نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

ثمره ی عشق

فِـــکس بوووکـــس !!!

1391/11/17 10:07
نویسنده : مامانی
1,469 بازدید
اشتراک گذاری

یه دفعه افاضاتی میکنی که همین جوری می مونم تعجب

میگی : مامان بیا از این دفترچه ام پرینت بگیر !!!!!! بذار تو فِکس بوکس!!!!!!!!!!!!!!!!!!! عینک

حالا میگم پرینت رو از خودمون شنیدی و میفهمی یعنی چی ، تازه مگه از دفترچه میشه پرینت گرفت!چشمک 

حالا فِـــکس بوکس اونوقت چیه دیگه؟!ابروآخه نه مامانت این کاره است نه بابات بچه از کجا در میاری یه هو این حرفا رونیشخند

نمیدونم حالا واقعا منظورت فیس بوک بود یا یه چیزه دیگه ؟؟؟؟؟متفکر

اما هر چی می گفتم ،گفتی نه بابا میگم فـــِکس بووووووووووکس چیا نیمیفهمی؟چشم

میگم خب مامانی باشه ، حالا فکس بوکس دقیقا چیه اونوقت؟؟؟؟؟زبان

میگی: همون اِل و مِل و پی ،کیو ، آی ، اِس تی ، دبلیو ، وااااااااااااااااااااایخنده

...........................

 گفتم شاید منظورت clear book مهد کودکت باشه که کارات رو می ذارم توش؟ گفتی نههههههههه

یا شاید وبلاگت رو میگی؟... گفتی نه بابا وِگلباگل رو نمیگم که ......

(میگم خداییش وِگلباگل از وبلاگ که خیلی سختره گفتنش)نیشخنداصلا شما میتونید بخونیدش ؟-غیر از و بقیه حروف ساکن داره ها-از خود راضی

هنوزم نتونستیم کشف کنیم چی گفتی یه هو

بگذریم...

.................................

این توپ رو برات گرفتم که بتونی باهاش بپر بپر کنی آخه خیلی دوست داری ، وقتی دیدیش خوشحال شدی ، بهت گفتم مامان میدونی این توپه اسمش چیه؟ گفتی توپ قلقلیه دسته داره شبیه یه کیفه چااااااااقه!!!!!!!!زبان 

 

 

با اینکه عاشق رنگ صورتی و قرمز هستی بعد چند دقیقه که دیدیش و باهاش عشق بازی کردی میگی : مامان رنگ سبزش رو میخوام!!!!!!!!!!!!!!!!!!!تعجبهم سبز رو دوست دارم هم صورتی ! مژهاز هر چیز ی هم حتما میخوای دو تا داشته باشی ولی تا الان خیلی موفق نشدی هر جور شده قانعت کردم نیشخند

 

 

 

یعنی واقعا رو تخت میشه با توپ بپر بپر کرد اخه وروجک چند بار هم کله پا شدیزبان

 

 

دوسِـــت دارم عزیزم

ماچقلبماچ

پ. ن. ... تو اخبار داره از ماهواره ی مخابراتی زهره میگه ، میگی: مامان ماهوایه ی نیایش هم داییم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟از خود راضی

یادم باشه بهشون بگم حتما بسازن اینا که دست به موشک و ماهواره هوا کردنشون خوبه حالا یکیش هم نیایش باشه چی میشه مگه؟؟؟؟؟؟؟نیشخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامي كيانا
17 بهمن 91 10:04
من كه با خوندن هر پست سوپياز ميشم
فكس بوك؟ عجب
چه توپ خوشگلي جون ميده واسه بپر بپر و تخليه انرژي خيلي نانازيه
اره خوب بچه دلش ماهواره نيايش ميخواد خوب چه اشكالي داره خاله جون من خودم زنگ ميزنم بهشون سفارششو ميدم


ممنون عزیزم از حضور گرمت مثل همیشه به ما لطف داری
آره توپه خوبیه
فدات شم حتما سفارش ما رو بکن
خاله
17 بهمن 91 10:42
آخی عزیزممممممم
لابد از ماها شنیده
البته باباشم اونروز داشت میگفت که دوستش اومده ، شاید اونموقع شنیده
قربون اون وگلباگلش
خداییشم سخته هاااا .. چجوری میگه
می خواستی بهش بگی ماهواره نیایش نداریم اما تونل نیایش رو ساختن که جزو مدرن ترین تونل های جهان هم هست


ممنون عزیزم
نمیدونم شاید ولی از اون روز تا دیشب که خیلی گذشته یه هو یادش میاد انگار ....از مهد اومده بود که گفت ولی بعید میدونم بچه ها دیگه راجه به فکس بوکس حرف بزنن برا همین فکر کردم شاید کِلِر بوکش رو میگه ....میگفتی باید ماها هم فیس بوک داشته باشیم از بچه هامون عقب نمونیم ...پر بی راه نگفتی هاااااا
این تونل نیایش که میگی غیر از بزرگراه نیایش تهرانه یعنی؟؟؟؟
من موندم بزرگراه و تونل چه ربطی به نیایش داره حالا ماهواره رو بگی زهره و ناهید و نیایش باشه یه چیزی
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
17 بهمن 91 10:55
مباکت باشه عزیزم
زهرای منم دقیقا یکی مثل این توپ را داره
همین طرح و همین رنگ

دوست گلم با پست های 60 و 61 بروزیم


ممنون عزیزم قربون زهرای نازم شاد باشید همیشه
خدمت میرسم چشم حتما
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
17 بهمن 91 13:06
ای نیایش وروجک تو این حرفها رو از کجابلدی شیطونک
✿◕ ‿ ◕✿


نمیدونم والا
مامان امیرحسین
17 بهمن 91 13:21
عزیزم.مبارکه توپ خوشگل ات.


ممنونم عزیزم بوووووووووووس
خاله
17 بهمن 91 13:50
نه فکر کنم تونلش آخر همون بزرگراهش باشه که بزرگراه رو به یه بزرگراه دیگه متصل میکنه اگه درست فهمیده باشم


آره فکر کنم همین طوری باشه که میگی ابجی
حنانه
17 بهمن 91 14:51
سلامـ
وای زهره چقد خندیدم

اتفاقا دیشب که تو خبرها می گفت ماهواره زهره یاد تو افتادم
زهره من شاگردام میان می شینن رو این توپا که مال بچه های آمادگیه منم دعواشون می کنم


سلام قربون خنده ات
مرسی از حضورت
نگفته بودی شاگرد هم داری بابا معلم
چی تدریس میکنی مگه !!!!!!
موفق باشی عزیزم
مامان تسنیم سادات
17 بهمن 91 22:59
خدا بگم چی کارت کنم آخه نیایش اینقدر خندیدم کــــــــــــــــه ....
آخه مامانی چه فایده ما که دستمون به این وروجک نمیرسه که با خوندن پستهاتون بعدش بچلونیمش ....
تسنیم هم که الان خوابه حالا من چی کار کنم ...؟؟؟
مامانی آخه یه ذره سطح معلوماتتون رو بالا ببرید در حد نیایش .... چرا نمیدونید فـــــکس بووووووکس چیه ....
بچه کامل هم که توضیح میده باز متوجه نمیشید ....
اون کلمه وبلاگ اساسا اشتباهه اینیکه استاد میفرمایند درسته ....
فقط اگه میشه اسپلش کنید ما هم درستش رو بتونیم ادا کنیم ...
عکسای خوشگلت رو هم میخوام بخوووووووورم نیایشم ....
چه فیگورهایی هم گرفته بلللللللللا ...
ماهواره که کمه باید اسم یه سیاره رو بزارن نیایش ....!!!!
آخر شبی خیلی خندیدم حالا با انرژی میرم میخوابم .... تا صبح هر وقت بیدار شم یاد نیایش و حرفاش میوفتم ...
شب بخیر


یعنی مامانی واقعا دستت به نیایش نمیرسه تسنیم رو میچلونی عجب بابا کارت درستهقربونت برم آره میبینی تو رو خدا باید سطح معلوماتمون رو ببریم بالا واقعا
اتفاقا خاله فریده هم گفت ها من گوش نکردم
فدات خوشحالم که موجبات خنده ات رو فراهم کردم
ممنون از حضور گرمت منم کلی با کامنتت حال کردم تسنیم جیگر رو ببوس
مامان تسنیم سادات
17 بهمن 91 23:00
یه خصوصی مامانی


چشـــــــــــــم قربونت
خوندم میام بهت میگم
مامان یه فسقِلی (تک خاله کوثر جونی)
18 بهمن 91 1:49
قـــــــــــــــــــــــربون اون شیطونی ها و شیرین زبونی هات نیایش گلی

خیلی خندیدم ... ای خدا ...

این وروجک ... عجب بلائیه ها ...

عزیییییییییییییییییییییییییییییییزم

وگلباگل ... تایپ کردنش هم سخت بود، چه برسه به گفتنش

اووووووووو چه توپ خوشگلی دایه ... عزیز دلم

میشه منم باهاش بپر بپر کنه ... 60 کیلو بیشتر نیستم بخدا چیزیش نمیشه ...

ای دختــــــــــــــــــــر شیطوووووووووووون ... سبــــــــز؟! ما شنیدیم نارنجی هم دوست داری که

ای جووونم ... تیریپ صورتیشو ღ عشـــــــــــق ღ است ...

من که هر وقت ماهوایه زهره می شنوم، یادتون می افتم زهره ی عـــــــــــــــــــزیزم ...

ای جووونم ... به امید ساخته شدن ماهوایه نیایش


عزیزمی به خدا تک خاله جونی مامان فسقلی آینده فدات با این کامنت های تکِت!
عزیزم تو که بازم شــــــــــــصت کیلوووووووویی!!!من که 52 هم هستم نمیذاره بشینم روش میگه میترکه!!!!!!!
قربونت برم ممنونم که همیشه در هر حالی هر جایی به هر بهانه این به یاد مایی
خیلی دوستت داریم من و نیایش

مامان یه فسقِلی (تک خاله کوثر جونی)
18 بهمن 91 1:52
یه امروزه رو امتحان داشتم و از صبح نیومدم ...

نتوووونستم اینجا واسه نظرات، نفـــر اول بشم ...

راستی;
از 100 ، نمره ام 91 شد


فدات شم که می خوای هیمشه اول باشی
گلم تو همیشه یکی حتی اگه یه نقطه هم بیاد جلوش!!!
دوستت داریم منو نیایش
مبارک باشه آفرین عزیزم ایشالا موفق باشی همیشه خیلی خوشحال شدم

مامان حسني
18 بهمن 91 9:15
اي جان اي جان الهي خدا حفظش كنه اين قندوعسل نازنين را خوب بچه هاي عصرتكنولوژي واينترنت كه ميگن همينن ديگه ههههه
يكي فكرآبروي منو بكنه تواداره يهو مي زنم زيرخنده ميگن اين يه چيش ميشه ها


قربون خنده ات عزیزم
ممنونم از محبتت
واقعا هم اینا کجا بچگی های ما کجا
مادر کوثر
18 بهمن 91 9:50
عزیزمممممممممممم. شیرین زبونممممممممم
دوستت داییم

توپشو چه باحاله
فکس بوکس
ماهوایه نیایش


قربون خنده ات
مرسی از حضورت مامانی مهربونم
الهه مامان یسنا
18 بهمن 91 10:29
همین افاضاتت منو کشته نیایشم. خوب راست میگه عزیز دلم شبیه یه کیف چاقه قربونش برم که اگه بخوادد هرجا بپر بپر میکنه درست مثل یسنامیگم حالا راستی راستی منظورش همون فیس بوک خودمونه؟ عجیب هم نیست ها که بچه ها تو مهد در موردش حرف زده باشن عصر عصر ارتباطاته و امکانش خیلی زیاده که مثلا یه بچه ای در مورد عکسش تو فیس بوک حرف زده باشه..
راستی به نیایشم بگو ماهواره نداریم همنامش ولی یه ماه خوشگل و پر نور داریم به اسم نیایش که قد یه خورشید نور داره و مهربونی

قربون محبتت مهربونم واقعا که اسم قشنگت برازنده ی تو هِ الهه ناز
ممنون از این همه لطفت هم هاین فرشته ها مثل ماه تو آسمون شبای ما مامان و باباها میدرخشن الهی زنده باشن همیشه
از افاضاتش که نگو دیگه بعضی وقتا واقعا کم میارم گوشاش هم که تیززززززززززز خیلی از حرف ها رو هم باید سانسور کنیم وقتی هست
من که اخرش هم نفهمیدم منظورش چی بود دوباره که دو روز بعدش ازش پرسیدم خودش رو زده به اون راه میگه چی میگی من نمیفهمم
مامان آناهيتا
18 بهمن 91 14:12
اي جوووووووووووون. ضعف كردم با اين حرف زدنت چشم خوشكل خاله.


فداااااااااااااااات عزیزم
مادر کوثر
19 بهمن 91 13:11



می بوسمت عزیزم هزاران بار مهربون مامانی (به قول خودت)
مامان پریسا
19 بهمن 91 14:14
زهره جون بچه های این نسل همیشه چندددددددیدن قدم جلوتر از سنشون راه میرن

چه توپ خوشکلی وااااای روی تخت


واقعا همین طوره که میگی بچه های این دوره زمونه اند دیگه ما کجا اینا کجـــــــــــا؟؟!!!!!!
ممنون چشا تخوشگله بله همون طور که میبینید روی تخت یه بارم کله پا شد سرش خورد به شیشه کمد دیگه رو تخت بپر بپر نکرد
آزاده
20 بهمن 91 1:32
سلام
ماشالا به این دخمل که با خوندن شیرین زبونیاش دلم میخواد کنارم بود حسابی فشارش میدادممممممم
ایشالا همیشه شاداب و سلامت باشه
بووووووووووووووس




سلام فدای تو ممنون عزیزمبوس برای شما هزار تا
خواهر فرناز
20 بهمن 91 9:29
سلام
بدو بیا با 2تا مطلب اومدم
زود باش پاشو تبلی نکن بیا دیگه


سلام چشم خدمت میرسم عزیزم در اولین فرصت خیالت تخت
فاطمه شجاعی
20 بهمن 91 12:33
آخ که نیایش جونمون چقد باهوشه وای کلی حال کردم از این پست
به قول دوستان فکس بوکست تو حلقم بچه جوووون
دلم که برات لک زده کاش میشد زودتر ببینیم همو
بهش بگو ماهواره نیایش نداریم هنوز اما تو تهران یه اتوبان بزرگ و خیلی خوب داریم که اسمش نیایشه و من هروفت میرم توش یاد نانی جونم می افتم


شما عزیز دل مایی به خدا همیشه به یادتونم عزیزم خیلی دلم میخواست ببینمتون کاش بشه کاش میتونستید بیایید فاطمه جون اتفاقا دیشب خوابت رو میدیدم امید وارم خوب باشی عزیزم سلام برسون
مامان رها
22 بهمن 91 23:59
خداییش وگلباگل قشنگی داری ها خاله


چشای نازتون قشنگ میبینه مچکرم
مامان سانای
23 بهمن 91 8:35
الهی .راست می گی من نتونستم هم وبلاگ گفتن نیایش را بخونم .توپپت هم مبایک .
مامانی کایه سختی نیست که یه دونه ماهوایه نیایش سفایش بدین.


قربونت می بینم که شما هم مثل نیایش حرف میزنی مامانی
فداااااااااااات خیلی با مزه نوشتی آره تو فکرش هستم سفایش بدم
ممنون از حضور گرمت
مامان نیروانا
23 بهمن 91 15:27
قربون وگلباگل و فکس بوکس و ال و مل و پی کیو ... ت بشم من آی کیوی خاله!
آخه تو چقده نمکی خوشمزه! میخورمت ها! دلم برات تنگ شده.
اون کیف چاقت چه محشره. از وقتی گوزن نیروانا بادش در رفته تو نخ یه همچین توپ قلقلی دسته داری واسه ش بودیم که بساط بپر بپرش همه جوره تکمیل باشه. یاد کلوپ پاندا میافتم که اولین بار اونجا از این توپا دیدم. اون موقع همه ش با خودم میگفتم کی باشه نیروانام با اینا بپر بپر کنه...
مبارکت باشه نفس جون! میبوسمت. مامانی رو ببوس


قربونت فریبای عزیزم قربون تو و این همه قشنگی که از کلامت میباره
آره منم تو همون کلوپ پاندا دیدم میخواستم بخرم رنگ هاش رو نیایش دوست نداشت حالا عجیبه که بعد از گشتن و پیدا کردن رنگ صورتی با عکس خوشگل براش میگه من سبز میخواستم
فکر کن تو رو خدااااااااااا
ممنون بابت تبریکت ممنون از حضور خوشگلت دلمون تنگ شده بود حسابی فداااااااات
بساط بپر بپر نیروانام هم جور میشه شما که مامانیش باشی هیچی کم نداره دختری
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد