نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

ثمره ی عشق

به بهانه ی شادی تو ...

1391/11/5 23:13
نویسنده : مامانی
2,677 بازدید
اشتراک گذاری

 

خیلی وقت بود که بهانه ی تولد میگرفتی ...قربونت برم که دوست داری همش برات تولد بگیریم

 هی ازم می پرسیدی کی تولدم میشه دوبایه که بازم همه برام کادو بیارن و کیک بگیرین و ...

امروز یه هو دلم خواست به بهانه ی 40 ماهگیت با یه کیک کوچولو خوشحالت کنیم و برات تولد بگیریم خب اینم یه بهانه ی قشنگ بود برای شاد کردنت گل نازم

چهل ماهگیت مبارک

از دیدن کیکی که روش (به قول خودت) مرغ و جوجه داشت! ،خیلی خوشحال شدیبغل

قلبماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (37)

مامان فتانه
5 بهمن 91 23:48
عزیزم چه دخملی نازی دارین خدا نگهش داره خواستین بیاین تا با هم دوست بشیم


ممنون عزیزم لطف داری خدمت میرسم
نرگس
6 بهمن 91 1:02
سلام
نیایش جان مبارکه


ممنون عزیزم
مامان یه فسقِلی
6 بهمن 91 2:46
وااااااااااااااااااااااااااااااای خدااااااااااااااااااای من ...

چـــــــــــــــــــــــــــــقدر رومانتیــــــــــــــــــــــک

عــــــــــــــــــــــــــــــــزیزم، تولد 40 ماهگیت مبارک ...

فداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای اون دل کوچیکت که دلت تولد و کیک و کادو خواسته

ای جوووووووووووووووووونم، سلیقـــــــــــــــشو ... مـــــــــــــــــــرغ و جــــــــوجه ... چه بامزه هم هستن

دستِ مامانی زهره گلت هم درد نکنه ...


قربون محبتت عزیزم
نگاه قشنگت رو قربون
ممنون از حضور پر مهرت
چه کنیم دیگه یه دخملی که بیشتر نداریم دیگه مجبوریم هی براش جشن و تولد و کیک و کادو بگیریم(چشمک)
مامان یه فسقِلی
6 بهمن 91 2:47
راستی فدات شم، دندونتون چــطوره؟

بهــــــــــترین انشاءا... ؟


ممنون عزیزم خوبم خدا رو شکر فقط روز اول نمیتونستم حرف بزنم ولی روز دوم کاملا ورمش خوابید و دردش کم شد اما الان یه کمی ورم کرده دوباره انگار آلو خیس کردم گوشه لپم !گفته 14 ام بیا برای کشیدن بخیه ها ولی شاید فردا برم نشونش بدم ممنون که به فکر مایی عزیزی
مامان یه فسقِلی
6 بهمن 91 2:59
´´´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶
´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶
´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶
´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶
´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶
´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´
´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶
´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶
´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶

اینم یه مدل جـــوجه از نوع تــــوییـــتی، از طرف من تقدیم به نیــــایـــش شیرین زبونم


وااااااااای عزیزم چه خوشگله به نیایش نشون دادم میگه وای کیتیییییییی!!!!
میگم نه مامان جوجه است میگه وااااااااای چه جوجه دوست داشتنی اااااای!!!!!!!!!!!!!!
دوستت داریم

مامان تسنيم سادات
6 بهمن 91 11:09
خيلي ناززززززززززه.........
جو جو ........!!!!!!!
مثل نيايش جووووووووووووونمه .......


قربونت عزیزم
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
6 بهمن 91 13:20
سلام
ما برگشتیم
امیدوارم همیشه به جشن و شادی
40 ماهگی ات مبارک
همیشه خنده به لب داشته باشی عزیز دلم


سلام ممنون از حضورت خدمت میرسم شاد باشید شما هم همیشه
مامان نیروانا
6 بهمن 91 17:22
چه کار خوبی کردی عزیزم ، 40 ماهگی عارف بزرگمون مبارک باشه الهی. چقدر نیایشم خوشحاله. چقدر این آهنگ وبلاگش دلنشینه مث خودش مث تو. چقدر دوسِتون دارم


قربون محبتت عزیزم همیشه با دیدن کامنتای قشنگت چشمام برق میزنه و با خوندنش دلم روشن میشه ممنون از عشقی که بهمون میدی ما هم دوستتون داریم زیاد
محيا كوچولو
6 بهمن 91 20:19
چهل ماهگيت مبارك نيايش عسلي
خاله جون خوب هر ماه براش تولد بگيريد كه بيشتر خوشحال بشه


ممنون عزیزم آره واقعا اینم میشه البته اگه به نیایش باشه که میخواد هر روز روزی سه بار براش تولد بگیریم
مامان یه فسقِلی
6 بهمن 91 20:25
قــربون چشـــماش برم که اول کیتی رو دیده ... بــس که کیتی دوست داره دیگه


مامي كيانا
7 بهمن 91 9:42
مرغ و خروس و اردك
چهل ماهگيت مبارك
چه بهانه مباركي اتفاقا عدد 40 عدد خوش يمنيه
چه خوبه كه بهانه هاي كوچيك براي شاد بودن و شاد موندنمون رو فراموش نكنيم
راستي اون عكس آخريه رو خيلي دوست دارم خيلي خانوم افتاده جيگرشووووو


عزیزم ممنون از نگاه قشنگت و شعر با مزه ای گفتی واقعا خوشم اومد شاعری واسه خودت
خاله
7 بهمن 91 12:15
ای وای من دیر رسیدم
امان از این درسها که نمیذاره بیام به وب خواهرزاده ی خوشگلم سر بزنم
البته پنجشنبه اومدم ولی این پست نبود . احتمالا شب گذاشتیش
قربونش برم که اینقدر تولد دوست داره . پس چجوری میخواد 8 ماه دیگه صبر کنه ؟


40 ماهگیش مبارک باشه
عکسا و کیکش هم خیلی نازن
بووووووووووس


عزززززززززززززززززززززیزم تو که همیشه محبت داری به من و نیایش دوستت دارم خواهری نازم خیلی هم دیر نرسیدی من خودم که دیر تر رسیدم واسه تایید نظرای دوستای گلمون واقعا جاتون خالی بود کاش نزدیکتر بودیم بووووووووووووووووووس
مامان آناهیتا
7 بهمن 91 14:57
عزیز دلم, قربون اون چشای خوشکل و دل پاکت. مبارکت باشه عشقم. دوست دارم به اندازه وسعت چشای نازت.


ممنونم از این همه محبتت عزیزم ما هم شما رو دوست داریم خیلی خیلی زیاد
الهه مامان یسنا
7 بهمن 91 16:02
سلام زهره جونم وای چکار خوبی کردین که نیایش رو اینقدر خوشحال کردین. فدای نیایش نار که این همه ذوق کرده و از دیدن کیک این همه ذوق کرده. 40 ماهگیت مبارک عزیز دلم.
یسنا عکسها رو دیده میگه مامان تولد نیانش بوده؟


عزیزم ممنون از نگاه قشنگت و حضور پر مهرت دیگه دنبال بهانه های کوچیک هم میگردیم تا شاد بشیم قربون یسنام و نگاه قشنگش که مهمون خونه مون شده
یسنا
7 بهمن 91 16:05
پ
ع8هه/|ک
ص تگکمممننتمخحنهغح-انغغحخمخکحمخخممممممخخووووووووووووووووووو/


قربون انگشتای کوچولوی یسنا جونم که برامون یادگاری گذاشته
الهه مامان یسنا
7 بهمن 91 16:06
اومدم نوشته یسنا رو ترجمه کنم : نیانش تولدت مبارک. بعد هم ازم خواست بوس بذارم و دست بزنم


قربون یسنای گلم و مامان مهربونش ممنون از این همه عشق من می بوسمت و برات دست میزنم که اینقدر ماهی
مامان امیرناز
7 بهمن 91 18:18
چهل ماهگیت مبارک فرشته روزات پر از شادی گلمممممممممم


ممنونم عزیزم
مامان امیرحسین
8 بهمن 91 0:42
مبارک باشه عروسک.
نیایش منو یاد عروسک قرمز پوش کودکی هام می اندازی.عروسک خوشگل من قرمز پوشیده...
دوستت دارم نیایش مهربون دوست داشتنی.


عزززززززززززیزم ممنونم از نگاه قشنگت
آره عروسک قشنگ من قرمز پوشیده رو همیشه براش میخونم شاید برا همین عاشقه رنگ قرمز شده
مامان یه فسقِلی
8 بهمن 91 13:24
شما کجایید؟ همراهــــــــــتتون هم که جواب ندادید ؟ نگــــــــــــــــــــــــــرانتوووووونم


قربون محبتت ببخشید عزیزم جز شرمندگی الان دیگه چیزی ندایم که بگم چون همه حرفامون رو زدیم دیگه
خواهر فرناز
8 بهمن 91 13:53
سلام
ما با 6تا پست جدید اومدیم
زود بهمون سر بزنید
وبرامونم یادگاری بذارین



سلام عزیزم حتما میام در اولین فرصت
عمه
8 بهمن 91 15:17
Salam khoshgelam . Eshghe man tavalode chehel maegit ba chand rooz taekhir mobarak bashe azizam. che cake ghashangi, che dokhtare mahi.fadaieh in hame naz o shirin zabounit ameh joon. Omidvaram hamishe shad bashi va gole labkhand hamishe rooieh labaie ghashanget bashe. .Man am barat kadoo gereftam keh barat mifrestam. Kheily doostet daram azizam. bazam bebakhsh ke dir barat payam gozashtam

ممنونم عمه جونم دلم براتون تنگ شده کاش اینجا بودید جاتون خالی همیشه خوش باشید هر جا که هستید ممنون از اینکه به یادمی و برام کادو هم گرفتی خیلی دوستت دارم
نیروانا
8 بهمن 91 22:24
uiuunjhyuyyyyyuuoiiop[]iutfccfffggggghgfdfftrrtrrrghgbbhgttyytytrrtuittttrteeesdrrrereereewtewtewtruttrrtrtyyyyttrtffxcdxdi7lihjy6yyyyyttyuyyyythhhhjhjhjjujjkjukikiiiukkkdryiui98ooo99joy098iii778;pllo;poooplpoo8o8ju776i;o888;[[p['pplourfffft;

به مامانم گفتم همه ی قلبا رو برات بذاره نیایش جونم

قربون عشقت نیروانای نازم دوستت دارم عزیز دل خالهبه مامانت بگو از طرف من حسابی ببوستت خوده عشقین شماها

مامان رها
8 بهمن 91 23:04
آفرین زهره جون من هم خیلی وقته تصمیم گرفتم که همینطوری برا رها تولد بگیرم آخه خیلی دوست داره وقتی میگم تولد فلانیه میگه نه فقط تولد منه ....


فدات ممنونم عزیزم خیلی خوبه آفرین
باید تا میتونیم تا جایی که در توانمون هست با همین بهانه های کوچولو خیلی خیلی ساده دلشون رو شاد کنیم دل این کوچولو هایی که تا از ما تجمل و سخت گیری و وسواس و مد و چشم و هم چشمی نبینن خودشون پاکه پاکن من هم همین اعتقاد رو دارم ساده ی ساده ولی عاشقانه برات آرزوی بهترین ها رو دارم ممنون از حضور گرمت
حنانه
8 بهمن 91 23:19
سلامـ
مبارک باشه
چه جالب من ندیده بومدم چهل ماهگی بگیرن واسه بچه ها خیلی جالب بود آفرین زهره جون


سلام ممنونم حنانه جون
آره عزیزم وقتی بچه ای داشته باشی که همش بخواد براش تولد بگیرین مجبور میشی یه کم خلاق بشی 40 ماهگی هم از خودت در وَیاری!!!!!!
ما ایـــــــــــنیم دیـــــــــــگه
مادر کوثر
9 بهمن 91 10:23
عزیزممممممممممممممم
خوشگلممممممممممممممم
چهل ماهه شدنت مباررررررررررک



ما هم یه تولد داریم

فرخنده میلاد فخر کائنات، حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی صلی الله علیه و آله
و سلاله پاک و مطهرش، رئیس مکتب، حضرت امام جعفر صادق علیه ‏السلام،
بر پیروان راستین حق تهنیت باد.



وای عزیزم تولد بابایی کوثری مبارک باشه سایه اش همیشه رو سرتون ممنون از نگاه خوشگلت عید شما هم مبارک
فاطمه شجاعی
9 بهمن 91 10:31
فدای اون ذوق کردنت برم که دوست داری برات تولد بگیرن عزیزکم چهل ماهگیت مبارک
خیلی دوست دارم


ممنون عزیزم خیلی محبت داری که همیشه بهمون سر میزنی دوستت داریم منو نیایش خیلی زیاد
مادر کوثر
9 بهمن 91 12:55


جواب حدس هاتون در مورد کلمات بامزه ی کوثر جون رو در ادامه ی مطلب پست "دیشب چی شد" میتونید ببینید


عجب ! همین الان میام ببینم چی شد نتیجه ی رمز گشایی تون
ز مامان نیایش
9 بهمن 91 12:59
سلام چه مامان باسلیقه ای داری نیایش جون قدرش رو بدون چقد خوبه که به هر بهونه ای دل این جوجوها شاد بشه. مبارک باشه عزیزم


سلام عزیزم قربون محبتت خیلی لطف داری همه لحظه هاتون شاد
مامي كيانا
9 بهمن 91 13:01
عزيزم اديت عكسها رو از سايت http://www.photofacefun.com

http://picjoke.net/

گرفتم و عكسهاي كيتي رو از سايتهاي مختلف گرفتم
اگه دوست داشتيد ميتونم براي نيايش عزيز هم همين تقويمو درست كنم فقط چندتا عكس كه دوست داري تو تقويمش باشه واسم بفرستيد


ممنون خانمی خیلی محبت داری شما فدات زحمتت نمیدم دیگه ببینم خودم با خاله نیایش میتونه احتمالا اگه وقت داشته باشه اونم فتو شاپ فوله بازم خیلی ممنونم امتحان میکنم حتما کار شما هم قشنگ بود ایشالا سال خوبی برا همه باشه
saba
9 بهمن 91 17:03
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید
من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم
با تشکر http://dewall.blogfa.com/



ممنون نظر لطفته حتما میام
مامان تسنیم سادات
9 بهمن 91 22:37
امشب که شب خجسته میلاد است
تسبیح فرشتگان مبارک باد است
شاد است دل آل محمد(ص) اما
بیش از همه دلها دل زهرا شاد است
میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع) تهنیت باد


عزیزم عید شما هم مبارک لطف کردی شاد باشی
تــــــــک خـــاله کــوثر جــونـــی
10 بهمن 91 0:56
دســـــــــــــــــــت هایم نمــــــــــــــــــــــی رسند تا ستـــــــــــاره آرزوهای محــــــــــــــال را برایت بچــــــــــــــــــــــــــینم...

آنچــــــــــــــــــــه از ستاره برایم مهـــــــــــــــــــــمتر است، رویای نابِ آرامــــــــــــــــــــشِ توست...

گلم، اعیــاد بر شما مـــــــــــــبارک ...


بر شما هم مبارک عزیزم محبت داری گلم
خواهر فرناز
10 بهمن 91 9:55
سلام
شرمنده دیشب هرکاری کردم وبلاگتون باز نشد
حالا برو خصوصی


سلام ممنون
چشم


منم هر کار میکنم وبلاگت باز نمیشه حتما بازم میام ممنون
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
11 بهمن 91 10:07
ای خوب جاودانه نیایش عزیزم تفلدت مبارک
------------------------------()
------------------------------||
-------------------{*~*~*~*~*~*~*}
------------@@@@@@@@@@@@@@@
-------------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~}
-----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
------{~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~}
------{~*~*~*~~ *~~*~~~~*~~*~~*~*}
------{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~*}
-----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
به ما هم سر بزنین با افتخار لینکتون میکنم


ممنون از حضورتون حتما
شما هم لینک شدی
مامان پریسا
14 بهمن 91 9:42
سلام زهره جون.
قالب قشنگیه. من هم الان انتخابش کردم. ولی نوشته هامو درهم برهم کرد مجبور شدم اون یکی رو انتخاب کنم.


سلام عزیزم ممنون
آره برا منم به هم ریخت همه نوشته ها و عکس ها رو می چسبونه به هم ولی خب همین پست آخرا رو درستش کردم دیگه قالب رو عوض نکردم شاید دوباره عوضش کنم
مامان پریسا
14 بهمن 91 9:43
تولد 40 ماهگیت مبارک عزیزم.


ممنون فدااااااات
مریم مامان ملینا
15 بهمن 91 19:14
40 ماهگیت مبارک نیایش جونم
خیلی خیلی قدر مامان خوب و مهربونت رو بدون که اینقدر بفکرته و لحظات شادی رو واست بوجود میاره....
و تو هم صدالبته دختر ماهی هستی که مامانت ازاین کارا واست میکنه.
فدای تو عزیزم، رمز رو واست تلگراف کردم


ممنون عزیزم محبت داری به ما همش از خوبی و مهربونیه خودته مامان عزیز و دوست دوست داشتنی من
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد