نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

ثمره ی عشق

خاله جون و وبلاگ نیایش

1390/1/29 23:53
نویسنده : مامانی
1,295 بازدید
اشتراک گذاری

این وبلاگ رو خاله جون که خیلی خیلی دوست داره niniweblog.comامروز یعنی ۲۹ فروردین ۱۳۹۰برات درست کرد  و از من خواست تا توش برات بنویسم آخه میدونست که من توی تقویم هر سال از قبل از اینکه به دنیا بیای برات می نوشتم تا وقتی بزرگ شدی بخونی و بدونی که توی هر روز و هر ساعت و هر لحظه چه اتفاقی افتاده، چه اون موقع که تو شکم مامانی بودی niniweblog.com چه وقتی تو این دنیای بزرگ قدم گذاشتی  niniweblog.com آره عزیز مامان دوست داشتم برات بنویسم حالا که این وبلاگ رو داری سعی می کنم برات همه خاطراتی که با هم داشتیم و داریم و خواهیم داشت رو بنویسم تا وقتی بزرگ شدی niniweblog.com خودت ادامه اش بدی عزیزم ... اسم نینیش رو خاله ی بابا از همو ن موقع که به دنیا اومده بودی روت گذاشته بود و منم فکر کردم برا اسم وبلاگت  باید قشنگ باشه خودت که وقتی ازت میپرسیم اسمت چیه؟ میگی نانی قربونت برم ولی حتما از این اسم هم خوشت میاد از این آهنگی که برات گذاشتم که خیلی خوشت اومده همش نا نای می کنی باهاش و می خندی عزیزکم وقتی هم آهنگ تموم میشه میگی نا نای نا نایniniweblog.com

اول با شعر مامان جونت (مامان بابایی)شروع می کنم که اولین شعری بود که برای تو سروده شده تا بعدش ببنم چی میشهniniweblog.com 

خیلی دوست دارم عزیزم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله
1 اردیبهشت 90 12:45

ممنون گلم
عمه
6 اردیبهشت 90 17:45
مامانی و خاله جون خیلی ممنون از درست کردن این دفتر خاطرات به یاد ماندنی به امید زندگی سراسر شادی و سلامتی  برای این گل رویایی
خاله
7 اردیبهشت 90 0:50
این کوچولو ترین کاری بود که خاله میتونست واسه نیایش جونش بکنه . قربونت برم نفس.میبوسمت. .
مادر کوثر
30 فروردین 91 8:05
چه باحاله اولین پست

من که پست اولم رو چندین بار ویرایش کردم و تاریخشو به حالت اول برنگردوندم و اصلا یادم نمیاد کی این وبلاگ رو برا کوثر ایجاد کردم!
میدونم که اردیبهشت بود اما روزشو دقیق یادم نیست


ممنون عزیزم که اومدی و وقت گذاشتی بووووووووس
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
4 اردیبهشت 91 1:23
الهی چه پست قشنگی.
مادر شوهر اهل قلم هم نعمتیه ها.


ممنون عزیزم لطف داری
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد