 18:03
انشالله دانشگاه بره جشن بگیره


ان شاالله
مامان نیروانا
29 خرداد 92 10:59
الهی فداش شم نیایشم رو! جووونم منم کلی با رقصش حال کردم.
قربونش برم که یه سال تحصیلی رو پشت سر گذاشت. آفرین به همتت زهره جونم. منم اون پست اول مهدکودکش حسابی یادمه.
خدا کنه همه ی پروژه های زندگیتون همیشه شروع و پایان خوشی داشته باشه. پر از بوسه میکنم روی ماه مادر و دختر نازنین رو

فدای تو مهربون
آره پروژه ای بود واسه خودش هنوز که هنوزه برا سال آینده دو دلم
امان از ما مامانای همیشه نگران !
قربون تو و دعای قشنگت میبوسمتون نازنینا
شبنم
29 خرداد 92 11:58
نه عزیزم، دانلود هم نمی شه...وبلاگت رو که باز می کنم، انگار که فقط یک عکس از صفحه پخش فیلم آپارات گرفته باشی، و اونو گذاشته باشی..اثری از پلی شدن فیلم وجود نداره!


خیلی عجیبه نمیدونم چرا پخش نمیشه برات چون هم با گوگل کروم باز میشه هم با اکسپلورر هم با فایر فاکس همه اش رو امتحان کردم خودم حالا اشکال ندایه دیگه قسمت نبود ببینی هر چند دلم میخواست ببینی
میتونی یه کاری کنی!؟
بری توی سایت آپارات aparat.com توی قسمت جستجو بزنی "رقص بچه ها در مهد کودک" الان اسمش رو عوض کردم ، عمدا یه اسمی گذاشتم که فراوانی نداشته باشه بشه پیداش کرد بعد ویدیو رو برات میاره اونجا راحت نشون میده ...
فاطمه شجاعی
29 خرداد 92 20:17
واااااااااااااااااااااااااااااااااااای الهییییییییییییییییییییییییییییی من فدات بشم انقده قشنگ میرقصی چه کیفی کردم فیلمو دیدم از صدتا فیلم عروسی و هالیوودی قشنگ تر بود عزیییییییییییییزم چه قری هم میده وقتی میرقصه الهی دورت بگردم که انقد ذوق داری عسل مربا اگه اونجا بودم میخوردمت
تولد خاله فریده جون مبارک باشه البته تو پیج خودش زودتر تبریک رو گفته بودم انشالا که تولد صد سالگیت رو بهت تبریک بگیم فریده جووووووووووووون


ممنون از محبتت عزیزم ان شاالله شما هم همیشه سالم و شاد باشی
راستش رو بخوای اول از همه به نیت تو و مینو این فیلم رو گذاشتم میدونستم دوس دارید ببینید ممنونم از لطفت عزززززززززززیززززززززززززم ایشالا عروسی سجاد ، نیایش حسابی میرقصه برات
فاطمه شجاعی
29 خرداد 92 20:23
زهره جوووووووونم تو پست قبلی نگفتم چون خواستم تولد خودتو جدا تبریک بگم
از خدا خیلی خیلی ممنونم که تو رو تو آفرید و بعد هم با ما آشنا کرد و ممنونم از حضور گرمت ،خواهر ندارم اما مثل یه خواهر دوست دارم
خیلی دوست داشتم که نزدیکتر بودیم به هم اما حیف که قسمت نیست
امیدوارم که همیشه شاد و سلامت باشی و سالهای سال دور هم تولدتو جشن بگیرید
تولدت مبارک عزییییییییییییییزم
کاشکی میشد ماهم بتونیم اینجا عکس آپلود کنیم برات گل بذاریم انشالا که زودتر ببینمت و راستکیشو بهت بدم

ممنونم فاطمه ی عزیزم تو خیلی خیلی مهربونی و به ما لطف داری من هم خدا رو شکر میگم که دختر خاله ی گلی مثل تو دارم من که طعم خاله داشتن رو زیاد نچشیده بودم ولی با حضور شما تونستم بفهمم چه قدر خاله داشتن و دختر خاله داشتن خوبه ممنونم ازتون
مامان سويل و اراز
31 خرداد 92 0:06
زبان ما قاصر است از شکر نعمت تولد و حس بودن شما

در روز تولدت سر بر زمین سائیده و از درگاه حضرت حق نهایت سپاس خود را بجا آورده

و برایت سالهای سال عمر با عزت و برکت خواستاریم .

باشد که بقاء عمرت با عزت و سربلندی و توام با خدمت باشد . . .
تولدت مبارك


زبان من هم قاصر است از شکرگزاری برای وجود نازنین هایی مثل شما
سپاس دوست عزیزم
مامان سويل و اراز
31 خرداد 92 0:07
سالروز تولد قشنگت را با رقص سفید برف ها همچون سفیدی دلت
بر اسمان قلبمان جشن می گیریم و صمیمانه فصل شکفتنت را تبریک می گوییم . . .


خیلی ممنون از تبریکت قشنگت شهره جان
نیایش پرنسس زیبای قصر رویایی مامان و بابا
31 خرداد 92 11:07
سلام از وبلاگتون خیلی خوشم می یاد مامان خیلی خوش ذوق و سلیقه و مهربونی هستید آفرین می گم به شما
وبلاگ شما رو لینک کردم لطفا شما هم وبلاگ دخترم را لینک نمایید


سلام ممنون از محبتت و نظر لطفت با افتخار لینک شدید
مامان آناهيتا
1 تیر 92 12:57
الهي من فدات بشم خاله كه از اول تا آخرش قربون صدقت رفتم با اون رقص نازت. از همه خوشكل تر رقصيدي نفسك. الهي هميشه به شادي و رقص عزيزم. مي گم زهره جون ببخشيد كه دير اومدم براي عرض تبريك تولدت عزيزم. الهي سالهاي سالم سالم و تندرست بالاي سر اين قرتي ناز باشي. ببوسش


فدات عزیزم
یعنی اون قرتی رو خوب اومدیااااا ولی واقعا همیشه هم این طوری نیس خیلی وقتا دلم میخواد تو خونه برامون برقصه و به قول تو قرتی بازی در بیاره ولی اصلا تحویلمون نمیگیره !!!!!!!!!!
منون از تبریکت همیشه شاد باشی و سالم
مامان سيد محمد سپهر
2 تیر 92 10:13
عزيزم چقدر ناز مي رقصه..قربون قد و بالاش.......
تولد خودتون هم مبارك...ببخشين منو با تاخير تبريك گفتم...


ممنون عزیزم لطف داری مری از تبریکت دوست خوبم
مامي كيانا
2 تیر 92 12:24
چقدر ذوقيدم وقتي كليپ رقص رو ديدم
نيايش جون فقط تو يك جمله بگم:
نيايش تكي ، يكدونه اي ، دردونه اي
اون وسط بين همه بچه ها ميدرخشي
خيلي ناز ميرقصي
احساسمو نميتونم بنويسم
توروخدا از طرف من ببوس و بچلونش


قربون محبتت عزیزم خیلی لطف داری قربون چشات قربون اون جمله ها ت عززززززززززیزززززززززززی بوس بوس برا ی تو و کیانا بلا
مامي كيانا
2 تیر 92 12:35
راستي يادم رفت تولدها رو تبريك بگم
اول خاله جون بعد مامان جون آخريش هم عمه جون
تولد همه موبويك باشه
با آرزوي شادي و سلامتي
به اميد داشتن روزهاي پراميد و سرشار از عشق و شادي


فدای تو ممنون بابت تبریکات به همه میبوسمت مهربون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد