نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

ثمره ی عشق

مشق عشق!

1391/5/21 12:31
نویسنده : مامانی
2,134 بازدید
اشتراک گذاری

توی آشپز خونه مشغول کار خودم بودم که می شنیدم صدات رو که داری با خودت هی میگی و تکرار می کنی: مـــــــااااامـــــــااااان مـــــــــن خیــــــلی تو یـــــــــــــو دوووووووووستــــــــ دااااااایـــــــــــم ...

اینجوری نوشتم تا شاید لحنت پیدا باشه توش... انگار که داری دیکته می گی یا بهتر بگم مشق می نویسی(حالا مشق نوشتن رو از کجا یاد گرفتی نمیدونم) داشتی صدات رو می کشیدی و می نوشتی ...

چند بار این جمله رو تکرار کردی و منم گفتم : منم خیلی دوست دارم گل نازم

و اومدی پیشم و با ذوق خاصی بهم گفتی :مامان من مشقامو نوشتم بیا همش برای تو باشه یادگاری !!! ببین نوشتم : مـــــــااااامـــــــااااان مـــــــــن خیــــــلی دوووووووووسِتــــــــ دااااااایـــــــــــم ...

 و کاغذ رو دادی دستم و خندیدی فدای اون لبخندت

و منم ذوق مرگ شدم!!!

هر چه قدر هم ببوسمت و بغلت کنم و قربون این دست خطت بشم ،به اندازه ی مشق عشقی که تو برای من نوشتی شیرین و با ارزش نیست ممنونم که همیشه منو دوست داری عاشقتم نفسم

ممنونم به خاطر این عشقی که همچین یه هو بهم دادی با این کار عزیز دلمماچبغلماچ

خیلی دوست دارم مهربونمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مامان نيروانا
21 مرداد 91 14:55
از هزار تا نستعليق و دو هزار تا بوسه ي عاشقونه هم شيرين تره نه؟!
نوووووووش جوووووونت.
برازنده ي اين عشقي مامان تمام عيار


خیــــــــــــــلی
ممنونم از محبت و لطف بی نهایت و همیشگی ات عزیزم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
21 مرداد 91 14:57
خیلی بااحساس بوداشک به چشمام آورد.آفرین دخترمهربون وخوشگل


ممنونم از محبتت ایشالا یه روزی آرمیتا جونم به شما میگه چه قدر دوست داره مامانی مهربون
مامان امیرحسین
21 مرداد 91 15:52
قربونت بشم .احساس پاک بچه ها ناب ناب اند.جرعه ای از آن گوارایتان باشد.


ممنونم از لطفت عزیزم الهی همه بچه ها همیشه سالم و پاک باشن
همه مادرا این حس های ناب رو تجربه می کنن به نوعی...
الهام مامان رامیلا
21 مرداد 91 16:47
ای جانم عزیزم انشالله همیشه عاشق هم باشید
ما رو دعا کن زهره جان می دونم که تو خیلی خوبی
اگه حرم رفتی دعام کن خیلی خیلی


ممنونم عزیزم خوبی از خودته مهربون
محتاجیم به دعا ولی چشم حتما اگه بطلبه و قسمت بشه نائب الزیاره همه دوستان هستیم
خاله فریده
21 مرداد 91 23:35
عزززززززیییییییزززززززز دلم
محبت و مهربونی رو از مامانش یاد گرفته دیگه

از طرف من یه ماچ گنده اش بکن به خاطر این مشق عشق

عنوانی که برای پست انتخاب کردی خیلی قشنگه


ممنــــــــون خاله جونی
از مامانش یا د گرفته یا از خاله ی مهربونش؟
قربون خاله ی خوشگل دوستت دارم
ممنون از نظر خوشگلت
آزاده
22 مرداد 91 9:45
سلام مامان خانومی گل
منم یه دونه از این مشقا دارم
هر بار که نگاش میکنم قند تو دلم آب میشه
نیایش گلم و ببوسسسس از اون بوسای محکم ا


سلام عزیزم قربون تو و مشق عشقت پارسا جونم رو حسابی ببوس ممنون اومدی
مادر کوثر
22 مرداد 91 10:40
وااااااااااااااااااااای عزیزمممممممممممممم چه خوشگلللللللل

ماشالله هزار ماشالله

عشقتو عشقه مامانیییییییییییی

من به فدای مهربونیه شما دخمل کوچولوهای ناز

کوثر هم دیروز تو بغلم خوابید بود و هی صورتمو ناز میکرد و میبوسید و هی میگفت دوستت دارم

راستی با یه پست جدید و شعر شونه به روزیم


ممنونم مامانی مهربون قربون کوثری
آره خیلی لذت داره وقتی با این دستای کوچولوشون صورت آدم رو نوازش میکنن و میگن دوستت دارم واقعا یه دنیا عشق میده به آدم...
میام حتما
مامان پارمیس
22 مرداد 91 12:30
خوش به حال این مامان با داشتن دختر شیرین و مهربونی مثل ستایش خانوم. خدا حفظش کنه.


ممنون از لطف شما و حضورتون
مامان امیرحسین ومحیا
22 مرداد 91 13:26
خاله فدای دوست داشتنت بره که رو کاغذم ابراز علاقه میکنی .مشقای عشقتم مثل خودت نازه گلم


ممنون خاله جون لطف داری شما نازی از خودتونه!
مادر کوثر
23 مرداد 91 12:02
سلام سلام. مرسی از لطفت و حضورت مهربون مامانی
شعر من درآوردی شامل مضامینی از نکات تربیتی و اخلاقیه.مثلا موهای مرتب خوبه. دختر باید تمیز و خانم باشه. موهاش قشنگ باشه. موهاش که صاف میشه خوشگلتر میشه و اینا. فهمیدین؟؟


سلام عزیزم بـــــــــــــــــــعله کاملا مفهوم بود خیلی سپاسگزارم
ندا مامان نيايش
23 مرداد 91 12:39
قربون خط قشنگش ...
و قربون عشق قشنگ ترش ...
دوستون داريم


قربون لطف قشنگ شما ممنون عزیزم
مامان سانای
23 مرداد 91 13:04
زهره جون اونوقت چه حس خوبی به آدم دست می ده وقتی یه فرشته کوچولو ابراز می کنه که چقد دوستت داره


آره عزیزم واقعا همین طوره خیلی لذت بخشه اصلا مادر بودن در عین سختی هاش پر از حس های خوبه
ابو الفضل و زینب
23 مرداد 91 17:34
سلام وبلاگ قشنگی دارین......
به وبلاگ ما هم سر بزنید خوشحال میشیم...........


سلام ممنون چشم حتما
ابو الفضل و زینب
23 مرداد 91 17:34
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּּּּּ ּ ּ ּ ּ \____________________ ּ ּ ּ ּ ּּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ \¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ֹֹ\ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ۞۞,ּּּ ּ ּ ּ\ تبادل لینک کنیم؟؟!! ִ \ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ ּ ּ۞ּ ּ ּּ۞۞ـּ ּ ּ ּ\__________________̲̲/_̲ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ּּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּּ\ ּ ـ۞۞ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ـ۞۞ּ ּ \ּ ּ ּ ۞۞ּ ۞۞ـּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ּ ּ ּ ـ۞۞ּּ ּ \ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ּּ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ֹֹֹֹ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\¯¯¯¯¯¯¯¯
الهه مامان یسنا
23 مرداد 91 17:56
زهره جون اونوقت نیایش تونس از دستت فرار کنه یا نه؟ خدایا این دختر چقدر مهربونه


آره بابا اگه فرار نمیکرد که تا الان خورده بودمش دیگه نیایش نداشتم که
ممنونم از محبتت عزیزم
مامان سارینا
24 مرداد 91 0:16
ای جوووووووووووووووووووونم فدای دست خطتت عزیزم چه خوشگل نوشتی . مامانی خوش به حالت که دخملیت اینقدر خوشگل نوشته دوستت داره . انشالله زنده باشی دخملی عزیز این خط واسه مامانی از همه چی تو دنیا با ارزش تره دستت درد نکنه نیایش عزیزم که اینطوری مامانی رو خوشحال میکنی . واستون آرزوی سلامتی و شادکامی دارم دخملی و مامانی مهربون . دوستتون دارم و روی ماهتونو میبوسم


ممنونم عزیزم آره واقعا از هر چیزی با ارزش تره برام ممنون که اومدی و ممنون از نظرات خوشگلت می بوسمتون
مامان نيما
24 مرداد 91 9:26
چه دخمل شيرين زبوني خدا براتون حفظش كنه


ممنونم دوست خوبم
مامان زهرا
24 مرداد 91 10:40
من عاشق اینجور محبت کردن بچه ها هستم
کاشکی این دنیای بچگی هیچ وقت تموم نشه


واقعا دلچسبه آره کاش هیچ وقت تموم نمیشد این دنیای پاک بچگی و این حس زیبای محبت بدون منت
مامان ساينا
24 مرداد 91 11:43
چه مشق عشقي ...واي خداي من چقدر لذت بخشه اين مشق عشق فرزندانمون تا آخر عمر هميشه در خاطرمون هست


ممنون عزیزم همین طوره مرسی از حضورت
آسمونی ها
24 مرداد 91 15:59
بچه ها ضمیرشون خیلی پاکه
بچه ها عشق رو از پدر و مادرشون یاد میگیرن. مادر به این مهربونی شایسته بالاترین عشق هاست.
این کار نیایش کار عجیبی نیست. چون دوست داشتن و عشق ورزیدن رو خود شما و پدر مهربونش و رابطه عاشقانه تون بهش آموختید.
واقعا جا داره آفرین گفت به این تربیت...احسنت

راستی وبم درست شده. میتونید تشریف بیارید؟


سلام آسمونی عزیز ممنون پیش ما اومدی دلمون براتون تنگ شده بود و ممنونم از ابراز لطف و محبتت خیلی لطف داری حتما میام عزیزم خدا رو شکر که درست شد
مامان تسنیم سادات
24 مرداد 91 16:27
هزار ماشاا... چه دست خطی داره نیایش جون ... تسنیم هم از این مشقا زیاد می نویسه به قول شما نمیدونم از کجا یاد گرفتن... بووووس برای نیایش


ممنونم از لطفت خدا تسنیم جونو بارت نگه داره واقعا لذت بخشه شاد باشید همیشه
مامان تسنیم سادات
24 مرداد 91 17:03
یادم رفت بگم تسنیم یک ماه از نیایش جان کوچکتره...
من لینکتون کردم


خدا حفظش کنه ان شاا لله دوستای خوبی برا ی هم باشن و باشیم...
عمه
24 مرداد 91 18:10
Azizam che eshghi kardi in nameh
asheghouna ro az daste ieki ieh donat dariaft kardi. baiad in namaro ghab kard va negah dasht. vaghean keh eshghe bacheha pak tarin va khales tarin eshghe doniast.Khosh bashi Khahare khubam.


آره مینو جون واقعا لذت بخشه عشق پاک و خاصلانه و بی منت بچه ها باید قدرش رو دونست ممنون پیشمون اومدی عمه جون بوووووووووس
ستاره زمینی
25 مرداد 91 1:09



خیلی ممنون
یاس
31 مرداد 91 0:37
نمیدونم چرا چشمام نمناک شد.ببوس این دختر نازو


آخی...
ممنونم از لطفت
مامان علی
4 شهریور 91 14:10
ازون پستایی بود که خیلی به دلم نشست زهره جان این مشق و این عشق گوارای وجودت عزیزم.دارم فکر می کنم به مثلا بیست ساله دیگه که این مشق رو می خونی و هر چه میخونیش سیر نمی شی. انگار که در لابه لای هر جمله چند جمله ی دیگهمخفی شده باشن و با خوندن های دوباره و دوباره آشکار میشن . خیلی دوست داشتم این پستت رو ممنون از اینهمه حسهای قشنگی که توی این پست به من دادی


عززززززززیزم ممنونم ازت کامنت های شیرین تو هم به دلم خیلی می شینه دلم بارت تنگ شده بود خیلی خوشحال شدم اومدی ذوق کردم چند تا کامنت ازت دیدم مهربونم قند تو دلم آب شد از مثلا بیست ساله دیگه گفتی یعنی واقعا می تونم همچین روزای شیرینی رو حس کنم الان که دلم یه جوری میشه یه جوری که هم آمیخته با خوشحالیه هم نگرانی....
منم ازت ممنونم با این همه انرژی که با نظرات خوشگل و با محبتت بهم دادی با این قلم زیبات
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد