نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

ثمره ی عشق

تولدانه

1391/3/26 13:07
نویسنده : مامانی
3,420 بازدید
اشتراک گذاری

برای خواهر عزیزم فریده ، یکی یک دونه خاله ی از گل بهتر نیایش که خیلی خیلی دوستش داریم:

قلب ماچ قلب 

امروز خورشید ،درخشان‌تر است

و آسمان آبی‌تر

امروز ، بهاری دیگر است

در روز تولد تو ، مهربان‌ خواهر

 شادتر خواهم بود امروز

و دلم را به میهمانی آسمان خواهم برد

جشنی برای میلادت بر پا خواهم کرد

و تمام گلها در میهمانی ما خواهند سرود:

عزیزترین

همه روزهای زندگی ات گوارا باد

اینم هدیه ناقابل نیایش به خاله فریده  

پی نوشت 1:خواهر گلم  امروز 23 بهار  می شود که تو را داریم ،23 بهار را پشت سر گذاشتی، روزهای زیبا ،شیرین و حتی روزهایی که خاطرات تلخ برایمان رقم زد در این بهار ها گذشت اما همه خاطراتمان مخصوصا خاطرات کودکی مان همیشه برایم شیرین اند و دوست داشتنی مثل خودت،خواهر کوچولوی منبغل ان شاا لله که همه بهار های عمرت از این پس پر از شادی باشند و همیشه موفق باشی و خوشبخت و این سال جدید از عمرت رو با خوشحالی و زیبایی شروع کنی خیلی دوستت دارم تولدت مبارک ماچ

پی نوشت 2:خب گفتم حالا که تولدانه است بگم فردا یعنی 27 خرداد هم تولد مامانی نیایشه !مژه یعنی خودم و 27 ساله میشم و از طرف دخملم تولدم رو تبریک میگم !خجالت

پی نوشت 3 : جا داره پیشاپیش تولد یکی یک دونه عمه عزیز نیایش رو هم که خودش خیلی از ما دوره ولی همیشه محبت هاش نزدیکه و زیاد، از همین جا تبریک بگم، 31 خرداد تولد عمه گل نیایش هستش که مثل یه خواهر بزرگ بوده برام و همیشه دوستش داشتم و دارم... مینو جان تولدت مبارک ان شا الله همیشه خوشبخت باشی و شاد و موفق هر جای این دنیا که باشی همیشه به یادت هستیمقلب

 نیایش هم خیلی دوستت دارهماچ

اینم هدیه ی ناقابل نیایش به عمه مینو: 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (43)

شبنم
26 خرداد 91 13:26
تولد اون دو تا خانوم مهربون و فرشته رو،پیشاپیش تبریک می گم..و تولد خواهرتون رو هم،خیلی مخصوص همین امروز
ای شالله که سال های سال،همگی شاد و سرحال،زندگی بابرکت و پر از موفقیتی داشته باشید.
و بهترین مامان و خاله و عمه دنیا،واسه نیایش جان باشید..همون طور که الان هستید.


ممنونم شبنم خانوم از نظر لطفی که به ما داری و ممنون از حضور همیشگی ات برای شما هم آرزوی شادی و موفقیت دارم
الهام مامان رامیلا
26 خرداد 91 13:39
خیلی خیلی مبارک باشه تولدت خودت و خواهر گلت و عمه مینو عزیزم انشالله خوش باشید و خرم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس


مرسی فدات شم عزیزم شاد باشی
انیس کوشولو
26 خرداد 91 14:43
بخاطر یه کاری اومدم وبتون اما اون عکس داداشیتونو که دیدم...........همه چیز پرید


قصد ناراحت کردنتون رو نداشتم ممنون که بازم اومدی و آدرس گذاشتی منتظرت بودم آخه آدرس نذاشته بودی
انیس کوشولو (◕‿◕✿)
26 خرداد 91 14:46
تبریک میگم.....ایشاا............عاقبت بخیر باشین
راستی پس کو لینک ما


ممنونم خانمی بابت تبریکت لطف کردی لینک شدی
حنانه
26 خرداد 91 19:28
سلامـ

تولد فریده جان مبارک

چه جالب که تولد تو و فریده پشت سر همه


سلام ممنون حنانه جان لطف کردی اومدی آره دیگه به خاط همین هم آخر تفاهمیم ما دو تا خواهر

مامان زهرا نازنازی
26 خرداد 91 20:14
تبریک میگم دوست خوبم

الهی سلامت و شاد باشید


ممنونم برای شما هم آرزوی سلامتی و شادی دارم
حنانه
26 خرداد 91 21:52
زهره جان یادم شد واسه تولد خودت بگم

با آرزوی سلامتی برای تو و همین طور مینو جان


ممنونم از محبتت
حنانه
26 خرداد 91 22:58
الان صدای نیایش عزیز رو هم شنیدم


فدات عزیزم
مامانی درسا
27 خرداد 91 1:15
تولد خواهری رو بهت تبریک میگم انشاالله که همیشه سالم و شاد باشه ..... تولد خودت هم خیلی خیلی بهت تبریک میگم انشاالله همیشه در کنار نیایش و بابای مهربون شاد باشین و عمه جونی هم تولدش هزاران بار مبارک ..... 120 ساله شین


ممنونم خانمی براتون آرزوی بهترین ها رو دارم
مامان سانای
27 خرداد 91 8:23
به به این ماه همش تولد بارونه.
مبارک باشه تولد فریده جون ،خاله مهربون نانی کوچولو.من همیشه به وبلاگش سر می زنم .
تولدت خودت هم که امروزه مبارک باشه ایشالله سالیان سال زنده باشی وسایه تون بالای سر نیایش جون باشه .
تولد عمه جون پیشاپش مبارک ایشالله همیشه خوش باشه.
سه گل به خاطر سه تا تولد



آره عزیزم تازه تولد شوهر عمه مینو هم خرداد بود بابایی گل نیایش هم که 6 خرداد بود همه خردادی ها جمع شدن تازه چند تا دیگه هم داریم !!!
ممنونم از محبتت گلم ان شاا لله همیشه سایه ات رو سر سانای گل باشه و شاد باشید کنار هم
ممنون برای گل ها
مامان مانی
27 خرداد 91 9:09
سلام
تولد تولد تولدش مبارک
امیدوارم 120 ساله شی ..........همیشه شاد و تندرست و سلامت باشید


سلام ممنونم از حضورت و محبتت شاد باشی
مامان سارینا
27 خرداد 91 9:30
سلام خاله جوون . ببخش خیلی وقته سر نزدم . وای چقدر مطلب گذاشتید . حسابی دیر رسیدم . اول بذارید تولد شما ، خواهر گلتون و عمه عزیز نیایش رو تبریک بگم . انشاالله 120 سالگیتون . زنده باشید و سایتون بالا سر نیایش عزیز . (جالبه شما هم متولد خرداد هستید من و خواهر بزرگم متولد خردادیم ) خوب با اجازه برم بقیه مطالب رو بخونم


قربونت برم عزیزم که اینقدر محبت داری و وقت می گذاری تولد شما رو هم تبریک میگم ان شا الله همیشه سالم باشی و سایه ات رو سر دختر گلت
نسرین مامان باران
27 خرداد 91 10:15
تولد خاله و عمه مهربون مبارک.
تولد مامان نیایش جون مبارک با آرزوی بهترینها



ممنونم عزیزم با آرزوی بهترین ها برای شما
ندا مامان نيايش
27 خرداد 91 10:20
به به . به به . تولد خاله جون و عمه جون مبارك باشه و ايام بكام .

صدای یک پرواز

فرود یک فرشته

آغاز یک معراج

و شروع یک زندگی

تولدت مبارک زهره جون .


مرسی عزیزم از محبتت خیلی قشنگ بود شاد باشی همیشه و سایه ات رو سر نیایش گلت
خاله فریده
27 خرداد 91 11:02
سلام آجی جووووووووووونی ......... مرسییییییییییییییییییی ...... خیلی دوست دارم
اینقد از من گفتی که تولد خودت رفته تو حاشیه تولدت مبااااااااااااااارک . ایشالاااااااااااا زنده باشی و سلامت و سایه ات بالا سر نیایش باشه همیشه . سورپرایز خیلی خیلی قشنگی بود . کلی ذوق کردم . قربون نیایش ماهم برم با اون صدای نازش .. مهربونم .... 27 ساله شدنت مباااااارک . ممنون از محبتت

عزززززززززززززززززززیزمی کاری نکردم که ممنون از محبت تو خوشگلم دوستت دارم نیایشم دوستت داره مثل همیشه
خاله فریده
27 خرداد 91 14:01
قربونت خواهری . وااای از اونموقع تا حالا چند بار هی گوش دادم صداشو و با اینکه قبلش هم برام گذاشته بودی ولی بازم دلم میخواد بشنوم . قربونش برم با اون حرف زدنش عزیز دلمه


تو هم عزیز دل مایی خواهر عزیزم و خاله ی مهربون نیایش
به خدا اگه بدونی چه قدر دلم می خواد خاله بشم
مامان نيروانا
27 خرداد 91 15:42
منم تولد، منم تولد!
تولدت مبارك زهره ي آسموني من، نقطه ي نوراني دلم، همدل صميمي!
وااااااااي نميدوني چقدر خوشحالم كه امروز رو حس ميكنم. اينقدر هول شدم براي تبريك تولدت هرچي گشتم موبايلم رو نديدم، طبق معمول خونه جا مونده. گفتم تا تنور دلم پرِ آتيشه از اين خبر داغ قشنگ، نون عاشقييتو بچسبونم بهش و بزنيم به بدن. كاش پيشت بودم و ميبوسيدمت. جام خالي اونجا عزيزم.
فريده جون، خاله گلي، به تولدت دير رسيدم ولي ميدونم كه ميبخشيم. هنوز بوي كيك تولدت به مشام ميرسه و شمعهايي كه فوت كردي. عمه جوني تولد شمام نيومده مباركه، چون عمه ي گل نيايشين و دختر اون مادري كه شيفته ي نوشته هاشم.
عزيزان من و نيايش، جاودانه نور باشين

(هنوز نتونستم اون صداي سورپرايز رو بشنوم. حتم دارم صداي نيايشه. ببوسينش كه من نشنيده ضعف كردم. فداش)


ممنونم فریبای عزیزم که همیشه دل می بری با حرفهای قشنگت شما تو دل مایی جاتون همیشه سبز هر جا که هستی و نیستی گلم
(اتفاقا امسال تولد فریده برای ما هم سورپرایز بود چون همزمان شده بود با 5 شنبه و ما که رسیدیم خونه دیدیم به به چه کرده همسر عزیزش همه جا تاریکه و فقط نور شمع ها ی قشنگه روی کیک و ...)جای همه دوستان گل خالی...
ممنونم فریبا جونم از این همه لطف و محبتت که خیلی خوب میتونی تو واژه ها هم جاش بدی با همه وجود حسش میکنم خوش به حالت من که نمیدونم در جواب چی باید بگم فقط سپاس دوست مهربان و می بوسمت جانانه
تو هم ببوس نیروانای گلم رو وای که چه قدر دلم براتون تنگ شده شاد باشید
مادر کوثر
27 خرداد 91 16:11
وای چه تولد تولدی شدهههههههههه
مبارکه مبارکه مبارکهههههههههه
تبریک ویژه تقدیم به نویسنده ی وبلاگ

صدای نیایش جونم هم خیلی ناناز بود


ممنونم عزیزم از محبتت شاد باشی همیشه کوثر جونو ببوس
مامان امیرناز
27 خرداد 91 16:42
سلام عزیزم تولدت مبارک تولد خواهری هم مبارک ایشالا از این به بعد همهشه شادی باشه براتون خواهر عزیزتم خوشبخت بشه ایشالا


مرسی عزیزم ان شا الله
براتون آرزوی بهترین ها رو دارم ممنون از حضورت و محبتت
مامان امیرناز
27 خرداد 91 16:44
وایییییییی صدای خوشگل نیایش جونم شنیدم تولد عمه جونش مبارک ببوسش از طرف من


ممنونم خانمی خیلی لطف کردی
یاس
28 خرداد 91 1:37
سلام عزیزم.تولد همه مبارک.همتون خردادی هستید.منم خردادیم.جمعمون جمع
ایشاالله که همگی 200 ساله با خوبی و خوشی و شادی و سلامت زندگی کنید.


به به مبارک باشه تولد شما هم جمع همه دوستان همیشه جمع خوش باشی عزیزم ممنون از محبتت
مامان زهره
28 خرداد 91 9:11
تولد ا مبارك نيايش جون را ببوسين


ممنون بوووووس برای شما
نجمه
28 خرداد 91 12:45
سلام عزیزم هرچند با تاخیر اما:

تووووووووووووووووولدت مبارککککککککککککککککک نازنین


مرسی فدات شم عزیزم خیلی محبت داری
خواهرت
28 خرداد 91 14:51
مرسی از همه ی دوستان وبلاگی

خیلی خیلی ممنون


برای تو و دوستامون
مادر کوثر
28 خرداد 91 15:40



خواهرت
28 خرداد 91 16:46
حالا اونروزم میرسه ایشالا خواهری

خاله ی خیلی خوبی میشی خوش به حال نی نی آینده ی من


ان شا الله به به خوشم اومد عزززززززززیزم خیلی خوش به حال من میشه
شبنم
28 خرداد 91 20:35
سلام مامان نیایش.
ممنون از اینکه بهم خبر دادید تا بقیه کامتت ها رو بخونم.به لطف شما،کلی هم دوست خوب توی وبلاگم پیدا کردم که نمی دونم به خاطرش چطوری باید از وجود مهربون شما تشکر کنم.
چشم،تو فکر یه عنوان دیگه برای وبلاگم هستم..اما نه،منتظرت خواهم ماند..چون من دیگه واقعا منتظرش نیستم...راستی یه پست دیگه هم گذاشتما،نمی دونم دیدیدش یا نه.
صدای نیایش رو الان گوش دادم..الهی فداااااااااااااای این صدای دخترونه و ناز و دلرباش بشم..باید توی فامیل کلی خاطرخواه داشته باشم..اگر من جای خاله فریده اش بودم،تا حالا خورده بودمش!!


قربونت برم عزیزم فقط یه پیشنهاد بود گفتم شاید با عنوان" همیشه منتظرت خواهم ماند" اون انرژی هایی که لازمه ی شکل دادن خواسته و آرزوی تو هست کم کم دور و برت رو بگیره و اگر خدا خواست...
هر جوری که خودت دوست داری میام می خونم پست جدیدت رو فاطمه ی عزیز هم برات کامنت هایی گذاشته حتما بخون منم از همه دوستامون ممنونم
و ممنون از محبتت به من و نیایش و خاله
مامی امیرحسین
29 خرداد 91 13:04
به به چقدر تبلد...
تولدت مبارک زهره عزیزم.چه رزو قشنگی بوده روزتولد تو برای پدر و مادر عزیزت...تولد خاله و عمه مهربون نیایش جون هم مبارک
فدای صدای نازنینت. چقدر عمه ذوق کنه برات...


ممنونم دوست عزیز و مهربونم از محبتت خیلی دوستت دارم
مامانم میگه تا وقتی به دنیا نیومده بودم هنوز نمی دونستن دخترم یا پسر ! و تاریخ زایمان رو هم بهش اشتباه گفته بودن نمیدونم چرا؟!! تا اینکه 27 خرداد که همزمان بوده با 27 رمضان سحر که بیدار شده بود من غافلگیرش کردم! و نزدیکای اذون صبح دیگه به دنیا اومدم...خدا کنه بتونم دختر خوبی براشون باشم ...
عمه
29 خرداد 91 18:47
Salam Khoghelam, ameh jooni ieh donia keif kardam sedaieh nazet ro az poshte telefon va too webloget shenidam ke behem tavalodam ro tabrik gofti. Arezoo mikonm hamishe dar kenareh mamani va babaiee delet shad va labhat khandoun basheh golam. Az maman golet va khahareh azizam ham manun keh sedaie ghashanget o baram too webloget , gozashte. Be doosthat va maman haieh mehrabooneshun keh be man tabrik goftan ham besiar sepas va doroud miferestam. Niyayesh joon asheghetam

ممنونم عمه جونم خیلی دوستت دارم و برات آرزوی خوشبختی می کنم بازم یرای چیزایی که برام فرستادی ممنون
مینوی عزیز تولدت مبارک الهی که همیشه زنده و سالم باشی
نیایش می گه تولد تولد تولدت مبایَک بیا شمَا(شمعا)یو فوت کن ایشالا زنده باشی...
الهام مامان رامیلا
29 خرداد 91 20:48
سلام زهره جان عیدت مبارک به خدا ظهری اومدم تبریک بگم خیلی ترافیک اینترنتی بود اصلا وبت باز نمی شد منم اعصابم داغونم رفتم عیدتون با تاخیر مبارک


سلام عزیزم ممنونم گلم الهی همه روزهاتون عید باشه
آزاده
30 خرداد 91 12:35
سلامممممممممم
به به چه تولد بارونیه اینجا
من که دیر رسیدمممممممم
ولی واسه عمه خانوم هنوز دیر نشده هااااااااااااااااا
تولد هر سه تایی تون مبارک
امیدوارم سال پیش رو بهترین سال زندگیتون باشه پر از امید و آرزوهای زیبا و برآورده شده
بوسسسسسسسسسس



ممنونم آزاده ی عزیز از محبتی که همیشه به ما داری برای شما هم آرزوی بهترین ها رو دارم پارسای گل رو ببوس
سمانه مامان پارسا جون
30 خرداد 91 14:40
سلام زهره جون خوبی؟
بابا زودتر خبرمون کن ما همش دیر میرسیم
تولد خواهر گلت مبارک
تولد خودت هم مبارم عزیزم واست بهترینها رو از خدا میخوام و برات آرزوی سلامتی و سعادت دارم در کنار نیایش گلم و همسر خوبت
البته شرمنده با تاخیر




مرسی عزیزم فدای مهربونیت ممنونم برای تو هم آرزوی بهترین ها رو دارم ان شاا لله که کنار خانواده ات همیشه خوش بخت باشی و خوش حال هزاران بوسه برای شما
مامان زهره
30 خرداد 91 15:19
اول از همه تولد خاله و عمه مباركواما
تولد مامان نيايش جون خيلي خيلي مبارك.انشاء‌الله مكه بري ، كربلا بري.عروسي نيايش جون را ببيني.


ممنونم دوست عزیزم از آرزوی های قشنگت برای ما ان شا الله که همه به هر چی که می خوان برسن برات آرزوی موفقیت دارم
مادر کوثر
30 خرداد 91 15:59




میام پیشتون حتما از نزدیک ببوسمتون!
مامان حسنی
30 خرداد 91 22:18
سلام به به چه پست شیرینی تولدتو تولدشده که همه هم خردادی به به چقدر این خردادیا گل هستن(قابل توجه خردادیها گرامی) حس خردادیم گل کرد دیگه افتادم به تعریف
تولدهمگی مبارک باشه وانشالله روزهای خوبی پیش روداشته باشین زهره جان ازدور می بوسمت خوش وخرم باشی نیایش نازنین را هم ازطرف من ببوس





سلام عزیزم ممنونم حتما شما هم خردادی هستی البته گل که هستی اگه خردادی هم نباشی خیلی ممنون از اینکه اومدی و برات آرزوی بهترین ها رو دارم بووووووس برای شما
انیس کوشولو (◕‿◕✿)
31 خرداد 91 1:55
سلوووووووووووووووووووووووووم


سلام در اولین فرصت میام
مريم مامان ملينا
31 خرداد 91 12:13
عزيزم با تاخير تبريك من رو هم بپذير.
انشالا تا هميشه سايه ات بالا سر دختر و شوهرت باشه و هميشه سالم باشي گلم
تولد خاله و عمه ي نيايش جونمم مبارك


ممنونم دوست خوبم ان شاا لله شما هم همیشه سالم باشی و کنار خانواده ات خوشبخت و خوشحال
یاس
31 خرداد 91 16:00



ممنون
نگار(مامان سام)
2 تیر 91 9:54
چه صدای نازی داره نیایش جون.خیلی خوب حرف میزنه. قربونت برم که اینقدر ناز و شیرین زبونی.


ممنونم از لطفت عزیزم
فاطمه
2 تیر 91 10:57
سلام زهره جونم ببخشید من با تاخیر گفتم عزیزم تولدت مبارک انشالا هزار ساله بشی و سایه ات بالای سر نانی جون باشه وهمیشه شاد و سالم کنار ما باشی
قربووووون تو نانی عسلم بشم با اون صدای نازت مهربونم چقد ذوق کردم صداتو شنیدم عزیزم


سلام عزیزم قربونت برم ممنونم از لطفت
برات همیشه آرزوی بهترین ها رو دارم فاطمه ی مهربون
مامان ماهان
2 تیر 91 16:10
وای چه صدای نازززززززززززززززی داری قربونت برم من
تولد دوست جونم .... خواهر گلش ........عمه نیایش جون مبارک باشه الهی 120 ساله بشین


ممنونم عزیزم ناز می شنوی منون بابت تبریکت شاد باشی
مامان علی
5 تیر 91 17:21
به به چه پست شیرینی پر از زندگی و زایش!!! با تاخیر بار همتون مبارک باشه . به خاله فریده نازنین و همه مینوی گل ان شالله همیشه زنده باشن پر غرور و سرفراز . و به زهره مهربان و دوست داشتنی!!! امید وارم روز تولدت همه آدم های دوست داشتنی زندگیت رو در کنارت احساس کنی، دور باشند یا نزدیک فرقی نمی کنه اما بودنشون رو با تمام وجود حس کنی و گرمی لب خندشون رو از هر آنچه فاصله که بین آدم ها جا خوش می کنه . امیدوارم در روز تولدتون همیشه خوش بخت ترین آدم های روی زمین به حساب بیاین مث همیشه در همه لحظات زندگی در کنار هم.

فدای تو مهربونم اینقدر شرمنده ام کردی نمیدونم چی باید بگم فقط سپاس بی اندازه ام رو پذیرا باش به خاطر این همه محبتت به من و ما و برات آرزوی بهترین ها رو دارم همیشه موفق باشی و شا د و خوشبخت و جمعتون همیشه جاویدان دوست و سایه ی پر مهرت بر سر من
مامان علی
5 تیر 91 17:37
ای جان صدای نازت رو الان شنیدم . همونی که همیشه تجسم می کردم بلکه دلنشین تر و شیرینتر... چه هدیه قشنگی ممنون خاله وعمه جان و ممنون مامانش که مارو توی این هدیه زیبا شریک کردین با خودتون. خیلی دوست داشتم صداشو ببوسش لطفا مامانی


فدای شما نازنین که اینقدر زیبا میشنوید و میبینید و می خوانید و زیباترین یادگاری ها رو برامون می ذارید اینجا دوستتون داریم بوووووووس برای شما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد