نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

ثمره ی عشق

نی نی خونه دار من !!

1391/4/8 12:28
نویسنده : مامانی
3,026 بازدید
اشتراک گذاری

 مسابقه ای که وبلاگ نی نی شکلک گذاشته، بهانه ای شد تا بگردم دنبال عکس هایی که حکایت از خونه داری خانوم خانوما داره مژهو کل آرشیو عکس هات رو نگاه کردم گل نازم به این بهانه ، البته نه فقط به خاطر مسابقه که بیشتر به خاطر اینکه یادی از گذشته هات که کوچولو بودی بکنم و  راستش دلم هم یکم برای کوچولو یی هات تنگ شد بغل

دختر من همیشه به مامانی کمک می کردی و می کنی ،خیلی کار کردن رو دوست داری و همیشه کنار مامانی قلب خدا کنه بزرگ تر هم که میشی همین جوری باشی آخه نمیدونم چه سِری هست که هر چی بزرگ تر میشیم تو کار کردن تنبل میشیمچشمکبچه ها همیشه پیش قدم هستن برای انجام کارا چون براشون جذابه ولی کم کم که بزرگ میشن دیگه تنبلی و بی حوصلگی ها شروع میشهچشمک

ولی تو همیشه تا الان به من توی کارا خیلی کمک می کردی از جمع و جور و جارو و گرد گیری  و پهن کردن و جمع کردن سفره بگیر تا کلا خونه تکونی البته عکس های خونه تکونیت رو نمیدونم چرا نیافتمناراحت کل گاز و کابینت ها رو ریخته بودی بیرون و داشتی تمیز میکردی قبل از عید خیلی کمکم کردی نا قلازبانو البته در راستای همین خونه داریت و عشق به نظافت بود که کل رنگ های LCD مامان جون رو قاطی پاتی کردی چون کل شیشه پاک کن رو روش خالی کردی بودی و با دستمال افتاده بودی به جونش و ما خیلی دیر فهمیدیمنیشخند

خیلی وقتا هم تو آشپزی کمکم میکنی و همیشه کنار دستم هستی و بهم نمک و فلفل و ادویه میدی بریزم تو غذازبان

 الانم بعضی وقتا کل اتاقت رو که چه عرض کنم کل خونه رو  میریزی به هم و وقتی بهت میگم حالا جمعشون کن میگی نه تو جمع کن بعضی وقتا هم میگی حوصله ندایم ، ابرو

البته الان که دارم برات می نویسم کل اتاقت رو خودت جمع و جور کردی و با ذوق اومدی بهم گفتی ببین چه تمیز شده اتاقم فکر کنم فکرمو خوندیاااااااا ماچو وقتایی هم که با هم می خواییم کار کنیم و جمع و جور کنیم خیلی ذوق داری و همه کارا رو تند تند انجام میدی عزیز دلم مخصوصا اگه بخواییم یه کار جدید بکنم دوست داری امتحانش کنی مثل چند روز پیش که دوست داشتی همه سبزی ها رو خودت بشوریلبخندحالا میرسیم به عکس هاش!!

 هنوز نمیدونم کدوم عکس رو بذارم تو مسابقه فکر کنم همین سبزی شستنت که جدید تره بذارم ولی خب اینم بهانه ای بود تا همش رو اینجا جمع کنم براتماچ

niniweblog.com

اینجا ده ماهه هستی و تازه راه افتاده بودی و می خواستی جارو برقی رو هم راه ببری البته می دونم زیاد ربطی به خونه داری ندایه!چشمک ولی همیشه عاشق جارو کردنی الانم همین طوری هستی و اصلا نمیذاری راحت جارو کنیم خونه رو یا از دستمون می کشی یا میشینی رو جارو برقی!راستی وقتی کوچیک بودی با صدای جارو برقی می خوابیدی!!!زبان

فکر کنم داری فکر می کنی چی غذا بپزی؟!

این البته بیشتر خرابکاریه تا خونه دارینیشخنداز این دست خونه داری ها که فراوون داری کل کابینت ها رو میرختی بیرون هر جا که بودی مثل همه بچه ها البته 

اینجا که داری میز رو تمیز میکنی 14 ماهه ای فکر کنم

اینجا هم 17 ماهه ای خیلی ذوق داشتی برای جارو کردن و خودت رفته بودی تو حیاط سراغ جارو ...

توی اون یکی دستت دستماله ولی دیده نمیشه همه این شیشه ها رو حسابی برام تمیز میکردیچشمک

ببین چه تمیزه!

دخترم هم عاشق هویجه، هم آب هویج، هم  آب هویج گیرینیشخند

تازه فرش هم جمع میکنه و می شوره زبانفقط حیف که از همه مراحل پیشرفتت توی خونه داری عکس ندایم نیشخند

اینجا 23 ماهه هستی

حالا هر کی ندونه میگه چه قدر از این بچه کار می کشن طفلینیشخند

اینجا هم خوشحال منتظر خشک شدن سبزی هاست

راستی اگه دوست داشتید به نیایش جون رای بدبد اینجا کلیک کنید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

مامان حسنی
8 تیر 91 14:37
سلام قربون کدبانوم برم طفلی چقدر کارهم می کنه خو خسته شد دیگه
دیگه بزرگ بشی مامانی هیچ کاری جزخوردن وخوابیدن نداره به شرطی که همینجورزبروزرنگ باشیا
کیف کردم چقدر عکسات نازبود دست مامان زهره نازنین دردنکنه


سلام عزیزم کاش واقعا این جوری باشه که میگی ولی خب نه من که انتظار ندارم ازش همین قدرشم خیلی لطف میکنه که کمکم میکنه دختر خوبیه خدا رو شکر
ممنونم از حضورت و نظر لطفت خانمی راستی اگه خواستی بهش رای بدی لینکش رو گذاشتم تو همین پست ممنون

خاله
8 تیر 91 17:18
عززززززززززززززززییییییییییییییییزززززززززززززممممممممم
عشق خاله
فداش بشم با این کار کردنش
آفرین به مامان که اینقدر صبر و حوصله به خرج داد و این عکسا رو از تو آرشیو کشید بیرون
فقط کاش عکسای خونه تکونیتم میذاشت که دیگه کامل تر بشه
فعلا که نمیشه بهش رای داد . رفتم تو وب . عکسی از نیایش نبود . فکر کن یه ساعت نظرمو نوشتم بعد قبل از اینکه sendکنم رفتم تو لینکی که گذاشتی بعدم تو اون وب نظرات رو زدم
بعد دیدم دیگه خبری از وبلاگ نیایش و نظر من نیست !
این شکلی شدم اون موقع !!!
آخه همیشه تو یه پنجره ی جدید باز میکرد !!!
عکساش خیلی خوشگل بودن و منم دلم واسه اونموقع هاش خیلی تنگ شد . گرچه هر سنی شیرینی خودشو داره و الانم قند عسله نیایش من
مسبوسمتون هزار هزار تاااااااااااااا


مرسی عزیزم ببخشید اذیت شدی آره دیگه وقتی لینک می کنی وبلاگ عوض میشه بازم ممنون از محبتت خواهر گل من و خاله ی مهربون نیایش دوستت داریم یه عالمه هر چی بگیم بازم کمه

ني ني شكلك
8 تیر 91 19:24
سلام مامان نيايش نازنين عكس گل دختر شما در پست ني ني خانه دار به نمايش گذاشته شده است . شما مي توانيد هم اكنون تبليغات خود را آغاز كنيد.اميد وارم برنده شويد. با تشكر


سلام عزیزم مرسی ازمحبتت
ني ني شكلك
8 تیر 91 20:39
راي شما ثبت شد شما با همين آي پي به يك كودك ديگر هم مي توانيد راي بدهيد ممنونم از نگاه زيبايتان


ممنون از زحمات شما
عمه
9 تیر 91 9:40
khoshegele ameh, che khanumi shodi vaseh khodet. Man alan behet rai dadam, omidvaram rai man ro ham ghabul konand. hamishe khosh va khandun bashi


مرسی عمه جونی ممنون که رای دادی بهم فکر کنم فقط باید وبلاگ داشته باشی البته مهم نیست اصلا مرسی که همیشه به یادمی دوستت دارم یه عالمه بووووووووس

مامانی درسا
9 تیر 91 14:45
الهی عزیزم چه نی نی خونه داری من فداش .... خسته نباشی گلم .....


ممنون مامانی بووووووس
یاس
9 تیر 91 15:55
سلام عزیز دلم عشقم.جوجو کوچولویه خاله.خانم خونه دار.قربونت برم که عین نخودی فرفره خاله جون.دوستت دارم و بهت رای میدم.همین حالا میرم که بهت رای بدم ناز ناز من


سلام خاله جون ممنون از شما که اومدی و رای دادی دوستون دارم بووووووس
الهام مامان رامیلا
9 تیر 91 16:18
ای جانم به این دخمل طلا زهره جان رامیلا هم همینطوره کمک میکنه آدم دلش ضعف مییره قربونشون برم من من که رفتم گفتم رای من ستایش تازه باید سه تا هم حساب کنید خدا کنه سه تا حساب کنن بوس برای نیایشم


فداااااااااااااات مرسی عزیزم لطف داری رامیلا جونم هم خیلی دختر نازیه خدا همیشه نگه دارش باشه بازم ممنون
حنانه
9 تیر 91 16:33
سلامـ
ببخشید زهره جون می شه بگی تو نظرات کدوم مطلبش بنویسم که به نیایش رای می دم؟


سلام عزیزم ممنون از حضورت گلم فرقی نمیکنه توی همون پست نی نی خانه دار شاید بهتر باشه که بیشترین نظرات رو داره عزیزم به این ادرس برو بازم ممنون http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/cat102.php
حنانه
9 تیر 91 17:47
زهره جون رای دادم ایشالا نیایش برنده شه


فدات عزیزم زحمت کشیدی موفق باشی همیشه
مامان سارینا
10 تیر 91 8:36
سلام خاله جوون . واییییییییییی عزیزمممممممممم چه عکسای خوشگلیییییییی . جیگر نیایش کوچولوی خوشمزه . عکسای زیر یک سالشو که دیدم خیلی ذوق کردم . قربونش برم دخملی خوشگل من . خاله چرا من عکس نیایش رو توی سایت واسه مسابقه ندیدم ؟؟؟؟؟ الان دوباره میرم میگردم ولی عکس زیاد بود عکس گل دخملی رو ندیدم . صورت ماهشو از طرف من خیلی ببوسید


سلام ممنون خاله جون چشاتون خوشگل می بینه بوس برای شما
مامان سارینا
10 تیر 91 8:43
عکس گل دخملیمونو دیدممممممم . رای دادم مامانی . بوس بوس رو صورت ماه دخملی ناز


مرسی عزیزم از محبتت بوووووووس
مریم مامان ملینا
10 تیر 91 9:18
فدای این دختر خونه دار و مرتب بشم من
عزیزم ببخشید که من زودتر رای هامو دادم کاش زودتر عکس میذاشتی حتما به نیایش جونم رای میدادم.
به هرحال رای بیاری یا نیاری بازم برنده ای دختر نازنینم


فدای شما مرسی عزیزم اشکالی ندایه ! ممنون که میای پیشمون و با نظرات محبت آمیزت بهمون انرژی میدی بوس برای شما
خاله
10 تیر 91 10:21
سلام خواهری
الان به نیایش جیگرم رای دادم گفتم سه تا
دیگه نمیدونم سه تا حساب شه یا نه


سلام عزیزم خوبی ممنون خاله جونی بوووس
ندا مامان نيايش
10 تیر 91 10:59
نيايش كوزت مي شود .
خانم تنارديه چطوري دلت مياد از اين دختر معصوم اينقدر كار بكشي ؟؟
راي دادم .
دوستون داريم من و نيايش ...


حالا کجاش رو دیدی باید بره از چاه هم آب بیاره
دختر خوبیه خدا رو شکر خودش عاشق کار کردنه ولی خدا کنه وقتی بزرگ تر هم شد همین قدر کمک کنه
ممنونم از حضورت و رای ات بووووووووس
الهه مامان یسنا
10 تیر 91 12:21
قربون نیایش برم من مخصوصا اونجا که نشسته و واسه خرابکاریهاش میخنده. عزیزم خصوصی


مرسی عزیزم از لطفت و ممنون که اومدی دیدم عزیزم برات خصوصی نوشتم
مامان نيروانا
10 تیر 91 15:56
جونم ،‌عشقم آخه تو چقد كدبانويي بانو! همه هنري ازت ميباره كه، معلومه به مامانت رفتي و عجيب مهارتايي در اين زمينه داري. يه دستي هم به سَر ِما بكش بلكه از اين كرختي و بي هنري درآييم. از نظر من تو هميشه برنده و اولي خاله. مهم اينه كه توي زندگيت ببري كه با اين اوصاف حداقل خوان اولش رو رد كردي. خونه داريت رو قربون عزيزم
زهره ي گلم،‌ مرسي بخاطر همه ي مهربونيات به من. روزهاي خوش پايان هفته رو بكامم شيرين تر كردي شيرين خانوم! (خودمونيِ عسل بانو اِه)


فدای تو مهربون خاله
در اینکه مهارت های عجیبیش به مامانیش رفته که هیچ شکی نیست مخصوصا وقتی کل رنگ های تلویزیون مامان جونش رو به هم میریزه وقتی کل شیشه پاک کن رو lcd خالی میکنه!!!
ولی خب خدا رو شکر حسابی کمک میکنه دخترم کمک های از نوع نیایشی ! ایشالا همه موفقب اشن همیشه و برنده توی زندگی
ممنون فریبای عزیزم اومدی همیشه ی خدا شاد باشید و شیرین
مامان یکتا
10 تیر 91 17:37
سلام عزیزم ببخشید کدبانوی خانه واقعا بزرگ بشی چی می شی قربونت برم حتما بهت رای می دهم دوستت دارم


تشکر از لطفت عزیزم و ممنون که اومدی
کلبه دل
10 تیر 91 18:30
سلام فدای کد بانوی کوچک برم



سلام خدا نکنه عزیزم ممنون اومدی
مامی امیرحسین
11 تیر 91 11:41
وااااااااااااااااای الهی من فدات شم چقدر تو گناه داری آخه!یعنی ویکتور هوگو با الهام از نیایش شخصیت کوزت رو خلق کرده!آدم دلش ضعف میره...چطوری مامانت تا حالا تو رو درسته قورت نداده؟


وااااااااااااااای مگه میذاره قورتش بدم عین ماهی از تو دست سر میخوره
فدات

مادر کوثر
11 تیر 91 15:57
وای قربونش برم برا خودش کدبانوی شده هااااااااا
یعنی از اولش کدبانو بودههههههههههه
عزیزم. چه عکسایییییی. مامانی عالی بووووووووود


ممنونم مامانی مهربون از حضور پر مهرت
سودابه
12 تیر 91 0:10
وای خیلی بامزه بود . لذت بردیم . نیایش جون خیلی خونه دار و با سلیقه اس ماشا الله . خدا حفظش کنه براتون .


ممنون عزیزم از حضورت و نظر لطفت
فاطمه شجاعی
12 تیر 91 10:24
عزیزمی با این کار کردنت نمکدون اگه بودم ماچ بارونت میکردم
زهره جون نمیدونم چرا من نتونستم رای بدم یعنی هرچی این سایت رو باز میکردم پیغام خطا میده بسته میشه اگه هنوز وقت هست از طرف من رای بده ایمیلم رو که داری اگه چیزه دیگه ای هم میخواد اس ام اس بزن بگو بهت بگم


مرسی عزیزم لطف داری خیلی مهم نیست فاطمه جون ولی ظاهرا اونایی که فقط وبلاگ دارن می تونن رای بدن مرسی فدات شم
مامان ماهان
12 تیر 91 16:01
مامانی من به دخمل کدبانو رای دادم
الهی که برنده بشی
عکسها فوق العاده بود
واقعا کدبانویی از هر انگشتش میباره خدا حفظت کنه عزیزم



وای مرسی عزیزم خیلی لطف کردی هزار تا بوس برای شما
مادر کوثر
13 تیر 91 9:27
سلام مامانی
من به نیایش جون رای دادم


سلام عزیزم قربونت خانمی
سودابه
13 تیر 91 14:22
با کمال میل به دختر نازنینمون رای دادم . مرسی از زحماتش . توی نظرات همون وبلاگ و پست عکسا رای دادم . درسته دیگه ؟


ممنون از محبتت عزیزم حتما ثبت شده دیگه راستش چک نکردم بازم ممنون
مریم مامان درسا
14 تیر 91 18:20
آخ من قربون این نی نی خونه دار بشم ، چه عکس بامزه ای شده
نیایش دیگه خیلی کار میکنه ، قربونش بشم



آره دیگه واسه خودش کد بانویی شده ممنون اومدی عزیزم
مامان آبتین
17 تیر 91 16:07
وااااااای عجب خانم خونه داری !! چه عکس بامزه ای؟؟


ممنون
مامی کیانا
20 تیر 91 17:15
وای که چقدر دلم برات تنگ شده بود خاله جون عجب دختر فعال و زحمتکشی میگم مامانی نکنه به خاطر این عکسها از سازمان حمایت از کودکان بیان ببرنتون خداییش نامردیه


آره منم همینو میگم به خدا به نیایش ولی مگه راضی میشه همش می خواد کار کنه !!!!!
ممنون اومدی
مریم
26 تیر 91 13:35
سلام خدانگهش دارهههههههههههه


ممنون عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد