نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

ثمره ی عشق

با آرزوی سلامتی برای همه بچه های عزیز و نانی بی دندون خودم!

1391/2/31 15:00
نویسنده : مامانی
2,044 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترکم و سلام دوستای خوبمون

دلمون براتون تنگ شده بود ان شا الله که همگی سالم و شاد باشید و روزهای خوبی رو پشت سر گذاشته باشید و روزهای قشنگ تری هم در انتظارتون باشه

ممنون که همیشه به یاد ما هستید و جویای احوال نیایش ، این پست که بازم هر کاری کردم طولانی شد یه کم درد دل و خبر از دندونای نیایشی هست و چند تا عکس جامونده !!

 

دختر گلم خیلی دلم تنگ شده بود برای نوشتن از تو و خاطراتت ولی چه کنم که این مدت ، درگیری ها نمیذاشت البته همه اش هم مثل قضیه دندونات سخت و ناراحت کننده نبود ناراحتکه خاطرات خوبی هم داشتیم تو این مدت که برات ننوشتم از 23 اردی بهشت روز مادر و اومدن مامان جون و بابا جون از کربلا بغلتا دیدن یکی از دوستای وبلاگی ات 5 شنبه 21 ادری بهشت که خاطره ی خیلی قشنگ و به یاد موندنی رو برامون رقم زدقلب ولی می خواستم صبر کنم تا خودش برگرده و با قلم قشنگ خودش خاطره رو ثبت کنه برا همین فعلا بیشتر از این نمی گم چون اگه بخوام بنویسم دیگه باید همشو بگم چشمک 

و چه قدر ناراحت شدم از اتفاقی که 5 شنبه 21 اردی بهشت در خرمدره افتاد برای بچه های زنجانی و بیچاره خاله شادونه ی عزیز .... ناراحتخیلی تاسف بار بود شنیدن این خبر که واقعا آدم می مونه چی باید بگه فقط از خدا صبر می خوام برای اون خانواده هایی که بچه شون رو از دست دادن و سلامتی و شادی دوباره شادونه...و یه کم عقل و شعور و انصاف و وجدان بیشتر برای مسئولین برگزاری این جشن ها!!!و توی این چند روزی که برنامه اش بدون حضور خودش پخش میشد ، همش می پرسیدی: مامان پس خاله شادونه کجاست؟ و منم نمیدونستم چی بگم گفتم مریض شده دعا کن زودتر خوب بشه الهی دورت بگردم که چه قدر قشنگ دعا میکنی ای خدا کاری بکن حال خاله شادونه خوبه خوب بشه

و اما....

دندون هات که واقعا هنوز هم موندم چرا باید تو سن دو سال و 7 ماه این همه دندون خراب داشته باشی سوالاونم تویی که دو سال و 10 روز شیر مادر خوردی که همه می گفتن خیلی خوبه و حتی فکر میکردم این جوری دندون های مقاوم تری هم خواهی داشت، اما افسوسافسوس

27 فروردین متوجه شدم دو تا دندون جلوت آبسه کرده و بلافاصله دنبال دندان پزشک متخصص کودکان گشتم و وقت گرفتم و 2 اردی بهشت رفتیم مطب دکتری که خیلی هم معروف بود و فکر میکردیم کارش خوبه فرستاد برای عکس و دوباره وقت داد برای 9 ام و من هم نگران و مضطرب از حرفهایی که زد و گفته بود دو تا دندونش که قطعا کشیدینی هست و بقیه هم باید درست بشه کم کم ابرو

9 ام که رفتیم برای نشون دادن عکس دندونات گفت حالا از دندنایی شروع کنیم که کار کمتری داره تا بچه عادت کنه به محیط و بعد از چند جلسه که کار کردیم جلسه آخر دندوناش رو می کشیم و من هم واقعا نمیدونستم باید چه کار کنم و فقط بهش اعتماد کردم نا سلامتی استاد عموی خودم بود و متخصص کودکان ولی انگار فقط ما رو پیدا کرده بود برای پول زور گرفتن ازمون و همین طور ادامه داد 13 ام و 17 و ام و 18 ام رفتیم پیشش بدون اینکه به این دو تا دندون جلوت که آبسه کرده برسه و فقط پول دادیم و پول دادیم و پول دادیم و ریختیم درون جوی آب پول ها رو عصبانی

روز آخر یعنی 18 اردی بهشت که رفته بودیم پیشش گفت به نظرم شما که باید قید این دو تا دندون جلوش رو بزنید و بکشیدشون بیایید هر 4 تا دندون جلوش رو بکشید چون اونا هم ممکنه آبسه کنه الان نه دو هفته دیگه دو ماه دیگه ممکنه آبسه کنه نگران 4 تا رو بکشید 4 تا دندون سفید خوشگل چینی براش بذارید تعجبخیلی استرس بهم وارد شد هر چی فکر کردیم دیدیم نمی تونیم الان اصلا با این قضیه کنار بیایم که 4 تا دندون جلو نداشته باشی بابا اصرار کرد بهش که نه این دو تا دندون کنار رو درست کنید هر وقت آبسه کرد میایم می کشیم خانم دکتر هم نامردی نکرد و 190 گرفت و دو تا رو پر کرد و ای دل غافل که داشت روی دیوار تو خالی رو گچ مالی می کرد انگارخنثی

تا اینجا 600 هزینه دندونات شد و اما فدای سرت اصلا پولش مهم نبود من بی نهایت نگران دندونات بودم و نمی فهمیدم باید چه کار کنم حالا نمیدونم خدا به دلم انداخت یا حرف های مسخره این دکتر و پولکی بودنش این حس رو بهم منتقل کرد که برم دنبال یه دکتر دیگه بگردم و .........

و این گشتن و به این در و اون در زدن ادامه داشت.... و چون در این بین ، اومدن مامان جون اینا بود و چند روزی گرفتار بودیم نتونستم کاری کنم تا این که خدا خواست و خانم دکتر دیگه ای رو پیدا کردیم و روز دوشنبه 25 اردی بهشت رفتیم برای معاینه و چه حرف هایی که نشنیدیم

اون دو تا دندون آبسه ای که کاری براش نمیشد کرد و تمام کشیدنی بود و لی دو تا دندون کنارش رو گفن نباید پر میکرده باید عصب کشی میکرده تا بتونیم حفظش کنیم گفتیم که آخه به ما گفتن عصب کشی نمیشه کرد و باید 4 تا ش رو بکشید ولی این یکی خانوم دکتر گفت اصلا به صلاحش نیست این کار ما باید به هر قیمتی شده حفظ کنیم این دو تا دندون رو و این شد که 27 ام یه دونه رو کشید و کناریش رو عصب کشی کرد و 30 ام  یعنی دیروز بعد از ظهر هم اون یکی رو کشید و کناریش رو عصب کشی کرد و کلا 422 تومن شد ، هزینه های این دکتر هم کمتر بود و هم تعرفه قیمت داشت بر عکس اون یکی که هر چه قدر عشقش میکشید میگرفتابرو

و دیروز هم خانم دکتر گفت اون سه تا دندون کرسی که با مواد سفید هم پر شده خیلی دوامی نداره و هر وقت دردش گرفت سریع بیارین تا درست بشه نمیدونم به خدا چی بگم چرا بعضی دکتر ها هر چه قدر هم پول در میارن بازم حریص تر و بی وجدان تر میشن خب یکی نیست بگه تو اگه نمیتونستی عصب کشی کنی برای چی پول الکی میگیری پُر میکنی دندون تو خالی رو ، به خدا آدم می مونه چی بگه عصبانیپول فدای سرت فدای یه تار موت دخترکم من دلم از این پُره که واقعا آدم انگار به دکتر این مملکت هم دیگه نمیتونه اعتماد کنه  ......

بگذریم عزیزم چه درد دلی داشتم باهات .... الهی بمیرم برات که چه قدر اذیت شدی به خدا وقتی اون جوری تو بغلم دست و پا میزدی و بی قراری میکردی دلم داشت آتیش می گرفت و خودم هم پا به پات اشک می ریختم ولی چه میشد کرد که به خاطر سلامتی خودت بود خدا رو شکر که این یکی اجازه می داد بابا بیاد داخل خیلی کمک حالم بود و حالا هم که دارم برات می نویسم خیلی بهتری و با بی دندونی کنار اومدی  فقط هنوز یه کم درد داری انگار و همش می پرسی دندونام کی در میاد؟ مسواک بزنم در میاد ؟ من دیگه شکلات نمیخورم برام خوب نیست .... 

البته توی همین فک بالایی ات دو تا دندون آسیاب جدید هم داره در میاد که خیلی درد داری به خاطر اونا هم و خیلی داری اذیت میشی و اذیت میکنی خدا کنه زودتر در بیاد...وقتی این دو تا در بیاد دوباره 16 تا دندون داری مژههرچند که اونا مثل این دوتای جلو که نمیشهناراحت

عزیزکم خانوم دکتر گفت باید برات (برای این دو تا ی جلو) پلاک ثابت بذاریم وگرنه ممکنه فکت کوچیک بمونه و خوب رشد نکنه و برای دندونای اصلی ات مشکل ایجاد بشه و البته گفت اگه بشه براش پلاک گذاشت ...از حداقل یه هفته دیگه تا حد اکثر یکی دو ماه دیگه وقت داریم بریم برای قالب گیرینگرانو سفارش پلاک که اونم با فلوراید تراپی حدود 230 هزینه داره و برای بقیه دندونات هم که گفت باید بچه رو هر 6 ماه یه بار برای معاینه بیارید

حالا از یه طرف دارم فکر میکنم چه جوری می خوای اون چیز اضافه رو تو دهنت تحمل کنی! و از طرف دیگه می ترسم اگه بگه نمیشه براش گذاشت چون دندوناش خیلی کوچیکه اون وقت چه کار کنم خیلی نگرانم

کاش همون موقع که دیدم دندونت تغییر رنگ داده ، کاش همون یک سال پیش ، برده بودمت دندون پزشکی تا الان این جوری نشده بود کاش ...... کاش....افسوس

بازم خدا رو شکر

 خدا رو شکر که سالمی ، خدا رو شکر که دندونای شیریت بود ، خدا رو شکر که تونستیم کسی رو پیدا کنیم و دو تا دندون دیگه ات نجات پیدا کرد....

 وای که چه قدر تو این مدت خسته شدم و انرژی ام تحلیل رفت خدایا همه بچه ها رو سالم در پناه خودت حفظ کن خدایا همه بچه های مریض رو شفا بده الهی آمین

niniweblog.com

این عروسک که هم قد خودت هست یکی از سوغاتی های مامان جون برای نیایش جون ممنون مامان جون بابت این همه سوغاتی های زیبا

اسمش رو گذاشتی تپلی

میگفتی: مامان من این عروسک رو هم دوست دارم یه وقت ناراحت نشه ها!

قربون ها گفتنت بشم من

اینم جوجه کوچولوی مامان

اینجا داری میگی می خویمت مامان!!

وقتی من میگم می خوام بخورمت می گی : مگه تو گرگی؟!نیشخند

اینجا الماس شرق هست ما که هر وقت برای خرید می ریم اونجا همه کار میکنیم غیر از خرید از دست تونیشخند

مگه دل میکندی!

قربونت برم عزیزم این عکس هنری رو بابا گرفته ازت

دوستت دارم عشقم ناراحت نباش بازم میریم قایق سواری گلمچشمک

عاشقتم گل نازم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

امیر
31 اردیبهشت 91 15:21
آیا به آینده خود و فرزندانتان اندیشیده اید؟ آیا آینده برایتان مهم است؟ آیا میدانید با کمترین پس انداز میتوانید هم سرمایه گذاری کنید هم بیمه شوید؟ آیا برای دوران بازنشستگی خود و فرزندانتان چاره ای اندیشیده اید؟ آیا میدانید میشود با پس انداز ماهیانه 30 هزار تومان به یک سرمایه 200 میلیون تومانی بدست آورد؟ ما بیمه عمر و تامین اتیه بیمه پاسارگاد را به شما پیشنهاد میکنیم. با پرداخت حداقل 20 هزار تومان در ماه از مزایای بیمه عمر و تامین اتیه بیمه پاسارگاد استفاده کنید و در پایان از اندوخته طلایی بهره مند شوید. 0 بازنشستگی 0 از کار افتادگی 0 دریافت وام 0 پوشش فوت طبیعی 0 پوشش فوت در اثر حادثه 0 پوشش بیماری های خاص ضمنآ با خرید بیمه نامه از 20 درصد تخفیف استثنایی برخوردار شوید. حضور مشاور در محل ارسال بیمه نامه رایگان جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید امیر مسلمی مشاور و کارشناس فروش بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد 56341057_021 09123197174 09358500640 امیر مسلمی www.bimepasargad.mihanblog.com
خاله
31 اردیبهشت 91 15:21
آخی
با اینکه از اول تو جریان قضیه بودم ولی بازم دلم خیلی سوخت !
توکلت به خدا باشه ایشالا مشکلی پیش نمیاد
عکساشم خیلی قشنگ شده این وروجک خالللله بووووووووووس


مرسی خاله ی مهربونم می دونم که شما رو هم چه قدر ناراحت و غصه دار کردم این مدت دوستت دارم بوس بوس
حنانه
31 اردیبهشت 91 16:00
سلامـ

خداروصدهزار مرتبه شکر که دندونای نیایش به خیر گذشت

با آرزو ی سلامتی


ممنون عزیزم از حضورت و اظهار لطفت البته نا شکری نمیکنم ولی خب بازم دو تا دندونش رو از دست داد دیگه ایشالا که همه بچه ها همیشه سالم باشن
مامان الینا
1 خرداد 91 1:51
آخی عزیزم انشاالله که دیگه هیج وقت درد نکشی عزیزم ناراحت نباش دیگه غصه خوردن فایده ای نداره
برای بچه های برنامه خاله شادونه هم خیلی متاسفم خدا خودش به خانواده هاشون صبر بده
سوغاتی ها هم مبارک باشه فرشته ی ناز
حتما دختر گلت رو ببوس


ممنون عزیزم ان شا الله هیچ بچه ای هیچ وقت درد نکشه و مریض نباشه شما هم الینای گلم رو ببوس ممنون از حضورت
مامان سارینا
1 خرداد 91 8:29
وای عزیزممممممممم . اخه چرا بعضی از دکترا اینقدر بی انصافن ؟؟؟؟ چطور دلش اومد این بچه رو اینقدر اذیت کنه واسه کاری که خودش میدونست جواب نمیده ؟؟؟؟ بازم خدا رو شکر که رفتید دنبال یه دکتر دیگه . خدا جواب اون دکترو بده . نیایش گلی خوشحالم که الان بهتری عزیزم . دندونای نازت هم زود زود در میان خوشگل خانوم . وای خاله منم وقتی ماجرای خرمدره رو خوندم اشک تو چشمام جمع شد واقعا چقدر ادم بی مسئولیت زیاد شده . خدا به به پدر و مادر بچه ها صبر بده اصلا نمیشه تحمل کرد اخه گل دخملی عکسات خیلی خیلی خوشگل شدن . دوستت داریم نیایش کوچولوی عزیز . هوارتا میبوسمت عزیز خاله


سلام ممنون از اینکه اومدی عزیزم نمیدونم هنوز خودم هم موندم که چرا اینطوری کرد با ما ولی خیلی اذیت شدیم این مدت بازم خدا رو شکر که الان بهتره مراقب دندونای سارینا جون باش ما هم شما رو خیلی دوست داریم بوووووووووس
ندا مامان نيايش
1 خرداد 91 9:39
سلام خانمی . امروز از صبح که بیدار شدم همش یاد نیایش و دندوناش بودم . تصمیم داشتم که رسیدم سر کار فورا جویای احوالش بشم که دیدم پست جدید داری .
امیدوارم که زودتر کار دندونای نانی خانوم تموم بشه و دیگه هیچ کوچولویی هیچ دردی نداشته باشه .
دوستون داریم من و نیایش و می بوسیمتون ...


سلام عزیزم ممنون خانمی از محبتت ان شا الله که هیچ بچه ای هیچ وقت درد و مریضی نداشته باشه خیلی سخته مراقب دندونای نیایش جون هم باش اگه تغییر رنگ داره حتما زودتر ببرش معاینه که مثل نیایش بی دندون من نشه خدای نکرده
مامان زهره
1 خرداد 91 11:19
هميشه خوب و خوش باشي عزيزم


ممنون شما هم همین طور
الهه مامان یسنا
1 خرداد 91 16:20
سلام عزیزم. خیلی بابت اون دو تا دندون ناراحت شدم چقدر اذیت شده بچه ام!! ولی باز خدا رو شکر که اون دو تا دندون دیگه اش رو نجات دادین از دست اون دکتر.
دندونهای جلوی یسنا هم یه کم تغییر رنگ داده امکان داره که عفونت کنه به نظرت؟؟ خودم فکر میکنم از قطره آهنش باشه. میشه واسم بگی که دندونهاش چطوری شده بود که مجبور شدین بکشید؟؟؟


سلام عزیزم ممنون خانمی از ابراز همدردیت واقعا خیلی برام روزهای سختی بود الان که خودش کم کم داره کنار میاد ولی بازم خیلی ناراحتم اینطوری شد تو رو خدا حتما ببرش دکتر نشون بده من هم به خاطر اینکه نیایش خیلی ترس زیادی از دکتر داشت و هم اینکه اصلا نمیدونستم دندان پزشک متخصص اطفال هم هست اینجا برای بچه 2 ساله اینقدر دیر به فکر افتادم که دیگه آبسه کرده بود عزیزم منم فکر میکردم تغییر رنگ از قطره آهن باشه(روش چند تا خط سیاه افتاده بود) ولی دکتر میگفت اگه زودتر آورده بودیش و آبسه نکرده بود میشد مثل دو تای کناریش معالجه ریشه اش کرد نمیدونم ولی حتما به فکر باش گلم بازم ممنونم ازت
مامان سانای
2 خرداد 91 8:36
می دونی چی کشیدی من هم این پروسه سخت را گذروندم حتما پست های دندون ودنون پزشکی سانای را خوندی.
بهر حال مواظبش باش .البته بگم دندونپزشک خانوادگی ما توی تبریز ، واقعا دکتر با انصاف وکار بلدیه. سه تا دندون پر کرده 90 تومن گرفته .
ولی یه دندونپزشک دیگه که اولین دندون سانای را پر کرد تومن 100فقط برا یه دندون گرفت.
والله انصاف هم خوب چیزیه.


ممنون عزیزم از محبتت آره خیلی سخت بود نه نخوندم پست هات رو ولی حتما میام می خونم ولی نیایش چون زیر 4 سال بود هر دکتری قبول نمیکرد کارش رو بعضی ها هم که میگفتن باید بره زیر بی هوشی برای همین ما پیش اون یکی اولی که رفتیم خیال کردیم همون جوریه که خودش میگه تنها دکتر مشهد که بدون بیهوشی دندون بچه اینقدری رو درست میکنه نمیدونم واقعا واگذارش میکنم به خدا که این قدر اذیتمون کرد حالا واقعا پولش به کنار هر چند که با پلاکش تا 1 میلیون و 200 هم می رسه ولی من از این ناراحتم که اون دکتر که این همه رفتیم پیشش و هیچ فایده ای نداشت استاد این یکی بوده که الان بردیم نیایش رو ولی فقط حرص پول میزنه به جای اینکه به فکر بچه باشه
از بس ترسیده شده بود نیایش یه قشقرقی راه مینداخت تو مطب که بیا و ببین و از اون بد تر اینکه تو ی بغل خودم باید محکم نگهش میداشتم و هی دست و پا میزد خیلی سخت بود خدا برای هیچ بچه ای هیچ مریضی نیاره البته هنوز هم میگه درد دارم نمیدونم چرا لثه اش آفت زده باز ....
الهام مامان رامیلا
2 خرداد 91 12:37
ای جانم عزیزم ببخشیدسلام یادم رفت
وای که خیلی بده ولی عیبی نداره زودی رخوب میشه خدا روشکر که سنش کم بوده ولی بعدا مواظب دندووناش باش از الان معلومه که دندونای حساسی داره
بخدا نمی دونم چرا امروز قبل اینکه بیام نت به فکر شما بودم بخدا یهو گفتم خبری ندارم ازشون خوشبحالشون فکر کنم می رن زیارت همینطوری با خودم فکر می کردم که اومدم بیام پیشتون دیدم شما زودتر فکر من رو خوندی و اومده بوودی خونه ما مرسی عزیزم برای ما هم دعا کن عزیزم دوستتون داریم خیلی زیاد


سلام عزیزم مرسی از لطفت دوست خوبم ما که محتاج دعاییم ولی حتما عزیزم به یادتون هستیم همیشه ایشالا شاد و سالم باشید
مامان مريم
3 خرداد 91 8:40
سلام عزيزم وقتي مطلبتو خوندم خيلي خيلي براي اذيت هاي كه نيايش جون اين مدت متحمل شده ناراحت شدم ولي توكلت به خدا باشه انشاءالله هميشه دختر قشنگتون سالم و سلامت باشه.


سلام عزیزم ممنون خیلی لطف داری ایشالا همه کوچولوها سالم باشن همیشه
مامان گیلاس
3 خرداد 91 9:38
سلام
عزیزم چقدر درد کشیده ؟دندونای ابوالفضلم سیاه شده وقتی میبینمشون همش یاد نیایش جون میفتم.حسابی هم دلشوره گرفتم که نکنه دندناش پوسیده بشن؟



سلام عزیزم خیلی سخت بود ولی خب دیگه تموم شد ولی پشت گوش ننداز دکتر میگفت تغییر رنگ اولین علامته که می تونید بفهمید دندون داره خراب میشه اکثرا فکر میکنن از قطره اهنه ولی منجر به پوسیدگی میشه
مامان گیسو جون
3 خرداد 91 23:01
سلام عزیزم خوبی ؟
آخی جانم خیلی ناراحت شدم چقدر بچم سختی کشیده و درد
الهی هیچ وقت درد نداشته باشی فرشته نازم


سلام ممنون الهی هیچ بچه ای هیچ وقت درد نکشه
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
4 خرداد 91 8:33
ببخشید قبلی من بودم اسمش اشتباه خورده. پاکش کن.


ممنون چشم عزیزم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
4 خرداد 91 8:34
زهره جون بیشتر از بقیه دندوناشو مراقبت کن خیلی ناراحت شدم. انشالله دندونای دائمیش مشکلی نداشته باشه.


چشم عزیزم من که خیلی تا الان هم مراقب بودم ولی پیش اومد دیگه ایشالا که دیگه این طوری نمیشه و زود به زود برای چک آپ می برمش اگه همکاری کنه
مامان رها
4 خرداد 91 10:21
سلام زهره جون عزیزم چی کشیدی شما؟ولی خدا رو شکر که خودش عادت کرده و امیدوارم قضیه پلاک گذاشتن هم هرجور به صلاحش باشه همون بشه راستی گلم دکتر نگفت علتش چی بوده و ضمنا میشه برام بگی چه قطره آهنی میدادی به نیایش جون یکی از دندونهای رهای من یه لک خیلی کم افتاده ولی من فکر میکردم به خاطر قطره آهنه یعنی ببرمش دکتر؟


سلام عزیزم ممنون از محبتت خیلی سخت بود...ایشالا هیچ بچه ای مریض نشه
در مورد سوالت باید بگم این طوری که من متوجه شدم معمولا از قطره ی آهن نیست ما هم همین اشتباه رو کردیم ولی دکتر میگفت چون خیلی دیر اومدین و آبسه کرده کاریش نمیشه کرد اگه درد داشته باشه بچه که بلافاصله باید ببریش و اگرم بابت تغییر رنگ شک داری برای معاینه باید ببریش به ما که گفت هر 6 ماه یه بار
دیگه نمیدونم باید چه جوری این بچه یا بچه هایی که از دکتر اینقدر می ترسن رو هر 6 ماه ببریم چک آپ ...
سمانه مامان پارسا جون
4 خرداد 91 12:48
سلام زهره جون خوبی؟
الاهی بگردم
خیلی ناراحت شدم
حالا خدا رو شکر که به خیر گذشت
مراقب بقیشون باشید عزیزم
عکسهای هنری هم خیلی قشنگ بود


سلام ممنونم عزیزم از حضورت چشاتون قشنگ میبینه
سمانه مامان پارسا جون
4 خرداد 91 13:25
امشب را در کنار ثانیه ها ، آمین گوی آرزوهایت می شوم
آرزویم را دعا کن . . .



محتاج دعاییم همیشه
مامان ماني جون
4 خرداد 91 16:34
خدا رو شكر كه خوبين
دير دير نيا دوست جونم
نيايش جونمو ببوس


سلام ممنون عزیزم چشم زود زود میام سعی میکنم
حنانه
4 خرداد 91 18:29
سلامـ
زهره جون همش میام ببینم مطلب جدید نذاشتی


سلام عزیزم منتظر یه دوست بودم
مامان پریسا
4 خرداد 91 18:30
جریان خاله شادونه چی بوده من چیزی نشنیدم فقط یه بار دیدم داره گریه میکنه......

وای عزیزم چه دردی کشیده . چرا اینقد این بچه با دندونهاش مشکل پیدا کرده.؟
خدا خیر بده به این مثلا" دکتر ها
عکسها هم که عالی بودن دستت درد نکنه.
امشب برامون دعا کن عزیزم.


ممنونم عزیزم از حضورت دیگه نیایش هم فکر کنم از دندون شانس نیاورده ولی خب زیاد هم شکلات می خورد و مسواک هم کم میزد
خانمی محتاج دعاییم
عمه
5 خرداد 91 10:23
سلام گلم.  الهی فدای این همه مظلومیت برم. تو این چند وقت همش جلو چشمم هستی. امیدوارم زود زود خوب بشی دختر خوشگلم. خیلی  دوستت دارم عشق من


سلام عمه جون ممنون خوبم الان فقط دو تا دندون ندارم و همش میگم دندونام افتاده دیگه حالا اشکالی ندایه در میاد
مامان رها
5 خرداد 91 12:59
سلام زهره جون بابت راهنماییت ممنون گلم


سلام خواهش می کنم عزیزم فقط یه چیز دیگه حتما باید دندان پزشک متخصص اطفال بری نه جای دیگه
مامان ستایش
5 خرداد 91 15:39
سلام عزیزم الهی بمیرم واسه دختر گلمون
خیلی اذیت شده طفلکی

ببخشید من چند وقتی خیلی بی حوصله و گرفتار بودم واینترنت هم در دسترسم نبود
من آپم مهربون


سلام عزیزم ممنون از حضورت چشم میام
سمیه : مامان مسیح مقدس
5 خرداد 91 15:59
سلام خانومی...خوبی عزیزم..؟ عزیز خاله چطوره خوبه ؟ خوش میگذره ؟ عزیزم خیلی خیلی شرمنده ی محبتاتم و منو ببخش از اینکه اینقده دیر بهت سر میزنم...باور کن همین وقتی رو هم که میام برای مسیح آپ میکنم به زور جور میشه...به خاطر ساعت بد کاری من اصلا نمی تونم از خجالت دوست گلی مثل شما در بیام...
امیدوارم درکم کنی و ازم نرنجی...
دوستتون داریم...
نانی نازمونو ببوس


سلام عزیزم ممنون این حرف ها چیه دشمنت شرمنده باشه من خودم دلم برای مسیح تنگ میشه میام پیشش شما به کارات برس خانمی ممنون اومدی بوس بوس برای شما مهربون





مامی امیرحسین
5 خرداد 91 19:22
آخی عزیز دلم...چطور دلش اومد نانی عزیز ما رو اذیت کنه؟میام مشهد میکشمش...!غصه نخور عزیزم خدا رو شکر که بقول خودت شیری بوده.خدا بگم این قطره های آهن ایرانی رو چیکار کنه که اینطوری دندون طفل معصوما رو داغون میکنن.
عروسکاتم خیلی خوشملن نانی جونم.مبارکت باشه.دست مامان بزرگ مهربونت درد نکنه


ممنونم عزیزم البته از قطره آهن نیست خانمی متاسفانه ما این طوری فکر میکردیم و باید زودتر به فکر می افتادیم چون پوسیدگی بوده نه تغییر رنگ عادی بازم ممنون از حضورت دوست خوبم
فاطمه شجاعی
8 خرداد 91 11:04
سلام عزیزم خوبین؟
وای خیلی ناراحت شدم که انقد درد کشیدی و اذیت شدی ومامانت هم انقد نگرانه الان خوبی عزیز کوچولوی من ؟دلم براتون خیلی تنگ شده خیلی خوشحالم که میام میبینمتون


سلام ممنونم فاطمه جون خیلی دوستت دارم که اینقدر به فکرمی بالاخره کله خرست رو دوختی؟؟!عزیزم ممنون زنگ زدی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد