نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

ثمره ی عشق

می خوام برات از آسمون، یاســای خوشبو بچینم...

1391/9/10 22:42
نویسنده : مامانی
1,165 بازدید
اشتراک گذاری

 نیروانا ،

 دختر کمال ، تو که  "با باوری راسخ به جان لایتناهی و آرمان رسیدن به جاودانگی ، با درهم آمیختگی با نقطه ی آغاز و پایان ِکائنات که همون نور بیکران خداوندیه، نیروانا نام نهاده شده ای "

آرزوی من هم برای تو کمال و جاودانگی ست توی آغوش امن خدا زیر سایه ی پر مهر مامان و بابای گلت

هر چی آرزوی خوبه مال تو نیروانای عزیز ما

تولدت مبارک تک ستاره ی آسمون زندگی مامان و بابا همیشه خوش بدرخشی

سه سالگیت مبارک دختر پاییز

 

برای همیشه هات ، لحظه به لحظه ی عمرت ،برای همه دقایق زندگیت عشق رو آرزو دارم،یه عشق پاک و خدایی دخترکم  عزیز دل ، ان شا الله که سال های سال بهارهای سبز و قشنگ عمرت رو توی پاییزهای هزار رنگ و زیبا جشن بگیری و همیشه ی خدا کامت شیرین باشه شیرین مثل خودِ نازت...

و آرزو میکنم زندگیت همیشه پر باشه از بهانه های ساده ی خوشبختی...

مثل همین 11 آذر که برای من هم ، یه بهانه ی ساده و قشنگ بود برای نوشتن از تویی که خیلی خیلی دوستت دارم پرنسس کوچولو...حس خوشبختی دارم از داشتنتون نازنینا،نیایشم عاشقته دخترک ناز، همیشه میگه که خیلی خیلی دوسِت دایَم نیــــواناماچ

 فریبای دوست داشتنی ، دوست همیشه همراه و همدلم خیلی دوستت دارم بهت تبریک میگم این 11 زیبا رو ، این روز قشنگ یا بهتره بگم نیمه شبِ پر رمز و راز و زیبا که عشقت کامل شد ،جونِ دوباره گرفت ، سبز شد ...مبارکت باشه این قدم های نو به نو ...

 

چه لطیف است حس آغازی دوباره،

و چه اندازه زیباست، روز ابتدای بودن!

و چه اندازه شیرین است امروز

روز میلاد

روز تو...

روزی که تو آغاز شدی! 

تولدت مبارک

به بهانه ی 11 آذر تولد دوست گلمون نیروانا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان زهرا دختر دوست داشتنی
10 آذر 91 13:42
خدای من چقدر زیبا بود
من هم از طرف خودم و زهرا جون تولد نیروانا جون را تبریک میگم

ضمنا من از طرف فریبا جون از شما و این متن زیبا تون تشکر می کنم


ممنونم دوست عزیز از حضور پر مهر و نظر لطفت منم خیلی ازتون ممنونم دوست عزیز زهرای گلم رو ببوس
تــــــــک خـــاله کــوثر جــونـــی
10 آذر 91 16:45
دست دست دســـــــــــت...

واااااااااااای... تولده ... یه تولده زیبا و دوست داشتنی
تولدش مبارکه...

چه دوستاااااااااااااااای خوبی..
ظاهرا مجازیه اما نه ... قلبیه

مامان زهره جون ... این کاری که کردی ، لطف بینهایت و بی کران شما رو میرسونه

فدات


فدای شما مهربون نازنین خیلی ممنون از لطفت این هم نظر لطف بی نهایت شماست دوست خوبم
خالة
11 آذر 91 0:17
سلام
چه پست قشنگی
منم تولد نیروانا جونو تبریک میگم . ایشالا سالهای سال زنده باشه و خوشبخت در کنار مامان و بابای خوبش.
اولین باره از طریق موبایل برات نظر میذارم!
نیایش خوشگلمو ببوس :-*
راستى چه خوب که امروز امتحان ندارى مگه نه !;-)
بازم قبول شدنت رو تو امتحان رانندگی بهت تبریک میگم ! اونم دفعه اول !
ایشالا همیشه تو همه چی همون دفعه اول قبول شی خواهر گلم
بوس برای تو
اینم یه بوس برای نیروانا جون سه ساله :-*




سلام قربونت برم خواهر عزیزم ممنونم از لطفت چه جالب من که با موبایل تا حالا نتونستم نظر بذارم مرسی اومدی ...آره واقعا اگه شنبه امتحان داشتم نمیدونم چی میشد خیلی بد میشد چون نیایشم مریض بودو نمی تونستم بذارمش مهد وااااااای چی میشدااااااا ممنون عزیزم خیلی دوستتد ارم خواهر گلم ایشالا زودتر خبر خاله شدنم رو فریــــــــــــــاد بزنم و به خودم و تو تبریک بگم نه !;-)
مامان نیروانا
11 آذر 91 2:58
باغ دلت پر از یاسه زهره ی عزیزم، تو خودِ یاسی نیایشم، پر از عطر عشق و دوستی! جه لذتی داره آدم اینوقت سحرگاه ببینه تنها نیست. یه دوست بامرامِ باصفایِ باوفا هست که با عشق هر چه تمامتر نشسته تا لحظه ی تولد جگرگوشه ی تو رو که به قول خودش مث دختر خودشه ثبت کنه. خدایا به حق این سحر و این خلوت تنهایی و سکوت که سرشار از عطر خودته هیچوقت زهره ی عزیزم رو تنها نذار و نیایشش رو. هیچ بنده ای رو تنها نذار. عزیز دلم زهره حان! اینهمه مهرت رو هیچ ندارم به پاسداشت جز اینکه برات بهترین چیزی رو که همین الان هم داریش باز آرزو کنم: رسیدن به نگاهی که از حادثه ی عشق تر است. همون خیسی نگاهت عزیزم. ببوس نیایشم رو از طرف من و دوستش. چه افتخاریه حضور توی این باغ یاسِ پراحساس


سلام نازنینم من که کاری نکردم همش همون انرژی بی حد و اندازه ای هست که خودت بهم دادی سر چشمه تویی نازنین از حس قشنگ خودت که به همه ارزونی داشتی هست هر چی که مهر و محبته و عشقه ... بازم مبارکتون باشه برای دعای قشنگت بی نهایت ممنونم و اون رو برای همه آرزو دارم ...
مامان ساينا
11 آذر 91 7:46
نيرواناي نازم روز ميلادت مبارك ... دوستيهايتون پايدار و دلهايتان هميشه لبريز از عشق


منونم دوست عزیز از داشتن دوستای گلی مثل شما به خودمون میبالیم ممنونم
مامان تسنیم سادات
11 آذر 91 10:36
سلام چه دوست خوبی ....
تولدش مبارک لازم شد بریم تولدش رو تبریک بگیم ....


سلام قربون محبتت خیلی لطف میکنی ممنون
مادر کوثر
11 آذر 91 13:28
آخیییییییییییییییییی عزیزممممممممممم
چه خوشمل هم هست
نیایش جون دوستات مثه خودت نازن
تولد مبارک فرشته
عالی نوشتی براش مامان نیایش جون
به مامان نیروانا جون هم تبریک میگم


قربونت عزیزم نظر لطفته همه دوستای نیایش گل هستن همه شون رو خیلی خیلی دوست داره مامانی اش هم همین طور ممنونم از حضور پر مهرت
مامان سانای
11 آذر 91 14:26
تولد نیروانا مبارک.
توی نظرات وبلاگ نیروانا خوندم که شب نیایش تب کرده بود وحالش خوب نبود . خیلی مواظبش باش چند روزی نزار بره مهد تا کاملا استراحت کنه


ممنونم عزیزم خیلی لطف کردی آره متاسفانه دوباره مریض شد توی این یک ماه بار دومه اینجوری تب میکنه دکتر میگفت اولین برف که بیاد هوا خوب میشه الان خیلی هوای بدیه پر از ویروسه خدا خودش مراقب همه این کوچولوها باشه ممنون از حضورت عزیزم
حنانه
12 آذر 91 13:51
سلامـ

با آرزوی سلامتی برای نیایش و نیروانا


سلام ممنونم عزیزم از محبتت
خاله
12 آذر 91 14:07
مرسی آبجی جونم . دعا کن وقتی بچه خواستیم خدا بهمون بده.

دیر و زودش مهم نیست

دوست دارم


ان شاا لله عزیزم هر چی خدا بخواد دوستت دارم خواهر خوشگلم
مامان نيروانا
12 آذر 91 14:14
زهره جونم،‌ نيايش چطوره بهتره؟ دل نگرونتونم.


قربونت مهربونم ببخش که نگرانت کردم بهتره خدا رو شکر دیروز کلا تبش قطع شده بود اما دیشب دوباره تب کرد نمیدونم چرا؟!!الان خوبه فقط سرفه خیلی میکنه چون این سه روز خونه بود نتونستم زیاد سر بزنم نت ممنونتم عزیزم نگران نباش نیروانای گلم رو بوسه بارون کن
الهه مامان یسنا
13 آذر 91 10:39
خدایا تو بمب احساسی زهره!!!! تولد نیروانای عزیز خیلی خیلی مبارک باشه.


تو هم عزیزمی الهه جون چه قدر خندیدم از این استعاره ی زیبات!فدات مهربون
مامان امیرحسین
13 آذر 91 14:51
تولدت مبارک عزیزم.


ممنون دوست خوبم
مامی امیرحسین(فاطمه)
14 آذر 91 9:27
تولد نیروانای عزیزم مبارک باشه.چقدر دوست دارم این ارتباطات عمیقی حقیقی رو و این دنیای مجاز...


قربونت فاطمه ی عزیزم آره خیلی قشنگه حس دوست داشتن و دوست داشته شدن ممنونم از محبتت
خواهر فرنازجان
14 آذر 91 10:56
تولد نیروانا را تبریک میگم
وراستی فرناز تو مسابقه نی نی فشن شرکت کرده اگه دوست دارید بهش رای بدین ممنونم
کد عکسشم 0061 است
ادرس سایتشم اینه http://ninimod.niniweblog.com/post24.php
حتما بهمون خبر بدین تا ازتون تشکر کنیم
تا 5 شنبه وقت داره وبه 2تا نی نی می تونید رای بدین


ممنون عزیزم چشم حتما
مادر کوثر
15 آذر 91 8:04

سلام سلام
صبح بخیرپدلمون تنگ شده براتون


سلام صبح شمام به خیر ممنون عزیزم خدمت میرسیم
neda
15 آذر 91 11:50
سلام دوست خوبم
تولدت دختر نازتونو بهتون تبریک میگم.امیدوارم زیر سایه پدر و مادرش و زیر سایه صااحب الزمان همیشه سلامت باشه.
ما هم تا سال آینده منتظر نی نی هستیم خوشحال میشیم اگه به وبلاگ دنیای ما 2 تا هم سری بزنید.لا اجازتون من وبلاگ شما رو لینک میکنم در وبلاگم اگه شما هم این کارو بکنید ممنون میشم


سلام عزیزم ممنون از دعاهای قشنگتون تولد دوست گل دخترمه البته مثل دختر خودم میمونه ممنونم ازت چشم خدمت میرسم
مادر کوثر
15 آذر 91 15:14
سلام عزیزم
ممنون از حضور و محبتت

http://pichak.net/blogcod/cod-music/upload.html

سایت پیچک. جایی که آپلود میکنم


سلام گلم قربونت آره خودم هم از همون جا آپلود میکردم بعضی وقتا نمیدونم چه مشکلی پیش اومده هر چی سعی میکنم نمیشه وقتی کدش رو میذارم قسمت html و پست رو میذارم یه قسمت از مطالب پستم رو حذف میکنه و صداش هم پخش نمیشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!قاطی کردم به خدا

مامان پریسا
16 آذر 91 9:54
مبارکش باشه. دستت درد نکنه زهره جون.


قربون محبتت عزیزم
مامان آناهيتا
29 آذر 91 8:46
چقدر زيبا نوشتي زهره نازنين. اشكم از هيجان در اومد.


قربونت مهربون نظر لطفته دل بزرگت رو قربون *:
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد