نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

ثمره ی عشق

سه سالگی ات مبارک

1391/7/8 21:20
نویسنده : مامانی
4,732 بازدید
اشتراک گذاری

.:نیایش جان تا این لحظه 3 سال و 0 روز و0 ساعت و 0 دقیقه و 0 ثانیه سن دارد:.

این لحظه رو خاله فریده جون ساعت 12 و 25 دقیقه روز 5 مهر برات ثبت کرد

خیلی ممنونم خالهماچو همین طور مامان نیروانای عزیزمماچ

 دوستای عزیز بازم از همتون ممنونم بابت یادگاری های قشنگتون توی وبلاگ نیایش برای تبریک تولدش و به ویژه از دوست مهربونم که از راه دور بازم ما رو خجالت داد و برای نیایش هدیه فرستاد فریبای عزیز مامان نیروانای گلم ممنونم ازت خیلی زیاد و دست و دل مهربونت رو از دور می بوسمقلب و از خانواده هامون هم خیلی ممنونم که زحمت کشیدن و کلی برات هدیه های خوب و قشنگ گرفتن ، خدا رو شکر خوب بود همه چی و بهت خیلی خوش گذشت فقط کاش سرما نخورده بودی عزیزکم... از خاله ی گلت هم ممنونم که زحمت کشید و همه عکس ها رو اون گرفت کلی عکس قشنگ که من مونده بودم چه جوری از بین 400 تا عکس ! انتخاب کنم الان ،ممنونم خواهر خوشگلم خیلی خوب بود همه عکس ها می بوسمت عزیزم ماچحالا فعلا چند تایی!به یادگار اینجا میذارم از جشن کوچولوی تولدت......به امید جشن تولد های زیبا تر و به یاد موندنی برات و به امید دیدن جشن عروسی ات عروسکم.....ماچ 

خودت کیکت رو انتخاب کردی

فوت کن فوت کن فوت کن شمعا رو خاموش کن

فوت کن فوت کن فوت کن غم رو  فراموش کن

الان خاموشت میکنماااا

آماده ای؟

دست بزنین دیگه

چون سر ِفوت کردن شمع کلی برنامه داشتیم باهات و صد بار شمع رو روشن کردیم تا عکس خوب در بیاد از توش هر سه تا مرحله اش رو گذاشتمچشمک 

 

اینجا هم کیک رو بریدی ،کامت شیرین همیشه نازنینم

خدا رو شکر بهت خوش گذشت موقع باز کردن کادو ها همش می گفتی واااااااای خیــــــــلی ممنون حالا کادوی بعدی! اینقدر برات اسباب بازی گرفتن عزیزم البته به پیشنهاد خودم همه زحمت کشیدن و اسباب بازی گرفتن دیگه فکر کنم تا سال دیگه نیاز نباشه چیزی برات بگیرمنیشخند

تا ساعت 12 شب مشغول بازی بودی می خواستی با همش بازی کنی و خیلی ذوق کرده بودی خاله جونم از همشون عکس گرفت در حالی که داشتی بازی میکردی باهاشون ، ولی فکر میکنم اگه بخوام عکس همه کادوهات رو هم الان بذارم خیلی این پست طولانی بشه ان شا الله توی پست بعدی به زودی

ممنونم بازم به خاطر هدیه های قشنگتونقلب

نوشته های توی کارت ها رو هم برات یادگاری می ذارم:

نیایش عزیزم 

"تولدت مبارک "

"دوستت نیروانا"

 niniweblog.com

عزیز دل ما

تولدت مبارک

خیلی دوست داریم

"خاله و عمو"

 niniweblog.com

برای زیباترین شکوفه باغ زندگی

با آرزوی سالیانی پر از شادکامی ، بهروزی و تندرستی

یک دنیا دوستت دارم و از دور می بوسمت

تولد سه سالگیت مبارک

عمه

 niniweblog.com

عزیز دلم ،نیایش کوچولوی قشنگم

ای فرشته ی پاک و معصومی که بهترین هدیه ی الهی به ما بوده و هستی،تویی که صدایت آوای زندگی،خنده های دلنشینت تبسم زندگی و شور وشوق و جست و خیز های کودکانه ات ،امید به ادامه ی زندگی را هر روز به یادم می آورد .

نازنینم ،عمرت به بلندای آفتاب،بختت به روشنایی مهتاب و تا ابد همچون خورشید به زندگی مان بتاب...ان شا الله

تولد سه سالگی ات مبارک

مامان جون و بابا جون مشهدی!

niniweblog.com

زیبایی بخش زندگی ما

هستی و شادی برای چهارمین بهار زندگی ات آرزوی قلبی ماست وجود تو ادامه ی زندگی ماست

تولدت مبارک

باباجون 

niniweblog.com

سر سبز ترین بهار تقدیم تو باد

صد باغ پر از انار تقدیم تو باد

در پنجم مهر کام ما شیرین شد

شیرینی روزگار تقدیم تو باد

...

نیایش عزیزم آغاز چهارمین سال تولدت مبارک باد

مامان جون گلبهاری!

niniweblog.com

و ممنونم از نگاه قشنگ شما دوستای نازنینماچ  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

الهه مامان یسنا
8 مهر 91 9:47
وای خوشگل خانم من!! چه ناز شدی با اون تل سرهای خوشگلتباز هم تبریک میگم بهت نازنینم


ممنونم الهه جون چشات ناز میبینه عزیزم ممنونم از مهربونی ات
ستاره زمینی
8 مهر 91 10:47
عزیزم تولدت مبارک باشه و

هدیه هاتم مبارک انشالله جشن فارغ التحصیلی عروسیت گلکم.


خیلی ممنون ان شاا لله
مامان ساينا
8 مهر 91 14:45
بازم ميگم تولدت مبارك...كادوهات هم مباركت باشه خوشكل ملوسك عروسكم


خیلی ممنونم دوست عزیزم
خاله
8 مهر 91 14:52
قربونش برم الهی
من که کاری نکردم خواهری . امیدوارم از عکسها خوشت اومده باشه
البته ببخشید که خیلی زیاده
آخه نیایش یه جا بند نمی شد وروجک .
خیلی خوش گذشت و خیلی زحمت کشیده بودید . دست گلتون درد نکنه
ایشالا همیشه در کنار هم خوش باشید.
دوست داشتم یه متن قشنگ براش می نوشتم اما فرصت نشد پیدا کنم
همین یه جمله رو هم دم رفتن (بیرون اومدن از خونه ) نوشتم .
خوش به حال نیایش با این مامان بزرگهای شاعرش
نیایش جونمو ببوس حسابی


قربون یکی یه دونه خواهرگلم و خاله ی نیایش برم تو که همیشه یادگاری هات توی وبلاگ نیایش هست از همون روزاول عززززززززززززیزم
کاش منم خاله بود خوش به حال خواهر زاده ام می شد نه؟
برا یشما که کاری نکردم لاا قل برای اون یه کم خاله ای کنم!
بازم ممنون گلم
مامان مانی جون
8 مهر 91 16:10
زهره جون میدونی چیه من آدرسی که لینکت کرده بودم رو مربوط به اون پستت بود و واسه همین یه مدته هر چی وبت رو باز میکنم میبینم آپ نشدی واسه همین هم تولد نیایش جونو اونجا تبریک گفتم و وخیلی هم نگرانتون بودم که خبری ازتون نیست امروز که بهم سر زدی دقت کردم و متوجه مشکل شدم
ههههههههه
اینم از اشتباهات دنیای مجازیه دیگه
نینیش جونم بازم تولدت مبارک


اووووووووووووووووه آرهمنم خیلی تعجب کردم خدا رو شکر که متوجه مشکل شدی ممنونم که اومدی دوباره
خاله
8 مهر 91 19:21
وا ؟
چیکار میخواستی بکنی که نکردی آبجی جون ؟
حالا عجله نکن . برای خاله شدن دیر نمیشه
فعلا بذار من برای خواهرزاده ام وقت داشته باشم
اونجوری بشه دیگه واسه نیایش جونم وقت کم دارم


فدات عزیزم تو که همیشه برای نیایش هم وقت میذاری هم همیشه به فکرشی خیلی ممنونم ازت خب منم دوست دارم دیگه چه کار کنم؟
هر چی خدا بخواد
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
9 مهر 91 8:21
خوشگلم دوباره تولدت مبارک. هدیه هات هم مبارک.
راستی زهره جون به نظرم اومد نیایش جون کمی لاغر شده. درسته؟ یا اینکه تو عکس اینطوری افتاده؟!


ممنونم عزیزم
نه نیایش فقط قد کشیده نه لاغر شده نه چاق تو عکساش شکل خودشه
ممنون از حضورت
مامان محمد سپهر
9 مهر 91 14:36
نيايش صد قل هوالله چقدر بزرگ و نازشده يه پارچه خانوم شده .بازم تولدش مبارك.عكس ها همه قشنگ بود.دست خاله جون هم درد نكنه


ممنونم زهره جون از حضورت و نگاه قشنگت
نسرین مامان باران
10 مهر 91 8:56
سلام زهره جون
ببخش منو دیر اومدم .نبودم
تولد نیایش عزیز مبارک باشه
امیدوارم زیر سایه مامان بابای خوبش سالها به خوشی زندگی کنه.



سلام نسرین جون خیلی ممنونم دوست خوبم ان شاالله سایه ی شما هم همیشه رو سر باران جون باشه
مادر کوثر
10 مهر 91 11:41
وای عزیزممممممممممممممم
تولدت مباررررررررررررررررک
خیلی خیلی مبارک
شاد باشی و موفق و سلامت
در کنار پدر و مادر و در پناه لطف خدا و عنایات آقا امام زمان


ممنون از دعای خوبت
ممنون از حضورت
ممنون از نظرات خوشگلت
مادر کوثر
10 مهر 91 11:42
چه جشن خوشگلی
چه عکساییییییییییییی
چه کیک بامزه ای
چه لباس نانازیییییییییییی

ممنون مامانی. شاد شدیم


چه دوست گلی ممنون از نگاه قشنگت
مامان امیرحسین ومحیا
10 مهر 91 12:55
سلام خاله جون تولدت مبارک
شرمنده دیر آمدم .آخه محیا مریض بود ببخشید.
ماه شدی خاله جون .
تولدت مبارک .تقدیم با عشق...


سلام به روی ماهتون ممنون از لطفت دوست عزیز خدا بد نده ان شااله بهتر بشه
مامان امیرناز
10 مهر 91 16:08
همیشه شاد باشی فرشته نازم


برای شما هم آرزوی شادی و سلامتی دارم
مامان زهرا
11 مهر 91 14:19
سه سالگی ات بازهم مبارک نیایش جون

دست همه بابت کادوها درد نکنه
خاله جون صد و بیست ساله شی



خیلی ممنونم دوست خوبم از حضور گرمتون
مامان زهرا
11 مهر 91 14:21
عکس ها زیبا بودند


نگاهتون زیباست ممنون
مامان پریسا
11 مهر 91 14:33
خسته نباشی زهره جون دستت درد نکنه که برای نیایش جون سنگ تموم گذاشتی


قربونت برم کاری که نکردم یه جشن خونوادگی کوچولو بود جای دوستان خالی
مریم مامان ملینا
11 مهر 91 18:24
وای چه همه عکس خوشگل. خیلی خیلی مبارکه انشالا که همیشه سالم وشاد باشید تا بتونین تا 100 سال دیگه هم واسه نیایش جون جشن تولد بگیرین
مامی امیرحسین(فاطمه)
12 مهر 91 10:40
این لباس و رنگ خیلی به نیایش عزیزم میاد.خدا حفظش کنه.چه کیک خوشگلی .چه عکسای قشنگی.دست مامانی درد نکنه که معلومه خیلی زحمت کشیده.یه کوچولو حسودیم شد.آخه من هیچکسو نداشتم برای تولد امیرحسین دعوت کنم.دلم یه مهمونی شلوغ و ژرسر و صدا میخواست که نشد.یشالا سالای بعد.


ممنونم از نگاه قشنگت فاطمه جون محبت داری گلم جاتون خالی عزیزم ما هم البته 8 نفر بیشتر نیستیم 2 نا مامان جونو دو تا باباجون یکی یه دونه خاله و شوهر خاله و من و بابایی نیایش و خودش که از همه پر انرژی تر بود جاتون خالی دوستای گلم امیر حسینم رو ببوس ممنون اومدی
محیا کوچولو
12 مهر 91 12:41
تولدت مبارک نیایش نازنین
چه عکسای قشنگی
الهی همیشه سلامت و شاد باشی گلم



ممنونم دوست خوبم
مامان علی
12 مهر 91 20:58
فوق العاده ای تو دختر . تولد قشنگت مبارک ستاره بارون .. همه چیز شیک و قشنگ بود


ممنونم از حضور فوق العاده و نگاه قشنگ شما عزیزم
مامان علی
12 مهر 91 21:00
عکسا خیلی ناز بودن مخصوصا عکس پنجم که مث پرنسس ها شده . چه قشنگ فوت کردی شمع و عزیزم ان شالله که دلت همیشه روشن باشه گلم


ممنونم از نگاه ناز شما به همه چیز
مامان علی
12 مهر 91 21:00
دست همه درد نکنه مخصوصا خاله فریده . خدا این خاله های مهربون رو واسه بچه های ما حفظ کنه ان شالله


ان شا الله...
خدا سایه ی همه مهر ورزان رو روی سر این فرشته ها نگه داره
خاله هم که خیلی خیلی مهربونه
به امید اینکه یه روز منم خاله بشم
یاس
14 مهر 91 15:48
چه خوشگل شده بودی خاله ایی.قربونت برم.آخه تو چقدر فهمیده ایی


قربون شما خاله جون مهربونم
تــــــــــــــک خـــــــــــــــاله کــوثر جــونـــی
14 مهر 91 18:57
وایییییییییییییی چه عکس های خوشمزه ایی

نیایش جون خیلی خوشگل شدی ... تولدت هم مبارک...!

از مامانی و بابایی هم ممنون که چنین جشن تولد خوشکلی واست برپا کردن.


ممنونم عزیزم چشای خوشگلتون خوشمزه می بینه!!
آسمونی ها
20 مهر 91 9:42
عزیزم
ببخشید دیر رسیدم. سرم خیلی شلوغ بود.
تولدت مبارک عروسک خانوم
ایشالله 120 سالگیت رو جشن بگیری و خنده از روی لب هات کنار نره.

مامان نیایش به ما سر نمیزنی؟!


خواهش میکنم عزیزم لطف کردی اومدی خوشحال شدم ممنون از محبتت خدمت میرسم رمز رو بده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد