نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

ثمره ی عشق

آخ دهنم آب افتاد ...

1391/3/24 15:02
نویسنده : مامانی
1,625 بازدید
اشتراک گذاری

ضمن تشکر از آبجی گلم برای این ایمیل خوشمزه ای خوشمزه که برام فرستاده خواستم عکس هاش رو برای دوستان و مامانای هنرمند و خوش ذوق هم بذارم که اونا هم دهنشون آب بیوفته و دلشون به تاپ تاپ چشمککه برای کوچولوهاشون هنر نمایی کنن و اشتهاشون رو تحریک کنن مژهکه این لپ گلی های بامزه هم خوب بخورن و همیشه سالم باشن ایشالا لبخند وای کاش منم از این هنرا داشتم می تونستم ابتکار بزنم برات دخملم ولی خب همه سعی ام رو میکنمااااااا قربونت برم مژه

بفرمایید بقیه غذا های ابتکاری اشتها آور رو در ادامه مطلب میل کنید زبان

وصف العیش ، نصف العیشچشمک

نووووووووووووش جونتوننیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

خواهرت
24 خرداد 91 16:18
خواهش میکنم خواهری . قابل نداشت
بووووووس بووووووووس


مرسی عزیزم بوس برای تو
مادر کوثر
24 خرداد 91 18:01
آی مامانیه ناقلااااااااااااااا
چه عکسای باحالییییییییییییی
مرسیییییی دهنمون آب افتاد


قربونت برم نوش جونت
حالا بریم ببینیم اصلا اینا رو میشه درست کرد!یا فقط عکس هاش رو باید میل کنیم
شبنم
24 خرداد 91 22:24
زهره خانم،
راستش اون وبلاگی که قصدش رو داشتم،همین امشب ساختم و فعلا یه مقدار از خاطرات اوایل ازدواجمون و حرف هایی که روی دلم مونده بود رو نوشتمشون..اخه امشب تنها بودم و حوصله ام سر رفته بود..و به خاظر همین تصمیم گرفتم وبلاگم رو بسازمش..از اینکه حس می کن یه خواهر هستید برام که به دردودل هام با حوصله گوش دادید،تشکر می کنم ازتون.
ادرس رو گذاشتم واستون


خوندم عزیزم ان شا الله که وبلاگی که ساختی یه روزی پر از خاطرات شیرین بشه برات آرزوی بهترین ها رو دارم
ستاره زمینی
24 خرداد 91 22:49
وای نیایش جون نوش جونت این همه غذای خوشمزه که باسلیقه تزیین شده .ما هم اومدیم مهمون نمیخوای.


قربونت برم خوش اومدی اینا که فعلا در حد عکسه باید ببینیم مامانی واقعا هم می تونه این خوشمزه ها رو درست کنه یا نه من که چشمم آب نمی خوره !
مامانی درسا
25 خرداد 91 2:22
عالی بودن عزیزم ..... ممنون


قربانت قابلی نداشت
ندا مامان نيايش
25 خرداد 91 10:36
سلام عزيزم . اين عكس هاي خوشمزه نه فقط اشتهاي لپ گلي ها كه اشتهاي مامان لپ گلي ها رو تحريك مي كنه . خواهشا از اين عكس هاي خوشمزه نگذار كه باعث بشه وقت زيادي رو بگذاريم واسه سوزوندن كالري


سلام خانمی قربونت برم با این ورووجک هایی که ما داریم خب خیلی احتیاج به کالری داریم که این نیم وجبی ها بسوزوننش دیگه چاق نمیشیم که حالا اینا که عکسه فقط دهن آدم رو آب می ندازه نمیدونم واقعا خوشمزه است یا نه به نظر رژیمی هم میاد!!!

مامان مانی
25 خرداد 91 11:42
دلمو برد ....
چه باسلیقه ..... آفرین ....


مرسی عزیزم من البته فقط عکس هاش رو آپلود کردم و آبجی جونم هم برام ایمیل کرد کاش از این هنرا داشتم آفرین به خالقش
مامان سحرناز
26 خرداد 91 0:32
آفرین به این خاله ی هنرمند مامانی آخ که دهن ما هم آب افتاد از طرف ما هم یه گاز بزنید


مـــــــــــــــرسی عزیزم چشم اگه گیرمون اومد به جای شما هم نوش جون میکنیم

یاس
26 خرداد 91 1:52
سلام عزیز دلم.میگم واقعا دهن منم اب افتاد.مخصوصا شب هم که باشه و شکمت هم غرغر بکنه چه مزه ایی داره خوردن این چیزایه خوشمزه


سلام الهی الهی به قول عمو قناد عزیزم نوش جونت
آزاده
27 خرداد 91 9:19
هوممممممممممممممممممممم
چه خوشمزه

ابتکارات جالبی هستن ... ایشالا بتونیم درستشون کنیم
بوسسسس برای نیایش گلم و مامان نازنینش


نوش جوون عزیزم آره کاش بتونیم درست کنیم به امتحانش می ارزه ممنون اومدی
مامان سارینا
27 خرداد 91 9:31
ووووووااااووووو دهن منم آب افتاد خاله . چقدر خوشگل تزیین شدن . دست خواهری عزیزتون درد نکنه


ممنونم عزیزم
مریم مامان ملینا
28 خرداد 91 8:39
دهن من یکی حسابی آب رفت.
خوش به حالت نیایش جون که مامانت قراره از این غذاهای خوشمزه واست درست کنه انشالا که منم از این وقت و حوصله ها واسه ملینا داشته باشم


نمیدونم منم وقت و حوصله اش رو داشته باشم ولی دلم می خواد امتحان کنم نمیدونم اصلا مواد لازمش پیدا میشه!!!
ملینای گلم رو ببوس ممنون اومدی
mamane roham
30 خرداد 91 0:06
دهن ما هم آب افتاددددد


مامان ماهان
2 تیر 91 16:11
واقعا دهنمون آب افتاد
چقدر زبیا و خوشمزه دستت درد نکنه


خواهش میکنم منکه کاری نکردم فقط عکس هاش رو آپلود کردم!
مامان علی
5 تیر 91 17:24
این پست جهت آموزش بود یا دل آب کنی اونوقت؟ خیلی خیلی قشنگ و جذاب بود مرسی از انتخابت و مرسی از شما فریده جان . خوشمان آمد امید که ذوقمان هم بیاید و دست بکار شویم
بوسسسسسسسسسسسس


خدا رو شاکرم که خوشتان آمده!
این پست صرفا جهت اطلاع بود!
که بدانیم ما هم می توانیم
هر چند که خودمان دلمان آب شد و نتوانستیم فعلا
بوسه بارانت کردم دوست
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد