نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

ثمره ی عشق

حس ناب مادری...

1391/2/22 19:31
نویسنده : مامانی
4,509 بازدید
اشتراک گذاری

میلاد گل یاس نبی اکرم مبارک

از حس ناب مادری ام می گویم:

می بوسمش......می خندد

می خندد........ زندگی جاری می شود

به چشمانم که خیره می شود.......معصومیتش مرا تا آسمانها می برد

گریه که می کند ..........قلبم تکه تکه می شود

باز ، عاشقانه می بوسمش............چه شیرین می خندد

 می خوابد اما ......دلم برایش تنگ می شود

.

.

 .

باز هم واژه کم می آورم برای توصیفش

عجیب احساسی است......احساس ناب مادری

خدایا شکرت که طعم ناب این حس زیبا را به من چشاندی

شُکر به خاطر این همه شهد و شِکر

بهشت

در دست مادر بود

 به دنیا که آمدیم

مادر

بهشت را زمین گذاشت

تا ما را در آغوش بگیرد

و حالا

بهشت زیر پای مادران است

و خدا ، آیا از بهشت بالاتر هم داری؟

برای زیر پای مادرم می خواهم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 ♥ مادرم می بوسم دستانت را و می گویم که مدیون تو ام و هیچ ندارم برای اینکه ذره ای از محبت هایت را جبران کنم جز اینکه بگویم حال که مادرم می فهم تو را ...

مادرم ای مادر داغ دیده ام کاش می دانستی چه  غمی تمام وجودم  را می گیرد و لرزه بر اندامم می اندازد وقتی می بینم صورتت را چسبیده به سنگ مزار پسرت ، و چه می توانم بگویم جز صبر خواستن از خدایی که تنها او می داند چه در دلت می گذرد ...

 و چه دلتنگم برایت ... و چه خوب که فردا می آیی از سفری روحانی از سرزمین کرب و بلا ، اما با کوله باری پر از دلخوشی ها و دل آسودگی های خاص خودت و می دانم که چه قدر آرام شدی در این سفر که همیشه آرزو داشتی بروی

برای دوستت دارم و گفتن از محبت های مادرانه ی کسی که مهرش بی بهانه است  ، بهانه چرا؟ همیشه گفته ام و باز هم می گویم که دوستت دارم مادر ،تویی مهربان ترین و تویی مظهر الطاف خدا

مادرم تو را سپاس می گویم و می ستایمت، روزت مبارک مادرم ...بمان همیشه بمان...

♥ مادر شوهر عزیز و صبور و مهربانم، اینجا که مجالی برای گفتن از محبت های بی اندازه و بی منت شما نیست ولی می دانم که خوب میدانی همیشه سپاس گذار محبت های مادرانه ی شما هستم شما که مرا مثل دختر خود در آغوش می گیری و می بوسی، سپاس لطف بی دریغت را، دوستت دارم و همیشه آرزوی سلامتی دارم برایت ...روزت مبارک

♥ و خواهر گلم و خواهر شوهر عزیزم که مهربانی تان بی نهایت است روزتان مبارک

♥ دوستان عزیزم ، مادران خوش ذوق وبلاگی روزتان مبارک ببخشیدم که فرصت کافی برای آمدن و تبریک به تک تک تان ندارم و همه ی شما مادران مهربان و صبور این سرزمین که این حس ناب را تجربه می کنید و لذت می برید و قدر می دانید روزتان مبارک و شما زنان آرزومندی که انتظار چشیدن این طعم شیرین را دارید روزتان مبارک

با امید به اینکه هر زنی این حس زیبا را تجربه کند و با حس ناب مادرانه اش بالنده شود و به خدا نزدیک تر...الهی آمین 

♥♥♥ دخترکم عشقم نیایشم بهانه ی قشنگ زندگی ام ، عشقی که تو امروز به من دادی وصف نشدنیه وقتی که اومدی و بهم گفتی : مامانی یوزت مبایَک عزیزم این گل تقدیم به شما، باور کن گل خیالیت خوشبو ترین گل و زیباترین هدیه ای بود که توی تمام عمرم گرفتم با یه بوس آبدار رو لپم ، من فدای تو عزیز ترینم ممنونم ازت به خاطر بودنت و هزاران بار خدا را شکر ، شکر شکر شکر...
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

مامانی آدرین
22 اردیبهشت 91 18:38
خداوند لبخند زد و از لبخند او زن آفريده شد
لبخند زيباى خداوند روزت مبارك!



ممنون روز شما هم مبارک
بابایی
22 اردیبهشت 91 19:10
اغراق نیست اگر بگوییم خدا قدری از خداییش را به مادر بخشید، او که سراسر ایثار است و مهربانی.
نیایش جان درسته که هنوز نمی تونی مفهوم این روزا رو خوب درک کنی ولی وقتی امروز تو گوشت گفتم برو به مامانی بگو "روزت مبارک" و " خیلی دوست دارم" دیدم که مامانی بعدش چه جوری از حرف زدنت ذوق کرد که گفتی: "روزت مبارک عزیزم، عاشقتم " خدا کنه زودتر مفهوم تمام این روزا رو درک کنی . قدر مامانی رو بدون.
همسرم امیدوارم بتونم ذره ای از محبت هات رو جبران کنم روزت مبارک.

ممنون به خاطر محبت های بی دریغت اگر من مادرم امروز ، در کنار تو معنا گرفتم... دوستت دارم و قدر دان زحماتت هستم همسرم، نیایشم قدر بابایی رو بدون که زیر سایه اش زندگیمون معنا و قشنگی داره

مامان سانای
22 اردیبهشت 91 19:36
روزت مبارک


ممنون گلم روز شما هم مبارک
مامان صفا
23 اردیبهشت 91 0:34
سلام عزیزم
تولد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر رو بهت تبریک میگم مامان مهربون و عاشق


سلام عزیزم بر شما هم مبارک
ببخشید وبلاگت باز نمیشه نمیدونم چی شده و error میده
حنانه
23 اردیبهشت 91 2:04
سلامـ زهره جون روزت مبارک خدا نیایشو واست حفظ کنه قدر حس ناب مادری رو بدون
مریم مامان نخودچی
23 اردیبهشت 91 7:21
بهترین بخش بچه بودن زمانی بود که روی کاناپه خوابمان میبرد و فردا به صورت جادویی ، روی تخت بیدار میشدیم ! عزیز دلم روزت مبارک
مامان سارینا
23 اردیبهشت 91 8:18
مادر ای لطیف ترین گل بوستان هستی تو شگفتی خلقتی تو لبریز عظمتی تو را دوست دارم و می ستایمت! دست بر دعا بر می دارم و از خدای یگانه برایت برکت رحمت و عزت می طلبم.
مامانی نیایش
23 اردیبهشت 91 9:27
آسودگی از محن ندارد مادر. آسایش جان و تن ندارد مادر .دارد غم و اندوه جگر گوشه خویش ورنه غم خویشتن ندارد مادر روزتون مبارک و بابت حضور سبزتون ممنون . . من مادری دل شکسته ام به وسعت پاکی دلتون دعایم کنید .
ریحانه کوچولو
23 اردیبهشت 91 10:53
خداوند لبخند زد و از لبخند او زن آفريده شد
لبخند زيباى خداوند روزت مبارك!



ممنون عزیزم روز شما هم مبارک
ببخش آدرس نذاشتید که بیام پیشتون
سمانه مامان پارسا جون
23 اردیبهشت 91 11:17
مادر واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارک عزیزم
الهه مامان یسنا
23 اردیبهشت 91 12:08
سلام گلم روزت مبارک
مریم مامان ملینا
23 اردیبهشت 91 12:13
کلمه ی "زندگی" با زن آغاز میشود و کلمه ی "مردن" با مرد.... پس ببال به خود که آغازگر زندگی هستی. روزت مبارک
مامان گیلاس
23 اردیبهشت 91 15:06
ای دوست به حنجر شهیدان صلوات / بر قامت بی سر شهیدان صلوات از دامن زن مرد به معراج رود / بر دامن مادر شهیدان صلوات . . . میلاد دختر نبوت ، همسر ولایت ، مادر امامت ، برشما مبارک باد . . .
مامان پارسا جیگر
23 اردیبهشت 91 16:30
اگر 4 تکه نان باشد و ما 5 نفر باشیم تنها مادر است که از مزه نان خوشش نمی آید. از یاد نبریم چه گوهری در کنار ماست، سایه اش مستدام. عزیزم روزت مبارک ...
مامان علی
23 اردیبهشت 91 20:20
ر” واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزتون مبارک دوست عزیزم. این روز رو به مادر و مادر شوهر عزیز و گرامی تون تبریک می گم. ان شالله خودت شیرینترین لحظه ها و بهترین سرنوشتها رو در هردو جهان نصیبشون کنه. آمین
خاله
24 اردیبهشت 91 2:14
خیلی زیبا بود.ممنون خواهری .روز شما هم مبارک .... انشالله نیایش خوشگلم هم یه روزی طعم مادر شدن رو بچشه و از این تبریکهای جانان از بچه اش بشنوه
سارا(مامان سوگل)
24 اردیبهشت 91 7:08
روزت مبارک مامان مهربون
ندا مامان نيايش
24 اردیبهشت 91 9:36
معذرت می خوام از تاخیرم . منو ببخش . روزت مبارک دوست گلم . با بهترین آرزوها .
دوستون داریم من و نیایش ...


خواهش میکنم عزیزم هر وقت بیای قدمت رو چشم من هم بهترین ارزوها رو دارم براتون شاد باشی
مامی امیرحسین
24 اردیبهشت 91 18:45
دوباره این روز قشنگ رو تبریک میگم ...خدا رو شکر برای خانواده گرم و با محبتی که کنار هم شادن...خدا همیشه همینطور خوشبخت دور هم حفظتون کنه...
مامان رامیلا کوچولو
25 اردیبهشت 91 20:29
بهترین تبریک ها رو در زیباترین کادوی آرزو پیچیده و با بر چسب سلامت به آدرس زیباترین گل تقدیمت می کنم . * روزت مبارک *
مامان علی
26 اردیبهشت 91 15:53
فدای اون قلب پر از مهربونیت بشم. همه روز ت مبارک باشه .الهی که خدا همیشه حافظ و نگهدار خودت و دخمل گلت باشه. دوستون دارم . بوسسس


ممنون عزیزم از این همه محبتت ان شا الله که شما هم همیشه تنت سالم باشه و لبات خندون و سایه ات بالا سر پسر گلت همیشگی بوووس
ستاره زمینی
27 اردیبهشت 91 11:24
سلام مامان نیایش خیلی زیباست نوشتهاتون. . .reyhan1385.niniweblog.com


ممنون عزیزم نظر لطفتونه
مامان امیرناز
28 اردیبهشت 91 16:42
سلام عزیزم روزت مبارک متن خیلی قشنگی بود همه شادیهای دنیا رو واست ارزومندم


سلام ممنون عزیزم بر شما هم مبارک و همه روزتون روز مادر براتون آرزوی بهترین ها رو دارم
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
28 اردیبهشت 91 23:06
اومدم براي تشكر بابت تبريكتون براي تولد ياسمين زهراي عزيزم. انشااله هميشه سالم و شاد باشين. دوستتون داريم


خواهش میکنم ممنون اومدی شاد باشید همیشه
مامان پریسا
29 اردیبهشت 91 1:41
روز شما مامان مهربون هم مبارک باشه.

دست گلت درد نکنه . خیلی زیبا مینویسی.




ممنون عزیزم نظر لطف شماست شاد باشید همیشه
عمه ی امیرحسین
30 اردیبهشت 91 3:25
سلام پست خیلی خیلی زیبایی بود . به مادر بودنتون تبریک میگم دوستتون دارم زیاد


سلام ممنون نظر لطف شماست دوست خوبم
مادر کوثر
30 اردیبهشت 91 8:05



ممنون عزیزم که اومدی
مامان سارینا
30 اردیبهشت 91 11:50
دلمون واستون تنگ شده . نیایش گلی چطوره ؟ دندوناش بهتر شد ؟ منتظرتونیم خاله جوون


مرسی خانمی این مدت خیلی درگیر بودم مخصوصا به خاطر دندونای نیایش که داستانی داره برا خودش و متاسفانه دو تا دندون جلوش باید کشیده میشد و 3 تا دندون هم عصب کشی داشت ولی خدا رو شکر فعلا با بی دندونی کنار اومده ممنون اومدی حتما آپ میکنم زودتر
ثمین
30 اردیبهشت 91 16:18
سلام! یکی از کاربران ژرورنال دنیای نفیس سوالی داشتن که قرار شد به اشتراک بزاریم. اینکه: چه لباسهايي براي سيسموني بخريم؟؟؟ خوشحال میشم شما هم نظرتون رو برامون بگید تا مامانای جدید استفاده کنن! منتظرتون هستیم
آزاده
30 اردیبهشت 91 22:25
خیلی زیبا نوشتی عزیزم
روزت مبارک ... مامان و هم از طرف ما ببوس و زیارت قبول بگو


مرسی خانمی ممنون از لطفت
مامان زهره
31 اردیبهشت 91 10:08
هميشه خوب باشي و خوش همه روزهاي خوب بر شما مبارك


ممنون عزیزم همه روزهای شما هم مبارک باشه ان شاا لله
لاهی
11 آذر 92 15:40
این گل زیبا تقدیم مامانهای گل که خیلی برای ما زحمت کشیدن و ما به اینجا رسیدیم
مامانی
پاسخ
ممنونم خیلی لطف داری کاش آدرس میذاشتی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد