نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

ثمره ی عشق

200 تا شد!!!

1391/5/30 10:44
نویسنده : مامانی
1,038 بازدید
اشتراک گذاری

آیا دوست دارید وبلاگتان همه جا در کنار شما باشد ؟

 آیا مایلید در سفر، در ماشین، در کوه و دریا .. نوشته ها و خاطراتی که در وبلاگتان ثبت شده است را ورق بزنید ؟

 آیا می خواهید حتی در مکان هائی که اینترنت در اختیار ندارید، نوشته های وبلاگ نی نی شما همراهتان باشد ؟

 آیا دلهره دارید که شاید روزی، به هر دلیلی، وبلاگتان از دست برود و دیگر به خاطرات و عکس های دلبندتان دسترسی نداشته باشید ؟

 آیا دوست دارید که یک نسخه از خاطرات ثبت شده در وبلاگ شما، در دستانتان باشد ؟


سایت نی نی وبلاگ در راستای احترام به کاربران و همچنین درک دغدغه ی نی نی وبلاگی ها در حفظ و نگهداری مطالبی که برای دلبندان خود نگاشته اند خدمت سی دی بلاگ را تقدیم می دارد...

خب ...روزی که این نوشته ها رو خوندم خیلی ذوق کرده بودم و گفتم خدا رو شکر که این امکان جدید و جالب و مفید رو نی نی وبلاگ گذاشت واقعا قابل تحسینه خیلی خوشحال شدم فکر می کنم همه نی نی وبلاگی ها خوشحال شدن آخه همه یه جورایی نگران این موضوع بودیم که نکنه یه زمانی همه این خاطراتی که الان داریم با همه وجود برای عزیزترین هامون ،یادگاری ثبت میکنیم به هر دلیلی از دست بره ...بازهم خسته نباشید میگم به مدیریت نی نی وبلاگ عزیز و همه کسایی که برای این سایت زحمت می کشن و خدمات مفید به کاربران ارائه میکنن.پاینده باشید ...خیلی ممنون

با این پست، 200 تا شد پست های وبلاگتنیشخند و سی دی وبلاگت رو سفارش دادم دخترممژه خودم که خیلی دوست دارم زودتر سی دیش رو ببینمخجالتبه قول فریبا جون چه قدر شکلک در آوردم چشمکبه هر حال خدا کنه بتونم تا همیشه همین جوری برات بنویسم و تو هم دوست داشته باشی و لذت ببری از خوندن خاطراتت عزیز دلمماچ 

دلت همیشه شاد گل نازم قلب

و دل همه دوستای گلمون هم شاد ،همیشه ی خدا

و عیدتون هم مبارک ...

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (50)

مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
30 مرداد 91 10:58
سلام.مبارکتون باشه.هم سی دی هم عید.


سلام خانمی ممنون عید شمام مبارک
مامان نسترن
30 مرداد 91 11:06
خدایا به ما توفیق ده تا از کسانی باشیم که حاصل دسترنج یک ماه ی خود را در رمضان، از این به بعد هم حفظ کنیم


الهی آمین
حنانه
30 مرداد 91 12:09
سلامـ

عیدت مبارک زهره جان


سلام عید شما هم مبارک طاعاتتون قبول
مامان تسنیم سادات
30 مرداد 91 13:32
سلام مامانی جون عید رو بهتون تبریک می گم طاعات وعباداتتون مقبول حق...
بوس برای نیایش گلم...


سلام ممنون عید شما هم مبارک و طاعاتتون قبول ممنون اومدی بوس برای شما
مامان امیرحسین ومحیا
30 مرداد 91 15:21
سلام عیدتون مبارک


سلام ممنونم عید شما هم مبارک
❤مامان رامیلا کوچولو❤
30 مرداد 91 17:39
تحفه ای یافت نکردم که دهم عیدی دوست / یک سبد عاطفه دارم همه ارزانی اوست
دلهایتان شاد، زندگیتان سر سبز ، عیدتان مبارک .


عید شما هم مبارک ممنون
آزاده
30 مرداد 91 23:29
سلام خانومی
عیدتون مبارک
طاعات و عباداتتون مورد قبول خداوند
نیایش خوشکلم و ببوسسسسسس


سلام عزیزم عید شما هم مبارک و طاعاتتون قبول ممنون اومدی بوس برای شما
نسرین مامان باران
31 مرداد 91 2:14
عیدتون مبارک


عید شما هم مبارک
ندا مامان نيايش
31 مرداد 91 9:43
سلام . عيدتون مبارك . ماشا اله چه خانمي شده نيايشم . ببوسش از طرف من زهره جون .
راستي پورسانت هم مي گيري بابت اين تبليغات قشنگت ؟؟


سلام عزیزم ممنونم عید شما هم مبارک خوش باشید همیشه
می بوسمتون
نه بابا پورسانت پیشکش ، تخفیف هم ندادن که
مامان ساينا
31 مرداد 91 13:46
سلام...چقدر خوبه كه مطالب رو روي يك سي دي بهتون مي دن...من كه واقعا نمي دونم با بك آپ هايي كه برميدارم ايا امكان برگرداندن هستش يا خير


سلام ممنونم از حضورت عزیزم ان شا الله که همه این نوشته ها که مامان و باباها با عشق ثبت میکنن همیشه موندگار باشه ولی خب به نظرم اومد کار جالب رده نی نی وبلاگ...
خاله فریده
31 مرداد 91 14:42
200 تا پست
مبارک باشه
خیلی خوبه که همچین امکانی داره نی نی وبلاگ
منم دوست دارم زودتر سی دی ش رو ببینم


ممنونم عزیزم ان شا الله که زودتر برسه هر چند که گفتن یه هفته ای حد اقل طول میکشه که با توجه به تعطیلات 5 روزه تهران توی هفته ی آینده ممکنه بیشتر هم طول بکشه!
مادر کوثر
31 مرداد 91 15:48
سلام مامانیییییییییییی

به به 200 تا شدنتون مباررررررررررررررررک
سی دی بلاگتون مبارررررررررررررررررررک
عیدتون هم که قبلا گفته بودم مبارررررررررررک

شاد باشید و سلامت


سلاااااااااام عزززززززززززززیزم ممنووووووووونم از لطفت شما هم همیشه شاد باشی و همه روزتون عید
مادر کوثر
31 مرداد 91 20:31
سلام سلام مامانی
مرسی از حضور بامحبت و پرحوصله ات
نیایش منو بوسه بارون کن

آره شبکه گسترده مال خودمه. یعنی مدیریتش با خودمه
خیلی هم برام سخته

البته همسرم و برادر شوهرم (عموعماد) کمک میکنن

اون سایت سپاهان بانک هم مدیریتش با همسرمه (لوگوش زیر لوگوی شبکه گسترده هست)
اینم آدرسش:
http://sepahanbank.ir/



سلام عزیزم خواهش میکنم دوست دارم بیام پیشتون خب
به به چه خوب موفق باشید عزیزم واقعا هم خیلی سخته مدیریت سایت و البته فکر می کنم جالبه
موفق باشید همتون

مریم مامان ملینا
1 شهریور 91 7:51
عیدگذشته مبارک عزیزم
انشالا که طاعات و عبادات قبول درگاه حق باشه.....
مبارکه سی دی واسه نیایش جون


عید شما هم مبارک عزیزم و طاعاتتون قبول ممنون از حضورت
مامان زهره
1 شهریور 91 10:15
سلام عزيز دلم تبريك هم به خاطر 200 تا شدن پست هم به خاطر عيد فطر اميدوارم طاعاتتون قبول باشه .راستي نمي دونم چرا به سختي به وبتون مي تونم نظر بذارم


سلام ممنونم که اومدین و عید شما هم مبارک ببخشید نمیدونم چی شده به ظاهر که مشکلی نیست به هر حال ممنون که نظر گذاشتی
الهام مامان رامیلا
1 شهریور 91 15:34
سلام زهره جان خوبی نیستی عزیزم دلم برات تنگ شده نیایش خانم رو ببوس از طرف من


سلام الهام جان ممنون خوبیم خدا رو شکر ممنون اومدی خدمت می رسم حتما
الهه مامان یسنا
2 شهریور 91 4:12
سلام الان نصفه شبه و بهتره بگم صبح شده بعد دوباره میام و مطلبهات رو میخونم فقط اومدم بگم خیلی ارادت دارم


سلام ببینم شما ساعت 4 صبح چرا خواب نیستی خانمی؟ممنون پیش ما اومدی ما هم مخلص دوستای گلی مثل شما هستیم
کلبه دل
2 شهریور 91 10:20
سلام
عبادت قبول و عید مبارک



ممنون عید شما هم مبارک
سمانه مامان پارسا جون
2 شهریور 91 13:39
سلام زهره جون خوبی عزیزم؟
نیایش گلم خوبه؟
مبارک باشه سی دی بلاگتون


سلام عزیزم خوبیم شما خوبید ممنون از محبتت
مامان رها
2 شهریور 91 14:04
سلام عزیزم مبارک پست 200 آفرین به این مامان با ذوق و هنرمند


سلام ممنون خانمی لطف داری
مامان گیلاس
3 شهریور 91 16:02
سلام
مبارکه خاله
نیایش جون رو ببوس


سلام ممنون عزیزم بوس برای شما
آتـــریــســا جــون
3 شهریور 91 17:55
روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون آپـــــــــــــمممممممممممممممممـــــــــــــ
مادر کوثر
4 شهریور 91 8:46



مامان نيروانا
4 شهریور 91 9:24
تو بُردي، تو بُردي، چلوكبابا رو تو خوردي
آفرين زهره جون،‌چه بموقع 200 تا شد. مال من 150 تايي شد و همون رو سفارش دادم و رسيده. ولي من مثل تو اينقدر قشنگ آخريش رو شرح ندادم كه براش بمونه. تو ابتكار قشنگي بخرج دادي آفرين. ببخش اين روزا خيلي سراغت نيومدم و حتي نرسيدم تبريك عيدت رو جواب بدم. همه ي روزات به شاديِ عيد باشه عزيزم. نيايشم رو ببوس. داريم شيرجه ميريم بسمتِ تولد نه!!؟؟ چقدر روزا زود ميگذره.


قربونت عزیزم ممنونم از نظر لطفت چه خوب... نمیدونستم تو هم سفارش دادی ان شا الله که خوبه نه ؟
ممنون از محبت همیشگی ات به من و نیایش
آره واقعا زود میگذره و چشم به هم زدنیه انگار روزهای زندگی...همه روزهاتون تولدانه و شاد دوستتون دارم نیروانام رو ببوس
مامان علی
4 شهریور 91 13:50
سلام عزیزم . مبارکه 200 تا عاشقانه ت که با تار و پودی از عشق مادریت بافنه شده . همه روزهات عید و شادی ببخش که دیر اومدم مث همیشه جز شرمندگی چیزی ندارم برای وجود قشنگت


سلام عزیزم ممنونم از لطفت و خیلی خوشحال شدم از حضور پر مهرت و این همه محبتی که با کامنت های خوشگلت نثار ما کردی پوران مهربون و با احساسم
دشمنت شرمنده نبینم ناراحتی ها! هر وقت اومدی قدم های مهربونت رو چشم ما...

مامان آینده(آرزو)
5 شهریور 91 2:13
سلام وبتون خیلی جالبه .....دوست داشتید یه سری به وب نی نی نیومده منم بزنید خوشحال میشم


سلام ممنون از نظر لطف شما حتما میام مامان آینده
ستاره زمینی
5 شهریور 91 16:02



خیلی ممنون
مریم مامان نخودچی
5 شهریور 91 16:41
زهره جون سلام...
شرمنده از شبنم خبر نداری..
وبلاگش که میرم چند ثانیه باز بعد بسته میشه...
کلافه شدم...


سلام عزیزم شاید مشکل از بلاگ فا باشه البته من که می تونم برم مشکلی نداره برات تلگراف کردم
مامان حسني
6 شهریور 91 8:46
سلام
مبارك باشه دستات توانمند مامان نازنين
راستي تعدادپستها چه جورمشخص ميشه


سلام ممنونم عزیزم از نظر لطف و محبتت
توی منوی کاربری قسمت سی دی بلاگ تعداد پست ها مشخصه
مریم مامان نخودچی
6 شهریور 91 11:36
وااااااای....
زهره جونم ممونم که بهم خبر دادی...
نیایش ببوس...
راستی دختر عمومم اسم دخمل گذاشته نیایش همش یاد دختر گلت میوفتم...


قربونت عزیزم کاری نکردم که می بوسمت نوه ی عموت رو هم از طرف من ببوس
مامی امیرحسین
6 شهریور 91 12:46
آفرین زهره جون.خوب کاری کردی.من اصلا نمیدونم پستام چندتاست!ولی فکر نکنم بیشتر از 50 تا باشه.آخه من که مثل شما زرنگ نیستم که!تنبل تنبلا منم!


قربونت عزیزم اختیار دارید شما تاج سرید...
برای اینکه تعداد پست ها رو ممتوجه بشی باید از توی منوی کاربری بری قسمت سی دی بلاگ اونجا تعداد پست هات مشخصه
ممنون اومدی
زهره مامان نیایش
6 شهریور 91 13:12
سلام دوست خوبم از اینکه به وبلگ نیایش من سر زدی ممونم شما رو لینک کردم منو لینک کن تا با هم در ارتباط باشیم .


سلام ممنون شما هم لینک شدی
mamane roham
6 شهریور 91 15:20



XX
ندا مامان نيايش
7 شهریور 91 9:58
سلام خانمي . ممنون كه بهم هميشه سر مي زني . همين باعث دلگرميمه .
راستش چند روزه درگير كار هستم . محل كارم داره عوض ميشه و جاي جديد اينترنت هميشه در دسترسم نيست . ممكنه يه مدتي اصلا نباشم تا براي خونه ADSL بگيرم .
دوستون داريم مثل هميشه ...


سلام عزیزم ممنونم موفق باشی
ان شا الله برای خونه هم ADSL بگیرید زودتر خیلی بهتره ما هم شما رو دوست داریم شاد و موفق باشید....
نسرین مامان باران
7 شهریور 91 12:47



ممنون
خاله فریده
9 شهریور 91 7:58
مامانی
مثه اینکه نمی خوای پستات بشه دویست و یکی !! نه ؟؟؟

خسته شدیم دیگه بیا ..


قربونت مهربون
به قول نیایش (بله که می خوام)
ولی نیایش زیاد دوست نداره بشینم پای کامپیوتر...
همش میگه کی کارت تموم میشه بیای با من بازی کنی منم عذاب وجدان می گیرم اینجوری!
ولی چشم با دست پر میایم به زودی ان شا الله
مامان امیرحسین ومحیا
9 شهریور 91 9:21
منم آپمممممم


خدمت میرسیم
سارا(مامان سوگل)
9 شهریور 91 15:57


حنانه
9 شهریور 91 18:39
سلامـ

ببخشید زهره جان اومدم بگم فک کنم دفعه قبل اون آدرس قبلیمو گذاشتم آدرس جدیدم اینه مرسی


سلام ممنون عزیزم
سمیه(مامان مسیح )
10 شهریور 91 21:29
سلام خاله جون..خوبی ؟ خوشی ؟
خاله جون بیا پیشمون...پیش پسرم مسیح...آخه تولدشه...ما تو مهمونیمون هیچی نی نی ناز مثل شما نداشتیم...حتی یه نفر ......حالا من اومدم دوستای اینترنتی پسملم رو دعوت کنم...تا لااقل اگه تو مهمونیمون حضور نداشتن ..یادگاریهاشون پای تولدش ثبت بشه...
منتظرتیم


تولدش مبارک چشم خدمت می رسیم
یاس
11 شهریور 91 16:03
مسافرتی خوااهر؟نیایش گلم رو ببوس


نه عزیزم همین دور و بریم ولی یه کم سرم شلوغه حتما در اولین فرصت میام با دست پر ...بوس برای شما
مادر کوثر
12 شهریور 91 7:31
سلام عزیزم
کم پیدایین؟؟؟
رفتین مسافرت؟؟

هر جا هستین و شاد و سلامت باشید

بوس بوس بوس


سلام خانمی نه همین جاییم ولی یه کم هفته ی شلوغی داشتم و البته دارم و نیایش هم زیاد نمی ذاره پای سیستم بشینم و یه سری درگیری های کوچیک و بزرگ...
ان شا الله به زودی میام سعی میکنم...
مامان هامان
12 شهریور 91 11:11
سلام عزیزم امیدوارم شاد باشید منتظرتون هستیم


سلام ممنونم از شما دوست خوب به خاطر حضورتون
سپیده
12 شهریور 91 19:06
سلام. مسابقه شماره 3 شروع شد. دوست داشتید دختر گلتون رو شرکت بدید.

http://koodakeman91.niniweblog.com


چشم حتما
مامان پریسا
16 شهریور 91 17:45
سلام زهره جان
نیایش عزیزم خوبه
دلم براتون خیلی تنگ شده


سلام عزیزم ما هم دلمون براتون تنگ شده بود شاد باشید همیشه
مامان پریسا
16 شهریور 91 18:33
http://s1.picofile.com/file/7492276127/DSC02634


http://s1.picofile.com/file/7492276020/DSC026233.jpg



http://s1.picofile.com/file/7492275799/DSC026153.jpg




http://s1.picofile.com/file/7492284836/DSC026242.jpg






سلام زهره جون این 4 تا رو پیدا کردم. امید وارم خوشت بیاد


ممنونم عزیزم زحمت کشیدی خانمی
سپیده
17 شهریور 91 14:55
سلام. نیایش جان رو تو مسابقه شرکت دادیم. رای دادن دوستان از روز شنبه تا پایان روز دوشنبه شروع می شود.


ممنون
سمانه مامان پارسا جون
17 شهریور 91 16:47



ممنون
آسمونی ها
26 شهریور 91 9:56
سلام دوست گلم
مبارک باشه سی دی وبلاگت
راضی بودی ازش؟
خوب بود؟


سلام عزیزم ممنونم آره خوب بود به نظرم کار جالبی اومد
تــــــــک خـــاله کــوثر جــونـــی
1 آبان 91 9:05
این تصویر گل ... خیلی زیباست...
Save کردم واسه خودم


قابل شما رو نداره عزیزم هر چند که خودت گلی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد