نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

ثمره ی عشق

متشکرم

1391/3/22 20:00
نویسنده : مامانی
2,241 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه مهربونا و دوستای گلمون لبخند

واقعا از لطف همگی و نظرات محبت آمیز شما دوستانم به وجد میام و متشکرم بابت پیام های تبریکتونقلب

 واقعا همگی عالی بودید و شایسته ی برنده شدن هر چند که مهم ارزش کاری هست که کردیم و اونم اینه که همگی از ته دل به باباهای مهربون و زحمت کش تبریک گفتیم ان شا الله که سایشون بر سر خانواده هاشون همیشگی باشه 

و متشکرم از مدیریت محترم نی نی وبلاگ و همه دست اندر کاران ،که این فضای مجازی رو با خلاقیتشون زیباتر و صمیمی تر کردن و ممنونم از نظر خوبشون به نوشته ی ما که شد جزو یکی از برنده ها  

و ممنونم از بابایی نیایشم که بودنش یعنی حضور سبز عشق...

همیشه باش بابایی برامون ،دوستت داریمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مریم مامان نخودچی
23 خرداد 91 8:25
مامانی بیا کارت دارم...


بازم ممنونم ازت عزیزم هدیه ی قشنگی بود
سارا-تارا
23 خرداد 91 10:56
منم به شما تبریک میگم.واقعا که برازنده برنده شدن بودید.


ممنونم عزیزم نظر لطفتونه
خاله
23 خرداد 91 11:46

ایشالا همیشه تو زندگیشم برنده باشه نیایش جونم


ممنونم خاله از گل بهترم
مامان فرنيا
24 خرداد 91 8:09
سلام خيلي قشنگ مينويسيد معمولا ادم حوصله نميكنه پستهايي كه فقط متنه را بخونه اما من چند تا از پستهاي شما را پشت سر هم خوندم و يكدفعه ديدم زمان طولاني است كه دارم ميخوانم و اصلا هم خسته نشدم


سلام ممنونم از محبتت و نظر لطفتت و ممنون که قابل دونستی و خوندی دوست عزیز
مامان فرنيا
24 خرداد 91 8:09
دختر ماهتون را از طرف من ببوسيد خيلي شيرين و خواستنيه


ممنون از محبتت بوس برای شما
مامان سحرناز
26 خرداد 91 0:37
سلام به این نیایش خانوم و مامان گلش یه عالمه تبریک بابت برنده شدنتون...فقط ببخشید بابت تاخیر ایشالله نیایش گلم همیشه تو زندگیشم برنده باشه


ممنونم خانمی خیلی محبت داری برای شما هم آرزوی موفقیت دارم و شادی همیشه لباتون خندون
مامان سارینا
27 خرداد 91 10:06
خاله ماجرا رو نفهمیدم ولی احساس میکنم یه مسابقه بوده که شما برنده شدید . دوستتون دارم و بهتون تبریک میگم . نیایش عزیزم و خیلی ببوسید . چه عاشقاتپنه باباییشو بوسیده . زنده باشه گل دخملی خوشگل و خوش خنده ما


مرسی خاله جونی آره مسابقه بابایی دوستت دارم که پستش رو لینک کردم به این پست که شما خوندی عزیزم منون بابت تبریکت بوووووووس
مامان نيروانا
27 خرداد 91 16:07
مباركه زهره جونم، خيلي مباركه. شايسته ي بهترينهايي.
چقدر از نوشته هات عقب موندم اين چند روزه.
فداي لپ چال افتاده ت بشم نيايشم و اون ماچ محكمت كه همچين از ته دله.
خوش بحال بابامهدي، خدا براي هم محكم نگهتون داره، همينجوري كه نيايش نگه داشته.
جوووووووونم عزيزم


مــــــــــــرسی فدات شم
و خدا شما و محبت های بی اندازه ات رو هم برای ما محکم نگه داره
سایه تون مستدام
جمعتون جاویدان
شادی هاتون بی کرانه

دلمون حسابی تنگ شده بود برات عزیزم ان شا الله که موفق باشی همیشه برات آرزوی بهترین ها رو دارم
مامان اراد
29 خرداد 91 18:56
سلام عزیزای من
تبریک میگم دوستانم
انشاالله همیشه برنده باشین
جاااااااانم رو چقدر ناز گفتی عزیزم
مامانی مهربون و خاله عزیز تولدتون مبارک انشاالله همیشه کنار هم بمونین


ممنونم خانمی خیلی محبت داری عزیزم می بوسمت شاد باشی
انیس کوشولو
31 خرداد 91 16:58



ممنونم
مامان علی
5 تیر 91 17:35
مبارک باشه این پیروزی و همه پیروزی های در راه سایه پدر بر سر مادر و دختر همیشه گسترده باد


ممنونم عزیزم سایه ی شما هم همیشه بر سر علی کوچولوی شاه پسر می بوسمتون شاد و موفق باشید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد