نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

ثمره ی عشق

ميلاد گل مبارك ...

1392/2/9 22:09
نویسنده : مامانی
1,439 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

مهربانانه بیا ، دعام بکن

تو شفاعتم پیش خدام بکن

 

 

روز میلاد گل ُ جشن می گیریم

سر سجاده بشین دعام بکن

 

 

شهرک قصه با تو رنگین میشه

صداتو کم میارم ، صدام بکن

 

 

منو با دلواپسی جا نذاری

بیا از دلواپسی رهام بکن

 

 

دارم از فاصله ها دق میکنم

آغوش ِ داغ تو ، تکیه گام بکن

 

 

مامانی دلم گرفته ، سینهَ تُو

بستر بارش گریه هام بکن

 

 

ای فرشته ی نجاتم ، مادرم

خسته ام ، خوابم میاد ، لالام بکن ...

 

 

 

  

 

عید همگی مبارکقلب

 

♥ مامان خوبم ،مادر شوهر عزیزم ،و همه کسایی که همیشه برامون مثل مادر بودید روزتون مبارکماچ

 

♥ مامان های نازنین ، دوستای عزيز وبلاگی روزتون مبارک ♥

 

♥ معلم های عزیز و دوست داشتنی روزتون مبارک ♥

 

♥ الان كه كامنت هاي پر مهرتون رو جواب دادم و اين پست رو كه براي روز مادر آماده كرده بودم ،گذاشتم  نمك آبرود هستم از سيستم هتل استفاده كردم آخه دلم براتون تنگ شده بود هوس كردم بيام نت نیشخندجاتون خالي ، ولي واقعا شرمنده ام كه فقط تونستم كامنت ها رو جواب بدم و نميتونم بيام خونه هاي تك تك تون و تبريك بگم تا همين جاش هم نيايش كلي شاكي شده چشمکبابايي مهربون داره سرگرمش ميكنه ولي مثل اينكه الان ديگه واقعا حوصله اش سر يفته از دست من ! زبانحتما به زودي خدمت ميرسم ماچدوستتون داريم من و نيايشقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

الهه مامان یسنا
9 اردیبهشت 92 23:45
داشتم پیش خودم میگفتم وقتی زهره نت نیست صفایی نداره. کسی نیست منتظر باشه که آپ کنم و وقتی آپ نمیکنم شاکی بشه... دوستت دارم مامان مهربون خیلی باحالی جای ما رو هم خالی کنید..روزت هم مبارک حالا باهات حرف میزنم بوس بوس


عززززززززززززیزززززززززززززززم
الهه ی مهربونی ممنونم از محبتت اینا که گفتی که نظر لطف توئه ولی واقعا به یادتون بودم منم داشتم فکر میکردم اونجا که بودم که چه با حال ! میشد اگه همه این کوچولو ها با هم بودن و نیایشم تنها نبود
جاتون خالی خیلی خوب بود کلی انرژی گرفتم بوس بوس
خاله
10 اردیبهشت 92 0:32
بابا ایول به تو مامان فعال که تو مسافرت هم یادت نمیره باید وبلاگ رو آپ کنی .. آفرین
الان دیگه نیایشی حسابی داره با مامانی و باباییش خوش میگذرونه و خب حسابی بدعادت شده دیگه بایدم شاکی بشه
قربونش برم دلم براش یه ذره شده . برای هرسه تا تون دلم خیلی تنگ شده .
روز تو هم مبارک خواهر خوبم . ایشالا از الان تا همیشه خوش باشین


عزیزم
مامان فعال یا مامان بیکار ؟؟!
قربونت برم من خواهری روز تو هم مبارک جاتون خیلی خیلی خالی بوداااااا
عمه ی امیرحسین
10 اردیبهشت 92 2:43
سلام. خوبید؟ سال نو با تاخیر مبارک. پارسال دوست امسال آشنا دلمون واستون تنگ شده بود


سلام ممنون شما خوبید ما هم دلمون براتون تنگ شده بود
ممنون اومدی حتما در اولین فرصت خدمت میرسم عمه ی مهربون
شبنم
10 اردیبهشت 92 9:32
ای جووووووووونم..مرسی زهره جونم که تو سفر هم به یاد ما بودی و اومدی که بهمون تبریک بگی..
رفیق بامعرفت تو دنیای نت، به تو میگن!!
حساااااااابی خوش بگذرون و مراقب خودتون باش.
روز تو هم مبارک باشه..ای شالله تا صد و بیست سال سایه ات بالای سر همسری و دختر دردونه ات باشه.

قربونت شبنمی مهربونم
میدونی حالا چه فعال چه بیکار چه به قول تو با معرفت ...هر چی که اسمش هست بعضی باید یاد بگیرن نهههههههه؟؟!!
فدات جای شما خالی خیلی عالی بود هم هوا هم طبیعت هم اینکه واقعا خلوت بود فقط شب عید یه کمی خیابونا شلوغ شد در کل خوش گذشت جای همه دوستان خالی
روز توهم مبارک همسر نمونه به شرط نکشیدن نقشه برای اون شوهر بی نوا


ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
10 اردیبهشت 92 11:01
____█████____█████
___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██
_██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██
██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██
██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██
██♥◊◊_______◊________◊◊♥██
_██♥◊◊______________◊◊♥██
__██♥◊◊___________◊◊♥██
____██♥◊◊_______◊◊♥██
______██♥◊◊__◊◊♥██
________██♥◊◊
___________██♥◊◊
_____________██♥◊◊
_______________██◊

آســـــــــمانی پر گل

دشـــــــــــــــــــتی پر ستاره

تقدیم به تویی که بهشــــت زیر پایت است ...

♥ روزت مبارک بانو ♥


فدای تو مهربونم چه قدر دلم برات تنگ شده الان میام پیشت
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
10 اردیبهشت 92 11:32


عزیزم، زهره جونم ، خیلی سورپرایزمون کردی ....

امیدوارم بهتون خوش بگذره عزیزم ...

مرسی که همه جا به یادمونی

فدات شم، مراقب خودتون باشین ...


عزیزی خانمی همیشه به یادتونم جاتون خالی بود دوست عزیزم فدای تو
مامان یلدا و سروش
10 اردیبهشت 92 13:19
مادر ای پرواز نرم قاصدک

مادر ای معنای عشق شاپرک

ای تمام ناله هایت بیصدا

مادر ای زیباترین شعر خدا


پیشاپیش روزت مبارک عزیزم.


ممنون خیلی قشنگ بود
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
10 اردیبهشت 92 13:25
خوش بگذره


ممنونم
خواهر فرناز
10 اردیبهشت 92 15:16
ممنون
روزتون مبارک
چه پست با احساسی
بووووووووووووس


ممنون از شما و نظر لطف و محبتت
سمانه مامان پارسا جون
10 اردیبهشت 92 18:49
زنان قبل از مادر شدن ، “پری”
و بعد از مادر شدن تبدیل به “فرشته” می شوند . . .
فرشته ی زمینی روزت مبارک


ممنونم مهربون بر شما هم مبارک
مامان تسنيم سادات
10 اردیبهشت 92 18:58

واااااى مامانى عزيزم چقدر ياد نيايش رو مى كنم
توى هتل بهش خوش مى گذره ....؟ يخچال اتاقتون سالمه هنوز ...؟
الهى كه حسابى بهتون خوش بگذره و از اين روزاى قشنگ ارديبهشتى نهايت لذت رو ببريد
عيدتون هم مبارك دوست عزيزم و همچنين روزتون رو هم تبريك ميگم بهتون


عزززززززززیززززززززززم ممنونم که به یادمونی ما هم به یادتون هستیم
وای از یخچال کوچولوی هتل نگو که سه تاش رو تجربه کرد نیایشی حسابی کیفور شد خخخخخخخخخخ
عزیزم نمیدونی عطر بهار نارنج توی اردیبهشت ماه توی شمال چه قدر آرامش بخش بود ....
منم بازم بهت تبریک میگم مامان گل و ممنونم ازت
مامان دوفرشته
10 اردیبهشت 92 20:32
ایشالله که بهتون خوش بگذره عزیزم
منم روزمادروبهت تبریک میگم وآرزومیکنم همیشه سالم وتندرست باشید


ممنونم عزیزم محبت داری تبریک من رو هم پذیرا باش
حنانه
10 اردیبهشت 92 21:37
سلامـ
عیدت مبارک
روزت هم مبارک



سلام ممنونم حنانه جون
محیا کوچولو
10 اردیبهشت 92 22:14
سلام خاله جونی و نیایش عسلی.خوبین؟
روز مادر و معلم رو به شما مادر مهربون و معلم دلسوز تبریم میگم


ممنونم مهربون خیلی لطف کردی اومدی منم به شما تبریک میگم
عزیزم کاش آدرس میذاشتی از تو لینک ها نمیتونم پیدا کنم
بازم منونم
مامان نیروانا
11 اردیبهشت 92 9:15
روزت به بلندای آفتاب عزیزم، شاد باشی هرجا که هستی. هزاران بوسه به دست باد بسوی تو که زیباترین مادر دنیایی




ممنونم عزیز دلم فریبا جون منم به شما تبریک میگم مامان نمونه شاد باشی همیشه
مامان دخملی ها
11 اردیبهشت 92 9:29
مادر بودن سخت ترین و پرمشقت ترین کار دنیا است که تا آخر عمر هم بازنشستگی ندارد و تنها حقوقی که بابت آن طلب میکند اندکی عشق است، مادرم تورا عاشقانه دوست دارم و با تمام وجودم به تو عشق میورزم

روزت مبارک


ممنونم بر شما هم مبارک
مامان سيد محمد سپهر
11 اردیبهشت 92 9:34
عزيزم روزت مبارك...روزت مبارك..روزت مبارك.....به روزيم


عزیزم روز تو هم مبارک
مامان علی خوشتیپ
11 اردیبهشت 92 9:59
در کنار نام پاک فاطمه
جانماز عشق را وامیکنم
دست حاجت را به عشق فاطمه
رو به سوی نور بالا میکنم
با قسم بر آبروی حضرتش
آرزویت را تمنا میکنم
روزت مبارک عزیزم



ممنونم
نسرین مامان باران
11 اردیبهشت 92 11:28
یک سبد یاس سفید بارنگ امید و دعا با یاد خدا تقدیم شما روزتان مبارک


ممنونم روز شما هم مبارک
مامان صفا
11 اردیبهشت 92 23:03
روز زن،روز مادر، روز نور گرفتن از درخشان ترین خورشید هدایت

روز آموختن باغبانی گل های خوشبوی یاس و نرگس

بر همه رهروان جاده سعادت مبارک باد . . .


دوست عزیز و مهربونم روزت مبارک



ممنونم دوست عزیزم مبارک شما هم باشه مامان صفا
شبنم
12 اردیبهشت 92 12:41
اختیار دارید زهره جووون..من اگر ماهی یه دونه نقشه خبیثانه نکشم، اصلا کارم نمی شه
منظورت چیه که بعضی ها یاد بگیرن؟..مثلا من که میرم ایتالیا، بعد یک ماه طول می کشه تا دوباره وبلاگ رو آپ کنم می گی؟


چی بگم والا !
خواهش میکنم بانو ما کی باشیم که منظورمون شما باشید
مامان امیرحسین و کوثر جونی
13 اردیبهشت 92 1:05
سلام.گل بانو روزت مبارک.




سلام عزیزم روز تو هم مبارک مامانی مهربون
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
13 اردیبهشت 92 15:08
شمال؟!

عطر بهار نارنج؟!

فقط خوشا شیراز و وصف ... .... . .. .. . ..


بعله شیراز که جا ی خود دارد ولی واقعا این زمان از اردی بهشت عطر بهار نارنج همه جا ی شمال رو برداشته بود خیلی آرام بخش بود شیراز هم بهار نارنج داره ؟
ستاره زمینی
13 اردیبهشت 92 20:54




خیلی ممنون
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
14 اردیبهشت 92 1:28
نه پس، فقط شمال بهار نارنج داره



ایــششششششششششششش








نییگا حالا هر چی من هیچی نمیگم ...



خوبه خوووووووووو

کاش همه جای ایران بهار نارنج داشت

چه کا رکنم خب من توی اردیبهشت فقط شمال تونستم برم ایشالا اردیبهشت بعدی میام شیراز خونه ی مامان اینات با هم بریم بهار نارنج جمع کنیم خوببببببهههههههه


باز ساعت یک و نیم شبه که تو بیداری هنوز ؟!!!!!!
مامان امیرناز
14 اردیبهشت 92 9:30
سلام عزیزمممممممممم روزت مبارک می بینم که حسابی بهمون نزدیک شدی کاش خبر می دادی همو ببینیم نمک ابرود خیلی قشنگه خوش بگذره عزیزم خصوصی داری


سلام عزیزم ممنونم از محبتت خانمی روز تو هم مبارک
آره از بابل رد شدیم و مست عطر بهار نارنجش خوش به حالتون نمک آبرود هم خیلی خوب بود جاتون خالی هم هوا عالی بود هم خلوت بود
ان شالله اگه قسمت شد دفعه های بعد ...
مامان نیایش
14 اردیبهشت 92 9:48
سلام زهره جون . با تاخیر چند روزه روزت مبارک امیدوارم سفر بهتون خوش بگذره . اما می خوام یه تبریک رو زودتر از همه بهت تبریک بگم . سالگرد عقدتون مبارک همیشه خوشبخت و سالم باشید . نیایش گل رو از طرف من و نیایش ببوس .


سلام زهره جون ! عزززززززززززیززززززززم تو از کجا میدونستی واقعا سورپرایزم کردی دوست گلم ممنونم
منم میبوسمت نیایشم رو ببوس حسابی روزت هم مبارک
مامان امیرناز
14 اردیبهشت 92 10:15
سلام عزیزم سعادت نداشتم ایشالا بهتون خوش گذشته باشه منم نشد برم جشنواره


قربون تو ممنونم ازت کم سعادتی ما بوده
چه حیف چرا نرفتی سه روز بود که !
مامي كيانا
14 اردیبهشت 92 10:34
خوش بگذره ماماني
هميشه به گشت و گذار
بابا تو نمك آبرود هم به ياد بودي ايول
بدو بدو يه عالمه عكسهاي خوشگل از نيايشي و مناظر زيبا بگير كه ما سخت در انتظاريم


قربون تو عزیزم جاتون خالی خیلی خوب بود
همیشه به یاد دوستامون هستیم
بدو بدو بیا که عکس گذاشتم ولی همه اش رو نه که فقط چند تاش رو
مادر کوثر
14 اردیبهشت 92 15:29


چه باحاااااااااااااال

عید و روزتون مبارررررررررررک

مرسی از محبتت مامانیییییییییییی


ممنون از محبت تو عزیزم
مامان پریسا
17 اردیبهشت 92 1:18
عزیزم من هم با کلی تاخیر روز مادر رو تبریک میگم.
متاسفانه این روزها خیلی سرم شلوغه و دلم حسابی برای وبلاگ گردی و دوستای گلم تنگ شده. الان دیگه خیلی از روی شما شرمنده شدم.


این حرف ها چیه مریم جون
میدونم بالاخره یه زمانی آدم درگیری داره دیگه حتما که نباید تو اول بیای همیشه
ممنونم که اومدی دوستتون دارم پریسا رو ببوس
مامی امیرحسین(فاطمه)
18 اردیبهشت 92 18:27
سلام دوست نازنینم.با یه دنیا تاخیر و شرمندگی روزت مبارک عزیزم.مامان نمونه.خوش بحال نیایش با همچین مامانی.مامان منم میشی؟


سلام عزیزم خوشحالم کردی فاطمه جون که اومدی هر وقت بیای قدمت رو چشم عزیزم این چه حرفیه دشمنت شرمنده باشه خانم گل
خودت مامان نمونه هستی و مامان از گل بهتر هم داری من کی باشم عزیزم؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد