نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

ثمره ی عشق

هدیه های تولدم

1391/7/9 8:52
نویسنده : مامانی
3,182 بازدید
اشتراک گذاری

پست قبلی عکس های تولدمه و ادامه هدیه هام:

 

این هدیه رو دوست عزیزم فریبا از طرف دختر نازش نیروانا برات فرستاده کلی قند تو دلم آب شد وقتی مامور پست گفت نیایش کوچولوی نازنین دختر تونه؟!!اولین بار بود خب تو بسته ی پستی داشتی عزیزم

 

ممنونم دوست عزیزم می بوسمتون ماچماچ

ست کیک پزی

نیایش گفت نیوانا جون دوسِت دایَم خیـــــــــلی ممنونم

اینجا آخر شب داری بازی میکنی باهاشون

 

ماچماچماچ

این کادوهای قشنگ رو هم خاله فریده مهربون و عمو امین عزیز برات گرفتن  :جور چین آهنربایی آشپزخونه که همه تیکه هاش رو میتونی جای خودش توی آشپزخونه بذاری و همش میگی مامان ایندگ دوست دایم اینا رو هی بذارم سر جاش! و یه پازل خرسی جالب که یه عالمه قطعه های چوبی داره که می تونی لباس هاشون رو با هم ست کنی یا لباس فصل گرم و سرد رو براش بپوشونی و کلی هم خوشت اومده ازش و عروسک و کتاب...ممنون خاله جونم ممنون عمو جونم

 

خاله که ازت پرسیده بود برات چی کادو بگیرم گفته بودی عروسک فقط یه دونه عروسک بگیر!اما از من که پرسید گفتم همه اتاقش پر عروسکه به جور چینم علاقه داره اونم برات پیدا کرده بود دستش درد نکنه اما چون بهت قول عروسک هم داده بود این عروسک با مزه رو هم گرفت

بهت میگم چه عروسک با مزه و خوردنی ای !!!

می گی این که خوردنی نیست مامان یعنی تو متوجه نی میشی!!!چشمک

ماچماچماچ

این آشپز خونه کوچولو و با یه عالمه وسایل نُقلی رو هم از طرف عمه مینو که سفارش کرده بوده برات گرفتن ممنون عمه جون

 

ماچماچماچ

خیلی علاقه به اتو و جارو برقی داشتی و مامان جون (مامانِ بابا)برات گرفت دستشون درد نکنه

 

 

ماچماچماچ

این بلوز رو هم بابا جون (بابای بابا )برات گرفته که البته گفت میتونیم بریم عوضش کینم و یه سایز کوچک ترش رو بگیریم ک هشما اتیکتش رو کندی! مهم نیست بالاخره یه روز اندازه ات میشه دیگه...

ماچماچماچ

این لگو ها و وسایل ماهی گیری و برج مکعب رو هم اون یکی مامان جون و بابا جون برات گرفتن ممنون

بهت گفتم تمرکز کنی میتونی ماهی بگیری تو هم این شکلی شدی

بالاخره تونستی

آهن ربا داره سر قلاب و دهن ماهی ها...

ماچماچماچ

 این اُرگ رو هم من و بابا برات گرفتیم که شعر می خونی و صدات رو ضبط می کنی باهاش و آهنگ میزنی عسلم

ماچماچماچ

و این اسب رو هم ،که توی همه عکس های قبلی لو رفت !

لحظه ی اول که اسب رو دیدی این شکلی شدی و گفتی واااااااای

ادامه ی ابراز احساساتت:

این اسب موزیکاله یه گوشش رو که فشار بدی آهنگ cowboy می خونه و گوش دیگه اش پیتکو پیتکو!تازه دمش رو هم تکون میده و تو خیلی خوشت میاد ،کلی کیف میکنی سوارش میشی خوش به حالت!

ماچماچماچ

مبـــارکت باشه عزیزکم

بازم از همه خیلی خیلی ممنــــــــــونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (47)

الهه مامان یسنا
9 مهر 91 11:30
وای چه عالی!!!!! چقدر کادوهای خوشمل خوشمل گرفتی عروسکم


ممنونم دوست خوبم از نگاه قشنگت

مامان امیر جحسین
9 مهر 91 13:12
سلام عزیزم وااای...
چه کادوهای خوشگلی!!
چه لباس نازی!!
به به اسب سواری...
وسایل بازی و ماهیگیری ...
یه عالمه اسباب بازی های قشنگ قشنگ... همه مبارکت باشه عزیزم. دست مامان و بابا درد نکنه.


خیلی ممنون از حضورت و نگاه نازت دوست عزیز

مامان امیرحسین
9 مهر 91 13:13



خاله
9 مهر 91 13:52
هدیه های ما که به پای کادوهای دیگه نمیرسید ولی خوشحالم که خوشش اومده نیایشم
عکسای خوبی رو انتخاب کردی از بین اون همه
خواهر خوش سلیقه ی منی دیگه !
البته هدیه ها از طرف خاله و عمو بود فابل نیایش جونمم اصلا نداشت .



این چه حرفیه همه چی عالی تازه کلی زحمت کشیدی تا دنبال درخواست من رفتی و پیدا کردی خواهری دستت درد نکنه
ببخش اسم عمو جون از قلم افتاد نمیدونم چرا هواسم نبود اصلاح شد
مامان محمد سپهر
9 مهر 91 14:31
چه هديه هاي قشنگي همشون مبارك نيايش جونم باشه وبا تاخير تولد گل دختري مبارك


خیــــــــــلی ممنون محمد سپهر گل رو ببوس
حنانه
9 مهر 91 19:09
سلامـ
نیایش عزیزم مبارکت باشه همشون


سلام خیلی ممنون حنانه جون
مامان نیروانا
10 مهر 91 0:53
سلام، با نیروانا نشستیم تک تک این لحظه های قشنگ رو دیدیم.
میبینم که در آستانه ی سه سالگی همه ی ملزومات کدبانوگریریت فراهم شده بانو !
چه هدیه های قشنگی، چه مولود قشنگ تری، لیموشیرینِ من! چه خوشگلی رُز زرد قشنگم!
خیلی خوشحالم که اولین بسته ی پستیت از طرف نیروانام رسیده، افتخار بزرگیه برای یه دوست
میدونی نیروانا از دیدن اون عکس خوشگلت که داری اسبت رو میبوسی غش غش خندید. و به مناسبت دیدن مراسم ماهیگیریت این وقت شب مجبورمون کرد بساط ماهیگیریمون رو پهن کنیم. خیلی بهمون خوش گذشت.
ممنون از بودنت بهانه ی قشنگ زندگی. شادیت افزون


سلام به روی ماهتون
بسی باعث افتخاره برای نیایشم و من که نیروانا جونم هم مهمون این خونه شده نگاه ناز خودش و مامانش رو قربون...
ممنونم از حضور گرم و پر مهرتون دوستای همیشگی و ناب
بساط خوشی تون همیشه پهن!ممنون از نگاه قشنگتون
مامان ساينا
10 مهر 91 7:25
مباركت باشن گلم...حسابي كادوهاي خوشكل گيرت اومده از همه بهتر هم اون اسب كوچولوي ناز


ممنونم دوست عزیزم از حضورت
فاطمه شجاعی
10 مهر 91 7:44
سلام زهره جون
دستت درد نکنه چه عکسای قشنگی رو گذاشتی و همه چیز رو خوب توضیح دادی خیلی عالی بود وای خیلی دلم میخواست اونجا بودم خیلی دیر به ذهنم رسید وگرنه بلیط میگرفتم ویک روزه می اومدم به مامانم هم گفتم ولی دیگه فرصتی نبود ولی خیلی دلم براتون تنگ شده مخصوصا نیایش عزیزم
انشالا صدسال زنده باشه و همیشه شاد و سلامت باشه و همیشه همه دور هم شاد باشید بازهم تولدت مبارک نیایش جونم


سلام عزیزم ممنونم فاطمه جون از لطفت آره کاش می تونستی بیای جاتون خالی بود ما هم به به یادتون بودیم ممنون از نگاه قشنگت به همه سلام برسون ممنون اومدی
نسرین مامان باران
10 مهر 91 9:18
جایزه های خوشگلت مبارک باشه.


خیلی ممنون
مادر کوثر
10 مهر 91 11:44


عزیزمممممممممممممم. چه کادوهای خوبی گرفتییییییییییی
همش مبارکت باشه
هر چقد دلت میخواد باهاشون بازی کن و شاد باش
دست همگی درد نکنه . چه کادوهای عالی و خوبی


ممنون عزیزم برای شما و کوثر جونم ارزوی روزها و ساعات شاد و شاد تر دارم همیشه
مادر کوثر
10 مهر 91 11:45
منتظر حضورتون هستیم مامانی
چون بروزیم


اوووووووووووووووومدم
مامان محمد سپهر
10 مهر 91 14:04
راستي چقدر بازي با وسايل آشپزخونه قشنگه يه حس مادر شدنه.حس كدبانوگري.


آره واقعا زیباست ممنون از حضورت دوست عزیز
مامان سانای
10 مهر 91 15:36
مبارکت باشه نیایش کوچولو نازنین.
دست همه درد نکنه ایشالله کادوی عروسیت را بدن


ممنونم دوست خوبم انشاالله
مامان تسنيم
10 مهر 91 18:02
انشاا... مبارکت باشه خانم خوشگله....
خصوصي...



ممنونم عزیزم
مادر کوثر
10 مهر 91 21:31



شبنم
11 مهر 91 10:58
واااای،واااااااای،این دختر کوچولوی نازنازی سه ساله رو بدید،من می خوام بخورمش!!!
سلام مامامن نیایش جونم.
وای که چقدر دلم تنگ شده بود..هم واسه خودتون،و هم واسه این فرشته کوچولو که ماشالله دیگه خانمی شده واسه خودش.
می بینم که یه موقع خیلی خوب رسیدم به این وبلاگ.زمان تولد نیایش جونم.
فقط حیف که نتونستم قبل از تولدش،بهش تبریک بگم سه ساله شدنش رو..


ممنونم عزیزم از حضور گرمت و تبریکت لطف کردی برات آرزوی بهترین ها رو دارم همیشه
شبنم
11 مهر 91 11:02
میگما نیایش جون،خاله..چه کادوهای قشنگ و نازی هم گیرت اومده..همشون مبارکت باشه..
جاروبرقی خونه ما هم چند وقتی شده که خوب کار نمی کنه،جاروبرقی تو نمی دی قرض خاله؟؟؟؟
با این وسایل کیک پزی ات،یه بار تو اشپرخونه ات کیکی درست کن،من و عمو رو هم دعوت کن خونه ات دیگه..
عصرش هم می شینیم با همدیگه ماهی می گیریم خاله..
الهی فدااااااااااااات بشم با این هدیه های ریزه میزه خوشگلت..مثل خودت که ماهی و نازنازی..


قابل شما رو ندایه !
تشریف بیارید در خدمتیم
ممنونم از نگاه قشنگت موفق و شادباشی
مامان سانای
11 مهر 91 11:21
خصوصی داری


خوندم عزیزم ممنونم
منا مامان الینا
11 مهر 91 11:39
سلام زهره جون
تولد سه سالگی نیایش کوچولو مبارک
وای باورم نمیشه یعنی 1 سال گذشت
هنوز عکسهای تولد پارسال یادمه اونموقع من هنوز باردار بودم چه دل خوشی داشتم!

یادته پارسال بعد از تولدش رفتی شمال و فکر کنم بعدشم شهد

چه زووووود گذشت و همه هاش خاطره شد

و چقددددددددر این دختر کوشمولو ناز و خوردنی شده
خدا واستون حفظش کنه
عزیز دلم ببوسش واسم این شیرین زبون رو


منا جونم چه قدر خوشحالم کردی ا ومدی وقتی به کامنت تو رسیدم یه لحظه شک کردم همون منای خودمونی که همیشه به یادتم ممنون اومدی به خدا همیشه برای تو و الینای گلم دعا میکنم خوب میشه انشا الله و تو هم جشن تولد های خوب و شاد براش میگیری به خدا توکل کن
مادر کوثر
11 مهر 91 13:46
سلام سلام
به نیایش نازم و مامان خوبش
ما بروزیم
تشریف بیارید


سلام عزیزم خدمت میرسیم
مامان پریسا
11 مهر 91 15:25
مبارک باشه نیایش جون.
زهره جون دیگه نگران تهیه جهیزیه نباش


ممنون آره دیگه به قول نیایش خیلالم یاحته یاحته
مامان پریسا
11 مهر 91 16:24
زهره جون یه سر بهمون بزن


ممنونم مریم جونم بابات تبریکت توی وبلاگ پریسا جون خیلی لطف کردی
مریم مامان ملینا
11 مهر 91 18:41
چه همه کادوی خوشگلللللللللللللللللل
منم دلم خواست
همه عالی بود ولی همه یه طرف اون اسبه یه طرف.... منم وسوسه شدم یکی واسه ملینابگیرم مثل اون.البته اگه پیداکنم تو این آشفته بازار اونم تو این شهر عقب مونده ی ما
راستی لباستم خییلی ناز بود نانی جون...... الهی زنده باشی وشاد


ممنونم عزیزم چشاتون خوشــــــــــــــــــگل می بینه مهربونم آره منم همیشه دوست داشتم از این اسبا داشته باشم قسمت دخملم شد دیگه بالاخره پیداش کردم خیلی خوبه راستی مگه شما کجایید عزیزم؟
ممنون از نگاه نازت
مامان نیره
12 مهر 91 8:50
عسلم منم بهت تبریک می گم الهی 120 ساله شی گلم .
کادئوهای قشنگی گرفتی مبارکت باشه


خیلی ممنونم دوست عزیز


آدرستون رو کاش میذاشتید خدمت میرسیدم
محیا یعنی تمام زندگی
12 مهر 91 10:32
خوش بحالت نیایش خانم چه اسباب بازیهایی
لباست هم خیلی خوشکله
انشالله تولد 100 سالگیت


ممنونم از لطف شما چشاتون خوشگل میبینه
انشا الله
مامی امیرحسین(فاطمه)
12 مهر 91 10:42
به به چه همه کادو...نیایش کوچولوی من خوش بحالش شده.و مامانشم همینطور!تا مدت ها نیایش سرگرمه و مامانی میتونه برامون ژستای قشنگ قشنگ بذاره از شیرین کاری های شیرین خانوم.دست همگی درد نکنه.خیلی زحمت کشیدن.


ممنونم عزیزم زحمت کشیدی شما هم که اومدی و یادگاری براش گذاشتی دوستتون داریم بوس بوس
منا مامان الینا
12 مهر 91 11:06
تلگراف داری عزیزم


جواب دادم گلم
مامان علی
12 مهر 91 21:06
به به چه کادوهای خوشگلی مبارکت باشه خاله جون میبینم که همه سنگ تموم گذاشتن واسه اسباب جهازت خیلی خوشگله همشون دوس داشتنی بودن .اون اشپزحونه نقلی عمه جون رو هم خیلی دوس داشتم منم واسه خواهرزاده م خریدمش. همه ی کادوها بجا و مناسب سن الانت بود آفرین به این حسن سلیقه و انتخاب. ان شالله به شادی ازش استفاده کنی. راستی یه دونه ازنو ماهی هات هم میدی به خاله


قربون شما خاله ی مهربون یه دونه ماهی که قابلی نیست همش تقدیم به شما
ممنون از حضور پر مهر و قشنگتون و یادگاری های نابی که برام گذاشتی
مامان علی
12 مهر 91 21:07
راستی خاله جون یادم رفت بگم گل سرهات فوق العاده قشنگن و چه میان به اون موهای نازو ابریشمیت


فدات عزیزم
چشمای ناز شماست که همه چیز رو قشنگ میبینه ممنون از این همه لطف و محبت و انرژی مثبتت
مامان روژان
13 مهر 91 10:40
سلام گلم مبارکت باشه خوشبحالت تولدت عالی بود من لینگت کردم اگه میشه توام لینگم کن


سلام دوست عزیز ممنونم از نگاه قشنگتون و حضورت عزیزم آدرس نذاشتی...
شبنم
13 مهر 91 10:52
نیایش جون خاله،نگاه این مامانت بکن!..همش داره خاله شبنمت رو دعوا می کنه!!..
بده که می خوام کاری بکنم که تو گل دختر ناز و مامانی،چند تا دخترخاله و پسرخاله جدید هم داشته باشی!؟..پس تو به مامانت بگو که دیگه من دعوا نکنه!..به امید اون روزی که عمومحمدرضای تو هم بچه داشته باشه.
دوستت دارم خاله،با این چشم های زیبا و لبخند معصومانه ات


خاله جون ناراحت نشی حالا ولی خب مامانم هر کیو که حرف بی ربط می زنه دعوا میکنه حالا می خواد من باشم یا شما!!!!!!!!!!!!!!!!
شبنم جون خواهشا پای نیایش رو وسط نکش که پا در میونی اونم ، هیچ فایده ای نداره همون که گفتم یا اون حرف ها و فکر های ....رو پس میگیری یا تحریم!!!
ما هم شما رو دوست داریم خیلی زیاد به خاطر همینم نگران شما هستیم خاله جونهر چی خدا بخواد ان شا الله شما هم مادر میشی اندکی صبر...

الهام مامان رامیلا
13 مهر 91 15:27
سلام نیایش خاله تولدت هزار بارمبارک باشه شرمنده زهره جان که دیر شد نبودم خودت که می دونی در جریان اسباب کشی و این حرفها خیلی خیلی مبارک باشه گلم


سلام عزیزم ممنون از لطفت خانمی انشا الله که همه چی رو به راه باشه ممنون اومدی رامیلا جونو ببوس
مامانی درسا
14 مهر 91 2:41
الهی بگردم این ماه مهر پر بوده از تولد های خوشگل این دختر خانوما و آقا پسرای ناز یکی از اونا شمایید عزیزم یه کم دیر اومدم ولی امیدوارم ببخشی گل من تولدت هزاران با مبارک انشاالله 120 ساله شی عزیزم


ممنونم عزیزم از حضور پر مهرت


عزیزم وبلاگت باز نمیشه فقط عکس گل ها میاد فکر کنم خیلی سنگینه بازم امتحان می کنم
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
14 مهر 91 14:08
دوست خوبم سلام
اول از همه می خواستم از همراهی شما در بازنویسی وبلاگ دخترم تشکر کنم ( از صمیم قلبم )
دوم یک خبر اینکه تا بروز شدن پست های دخترم دیگه چیزی نمونده شاید 4 تا 5 پست دیگه ( زودتر از اونکه فکرش را می کردم تونستم وبلاگ را بازنویسی کنم )
پس لطف کنید و این چند تا پست بازنویسی شده را هم بازدید کنید و شما هم در مرور خاطرات با من شریک باشید
دوستتون دارم یک عالمه



سلام دوست عزیز ممنون از شما چسم خدمت می رسیم موفق باشید
یاس
14 مهر 91 15:51
وای نیایش جونم.خوش به حالت خاله.چقدر کادوهای خوشگل و ناز.مبارکت باشه نفسم


ممنونم دوست عزیز و مهربونم از نگاه و حضور قشنگتون
تــــــــــــــک خـــــــــــــــاله کــوثر جــونـــی
14 مهر 91 19:13
خیلـــــــــــــــــــــــــــی کادوهای قشنگی هدیه گرفتی!
ماشالا ماشالا...

دخمل به این خوشگلی و خانومی بهترین هدیه ها لایقشه...

ما که با دیدن کادوها لذت بردیم... چه برسه به اینکه هدیه بگیریمشون مبارکت باشه نیایش گلی!



خیــــــــــــــــلی ممنون خاله جونی کوثر جونم الهی همیشه شا دباشید شما هم و ممنون از حضور پر مهر و گرمتون
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
15 مهر 91 8:56
وای چه همه کادوهای خوشگل. منم دلم خواست. مبارکت باشه خاله جونم. به سلامتی ازشون استفاده کنی.


ممنونم عزیزم
مامان پریسا
15 مهر 91 10:17
سلام زهره جون.

دیروز هر کاری کردم نتونستم بیام وبلاگتون.

الان خدا رو شکر راحت اومد رو صفحه.

ممنون عزیزم.


سلام عزیزم قربونت ممنون از حضورت
شبنم
15 مهر 91 10:26
تو خیلی مهربونی زهره جون..اینو از ته دلم می گم..تو این مدت دوستی مون واقعا دارم می بینم و تجربه کردم که همیشه صلاح و خیریت کارهای اونایی که باهات دوست هستن رو می خوای..و این حس خیلی خوبی به من می ده.
ابجی فریده تم مثل خودت ماهه..و خب معلومه که دیگه با وجود همچین مامان و همچین خاله ای،نیایش جون هم یه فرشته به تمام معنا می شه..
من قدر همه محبت هاتون رو می دونم


قربونت بشم شبنم جون به خدا همیشه به فکرتم و برات دعا میکنم که خدا بهترین راه رو پیش پات بذاره فقط صبور باش و به خدا توکل کن ما هم کاری نکردیم بالاخره همجنسیم و همو خوب میفهمیم دوستت دارم مراقب خودت باش ممنون از لطفت

مامان آناهيتا
17 مهر 91 13:31
خداي من كه چقدر تو نفسي نيايش نازنين با اون ست زردي كه براي تولد 3 سالگيت انتخاب كردي. هر وقت عكست رو توي اتاق نيروانا مي بينم بي اختيار به چشاي ناز و شفافت زل ميزنم با اون لبخند قشنگت شيرينك. خدا حفظت كنه.


ممنونم عزیزم از نگاه قشنگ و حضور پر مهرت دوست خوبم خوشحالم که با فریبا جون و شما آشنا شدم خدا کوچولوی شما رو هم حفظ کنه در پناه خودش
سمانه مامان پارسا جون
17 مهر 91 18:36
مبارکت باشه عسلم
دست همگی درد نکنه



ممنون عزیزم لطف کردی اومدی
مامان نازنین زهرا
19 مهر 91 18:23
سلام با کمی تاخیر تولدت مبارک عزیزم ان شا الله صد و بیست ساله بشی.


سلام ممنون از محبت شما
ستاره زمینی
21 مهر 91 8:43
عزیزم مبارکت باشه چه کادوهای زیبایی دست همشون درد نکنه خوشگلم.




ممنونم از نظر لطفتون
مامان آبتین
15 آبان 91 15:27
تولدت با تاخیر مبارک گلم منکه از همه بیشتر از آشپزخونه خوشم اومد دست همه درد نکنه هدیه ها عالی بودن


ممنون عزیزم از حضورت و تبریکت و ممنون از نگاه قشنگتون
مامي كيانا
23 آبان 91 10:19
خيلي خيلي مباركت باشه گلم تولدت هم مبارك باشه با اين كادوهايي كه گرفتي يك شعبه ديگه از آشپرخونه ميتوني تو اتاقت راه بندازي



ممنون از نگاه قشنگ شما و حضور پر مهرتون
مرمر(مامی کسرا)
21 دی 91 14:53
مبارکت باشه عزیزم چه کادوهای خوشملی مث خودت نانازن.تولدتم مبارک البته با تاخیر خیلی خیلی زیاد.دوست دارم نیایش جونم.بوس بوس.


خیلی ممنون از حضور گرم و نظر و لطفت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد