نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

ثمره ی عشق

بابایی دوسِت دارم...

1391/3/15 11:44
نویسنده : مامانی
1,381 بازدید
اشتراک گذاری

تقدیم به بابایی از طرف نیایش:

شانه هایت امنیت دارد پدر

تا که آیی دیده می دوزم به در

چشمهای مهربانت رمز عشق

بودنت یعنی حضور سبز عشق

خوبِ من ،دارم سپاس بی کران

از خداوند کریم و مهربان

اینکه من دارم دو تا دریای نور

مادری پر مهر و بابایی صبور

مادر من قبله گاه آرزوست

اشتیاقم لحظه ی تشویق اوست

روز تو بابا مبارک ،ماه من

دست مولا یاورت دلخواه من

من پُرم از حس خوب زندگی

بودنی دارم پر از بالندگی

سروده:مامان جون نیایش

بابایی مهربونم دوسِت دارم میدونم که میدونی، اینو از چشای پر صلابتت می خونم وقتی با عشق بهم زل می زنی ...بابایی هر وقت منو رو شونه هات میشونی ،از اون بالا بالاها دستامو رو به خدا وا میکنم و سلامتی و طول عمر تو رو ازش میخوام و همیشه آرزو میکنم شونه های استوارت تکیه گاهِ کانون گرممون باشه و چشمای پر مهرت گرما بخش دلای پر اشتیاقمون ،از خدا می خوام همیشه با هم باشیم و کنار هم و خوشحال... آخه من خیلی شما رو دوست دارم و میدونم که شما هم منو خیلی دوست دارین ،دستات رو می بوسم ، دست علی یاورت بابای خوبم، روزت مبارک

دختر کوچولوت نیایش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

الهام مامان رامیلا
15 خرداد 91 15:21
سلام به به خیلی قشنگ بود فکر کنم شما تو مسابقه برنده میشید
آفرین به دوست شاعرم


سلام ممنون عزیزم از نظر لطفتت
برنده شدن که مهم نیست اگه مسابقه هم نبود بازم برای بابایی باید یه کاری میکریدم دیگه !
قربونت عزیزم شعر مال مامان جون نیایشه مامان بابایی!
شبنم
15 خرداد 91 15:25
من دلم می خواد بچه شوهرم،از خون خودش باشه..
من نمی تونم هیچوقت مادر باشم،پس چرا شوهرم رو از پدر بودن محروم کنم؟
من این فداکاری رو می کنم،اما نمی ذارم این حسرت تا ابد به دل شوهر مهربونم بشینه،که همچین روزی،کسی نباشه که روزش رو بهش تبریک بگه.


ان شا الله که خیر باشه و خدا همیشه همراهتون و کمکتون کنه بهترین تصمیم رو بگیرید


عزیزم امیدوارم از من چیزی به دل نگرفته باشی و بدونی که با اینکه نمیشناسمت ولی واقعا خواهرانه و دوستانه حرف زدم باهات به خاطر خودت ولی اگر باز هم اومدی توی این وبلاگ خوشحال میشم حرفت رو بشنوم عزیزم فقط اگر گفتم با کسی مشورت کن که اهل فنه به خاطر خودت بود فقط به خاطر خودت خانمی نمیدونم شایدم این فداکاری و کاری که می خوای بکنی درست باشه و از خدا می خوام بهترین راه رو پیش پات بذاره
بابایی
15 خرداد 91 17:11
کوچولوی بابایی سلام ممنونم فدات شم خیلی ذوق زده شدم وقتی که دیدم با زبون خودت بهم تبریک گفتی البته با کمک مامانی و مامانجون.
همسرم ازت ممنون بابت همه محبت هات.


بابایی یه چیزی یادم یفته بود بهت بگم که یوزا که از خواب پا میشم همش می پُسم پس بابا کو یفته سر کار؟آخه نی میشه که من دلم بیاش تنگ میشه حالا چی کا کنم؟بابایی دوسِت دایم خیلی مامانی هم میگه دوسِت دایه!
آزاده
15 خرداد 91 17:29
نیایش عزیزم عیدت مبارک
متن نوشته خیلی زیبا بود امیدوارم تا همیشه سایه بابا ت بالای سرت باشه و از وجودش مثل کوهی بهره ببری
از طرف ما هم به بابایی تبریک بگو


ممنونم چشای قشنگتون زیبا می بینه همیشه
خیلی دوستتون دارم عید شما هم مبارک
مامان علی
15 خرداد 91 21:18
سلام عزیزم چقدر قشنگ گفتی از زبون نیایش. سروده مامان بزرگ هم عالی بودروز پدر مبارک باشه برای بابایی . ان شالله که سایه بابایی همیشه روی سر شما و نیایاش عزیزم برقرار باشه. عکس هم فوق العاده ست


سلام عزیزم ممنونم از محبتت نظر لطف شماست خانمی وگرنه این نوشته ها به گرد پای نوشته های ناب شما نمی رسه عزیزم ممنون ان شا الله سایه شما هم همیشه رو سر علی کوچولوی ناز باشه بر قرار باشید دوست خوبم
مامان نيروانا
16 خرداد 91 8:39
عزيزانِ من، دلتنگتون بودم. عيدتون مبارك ديروز و هميشه. روزتون مبارك بابايي مهربون و آقا مهدي. هميشه سبز باشين.
مادرجون الهي هميشه نقل و نبات بريزه از كلامتون. دستتون رو ميبوسم و زهره ي عزيزم رو كه هميشه گلچين ميكنه


به به خوش اومدی خانمی ممنونم ازت ما هم دلمون تنگ شده بود فریبای عزیز ایشالا همیشه سالم و شادباشید ممنونم از شما که این نقل و نبات ها رو با گوش جان نوش میکنید عزیزم محبت داری چشمای پر مهرت رو میبوسم که میای و می خونی عید شما هم مبارک


مامان سارینا
16 خرداد 91 8:53
دست نیایش کوچولوی عزیز درد نکنه که اینقدر خوب از باباییش تشکر کرده . دست مامان جوونش هم درد نکنه که شعر به این خوشگلی سرودن . زنده باشید همگی . روز مرد رو هم به همسری عزیزتون تبریک میگم . شاد و خرم باشید همیشه


ممنونم عزیزم از نظر لطفت و حضورت عید شما هم مبارک باشه و ان شا الله سایه ی بابایی رو سر شما و دختر گلت همیشگی باشه شاد باشی
ندا مامان نيايش
16 خرداد 91 10:22
مبارك باشه عيدتون . اميدوارم همه روزاتون شاد باشه و زيبا .


بر شما هم مبارک ان شاالله همه روزهای شما هم عید باشه و به یاد موندنی و شاد
خاله
16 خرداد 91 11:00
خیلی قشنگ بود مثل همیشه


مرسی عزیزم بوووووووووس
مامان ساينا
16 خرداد 91 14:02
متن بسيار زيبايي بود.به دل مي نشيند چون از دل ...


ممنون عزیزم از لطفتون
مادر کوثر
16 خرداد 91 14:24
سلام عزیزم
عیدتون مبارک
همیشه شاد و خوشحال باشید
شعر زیبایی بود
نیایش منو ببوس



سلام خانمی خوشحالم که اومدی ان شاالله همیشه شاد باشی و بازم ادامه بدی گفتن و نوشتن از خاطرات کوثر گلت رو بوس برای شما
مامی امیرحسین
16 خرداد 91 20:33
خیلی قشنگ بود زهره جونم.خوش بحال نیایش که همچین خانواده گرم و مهربونی داره.خوشبحال بابایی که با یه بوسه غرق لذت میشه.دختر چه شیرینه...


قربونت برم خیلی لطف داری عزیزم بچه شیرینه دخمل و پسر نداره سالم باشن الهی همیشه و سایه ی مامان و بابا رو سرشون شاد باشی ممنون از حضور گرمت
مامان پریسا
16 خرداد 91 22:41
عالی بود عزیزم.
موفق باشید


مرسی عزیزم شاد باشی
حنانه
16 خرداد 91 23:31
سلامـ

زهره جون عیدت مبارک با تاخیر

روز پدر هم به بابای خوبت و آقا مهدی مبارک باشه


سلام حنانه جون لطف داری بر شما و همه عزیزانت هم مبارک ان شاا لله همه روزتون عید باشه
mamane roham
17 خرداد 91 1:43



ممنون دوست گلم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
17 خرداد 91 11:22
من هم روز پدر رو به همه پدرهای مهربون تبریک میگم.


ممنون مبارک شما هم باشه آرتین کوچولو پدر آینده ...
فاطمه
18 خرداد 91 0:39
نیایش جونم امیدوارم همیشه زیر سایه پدر ومادر مهربونت شاد و موفق باشی


میسی فاطمه جون دوستت دایم
مامان علي خوشتيپ
21 خرداد 91 0:23
خيلي متن و شعر زيبايي بود
به نظر من بهترين مطلبي بود كه توي مسابقه ديدم
تبريك ميگم برنده شدنتونو


ممنونم عزیزم این نظر لطف شماست خانمی همه دوستان قشنگ نوشته بودن چون احساس های پاکشون رو تقدیم به بابایی کردن مخصوصا شعری که شما خودت گفته بودی
ان شا الله سایه ی بابایی ها رو سر کوچولو هاشون باشه همیشه ممنون اومدی دوست خوب

مامان محمد صدرا
21 خرداد 91 8:00
تبریک میگم

پستتون زیبا بود و لایق برنده شدن بودن

تبریک !




ممنونم عزیزم نظر لطفته
شما و همه دوستان خیلی لطف دارید همه نوشته ها لایق برنده شدن هستن چون از ته دل تقدیم به بابایی شدن ان شا الله همگی موفق باشید و سایه تون رو سر کوچولو های نازتون
مامان بیتا
21 خرداد 91 13:08
خیلی شعرقشنگی بود آفرین


ممنونم عزیزم حاصل ذوق مادر بزرگ بود مامان بابایی
مادر کوثر
21 خرداد 91 13:21
سلام عزیزممممممممممممم
برنده شدنتون مباررررررررررررررررررررک


سلام عززززززززززززززززززیزم خوشحالم اومدی ممنون بابت تبریکت همه دوستان لایق برنده شدن هستن چون همه از ته دل به باباها تبریک گفتن و ان شا الله خدا خودش سایه ی همه پدر ها رو روی سر خانواده ها حفظ کنه
مامان زهره
22 خرداد 91 9:32
سلام عزيز دلم برنده شدنتون را تبريك مي گم . نيايش جون را ببوس


سلام ممنونم دوست خوبم بوس برای شما
مامان زهرا
22 خرداد 91 11:28
برنده شدنتون را تبریک میگم


خوشحال میشم به ما هم سر بزنید


ممنونم از محبتت چشم میام


عزیزم وبلاگتون باز نمیشه میشه دوباره آدرس بذارید ممنون
نگار(مامان سام)
22 خرداد 91 16:06
سلام نیایش جون خیلی متن زیبایی بود تبریک میگم برتده شدی عزیزم.


سلام ممنونم از شما و لطفتون به من
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد