نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

ثمره ی عشق

از تو سرشارم...

1391/7/5 11:02
نویسنده : مامانی
1,325 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز من ، گل من

 

قشنگ شدی، گل شدی

شدی مثل عروسک

عزیز من گل من

سه سالگیت مبارک نیایشم 

کمتر از سه ساعت دیگه مونده که بشه سه سال ،سه سال حضور تو توی زندگی عاشقانه ما، سه ساله که از تو سرشارم نفسم... 12و 25 دقیقه ظهر 5 مهر 1388 من صدای گریه ات رو نشنیدم ولی بابایی شنید و قند توی دلش آب شد و اشک توی چشماش حلقه بست ،خاله و مامان جونم که از صبح توی بیمارستان بودن و انتظارت رو می کشیدن غرق خوشحالی شدن و همه، همه توی خانواده ی کوچیکمون با اومدن تو سجده شکر به جا آوردن و مامان جون شاعر هم از اون سر دنیا سرود :

نیایش نو گل باغ نیاز است

 سرود زهره آهنگی به راز است

نیایش هدیه ای از جانب دوست

 به محراب دل مهدی نماز است

دعای مادران و مهر ورزان

 سلامت خواهی و عمر دراز است

مبارک باد این میلاد بشکوه

 نگه دارش وجود بی نیاز است

نمیدونم چرا قلم، یاری م نمیکنه برای اینکه بخوام تمام اونچه که این روزها توی وجودم هست رو برات بگم و بنویسم دخترکم ،بزرگ شدی ،قد کشیدی ،و من ... فقط میگم:

واسه تکرار اسم ساده ی توست

صدایی از من عاشق اگر هست

قلبتولدت مبارک همه هستی منقلب

از همه دوستای مهربونم که تولدت رو تبریک گفتن ممنونم بی نهایت ، واقعا شرمنده ام کردید و خیلی خوشحالم که دوستای گلی دارم اینجا با احساس های پاک و بی ریا و دوست داشتنی که دلاشون برا ی هم می تپه چه قدر خوبه که این همــــــــــــــــــــــــــــه دوست دارم ،دلم می خواد اسم تک تکتون رو بنویسم ولی می ترسم کسی از این قلم خواب آلوده ی من بیفته خدای نکرده، برا همینم فقط میگم از همتون، همه دوستای نازنینی که چند روزیه مرتب تولد نیایش رو تبریک میگید سپاسگزارم و شرمنده ی محبت همتون هستم و خدمت همگی می رسم برای عرض ارادت ،خیـــــــــــــــلی خیلی دوستتون دارم و براتون آرزوی سلامتی و شــــــــــــــادی دارم توی تک تک لحظه هاتونقلب

الان متوجه پیامکی شدم که از فریبا جون مامان نیروانای عزیز رسید ممنونم عزیزم خیلی ماهی به خدا وقتی خوندم با خودم گفتم جانا سخن از زبان ما می گویی ،دست گلت رو می بوسم و اینجا به یادگار میذارم این شعر رو که با خوندنش اشک توی چشمم جمع شد ،حال این روزام رو نمیفهمم گیجم نمیدونم چم شده، عجیبم!در گیر و دار بودنم ،درگیر با تو بودنم...

می رقصم و می چرخم و می نوشم از این جام

بی خود شده از خویشم و از گردش ایام

این شور خدایی است این عشق الهی است

این عشق الهی است

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (39)

مامان نيروانا
5 مهر 91 10:28
زهره جون،‌هي ميزنم f5 و دقيقه هاي نيايش رو ميشمرم. نميدونم اون لحظه كه مينويسه "نيايش جان تا اين لحظه 3 سال و 0 روز و 0 ساعت و 0 دقيقه و 0 ثانيه سن دارد" سر سيستم هستم يا نه ولي خيلي مشتاقم باشم و ثبتش كنم. منم از شماها سرشارم. خداييش انگار تولد جگرگوشه ي خودمه. حسابي از طرف من روي ماهشو ببوس.
نيايشم، اميدِ زهره و آقامهدي، اميد دل دوستان و دوستِ نازنين نيروانام،
برايت عمر جاويدان بماند
هر آن خواهي برايت آن بماند.
شمع دلت هميشه شعله بر سر باشه عزيزدلم. باران پروانه نثار لحظه لحظه ي تولدت






عزززززززیز دلم ،خیلی با محبتی
ممنونم ازت به خاطر اینکه ثبت کردی این لحظه رو و شور و نشاط مضاعف دادی به من
ممنونم به خاط آرزو های قشنگت برای نیایش
ممنونم به خاطر هدیه ات
ممنونم که مثل دختر خودت برا ی نیایشم تولدانه ثبت کردی توی دفتر خاطرات نیروانام
و دیگه نمیدونم در برابر این همه عشــــــــق چی بگم بهتره سکوت کنم تا صداش رو همه بشنون....
مــــــــــــــــــمنونم
فدات




الهه مامان یسنا
5 مهر 91 10:32
تولدت مبارک نیایشم=D >
همیشه دنیا به کامت باشه و گردش ایام به وفق مرادت نیایشم!!!


ممنونم الهه ی ناز ...ممنون از حضور پر مهر و همیشگی ات ببوس یسنا م رو
مامان نيروانا
5 مهر 91 11:03
به به به به چه نوايي.
روانش شاد استاد محمد نوري.
بازم آخر سليقه اي زهره جون،‌ نميشه از اين خونه دل كَند كه.
جاااااااااااااااااااااااان



صفا دادی به این خونه با حضورت عزیزم همش از لطف خودته مهربون
خاله
5 مهر 91 11:20
سلام عزیز دلم
منم مث مامانت امروز خیلی خوشحالم و از صبح تو فکرت بودم
یک ساعت دیگه سه ساله میشی ومن منتظرم تا از مهد بیای و بهت زنگ بزنم و تولدتو تبریک بگم
الان حتما مامانی اومده دنبالت
عزیز دلم خیلی دوستت دارم
تولدت هزار بار مبااااااااااااااااااااااااااااااااااارک
ایشالا سالهای سال تولدت رو در کنار بچه هات جشن بگیری .
با یه عالمه آرزوی خوش برای تو ، میبوسمت عزیزم



ممنونم خاله ی گلم منم همش منتظرم بیای خونمون هی از مامان می پرسم کی میاد پس خاله بهش بگو حتما دوربینشو بیاره تو از منو خاله عکس بگیری ها!
یادم رفت بهت بگم ابجی همش همینو میگه از دیروز!
خاله
5 مهر 91 12:02
تولد تولد تولدت مبارك





بازم شادي و بوسه ،گلاي سرخ و ميخك



ميگن كهنه نمي شه تولدت مبارك



تو اين روز طلايي تو اومدي به دنيا



وجود پاكت اومد تو جمع خلوت ما



توتقويما نوشتيم تو اين ماه و تو اين روز



از آسمون فرستاد خدا يه ماه زيبا



يه كيك خيلي خوش طعم، با چند تا شمع روشن



يكي به نيت تو يكي از طرف من



الهي كه هزار سال همین جشنو بگيريم



به خاطر وجودت به افتخار بودن



تو اين روز پر از عشق تو با خنده شكفتي



با يه گريه ساده به دنيا بله گفتي



واسه تولد تو بايد دنيا رو اورد



ستاره رو سرت ريخت تو رو تا اسمون برد



تولدت عزيزم پر از ستاره بارون



پر از بادكنك و شوق ، پر از آينه و شمعدون



الهي كه هميشه واسه تبريك اين روز



بياد يه عالم عاشق ،بياد هزار تا مهمون



عززززززززززززززززززززززززززززیزم چه قدر قشنگ بود ممنونم به خاطر این یادگاری های قشنگت مهربونم
خاله
5 مهر 91 12:26
هووووووووووووووووورااااااااااااااااااااااا
ثانیه شمار بالای صفحه هم صفر شد
سه سالگیت مبارک نازنینم


قربون خاله ی گلم ممنونم که ثبتش کردی ببخشید زحمتت هم شد بووووووووووووووس
مریم & ملینا
5 مهر 91 12:44
گل من تولدت مبارک نیایش عزیزم.
ملینا هم پنجم به دنیا اومد تقریبا همون ساعتی که نیایش جونم زمینی شد
انشالا همیشه شاد باشید و خالصانه واستون از خداوند سلامتی و طول عمر آرزو دارم. شعر هم که عالی بود حسابی حظ کردم


ممنونم مهربون
خدا ملینای گلت رو برات حفظ کنه همیشه براتون آرزوی سلامتی و شادی دارم مریم جون
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
5 مهر 91 13:13
عزیز دلم 3 سالگیت مبارک. انشالله 120 ساله بشی.


ممنونم دوست گلم
زینب(عمه آرتمیس)
5 مهر 91 13:23
سلام مامان نیایش,تولد نیایش عزیز روتبریک میگم(از طرف خودم وآرتمیس)بااجازه لینکتون کردیم,اگه دوست داشتین شما هم به ما سربزنین


سلام ممنونم عزیزم چشم حتما خدمت می رسم در اولین فرصت مرسی از حضور شما
مامان زهرا
5 مهر 91 13:37
تولد تولد تولدت مبارک
صدو بیست ساله شی خانم کوچولو


ممنونم عزیزم
مامان شايان جون
5 مهر 91 13:38
سلام نيايش عزيز تولدت مبارك باشه. ايشااله 1000 سال عمر كني. فدات بووووووووووووووس


قربون شما دوست گل ممنون از حضور گرمت
مادر کوثر
5 مهر 91 13:54


تولد تولد تولدت مبارک نیایش عزیزممممممممممممم




وای ممنونم مهربونم
مادر کوثر
5 مهر 91 13:55
مامانی زیبا و عاشقانه و دلنشین نوشتی
مثه همیشه
انشالله در پناه و لطف خدا باشید همیشه
و بزرگ شدن و موفقیت های نیایش جونمو ببینید




عزیزم زیبا می خونی ممنونم از محبتت کوثر گلم رو ببوس لطفا می بوسمتون
مامان سانای
5 مهر 91 14:14
تولدت مبارک دختر مهر


ممنونم عزیزم تولد دختر پاییزی شما هم پیشاپیش مبارک خدمت میرسم برای عرض ارادت
نازنین (مامان ثنا)
5 مهر 91 14:48
ای گل ناز کوچک
تولت مبارک


ممنووووووووووووونم
مامان پارمیس
5 مهر 91 15:34
تولدت مبارک دختر ناز. همیشه سالم باشی و شاد


ممنونم دوست عزیز با آرزوی شادی برای شما
مامان علی
5 مهر 91 16:28
نیایش دوست داشتنی ام ،رسیده ی نازک اندیش پائیز فصل عشق!
تولدت مبارک هزاران بار مبارک . هم بر تو و هم بر مامان و بابای نازنین و مهربونت .
زهره ی عزیزم
گیاهک سبز زندگیت همیشه سبز همیشه بالنده و همیشه پایدار


در برابر این عاشقانه ای که سرودی فقط سکوت میکنم و سر به زیر...
مامان علی
5 مهر 91 16:32
سلام زهره عزیزم ببخشید من خیلی جا موندم از پستای ناب و قشنگت ولی همه ی سعی م رو کردم که این پست رو به موقع بخونم . امروزخیلی شانسی اومدم می دونستم نیایشم مهرماهیه ولی تاریخشو خاطرم نبود چه خوشحالم که اینبار به موقع رسیدم تو و نیایشت رو به آغوش خدایم می سپرم


سلام پوران گلم ممنونم اومدی به خدا خیلی خوشحال شدم صفا دادی به خونه ی نیایشی
ممنونم از اینکه وقت گذاشتی برات آرزوی بهترین ها رو دارم ببوس علی شاه پسر رو
مامان علی اکبر
5 مهر 91 17:07
سلام عزیزم تولد مبارک
ایشالا 120 ساله شی گل خاله


ممنونم از محبتتون
مامان علی اکبر
5 مهر 91 17:08
عزیزم آپم تشریف بیار خوشحال میشم


خدمت می رسم دوست عزیز در اولین فرصت ...
حنانه
5 مهر 91 19:08
سـلام
نیایش عزیزم تولدت مبارک
با آرزوی سلامتی



سلام ممنون از حضور گرمت حنانه جان آرزوی بهترین ها دارم برات
یاس
6 مهر 91 0:44
گلم نازم قشنگم
تولدت مبارک جیگر خاله.الهی که همیشه سالم و شاد و پاینده باشی.میبوسمت جیگرم


ممنونم مهربونم
الهی شما هم همیشه سلامت و شاد کنار هم باشید پارسا گلم رو ببوس
عمه ی امیرحسین
6 مهر 91 1:47
عزییییییییییییییییییییییییییییییزم سه ساله شدنت مبارک باشه خاله .

ان شاالله همیشه سالم و سلامت در کنار بابا و مامانت باشی. الهی


ممنونم دوست عزیزم برای شما هم آرزوی شادی و سلامتی دارم


ببخشید قسمت نظرات بلاگفا باز نمیشه دوباره میام
مامان اهورا
6 مهر 91 9:39
عزیزم تولدت مبارک. ایشالا تولد 100 سالگیت زیر سایه مامانی مهربونت وبابایی خوبت :


ممنونم عزیزم
ان شاا لله شما هم همیشه سالم باشید و سایه تون رو سر کوچولوی نازتون ممنون از حضورت
ستاره زمینی
6 مهر 91 9:55


lمبارک
مبارک

تولدت مبارک
120 ساله شی
نه 120 سال کمه انشالله همیشه زنده باشی



ممنونم عزیزم از حضور پر مهرت
مامان امیرحسین
6 مهر 91 11:21
نیایش عزیزم تولدت مبارک عروسکم.می بوسمت.


ممنونم دوست عزیز بوس برای شما
مامان گیلاس
7 مهر 91 7:55
کسی قدم به حرم بی مدد نخواهد زد
بدون واسطه دم از احد نخواهد زد
گدای کوی رضا شو که آن امام رئوف
به سینه ی احدی دست رد نخواهد زد
...
بهترین شادباش ها تقدیم به شما،
بمناسبت میلاد امام علی بن موسی الرضا-ع


عیدتون مبارک
مامان گیلاس
7 مهر 91 7:56
سلام
نیایش جونم تولدت مبارککککککککککک



سلام عزیزم خیلی ممنون
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
7 مهر 91 14:04
دوستای گلم عیدتون مبارک
6 تا پست جدید (15تا20) را از منوی آخرین مطالب می تونید ببینید و نظر بذارید
مرسی از همراهی تون 07/07/1391.




عید شمام مبارک حتما خدمت می رسم


وبلاگتون الان باز نمیشه دوباره سعی میکنم
فاطمه شجاعی
7 مهر 91 19:25
نیایش جونم تولدت مبارک انشالا زیر سایه پدر و مادر همیشه شاد و خوشبخت و سلامت باشید زهره جون تورو خدا از تولد نیایش عکس بذار دلمون اب شد این وروجک رو ببینیم


ممنونم عزیزم چشم حتما
مامان آناهيتا
8 مهر 91 7:48
تولدت مبارك نيايش ناز با اون چشاي معصومت كه عكس خوشكلت توي اتاق نيرواناي نازنين حسابي دلبري مي كنه.


خیلی ممنونم دوست عزیزم دوستی با دوستای فریبا جون باعث افتخار برای منه و نیایش هم افتخار میکنه به اینکه عکسش توی اتاق خوشگل نیرواناست
ممنون از حضورتون


عزیزم خدمت رسیدم و نظر نوشتم براتون:
عزیزم چه قدر سخت بوده که از 6 ماهگی مهد میرفته ولی خدا رو شکر که همه چی خوب بوده براش تا الان الهی همیشه سالم و شاد باشید ممنونم از حضور گرمتون دوست عزیز[بوسه]
ولی متاسفانه قسمت نظرات قطع شد
مامان مريم
8 مهر 91 8:53
دختر زيبا رو ، چند روز گذشت از روز تولد تو ببخشيد كه دير بهت تبريك گفتم انشاء الله هميشه سلامت و سرحال و تندرست و شاد باشي و سالهاي سال دليل زندگي مامان و بابات باقي بموني.



ممنونم دوست خوبم برای شما هم آرزوی سلامتی و شادی دارم توی تک تک لحظه هاتون
مامان ساينا
8 مهر 91 10:01
تولدت مبارك عزيزم...ايشا... كه 120 سالگيت را دركنار بابا و مامان مهربونت جشن بگيري گلم...عكست كه با نيروانا بود عالي بود بسيار ژستت خوشكل و ناز شده بود خانوم خانوما


ممنونم عزیزم خیلی محبت داری چشماتون ناز میبینه مرسی از لطفت
محیا یعنی تمام زندگی
8 مهر 91 12:59
تولدت مبارک نیایش خانوم خوشکل
صدسال به این تولدها
در سایه پدر و مادر سلامت باشی


ممنونم سلامت باشید
مامان امیرناز
10 مهر 91 16:00
سلام عزیزم ببخشید با تاخبر اخه این چند روز نمی تونستم وبلاگتو باز کنم تولدت مبارک فرشته ایشالا عمر با عزت داشته باشی زهره جون ایشالا عروسیشو جشن بگیری


سلام دوست خوبم ممنون از حضور پر مهرت ان شا الله به امید دیدن جشن عروسی و دامادی همه این فرشته های ناز وکوچک
مامان پریسا
11 مهر 91 14:28
زهره جان شرمندم. چقدر دوست داشتم برای تولد نیایش جان به موقع اینجا باشم. متاسفانه نتم قطع بود.




دشمنت شرمنده این چه حرفیه بازم ممنون که اومدی لطف کردی
مامان پریسا
11 مهر 91 14:29
نیایش عزیزم تولدت مبارک باشه. ایشالله زیر سایه ی مامان و بابا سال های زیادی به شادی زندگی کنی عزیزم.


ممنونم عزیزم برای شما هم آرزوی سلامتی وشادی دارم همیشه
مامی امیرحسین(فاطمه)
12 مهر 91 10:36
وای خدای من...تولدت مبارک نیایش نازنینم.تو این مدت که من نبودم چه کردی تو گل دختر؟سه سالگیت مبارک باشه گل نازم.چقددددددددددرررر خوشگل شدی شب تولدت.کاش اونجا بودم یه بوس گنده ازت میگرفتم.دختر مهری زیبای من بازم میگم تولدت مبارک.


ممنون مهربونم
چشاتون خوشگل میبینه بوس برای شما و امیر حسینم
سمانه مامان پارسا جون
17 مهر 91 18:31
با یه عالم شرمندگی به خاطر دیر رسیدن به تولد

نیایش عزیزم تولدت مبارک


زهره جون شرمنده دیر رسیدم
تولد گل دختر ماهت مبارک
ایشاا... 120 ساله بشه


قربونت سمانه جون دشمنت شرمنده... خیلی محبت کردی اومدی ممنون بابت تبریکت پارسا ی گلم رو ببوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد