نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

ثمره ی عشق

باز باران با ترانه ... میخورد بر بام خانه ...

1392/2/4 10:10
نویسنده : مامانی
5,055 بازدید
اشتراک گذاری

...

اما نیایش میگه:

 مامان ببـــین این بایـــونا چه گد شیطونن همش دایَن لگد میزنن نمیذایَن من بخوابم ای بابا !!!!!

 

 

 

 

چترها را باید بست زیر باران باید رفت!

 

 

 

 

 

توضیحات نوشت! (مخصوص کسانی که براشون نامفهوم بوده جمله ی دخملی ما)چشمک

: لگد زدن بارونای شیطون که مانع خواب دخملی ما شده اند ، استعاره ای ساخته شده توسط نیایشی برای بیان صدای بارون بر بام خانه است !نیشخند

 و ربط این دو تا عکس به این موضوع اینه که :باز باران با ترانه که میخوره بر بام خانه مژهباید مثل اینا بری زیرش تا خیس ِخیس بشی و به ترانه اش گوش بدی ، نه اینکه بخوابی و بگی صداش نمیذایه بخوابم ای بابا !!! زبان

البته مقصر مامانیه دخملیه که تنها تنها لذت میبره از بارون ! و از ترس اینکه دخمل کوشولوش سرما نخوره نمیبرتش اون زیر  یعنی همون زیر بارون ! تا اونم حالشو ببره و بفهمه که زیر باران باید رفت ...لبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامانی درسا
3 اردیبهشت 92 21:59
عزیزمی عسل خانوم ...... ای بابا بذارین دختری واسه خودش شنا کنه

قربو.ن تو شنا که نمیخواد بکنه میخواد بخوابه اما میگه صدای بارون نمیذاره ! انگار صدای بارون روی بوم خونه براش تداعی کننده ی لگد زدنه !!!!!!!
مامان تسنیم سادات
3 اردیبهشت 92 22:21
بایوووونا لطفا لگد نزنید بزایید نیایش نازم بخوابه خوب .....

این گدم شیطونی نکنید ....


فدای تو عزیزی
میدونی نیایش به چه قد میگه چه گد ! به این قد میگه این دَگ !!!!!!!!
ღ تـــــــــــک خاله کوثر جونی ღ
3 اردیبهشت 92 23:00
چه پست باحالـــــــــــــــــــی ...

ای من فدای نیایش که اینو می گه ...

راست میگه بچه م ... لگـــد می زنن

اگه عکس نیایش اینجا بود، خودم به تنهایی غشششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششش


فدای تو که تکی ، عزیزی ، مهربونی
آره واقعا صداش روی بوم مخصوصا که به کولر هم میخورد مثل لگد زدن شده بود کلی خندیدم
خاله
4 اردیبهشت 92 0:58
قربون نیایش شیرین زبونم برم
از طرف من یه بوس گنده از لپش بگیر و بگو خاله گفته!




مرسی خاله ی از گل بهتر نیایش دوستت دارم ماچ ماچ
مامان آبتین
4 اردیبهشت 92 8:23
عزیزم چه با مزه صحبت می کنه ؟؟؟


دیگه نیایشه دیگه
مامي كيانا
4 اردیبهشت 92 9:29
بخوابي؟ زير بارون؟ يعني ميخواي بگي اين بارون ها از شما هم شيطون ترن؟؟؟


آره میخواد بخوابه
نه زیر بارون
توی تختش
اما صــــــدای بارون نمیذاره
میگه بارونا دارن لگد میزنن نمیذارن من بخوابم!!!!!
ღ تـــــــــــک خاله کوثر جونی ღ
4 اردیبهشت 92 10:27
باز باران با ترانه کــــــــه میخوره بر بام خانه [مژه] باید مثل اینا بری زیرش تا خیس ِخیس بشی...



چه توضیح باحالی ...

مثه خانوم معلما


آخه حس کردم نا مفهوم بوده برا دوستان ، گفتم حالا یه توضیحی هم بدم بَدَک نیس ؟
فدات
مامان سيد محمد سپهر
4 اردیبهشت 92 12:38
بعله بلاخره نوشتم سفرنامه كربلارا.......دوست داشتم زودتر از اين برات بذارمش...اما نمي شد ...اين ور سال بدوبدوهام انگاري بيشتر شده...شايدم قسمت بود امروز مصادف با وفات مادر خوبي ها برات به يادگار بزارم.....
مامی مهتا
4 اردیبهشت 92 13:23
جاااانم دخمل شیرین زبون


حنانه
4 اردیبهشت 92 20:51
زهره چه بارونی اومد امروز!!!!!!!!!




آره خیلی باااااااارون بود تازه امروزم میاد هنوز !


راستی هنوز تو وبلاگت نمیشه نظر گذاشت ها میخواستم بگم من اومدم ولی خب نمیشد کامنت گذاشت
مامان آروین
4 اردیبهشت 92 21:21
_____-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
الهه مامان یسنا
5 اردیبهشت 92 0:56
ای بابا بذارید نیایشم بخوابه یا آقا گاوه لگد میندازه یا بارون پس چطوری بخوابه خوب!! ای بابا. به قول یسنا اَ کِ هی


واقعا که !
میبینی تو رو خدا
اَکِ هیییییی
فدای یسنای شیرین زبون
مامان امیرناز
5 اردیبهشت 92 12:19
سلام عزیزم فدای این دختر شیرین زبون بشم من امیر وقتی عکس دختره زیز بارون و دید گفت مامان این دختره گریه می کنه ناراحته گفتم نه مامانم رفته زیر بارون دوست داره به قول تو از ترس سرما نذاشتیم بچه هامون لذت بارون و بفهمن عزیزم خصوصی داری


سلام عزیزم
آره واقعا همین طوره نگرانی های ما مادرهاست دیگه چه کنیم.........
ممنونم چک کردم میام
فدات
مامان سانای
5 اردیبهشت 92 12:51
جانم شیرین زبون .
من هم از ترس سرما خوردگی نمی زارم سانای بره زیر بارون .
راستی بالاخره آپ کردم


قربونت مهربونم خوشحالم کردی اومدی زودی میام بانو
خواهر فرناز
5 اردیبهشت 92 14:37
ای جانم با این زبونت
خو راست مییگه بچه نمیذارند بخوابیم خو
خو چیکار کنم از مامان یه فسقلی یاد گرفتم بگم خو



خو چه اشکالی دایه بگو خو عزیزم
خیلی هم خوش اومدی و ممنون خو
حنانه
5 اردیبهشت 92 17:02
سلام
آره متوجه شدم اومدی
هنوز مطلب نذاشتم
مرسی زهره جان


سلام ممنون عزیزم منتظر هستم خبرم کن
مامان دوفرشته
6 اردیبهشت 92 1:07
ای بابا بزاریددخترمون بخوابه این گد اذیتش نکنید
بارون نعمته قدراین هواتونوبدونید


قربونت آره واقعا نعمت بزرگیه
سمانه مامان پارسا جون
6 اردیبهشت 92 16:41
سلام عزیزم خوبید؟
دلم خیلی واستون تنگ شده بود


سلام ممنونم ما هم دلتنگتون بودیم مرسی اومدی
مامان نیروانا
7 اردیبهشت 92 7:08
nمین تفاهم زهره جون!!!
یعنی من بخورم اون دختر بامزه رو با استعاره های قشنگش. زهره جون نخوریشا، فقط ببوسش. این منم که شیکمم رو صابون زدم براش
وای باران،
شیشه ی پنجره را باران شست
از دل من اما
چه کسی نقش تو را خواهد شست...



عزززززززززیززززززززززم
فدای تو بانو قابل تو رو ندایه بخورش البته اگه بذاره ما که هنوز موفق نشدیم اون جوری که دلمون میخواد نوش جانش کنیم


ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
7 اردیبهشت 92 9:59



دوستت دارم شدیدا ...


Me too darling
مادر کوثر
8 اردیبهشت 92 8:09



هزار تا بوس براي شما
مامان امیرحسین و کوثر جونی
13 اردیبهشت 92 1:07
عزززززززیییییییزم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد