نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

ثمره ی عشق

لبخند یک فرشته

1391/4/27 16:52
نویسنده : مامانی
1,569 بازدید
اشتراک گذاری

23 آبان 88

دختر گلم همیشه خنده رو بودی و هستی البته ، ولی خب کوچولویی هات به قولی خنده رو تر بودی یعنی با کوچک ترین چیزی خنده رو لبات می اومد و همه این حالتت رو خیلی دوست داشتن مامان جون همیشه می گفت مهری ها!یعنی متولدین ماه مهر خیلی خنده رو هستن

خیلی خوشحالم که دختر خوش اخلاق و خنده رویی دارم خدا کنه خنده هیچ وقت از رو لبات محو نشه عزیزکم...توی کل عکس هات ، خنده خیلی خیلی زیاده ،اینقدر که خاله بعضی وقتا بهم میگفت از حالت های دیگه اش هم عکس بگیر دیگه همه آلبومش که شده خنده...و بیشتر وقتا هم کج می خندیدی مثل عمه مینو ...ولی کلا توی خواب خیلی زیاد نمی خندیدی، به ندرت پیش می اومد که توی خواب بخندی البته نوزادی هات بیشتر بود این حالتت ، مثل اکثر بچه ها یعنی همون فرشته های کوچولو

 البته الان هم گاهی خنده ی صدا دار توی خواب میکنی که چند باری که شنیدم خیلی ذوق زده شدم و دلم می خواست همش نگات کنم ولی عکسی نداشتم الان برای این مسابقه ی جالب و زیبا ی نی نی وبلاگ

جز همین یکی که توی بغل دایی علی هستی و هیچ وقت یادم نمیره اون لحظه رو که در حالی که نمی خواست بلند منو صدا کنه تا یه وقت تو از خواب نپری بال بال میزد و با صدای یواش زهره ،زهره می کرد که بیام و از خنده ات عکس بگیرم و  یادمه چه قدر ذوق کرده بودیم، یک ماه و نیمه بودی 

وقتی این عکس رو الان توی آلبومت دیدم دلم خواست که بذارم اینجا نه فقط برای مسابقه که راستش بازم یه بهانه برای یادی از علی  ... توی خوابی که ازش دیدم و یادم نمونده هیچیش ... فقط همین یه جمله اش از وقتی بیدار شدم توی گوشمه که نیایش ، دایی جون بخند

نمی دونم چرا این قدر دلم این روزا بهانه میگیره انگار واقعا همش دنبال بهانه میگردم که یادی کنم ازش دلم نمی خواد هیچ وقت فراموشش کنی...روحش شاد

niniweblog.com

بعدا نوشت(31 تیر91):خیلی خوشحالم که این لبخند فرشته گونه ات توی بغل یه فرشته دیگه ،برنده شد

همیشه لبات خندون فرشته ی من

لبخند همه ی شما فرشته های کوچولو زیباست

ممنونم از نی نی وبلاگ عزیز که به نی نی ها اینقدر محبت داره و ممنونم از همه دوستان گلی که تبریک گفتن دوستتون داریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (44)

مامان مريم
27 تیر 91 14:10
سلام مامان نيايش جون خيلي خيلي عكس دخملت قشنگه اميدوارم هيچ وقت لبخند از لبش محو نشه انشاءالله روح دايي علي مهربونش هم شاد باشه خدا به شما و خانواده محترمتان صبر عنايت كنه


سلام عزیزم ممنونم خانمی خیلی محبت داری التماس دعا شاد باشید شما هم همیشه
الهه مامان یسنا
27 تیر 91 14:21
قربونش برم با خنده قشنگش.
بازم آرزو میکنم خدا برادرتون رو رحمت کنه.


ممنون عزیزم خیلی لطف داری دوست خوبم
مامان آرشیدا قند عسل
27 تیر 91 14:31
عزیزم چه دخمل ناز و خنده رویی خدا حفظش کنه.


ممنونم عزیزم خدا دختر گل شما رو هم حفظ کنه
مادر کوثر
27 تیر 91 16:44
وای عزیزم چه با نمک خندیده
مثه عمه مینو


می بینم که هوش شما هم به من رفته ها !!!
مادر کوثر
27 تیر 91 16:45
روح دایی علی شاد باشه انشالله
نیایش جون هیچوقت داییه مهربونشو فراموش نمیکنه مامانی
دل منم گاهی بهونه میگیره ولی باید خودتو دعوت کنی به صبوری
همیشه شاد باشین و بخندین


ممنونم مهربون التماس دعا
مادر کوثر
27 تیر 91 16:46
مرسی از حضورت و نظرات خوشگلت و آفرین به تو مامانیه باهوش که درست حدس زدی


خواهش می کنم شما لطف داری حدسم که اشتباه بود ولی فکرم درست بود
حنانه
27 تیر 91 20:35
سلامـ
زهره محاله رفتن علی باورم بشه محــــــــال


.........
حنانه
27 تیر 91 20:35
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلک اعداعهم



سلام حنانه عزیزم ممنونم از محبتت التماس دعا


حنانه جون هر چی سعی کردم وبلاگت نظز بذارم نشد قسمت نظزاتش باز نمیشه بازم میام حتما ممنون اومدی
خاله
28 تیر 91 0:53
چقدر قشنگه این عکس ولی من چرا ندارمش ؟؟؟ الهی قربونش برم با این لبخند نازش
خوش به حال نیایش که با دایی علی ش اینقدر عکسای قشنگ داره
دلم براش تنگ شده خیلیییییییییییییی .... منم مثل توام .
بی بهانه و با بهانه دلم میخواد همش یادش کنم . اما بیشتر توی دل خودم
ایشالا همیشه بخنده این نفس من . همیشههههه


ممنونم خاله جون ایشالا لبای تو هم همیشه خندون باشه
حتما داری عکس رو من خودم هم فایلش رو پیدا نکردم البته اسکن کردم...
یاس
28 تیر 91 3:01
عزیز دلم.بهت تسلیت میگم.نمیدونستم .واقعا روحشون شاد.فراموش کردن عزیزایه آدم که دیگه پیشمون نیستن واقعا سخته.مخصوصا که آدم دلش براشون تنگ بشه.



ممنونم عزیزم از حضور گرمت التماس دعا
یاس
28 تیر 91 3:02
رویه گل دختر نازمون رو ببوس.واقعا عین فرشته ها میمونه.عزیز دلمه


لطف داری گلم شما هم پارسای گل رو ببوس
ندا مامان نيايش
28 تیر 91 10:16
قربون خنده هاي متولدين ماه مهر . (از جمله خودم) (ديدي اعتماد به نفسو)
روح دايي علي شاد شاد باشه و مطمئن باش كه نيايش جون هميشه دايي علي مهربونش رو به ياد داره .


به به پس ندا جونم هم مهری هست و خنده رو
ایشالا همیشه لبات خندون باشه نیایش رو ببوس
مامان نيروانا
28 تیر 91 11:38
لبخند يه فرشته تو بغل يه فرشته ي ديگه. اين خود بهشته...
جشام خيس شد... و دستم نميتونه بنويسه



نمیدونم باور میکنی که اول می خواستم عنوان این پست رو همین بذارم (لبخند یه فرشته تو بغل یه فرشته ی دیگه )ولی ...
براش خیلی دعا کن دوستم
و برای ما هم با دل پاکت
خیلی دوست دارم فریبای عزیزم ...

مامان گیسو جون
28 تیر 91 12:47
ماشاا... هزار ماشاا...
چقدر ناز شده
قربون خندت برم عروسک نازم الهی همیشه بخندی


قربون شما خاله ی مهربون گیسو جون رو ببوس
مامان نيروانا
28 تیر 91 14:40
باور ميكنم عزيزم،‌با تمام وجودم باور ميكنم. براي داداش علي دعا ميكنم و براي خودمون بيشتر كه همينطور پاك و بي آلايش قدم به جاودانگي بذاريم. آمين



ممنونم عزیز مهربونم ان شاالله
حنانه
28 تیر 91 15:07
سلامـ زهره جون چرا عزیزم باز می شه نباید مشکلی داشته باشه موس رو که ببری روی صفحه ی سیاه علامت play میاد کلیک کنی play می شه اگه دوس داری امتحانی یکی بذار ببینیم باز می شه یا نه
مرسی که اومدی عزیزم


سلام عزیزم باشه حتما نه خب میدونی اصلا علامت play نداشت که بازم ممنون اومدی
مادر کوثر
28 تیر 91 15:12
سلام عزیزم با یه پست آموزشی بروزیم


سلام اومدم عزیزم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
29 تیر 91 11:30
وای خدای من چه نازه این دختر. خیلی قیافش از نوزادی تا الان فرق کرده.


آره عزیزم خیلی فرق کرده هر روز یه شکلیه!!!
آزاده
29 تیر 91 21:39
عزیزمممممممممممممم
روح دایی مهربون این فرشته هم شاد


ممنونم عزیز دلم التماس دعا
نسرین مامان باران
31 تیر 91 9:53
تسلیت میگم . روحشون شاد داشتن بچه خنده رو نعمت بزرگیه . باران هم هر موقع از خواب بیدار میشد میخندید .
مامان سارینا
31 تیر 91 9:59
فدای دخملی خوشگل با این خنده ناز و زیباش که صورتشو بیشتر از همیشه پاک معصوم نشون داده . دوستت دارم فرشته کوچولوی ناز مامانی خدا بهتون صبر بده غم از دست دادن برادر غم بزرگیه . بازم فوت داداش عزیزت رو تسلیت میگم . انشالله که روحش شاد باشه . دایی ها خیلی خیلی مهربونن مطمئنم نیایش کوچولوی عزیزم هیچ وقت دایی علی عزیزش رو فراموش نمیکنه
مامان کیمیا
31 تیر 91 10:05
مادر و پدر عزیز برنده شدن فرشته کوچکتان را تبریک می گویم و امیدوارم لبهای زیبایش همیشه خندان باشد و همواره شاهد موفقیتش در تمام مراحل زندگی باشید. شادمان و پاینده باشید.
مادر کوثر
31 تیر 91 10:06
سلام جلوه ی لبخند زیبای خداوند برنده شدنت مبارک همیشه لبات خندون باشه کوچولوی ناز
الهه مامان یسنا
31 تیر 91 10:34
سلام تبریک میگم عکس خنده زیبای دختر قشنگمون برنده شده.
مامان نيما
31 تیر 91 10:51
اول اينكه خدا برادرتون رو رحمت كنه دوم تبريك بابت برنده شدن نيايش جون تو مسابقه لبخند يك فرشته
مامان امیر علی
31 تیر 91 11:46
تبریک می گم خاله جون ایشاله که همیشه برنده باشی فرشته ناز و مهربون با لبخند معصومت
مامان بهار
31 تیر 91 11:48
ای جونم نیایش عزیزم چه لبخند زیبایی داری برنده شدنت رو تبریک میگم
دخملی
31 تیر 91 13:42
سلام عزیزم واقعا خوشحال شدم تو مسابقه برندی شدی بهت تبریک میگم..........همیشه به خنده

وب من عوض شد (انیس کوشولو)


ممنونم عزیزم دوباره لینک شدی
مامان امیرحسین ومحیا
31 تیر 91 15:03
سلام قربون خندش انگاری یه ادم بزرگ میخنده فداشروح دایی علیش شاد باشه .روح همه دایی ها شاد باشه. داداش منم تو زلزله 76 خراسان جنوبی فوت شده 15 سالش بود.روحش شاد اصلا بچه هامو ندیده.... خوشحال میشم به ما سر بزنین. ممنون
دخملی
31 تیر 91 16:36
گلی جونم اگه میشه بجای انیس کوشولو همون سر تیتر وبمونو بزارید ممنون میشم البته شکلک جلوشم بزارید آخه دوسش داریـــــــــــــــم با افتخار دوباره لینکیدمتون
آناهیتا مامانیه آرمیتا
31 تیر 91 16:59
تبریک مامانی جون ونیایش خوشگلایشاله همیشه بخندی گل خانوم
lمامان امیرحسین
1 مرداد 91 2:33
قربونت برم.همیشه بخندی الهی
مامان باران
1 مرداد 91 8:28
سلام عزيزم ، واقعاً كه اين فرشته كوچولو لبخندش بي نظيره ، هميشه بخندي خوشگل خاله
مامان مريم
1 مرداد 91 9:42
تبريك به دختر خوشگل و مامانش انشاءالله هميشه بخندي گل گلي


ممنونم عزیزم از حضورت و تبریکت خیلی محبت داری گلم آدرست رو میذاری لطفا
خواستم بیام ولی حافظه ام یاری نکرد وبلاگت رو پیدا کنم فکر میکنم تو لینک هام بودی
مامان آیلا
1 مرداد 91 10:39
راستی من بعدا متوجه شدم روح دایی علی شاد شاد که الان داره لبخندهای فرشته گونه نیایشی رو می بینه


ممنون عزیزم از حضورت و نظر لطفت
ilijoon
1 مرداد 91 10:52
اي جانممممممممم چه عكس زيبايي واقعا مثل فرشته هاست
خاله
1 مرداد 91 12:21
قربون این نفس خودم بشم که برنده شده .. مثل اینکه من خیلی دیر خبردار شدم
خوشحااالم که بازم نیایش جونم برنده شد . فداش بشم
تبرییییییک . بوووووووووووووس


ممنونم خاله مهربونم خیلی دوستت دارم بوووووووووووووووووووووووس
مامانی درسا
2 مرداد 91 0:52
روح دایی مهربون شاد ...... انشالله روحش با شهدای کربلا محشور میشه عزیزم برنده شدن این گل نازنین هم بهت تبریک میگم ..... همیشه شاد باشین


ممنونم عزیزم محبت داری ایشالا شما هم شاد باشید
مامی امیرحسین
2 مرداد 91 10:01
چه عکس قشنگی...واقعا مثل فرشته ها خندیده.امیرحسینم زیاد تو خواب می خندید.اون اولاشو میگم.ولی از 24 روزگی دیگه تو بیداری لبخند میزد و ما براش پرپر میزدیم.خدا برادر عزیزتو رحمت کنه و صبر رو به معنای واقعیش نثار دل داغدیده و مهربونتون کنه...


قربون امیر حسین خنده روی خودم
ممنونم عزیز م التماس دعا
مامی امیرحسین
2 مرداد 91 10:01
راستی تبریک میگم برنده شدنش رو .واقعا لایقش بوده خیل عکس قشنگیه


قربونت بشم عزیزم لطف داری ممنون
مامان زهرا
2 مرداد 91 11:02
تبریک بابت برنده شدنت توی مسابقه


ممنونم از محبتتون
الينا گلينا
2 مرداد 91 12:32
اي شا لا هميشه لبخند هات به اين قشنگي و هميشگي باشه.


ممنونم از محبتت
عمه
2 مرداد 91 20:02
Salam freshteh khande roo. Delam barat kheily tang shodeh ameh joon. Khoshhalam keh khandidanet shabohe man hast. har chand az ham doorim vali khoda delamoon ro beham nazdik karde golam. omidvaram hamisheh khandun ro bashi va delshad. Khoda roohe Daiee Ali ro ham shad koneh ke kheily dosstet dasht.


ممنونم عمه جون از راه دور می بوسمت و دوست دارم همیشه و به یادتم ایشالا شما هم همیشه لبات خندون باشه و شاد باشی ممنون اومدی راستی توی پست بعدی صدام هست که سوره ی توحید رو می خونم اگه دوست داشتی گوش کن
مامان علی
11 مرداد 91 11:17
الهی بگردم اون لبخند فرشته وارت رو تو لایق بهترینهایی .مبارکت باشه خاله جون برنده باشی همیشه... روح دایی علی عزیز هم شاد


فدای تو عزیز محبت داری به ما همیشه لبخند همه این فرشته ای زمینی زیباست ولی این عکس حس خاصی داشت برای من لا اقل ممنونم اومدی التماس دعا عزیزترین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد