نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

ثمره ی عشق

جــــــانم فــــدایت نازنین

1391/3/17 15:00
نویسنده : مامانی
956 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی خسته ای و یه کمی هم بی حوصله و داری دخترت رو صدا می زنی تا بیاد و لقمه ای رو که چند دقیقه است تو دستته بگیره و اون اصلا حواسش بهت نیست و یه لحظه هم نگاهش رو از صفحه ی تلویزیون بر نمیگردونه و تو هی صدا میزنی دخترم... عزیزم... نیایشم... خانمم... گلم ...و همین طور فقط صداش میکنی در حالی که خودت اصلا حواست نیست و تو افکار خودت غرقی و فقط هی صدا میزنی...

قشنگ ترین جوابی که اون لحظه می تونی ازش بشنوی بی مقدمه و شیرین و بلند و رسا

: جــانــم

 (کاش می شد صدات رو هم داشته باشم برای ثبت این خاطره ی قشنگ، کاش می شد صدای نازت و لحن قشنگت رو هم بنویسم ...ولی خب برای همیشه توی ذهنم می مونه گلم)

اینم صدای نازت عسلم البته بعد از 10 روز! 

خیلی لذت بخش بود برام شنیدن این یه کلمه از زبونت عزیزم در حالی که توی عوالم خودت بودی و محو تماشای کارتن اما منو هم بی پاسخ نذاشتی قربونت برم گلم همه حرفهات همیشه برام  شیرینه ولی این یه کلمه ، جانم رو تازه کرد ، ای جانم به قربانت عزیز ترینم ...

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

اینم یه عکس از نیایش که در خواست شده بود!!!مژه

فاطمه جون این عکس رو گرفته ازت، این چند روز که فاطمه جون و مامانش (خاله و دختر خاله بابا)اینجا بودن بهت حسابی خوش گذشت گلم، همین جا بازم از همه محبت هاشون تشکر میکنم و امیدوارم بتونیم زیاد زیاد همو ببینیمقلببه همه تهرانی ها سلام ما رو برسونیدلبخند

فاطمه جون نیایش خیلی دوستت داره عزیزم الهی همیشه لبات خندون باشه و شاد باشی بازم ازت ممنونم به خاطر زحمتایی که برای نیایش کشیدی و این 3 ، 4 روز خیلی بهش خوش گذشت و البته به ماهم ، شاد باشید همیشه و موفقماچ

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

پی نوشت: یاستی مامانی یادش یفته بود بگه که دست چپ و یاستمو بلد شدم مژه

آره عزیز دلم چند وقته که یاد گرفتی دست راست و چپت رو اول فکر میکردم شانسی میگی ولی چند بار که امتحانت کردم دیدم نه مثل اینکه واقعا بلدیبغل قربونت برم دخمل باهوشمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان نيروانا
17 خرداد 91 14:09
جانم فداش،
اي قربون احساست نيايشِ آسموني
چه لذتي بردي زهره جونم. نوووووش جونت.
و اما
مهم خنده ي تو نازنينه كه همه جوره قشنگه، با دندون يا بي دندون، نيايش من. آخه اون چشاته كه ميخنده نه دهنت عزيزم.
مامان زهره ي گلم ، يه وقت ازم به دل نگيريا ولي از بس تو و نيايش رو دوست دارم هي ميگم: تو رو خدا اينقدر نگو بي دندون. اينهمه صفت قشنگ داره دخترمون، دلت مياد !!!؟؟؟ ميدونم كه خودت بيشتر از من حواست به اين نكته هست و خودتم بهم گفتي كه هي تكرارش نميكني و نميگي ولي چيزي كه نوشته ميشه از چيزي كه گفته ميشه بيشتر ميمونه. ننويس و نگو تا تو ذهن پاك دختر گلمون نشينه اين پيشامد ناخوشايند.
قربون هر دوتاتون برم من دربست
يه نيگا كن به من، شدم آبجي نصيحت! ببخش تو رو خدا. نه كه تو هي تعريف ميكني منم خوش خوشانم ميشه دور ورميدارم. معذرت رفيق


قربونت برم عزیزم مثل همیشه حق با توست فریبا جون من عاشق این نقد و نصیحت هام می خوای باور کنی یا نه ولی دوست دارم دوست خوبی مثل تو بهم بگه بعضی وقتا حواسم رو جمع کنم خیلی شبیه مهدی حرف میزنی اونم همیشه بهم همین جوری میگه برای همین خیلی دوست دارم ولی واقعا به خودش هیچ وقت نگفتم بی دندون ولی هر کی که میبینتش اولین چیزی که بهش میگه همینه و منم خیلی دلم میگیره ولی روم نمیشه به همه بگم که نگید این طوری همش بهش میگن دندونات کو؟ دندونات رو موش خورده؟ بی دندون شدی؟نیایشم همش میگه دندونام افتاده در میاد خب چه اشکال دایه؟به خدا اینقدر دلم میگیره شاید خودمم این طوری نوشته بودم به خاطر این بود که همه این جوری میگن ولی تو مثل همیشه درست میگی گلم پاکش کردم به احترام حرفت خیلی دوستت دارم بازم بهم بگو هر چی که به نظرت اومد دوست گلم مراقب خودتون باشین و همین طور نیروانای نازم بووووووس
مامان نيروانا
17 خرداد 91 15:50
ممنون عزيزم. بازم شرمنده شدم ولي به سربلندي نيايشم مي ارزه. الهي هميشه به خودش افتخار كنه و اعتماد بنفس مثبت داشته باشه.
اميدوارم نگاه همه يه جور ديگه بشه به همه چي و خصوصاٌ به وضعيت فعلي نيايش. عزيزم محترمانه به همه تذكر بده كه اينجوري نگن. هر كي هم گفت همون جواب نيايش رو كه الحق بهترين جوابه بهش بده، يه جوري غيرمستقيم نگاهشون رو عوض كن. بخاطر نيايش به خودت جرأت بده كه از شخصيتش دفاع كني. درست ميشه، مطمئنم. بقيه هم از سر ناآگاهي اينجوري ميگن و اگر ميدونستن كه ممكنه چه ضربه ي بزرگي به اين نهال كوچك بزنن با همين يه حرف كوچيك، هرگز نميگفتن.
يه جمله روي تابلوي اورژانس بيمارستان خيلي به دلم نشست،
"كيفيت از من آغاز مي شود"
و اين يعني اينكه بايد يه جوري شروع كنيم به عوض كردن نگاهها و بالا بردن سطح آگاهي خودمون و ديگران.
يا علي بگو عزيزم


چشم ها را باید شست
جور دیگر باید دید
یا علی

ممنون عزیزم دوستتون دارم موفق باشی
سمانه مامان پارسا جون
17 خرداد 91 17:03
الاهییییییییی
زنده باشی دختر شیرین زبون
چه کیفی میکنی زهره جون ها
من با سلام کردن پارسا هزار بار دلم قنج میره چه برسه به اینکه اینجوری هم بخواد جوابمو بده.
ایشاا... همیشه تنش سالم باشه


ممنونم عزیزم ایشالا پارسای گلم هم همیشه سالم باشه و لباش خندون و حاضر جواب البته ار نوع شیرینش هزاران بوسه برای شما
مامان یسنا
17 خرداد 91 23:48
سلام عزیز دلم. اول ازت ممنونم به خاطر وقتی که گذاشتی و به یسنا رأی دادی. عکسای بقیه بچه ها خیلی خیلی خوشگل بود من هم از یسنا عکس بامزه ای اون لحظه نداشتم که بفرستم ولی انگار میشد که عکس رو عوض کنی که من خبر نداشتم. هنوز نتیجه رو ننوشته ولی از شواهد پیداست که یسنا برنده نشده.
گلم نیایش چه بامزه شده. الهی بگردم من.چه شیرین ززبون شدی عزیز خاله.جانم نیایش نوش جونت مامان زهره گوارای وجود



سنا کوچولوی با مزه ما همیشه برنده است اینا که فقط سرگرمیه الهی همیشه سالم باشه و توی زندگی اش موفق دست مامانی گلش هم درد نکنه ممنون عزیزم که اومدی
فاطمه
18 خرداد 91 0:37
سلام زهره جون مرسی از لطفت من هم به خاطر همه زحمتهایی که تو این چند روز کشیدین ازتون خیلی متشکرم من که خیلی دلم براتون تنگ میشه کاش که نزدیکتر بودیم،به ما هم خیلی خیلی خوش گذشت و کلی روحیه مون عوض شد من که کاری نکردم دوست داشتم بیشتر پیش هم باشیم عزیزم
قربون اون خندیدنت برم نیایش قشنگم عاشقتم با اون شیرین زبونیهات دلم برات یک ذره شده
امیدوارم همیشه درکنار هم خوشبخت وسالم باشید
خیلی دوستتون دارم


ممنونم عزیزم کاری نکردیم که ان شاا لله که بهتون خوش گذشته باشه عزیزم حتما زنگ میزنم با نیایش صحبت کنی ترسیدم سر کار باشی مزاحمت باشم عزیزم دلمون براتون تنگ میشه مراقب خودت باش سلام برسون
خاله
18 خرداد 91 12:31
قربونش برم من . کی همچین حرفی زده ؟؟؟ خودم بزنم بی دندونش کنم !!!!!
فداش بشم که گفته : جاااانم
این چیزا رو بچه از ما یاد میگیره . اگه با هم قشنگ صحبت کنیم اونم با ما قشنگ صحبت میکنه و برعکس .
عکسشم خیلی قشنگه .
قربون خنده هات خاله جونم


بــــــــــابـــــــا خاله غیرتی شده قربونت برم خاله جون که اینقدر دوسم داری تو که همش میگفتی خیلی بامزه شدی منظورم کسایی هستن که از روی شوخی بهش میگن اونا هم البته منظوری ندارن ممنونم خاله جونی بوس

حنانه
18 خرداد 91 13:06
سلامـ

ای جانم چه دختر ماهی هزارماشاا...




سلام قربونت عزیزم ماهی از خودته!بووووس

عمه
18 خرداد 91 19:26
Salam Azize delam. fadaieh un khandidani nokhodit beram Niyayesh janam. halam ja umad golam. bebakhsh ke chand roozi behet sar nazadam hamash delam pishe shoma shirin zabune khuneh ast. elahi khandeh hamishe roo labat bashe eshghe man. be zoodi do ta dandooneh morvaridi khoshgel be jaieh un ghablia darmiad azizam, vali bavar kon to hameh joore khoshgelo ghand asali voroujak. Kheily kheily doostet daram . khosh bashi


مممنونم عمه جونم خیلی دوست دایم دلم بیات تنگ شده میسی که همیشه منو دوست دایی و خوشگل میبینی عمه جونی
مامان سارینا
20 خرداد 91 9:38
فدای این گل دخملی خوشمزه و خوشگل دلم رو بردی با جانم گفتنت عزیزممممم ایشالله زنده باشی گل دخملی . مامانی حرفاشون واقعا دلنشینه همه لحظه هاشون خاطره هست مخصوصا زمانایی که یهو یه حرکت خوشگل میکنن یا یه حرف خوشگل میزنن . دوستتون دارم ایشالله همیشه زنده باشید . دست فاطمه خانوم گل هم درد نکنه که هوای نیایش کوچولوی ما رو داشته . صورت ماهتو میبوسم دخملی خنده روی ما


مرسی عزیزم از محبتت آره واقعا همین طوره الهی همیشه زنده و سالم باشن ممنون اومدی خانمی بوس برای شما
کلبه دل
20 خرداد 91 10:51


سلام این بوسه ها برای نیایش گلم


*
*
*
مامان سید کوچولو
21 خرداد 91 0:03
هزار ماشالله به دختر خوشگلمون
خوبه با نوشتن این لحظات شیرین همیشه موندگارشون میکنی


ممنونم عزیزم آره واقعا شیرینه و ارزش موندگار شدن رو داره ولی دلم می خواد برای همیشه تو قلبم موندگار باشه موفق باشی مرسی اومدی
مانی محیا
21 خرداد 91 9:20
عزیزم برنده شدنت رو تبریک میگم. ایشاله سایه اش همیشه بالاسرتون باشه


ممنونم از شما و تبریکتون و ان شا الله سایه همه مامان و بابا ها رو سر کوچولو هاشون همیشگی باشه
مادر کوثر
21 خرداد 91 10:00



مـــــــــــــــرسی عزیزم
ثمین
21 خرداد 91 23:51
سلام! اگه جشنی برای کوچولوتون در راه دارید یه سر به دنیای نفیس بزنید و از ایده های متنوع و شیک استفاده کنید...
جشن سیسمونی... جشن دندونی... جشن قدم... جشن تولد پسرانه ... جشن تولد دخترانه ... جشن تکلیف... جشن الفبا... و........
منتظرتون هستم...


سلام ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد