نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

ثمره ی عشق

عیدتون مبارک

1391/3/15 11:25
نویسنده : مامانی
858 بازدید
اشتراک گذاری

  از کعبه ی حق بانگ جلی می آید

آواز خوش لم یزلی می آید

 


بشنو که سروش وحی سرمد گوید


آغوش گشایید که علی می آید

میلاد مولود کعبه و روز پدر بر همه باباهای مهربون و عزیز و زحمت کش مبارک

ان شا الله سایه شون رو سر خانواده باشه همیشه

تقدیم به تو مهربانم

همسرم ،بابای مهربون نیایشم زنده باشی همیشه دوستت داریم ،روزت مبارک

بابای مهربون و صبورم خیلی دوستت دارم روزت مبارک

پدر شوهرم عزیز و زحمت کش و دلسوزم روز پدر بر شما مبارک

ان شا الله همگی همیشه سالم باشید و سایه تون بر سر ما...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان علی
15 خرداد 91 21:18
عید شما هم مبارک. همه لحظه هات عید دوست خوب و خواستنیه من


دوست عزیزم ممنونم ازت چیزی ندارم در برابر این همه محبت شما بگم...
همه لحظه هات عید و همه عید هات ماندگار و قشنگ
خاله
16 خرداد 91 11:01
مامی امیرحسین
16 خرداد 91 20:31
لبی همیشه خندون و دلی همیشه پر از حضور برای تمام پدرهایی که اسم بردی از خدا طلب میکنم و این روز قشنگ رو به همشون تبریک میگم


ممنونم عزیزم از محبتت من هم برای شما و همه عزیزانت آرزوی سلامتی دارم و ان شاا لله جمعتون جاویدان باشه و همیشگی و البته شاد
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
17 خرداد 91 11:23
عیدتون مبارک


ممنون عزیزم بر شما هم مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد