نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

ثمره ی عشق

ملکه ی گل ها یا ... !

1391/10/24 22:09
نویسنده : مامانی
3,018 بازدید
اشتراک گذاری

بفرمایید ادامه!

♥ دختر گلم به خاطر همه ی خوبی هات که خیلی خیلی هم زیاده برات یه تاج گرفتم و وقتی بهت دادم ، گفتم این تاج خوبیه برای دختر خوبه خودم...حالا شدی ملکه ی خوبی ها !بغل

خیلی خوشحال شدی ولی گفتی نه مامان ، نه من ملکه ی گل هام!مژه

♥ هر روز هم سراغ بهار رو میگیری و میگی مامان کی بهار میاد ؟ تو رو خدا زودتر بهار بشه ! تو رو خدا بگو بهار بیاد دیگه ! دلم می خواد هر چه زودتر بهار بیاد !

هر روز از خواب که بیدار میشی می پرسی بهار شده؟ تا یکمی هوا آفتابی میشه میگی بهار شده؟خلاصه که بی نهایت منتظر بهاری عشقم ملکه ی گل ها منتظر گل های بهاری هستی خیلی زیـــــــادقلب

♥ قربون اون لباس پوشیدنت که همه چی رو با هم می پوشی وقتی دیدمت دلم میخواست بخورمتخیال باطل

اما وقتی میگم میخوام بخورمت جیغ میزنی و در حالی که فرار میکنی میگی نه مگه تو گرگی؟؟؟؟؟؟؟ زبان

♥حالا دیگه خودت عاشق عکس گرفتن هستی و تا یه کاری میکنی یا یه شکلی خودت رو درست میکنی لباس میپوشی ژست میگیری میگی بیا عکس بگیر فکر کنم باز وقتش شده بریم آتلیه !چشمک

♥الان دیگه 12 شبه که توی اتاق خودت میخوابی شب ها و عادت کردی به اتاقت و تختت البته... و دیگه از رو ی تخت نمیفتی پایین خدا رو شکر ، همون دو باری هم که افتادی با پا اومده بودی پایین خب البته ارتفاع تختت هم خیلی کمه و یه طرفت کمده و یه طرفت دیوار ... الان دیگه برات عادی شده و راحت تا صبح میخوابی خدا رو شکر قلبتازه میخواستم فکر حفاظ باشم برای تختت که بابایی میگه اگه بخواییم این کار رو کنیم بدتر میشه چون تازه عادت کرده به این شکل نمیدونم والا شایدم راس میگهلبخندخوب بخوابی نازنینم همیشه

♥عاشق شعبده بازی هستی البته اولین بار که داشتی این بازی رو کشف میکردی اسمش رو نمیدونستی و ما بهت گفتیم که اسم این کاری که میکنی شعبده بازیه مثلا اینکه یه روسری مینداختی رو اسباب بازی هایی که به صفشون کردی و بعد با ذوق خاصی به ما میگفتی ببین نیست وسایلم بعد با ذوق بیشتر روسری رو می کشیدی و میگفتی اینجاست ها ها!

♥راستی از گل نازک تر نمیتونم بهت بگمااااااااا وقتی یه چیزی میگم که میخوای خودت رو لوس کنی برام ، میگی من ناراحت شدم ازت تو حرف خوبی نزدی!

میگم آخه من چی گفتم مگه ؟من که چیزی نگفتم عزیزم!

میگی : خب فدات شم اگه منم بگم که میشم مثل تو!!!!!!!!!!تعجب

♥عاشق نمایش هستی خیلی دلت میخواد جای یه کس دیگه یا موجود دیگه بازی کنی

چند وقتیه توی مهد دارین نمایش حسنی نگو بلا بگو....رو بازی میکنین اول به تو نقش جوجه داده بودن و تو خیلی ناراحت بودی میگفتی مامان جوجه هه که اصلا حرف نمیزنه!!!!!ناراحت

الهی بمیرم برات که تو ذوقت زده بودن

اومدم با مربیت صحبت کردم و گفت آخه از نیایش جوجه تر نداریم!!!!!!ابرو

راستش یه کم ناراحت شدم ولی خندیدم و گفتم حالا شما یه کاریش بکنید دلش نشکنه اونم قبول کرد و از اون روز تا الان هر روز داری نقش مرغ رو با صدای بلـــــــــــــــــــــند تمرین میکنی..

قدقدقدا برو خونه تون تو رو به خدا

جوجه ی ریزه میزه

ببین چه قد تمیزه

امــــــــــــــــــــــــا تو چـــــــــی؟

موی بلند، روی سیاه، ناخن دراز واه و واه و واه

اینقدر بامزه اخم میکنی و واه واه میگی ماچ

فدات شم که اینقدر ذوق داری و علاقه نشون میدی خیلی خوشحالم حالا من نمیدونم تو بالاخره مرغی جوجه ای ملکه ی گل هایی یا زنبور عسل یا پروانه؟؟؟؟!!!!!بغل

اینا رو از توی مجله بریدیم با هم و برات کش زدم خیلی خوشت اومده بود

بالاخره موفق شدم از پریدنات و حرکات ورزشیت عکس تهیه کنم!!!!!!مژه

هر چند که زیاد حرفه ای نیست ولی خوبه دیگه همینم

خودت میگی مامان ببین دارم ژیمناستیک میرم!نیشخند

بهت میگم اینقدر شیرینی ، عسلی ، قند و نباتی ، شکر پنیری ، کیکی ،آبنباتی که هم دندونای خودت زود زود خراب میشه هم من نه؟!!!

میگی نه بابا تو چیز سفت خوردی که دندونت درد گرفته!

الان یه هفته میگذره از روزی که دندونم درد گرفت و رفتم دکتر و فهمیدم که دندونم عفونت کرده و باید جراحی لثه بشه دارم آنتی بیوتیک میخورم اونم دو تا دو تا تا روزی که باید برم برای جراحی نگرانبرای سوم بهمن وقت داده و تو هم دوم بهمن وقت داری از دندون پزشک خودت برا معالجه ریشه یکی از دندونات ناراحتمن موندم اینقدر هم که مراقبت میکنم از دندونات باز چرا اینقدر تند تند خراب میشه اخه ناراحتخدا واقعا فقط سلامتی به آدم بده دیگه هیچی نده من که راضی ام...

یه چیزی هم تو پرانتز بگمچشمک ( این مدت عاشق این شدی که قرص ها رو از تو پوشش جدا کنی و بهم بدی تا بسته قرص رو بر میدارم بدو بدو میای و میگی بذار من بشکونمش!!!!!مژه)

تازه غیر از همه ی اینا که گفتم زبانعاشق منگنه کردن هم هستی و منگنه که برداری همه چی رو به هم میدوزی و دوخت میزنینیشخند

ای بابا من مثلا این پست رو تموم کردمااااااااااا

الان دیدم چند تا از عکس هات رو نذاشتم

حالا میذارم خب چه اشکال دایه!!!!

اینم یه تجربه جدید بود برات که صدای دریا رو از این تو بشنوی!

از مدل پست گذاشتنم معلومه چه قدر عجله ای نوشتمخجالت

دارم میام پیشتبغل

 ساعت 12 و نیم ظهر روز 24 دی

بعدا نوشت: اومدم دنبالت و تو راه برگشت به خونه میگی مامان زودتر برسیم دیگه پام درد گرفته

میگم خب مامانی اون کیف و دفترت رو بده به من.....

میگی :آخه جانم پام مشکل دایه دستم که مشکل ندایه

اینم منمابله

بازم نوشت: همین اول که داشتم بعدا نوشت رو مینوشتم اینا رو گفتی منم اضافه کردم:

نیایش:  امروز تو مهد یاد گرفتم وسایل بهداشتی چیه؟ حوله مسواک شونه

تازه اینم یاد گرفتم:سوال

بچه سلام ِ ت کجاست؟

ادب ِ کلامت کجاست؟

نیشخندچشمکزبانمژه

بعدا بازم نوشت: نمیدونم چرا یکی یکی یادم میاد ! !خجالت

دیشب از بابا پرسیدم ساعت چنده ؟ یه هو تو بلند گفتی 10 و 20 دقیقه!!!!!!!

بابا گفت مامانی بدو بیا ببین ساعت چنده ؟

در کمال تعجب دیدم 10 و 20 دقیقه استتعجب

بابا میگه به ساعت نگاه کردی و گفتی 10 و 20 دقیقهمژه

خیلی زرنگی و البته خوش شانس نیایشمنیشخندبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان تسنیم سادات
24 دی 91 13:12
فرشته ما با این تاج خوشگلش از فرشته ها هم فرشته تر شد ....
خیلی تاجت قشنگه نیایشم .....
بزار تسنیم رو صدا کنم عکسای فرشته خانم رو ببینه ........
میگه بهش بگو آی پدت رو بیار با هم بازی کنیم آخه من آی پد ندارم .....!!!!!!!
آخیییییییییی...... خوب راست میگه طفلک جوجه ها که حرف نمیزنن ....
خوب شد که قد قد قدا شد ....
تسنیم هم شعر حسنی نگو بلا بگو رو حفظه تقریبا .....
چقدر با اون زنبوره و پروانه با مزه شده عزیز دلم ....
عزززززززززززیزم تو هم که مثل تسنیم از در و دیوار بالا میری .......
من خیلی از دندون پزشکی بدم میاد خیلی چندشم میشه .....
انشاا... که کارتون خیلی سخت نباشه .....
چند دقیقه پیش اومدم ادامه نداشت......
الان اضافه شد ......!!!!!
تسنیم گفت بیا برام لاک بزن رفتم و دوباره اومدم ....
این تل و بال سفیدت هم خیلی قشنگه فرشته کوچولوی زنبوری و پروانه ای و ملکه خوبیـــــــــــــــــــــها .....و عزیز دلم
نیایــــــــــــــــــــــــــش جان


قربون محبتت عزیزم قشنگ میبینی ممنون از حضور گرمت و نظر لطفت
آره تازه کجایی که بازم ادامه دادمش!!!!!
آی پدم کجــــــــــــــــــــــا بود؟؟؟!!!!!!!!
آخه تسنیم خاله جون این همه چیزی برا نظر دادن فدات شم دست میذاری رو چیزی که آدم رو شرمنده کنی هاااااااااااااااا
فدات شم می بوسمتون [
خاله
24 دی 91 14:19
چه نااااااااز شده تو این عکس اولی قربونش بره خاااااااله ...
این بلای جیگر طلا هرچی هم ازش بنویسی باز کمه از بس هرروز هرروز کارای جدیدتر میکنه
تاجش خیلی خوشگله و خیلی هم بهش میاد . واقعا هم مثل ملکه شده ، خاله فداش .. ایشالا هم دندونای نیایش زودتر رو به راه بشه هم دندونای خودت
ایشالا که سخت نیست . استرس نداشته باش
همه مون بی دندون شدیم . منم که باید 4 تا عقل رو بکشم


عکسای نیایش جونممممم مثل همیشه همش قشنگ بود .
میبوسمتون


قربون خاله ی نازم
ناز میبینی فدات شم
قربون محبتت [
خدا برا هیچ کس مریضی نیاره همیشه سالم و شاد باشی عزیزم
دخملیــــــــــــــــــ
24 دی 91 16:27
فدای این پروانه خوشگل با اون زبون آلبالو گیلاسیش


قربون شما و محبتت
سمانه مامان پارسا جون
24 دی 91 17:11
ممنون بابت تبریکت زهره عزیزم
عکسهای گل دخترت خیلی نازبود با اون تاج قشنگش
و شیطونیهاش که همشون شیرینه
روی ماهشو میبوسم


قربونت عزیزم ببخش بابت اون همه تاخیر
ممنونم از نگاه قشنگت و حضور پر مهرت می بوسمتون
الهه مامان یسنا
24 دی 91 19:54
سلام به مامان ملکه خوبیها و ملکه گلها و ملکه همه چیزهای خوب تو این دنیای رنگی رنگی. گلم سفارش انجام شد عزیزم. میلت رو چک کن. میگم این عکسهات خیلی خیلی خوشگل شدن .همینجوری که عکسهای این خوشکل خانم رو میبینم و حرفهاش رو میخونم دلم غش میره واسش.
ای جان عاشق این جمله اش شدم:آخه جانم پام مشکل دایه دستم که مشکل ندایه


سلام به روی ماهت به چشمون ساهت
وای از این جمله اش نگو که منو حسابی خندوند
فدات شم الهه جونم خیلی ممنونم جواب هم دادم خیلی لطف کردی خانمی
ممنون از حضور گرمت و نظر لطفت مثل همیشه
یسنام رو ببوس لطفا

مامان امیرحسین
24 دی 91 19:58
واااای خدای من ....من عاشق نیایش ام.ملکه زیبایی ...ملکه گل ها ... قند و نبات ... وااای آبنبات...شوکولات... بستنی... دلم می خواد بخورمت.


وای خاله منو نخور تو رو خدا من میترسم
فدات شم عزیزم محبت داری بوس بوس
مامان امیرحسین
24 دی 91 19:59
مامانی براش اسپند دود کن حتما حتما...


فدات چشم
مامان یه فسقِلی
24 دی 91 20:32
وای خـــدایا، هنــــوز نخـــــــــــوونده، مـــن غـــش کردم که زهــره جونم ...

چه تــاج خوشـــــــــــگلی براش خریدین ... دستتـــــــون درد نکنه واقعا ماه شـــــــده.

وای الهـــی، فیگــــــور هاشووووو ...

فداش بـــــــــشم که 12 شبــه رو تــــــخت خودش مــی خوابه، فــــداش بشم که حســـابی خانوم و بزرگ شــده

ای جــون... بـازم لباشـــو اینـــجووووری کــرد شیـــطونِ بلا

این نیایـــش من، هـــنرمنده ماشــالا ... همه نقـــشی رو می تــونه به خوبی اجــرا کنه، ای جــووووووووووووونم ... مــرغ، جــوجه، مــلکه، زنـــبور و پــروانه

وااااییی ،چه ماســک های خوشگلــی ... قربـــون اون چــهره نااااااااازت بــشم که بهــم انرژی مــیده.

اوووووووووووووووووووووووووو چه حرکــاااااااتی، فدای ژیمـــناستیک رفتنت بشــم من

چرا از دیــوار بالا رفتـــی؟! ای جــون، ماشـــالا به این هـــمه انرژی ... عزیییییییییییییزم، عشـــــــقم ، نفسسسسسسسسم ...

چه خااااانوم نشستـــه بالای مــبــل، وای فدای اون تــل سرش بشــم آخر ِ کلاســه.

ایــشالا دندونای هـــر دوتایی تون زودِ زود خـوب بشــن.

وای چــه رومانتیـک، قــرص میده به مـامانیــش ..

وای این دوخت با منگنه، آخـــر شیطنتنه هاااا

اووووووووو... آبنتبــاتشووووووو... نووووووووش جــــــونت

اوووو.... صدای مـــوج دریا رو شنــیدی؟ عزیز دلــم، دختـر باهوش مــن... که کنــجکاوی واسـه همه چیـز ...

"آخه جانم پام مــشکل دایه دستم که مشکل ندایه" شیطوووونکِ مــن.

بچه سلام ِ ت کجاست؟ ادب ِ کلامت کجاست؟
و
مــــــــــرسی زهـــــــــــــره جــــــــونم، کلـــــــــی کیـــــــــف کــــــــــــردم از خــــوندن پستِ زیباتـــون.


واااااااااااااای این کــــــــــــــــامنت هات -به قول خودت-منـــــــــــو غـــــــــــــــــــش
عزیزمی ممنون از نظر لطفت و کامنت های پر مهرت دوست خوبم بوس بوس
سجاد
24 دی 91 21:14
سلام
سجاد کوچولو یکساله شد

بیاین که منتظریم


سلام حتما خدمت میرسم
خاله
24 دی 91 21:30
ای جان
چه چیزایی تو مهد بهشون یاد میدن
عجب وروجکیه این نازگل
آدم از پس زبونش برنمیاد بعضی وقتا .
الان بعدا نوشتت رو دیدم


ورووووووووووووجکه دیگه
قربونت ممنون دوباره اومدی همین طوری هی یادم می اومد اضافه کردم
مادر کوثر
25 دی 91 7:50
عزیزممممممممممممم
چقد ملکه گل هامون خوشگلهههههههههه
ژست هاش منو کشتهههه
مرغ کوچولوی نمایش
اون ماسکهای کاغذی چه خوشملن. آفرین مامانی
کوثر هم عاشق پریدن و از درو دیوار بالا رفتنه
آخیییییییی شنیدن صدای دریا. یاد بچگیهام افتادم

خداقوت مامانی


به به سلام عزیزم چشممون روشن روشن شد به کامنت های خوشگل شما
ممنونم از محبتت چشات خوشگل میبینه قربون کوثر نازم بشم که دلم براش یه ذره شده الان میام بدو بدو
مامان سانای
25 دی 91 14:59
نبایش هم ملکه گلهاست و هم ملکه خوبی ها .
تازه ملکه شیطون بلاها و ملکه شیرین زبونا هم هست. که این پست گواه بر گفته منه.


وای عزیزم چه با مزه گفتی ملکه ی شیطون بلاها زدی به هدفااااااااااااااا
ممنون از نظر لطف و محبتت
مریم مامان ملینا
25 دی 91 20:19
سلام عزیزم خوبین؟
تو واقعا یه ملکه ای نیایش جون، یه پرنسس واقعی و خوشگل
خیلی جالبه کارات عزیزم، از الان اینطور حرکات ژیمناستیک میری آینده چی میشی نانی جونم
انشالا که دندونای هردوتون خوب شه، واقعا سلامتی که باشه دیگه جای هیچی تو زندگی خالی نیست
آرزوی سلامتی و شادی دارم واستون


سلام عزیزم قربونت شما خوبی خانمی کوچولوهات خوبن ممنون از محبتت عزیزم ایشالا همیشه شاد و سلامت باشید می بوسمتون
نیروانا
25 دی 91 21:13
خخخخهههههاذ ذذابباابباببااببابااقاققا77777 878778878778 97هعا8767غغ89890تتغللاااثثه


قربونت برم من نیروانا گلی با این یادگاری ها یخوشگلت که برای نیایشی میذاری فدای اون انگشتای کوچولوت می بوسمت
فاطمه شجاعی
26 دی 91 9:31
سلام به قشنگترین ملکه روی زمین
فدای اون شیرین زبونیات عزیز دلم چقد خوشگل شدی تو این عکسا
زهره جون نگران دندون پزشکی نباش انشالا که تو ونیایش هیچکدوم اذیت نشید ولی واقعا دندون سالم یه نعمت بزرگه که متاسفانه من هم از اون بی بهره بودم البته همه نعمتای خدا بزرگه ما باید از همه چیزمون مراقبت کنیم که همیشه سالم باشیم
وای دیشب خواب دیدم اومدین تهران و ما رو سورپریز کردین بعد من تافهمیدم گفتم وای من برای نیایش چیزی نخریدم حالا رفته بودم تو مغازه تند تند داشتم براش خرید میکردم بعد تو خواب به خودم میگفتم که اگه هر وقت که یه چیز خوب دیده بودم میخریدم الان انقد هول نمیشدم
اخه همیشه وقتی میرم بیرون تو مغازه های مربوط به بچه ها میرم میگم اینوبخرم برانیایش بعد میگم حالا معلوم نیست کی ببینمش مخصوصا لباس که فکر میکنم شاید کوچیک باشه براش
انقد فکرشو کرده بودم که تو خوابمم هم این صحنه اومد !!!!
دلم براتون خیلی تنگ شده مخصوصا بااین شیرین زبونیاش که دیگه دلم رو برده
زهره جون از طرف من نیایش روببوس


آخی عزیزم قربون محبتت همش از محبتته دیگه خواب هم که میبینی بازم نیایش !
فدات ایشالا قسمت بشه همو ببینیم حالا اینجا و اونجا نداره
ما هم دلمون تنگ میشه براتون
آخ اگه دستم به جدایی برسه......
ممنون از حضور پر مهرت دوستتون داریم شاد باشید همیشه
مامي كيانا
27 دی 91 8:55
سلام به به عجب ملكه پر جنب و جوشي از مبل ها بالا ميره پشتك و وارو ميزنه قوربونت برم
وقتي از كارهاي شما ميخونم يكي يكي كارهاي كيانا يادم مياد مثل همه لباسها رو با هم پوشيدن منگنه زدن قرص دادن ها
خدا بد نده ايشالا كه زودتر دندون دردتون هم خوب ميشه من كه ميگم هرچقدر به اين دندونها بيشتر ميرسي بدتره اگه جنس دندون خوب باشه با يك مسواك زدن سرسري هم دندونها خوب ميمونه مثلا همين باباي كيانا هنوز خميردندون كف نداده مسواك زدنش تموم ميشه همه چي هم با دندونش ميشكنه حتي گردو فكرشو بكن ولي حتي يك دندون خراب هم نداره ولي حالا من؟!!!!!!!


عزیزم ممنون از حضورت کیانا بلا رو ببوس آره واقعا انگار به جنس دندونه خوش به حال بابایی کیانا!
مامان یه فسقِلی
27 دی 91 11:55
منـــــت بر ســر تقـــویم گــذاشت و زمســــتان را خجـــالت زده کرد ...

دی را سرافـــراز کــــرد و عدد 27 را برای مـــن خــوش یـــمن کرد ...

بیا پیشم تا بهت بگم و خودت ببینی 27 دی چه روزیه.

تشــــــریف بیار گلم


عزیزم تولد خواهر گلت رو تبریک میگم بهت ایاشلا که خدا برای هم حفظتون کنه
خاله
27 دی 91 17:05
به قول فریبا جون
ساعت خوندنشو قربون
از اون تشخیص فایلهای تولدش تو کامپیوتر مامان اینا معلومه که اینم اتفاقی نبوده
حتما یه بار دیده که ساعت اینجوری بوده شماها گفتین ده و بیست دقیقه است

آفرین به این دخمل باهوش


قربونت نمیدونم شایدم اینجوری باشه که میگی ولی خیلی جالب بود هر چی که بود
ممنون عزیزم بوس بوس[
مامان پریسا
28 دی 91 0:18
خسته نباشی زهره جون.
ماشالله پست هاتون حسابی پر بارن

عزیزم میخواستم کامل برات بنویسم.پری رو پاهام نشسته نمیذاره.

قربون این دخملی گل برم ملکه ی گل ها و پروانه ها....

بلا دور باشه زهره جون.
باز هم دندون های نیایش جون!!!!!!

سلام عزیزم ممنون از حضورت
قربون پری گلی
آره یکی از دندوناشه فکر کنم همون موقع هم مشکل داشته ولی دکتره با خودش گفته بذار حالا به ریشه برسه بعد بیان عصب کشی کنن چی بگم والا ولی با اینکه دو سال شیر مادر خورده اما انگاری جنس دندوناش خوب نیس
دعا کن عزیزم خودمم خیلی نگران جراحی لثه ام نمیدونم سخته یا نه؟
ممنون که اومدی بوس بوس
مامی امیرحسین(فاطمه)
3 بهمن 91 13:20
عزیزدلم...با این تاج چقدر خوشگل و معصوم شدی ملکه گل ها...چقدر موهات بلند شده عسلی من.بالاخره بهارم میاد عشق من.خوشحالم که مستقل شدی و تو اتاق خودت میخوابی.
قربون اون حاضرجوابیات.منم اگه بگم میشم مثل تو!!!!یعنی احتمالا دندونای مامانت اگه خراب شده بخاطر این جوابای دندون شکن تو بوده!


وای راس گفتی فاطمه جون به این قسمت قضیه فکر نکردم جوابای دندون شکنش بد جوری حال میگیره از همه
قربون چشای قشنگ و نگاه پر مهرت می بوسمت
نسرین مامان باران
3 بهمن 91 14:42
واسه نیایش باهوش و گلم


ممنونم از محبتت
مامان امیرناز
7 بهمن 91 18:15
ملکه خوشگل این طور که معلومه شما بازیگر بزرگی میشی ممکنه از الان به منم امضا بدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟


وای ممنون ولی مامانیم اصلا دوست نداره من بازیگر بشم ولی امضا میدم همین جوری ما اوچیک شماییم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد