نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

ثمره ی عشق

یا مقلب القلوب...

1390/12/29 20:30
نویسنده : مامانی
1,944 بازدید
اشتراک گذاری

به آیینه مقابلت نگاه کن بهار پیش روی توست ...

باور کن

آیینه ای از بهشت رو به روی توست که آفریدگارت با لطف بی کرانش در مقابلت نهاده است بنگر که تا چه اندازه شفاف و لطیف و زیباست...

راستی تو در این آیینه چه می بینی؟

می دانم!

خنده ی گل ، تبسم غنچه ،رقص بنفشه، نوازش نسیم،حرکت سبزه ها،ترنم باران،ترانه ی چکاوک ها و چلچله ها را....

می دانم آنچه میبینی بیش از آن است که همه را بر زبان آوری...

آنچه در این آیینه دیده میشود بهار است و تو در عمق این آیینه خدایت را میبینی و دست قدرت و سخاوت بی حدش را...

و چه زیبا گفت آن معلم معرفت که:

برگ درختان سبز در نظر هوشیار

هر ورقش دفتری است "معرفت کردگار"

پس تحسین کن این آیینه ی تمام نمای قدرت الهی را و شاکر باش آفریدگارت را  که تو را لایق این همه لطف خویش دانسته ...

در آخرین ساعات این سال به خواب می رویم ... و فردا که چشم به روی بهار و سال جدید باز کنیم و به استقبالش رویم خدای را سپاس میگوییم به خاطر بهار دیگری که لایق دیدارش شدیم سپاس که میتوانیم دگر بار نوای یا مقلب القلوب را بشنویم و زمزمه کنیم :

ای دگرگون کننده ی دل ها و دیده ها 

ای گرداننده ی روز و شب ها 

ای دگر سازنده ی بودن ها و تواناییها 

دگرگون ساز بودنمان را به بهترین بودن ها

خدا را سپاس به خاطر تمام نعمت هایی که به ما بخشید و نعمت هایی که به ما ارزانی نداشت،شاید لایق نبودیم و شاید هم ...

سپاس به خاطر تمام لحظه های شاد و حتی غم آلودی که به ما عنایت کرد که در لحظات غم و اندوه و جدایی او را با عمق جان صدا کردیم و خود را به ما نمایاند ...

خدایا دوستت دارم ، دوستت دارم و نیایش میکنم تو را هر لحظه، سپاس میگویمت که توانستم بشناسمت بیشتر و بیشتر از هر سال و این سالی که گذشت روزهایی داشت سخت تر از تمام عمرم که با تو پر شد فقط با حضور تو ...

احساس میکنم سالی که بر من گذشت سالی بود برای رشد روحی ام وقتی فکر میکنم به ضعف های روحی و فکری در گذشته های دور و نزدیکم می بینم امسال با اینکه شاید در ظاهر سال خوبی نبود برایم اما بزرگ شدم رشد کردم روحم بزرگ شد و به خدا نزدیک تر و خوشحالم اگر درد و سختی و غم و دلتنگی هم هست خدا هم هست و حسش میکنم و آرامش میدهد و صدایش را میشنوم...

سال جدید بدون خیلی ها تحویل می شود شاید مثل هر سال برای خیلی ها که ممکن است از دردهاشان بی خبر باشیم ولی ما هم باید امسال را بدون تو تحویل دهیم بدون تو برادرم بدان که جایت همیشه خالی است نه تنها بر سر سفره هفت سین که همیشه و هر جا و هر لحظه ... اما همیشه حضورت را حس میکنم میدانم که هستی

بدان اول برای تو دعا میکنم بر سر سفره هفت سینمان لحظه ی تحویل سال ، شادی ات را میخواهم و آرامش روح بزرگت را ، همه برای تو دعا میکنند و برای همه رفتگان و میدانم که تو هم کنارمان هستی و می بینی و می شنوی و برای ما دعا میکنی برای ما که باز، مانده ایم ...

با اینکه بهار برای ما پیام آور روزهای تلخ و سختی است که با رفتن تو شروع شد اما میخواهم یاد بگیرم و باور کنم که او که میرود هم برای خدا میرود و او که میماند هم برای خدا مانده است و باور کنم که تا وقتی هستیم فقط باید شکرش را بگوییم ... شاید تو ماموریتت روی این زمین خاکی تمام شده بود و دیگر کاری نداشتی و آن طرف با تو بیشتر کار بود و شاید تو هم سال را با خاله و بابا بزرگ تحویل میکنی و ما هم هنوز باید قدر نعمت زندگی را که به ما عنایت کرده بدانیم و تلاش کنیم برای بهتر شدن و آماده ی سفر ...

 خدایا به بزرگی و عظمتت که ما همه بنده های کوچک تو ، بی نهایت به تو نیازمندیم ، تنهایمان نگذار تمام لحظه های زندگی مان اگر با حضورت پر شد که همه چیز از آن ماست وگرنه هیچ هم نیستیم... 

خدایا می خواهم سین اول سفره ی هفت سینم سایه ی تو باشد بر سرمان

خدایا کمکم کن می خواهم امسال کوله بارم را ببندم شاید این فرصت آخرم باشد تا به مقصد برسم می خواهم تو را باز هم بیشتر و بیشتر بشناسم و بفهمم که یک عمر چه غافل بودم

می خواهم آسان بروم و سبک، بال بزنم می خواهم کاری کنم که رضایت باشد در مناجات های سحرم ، در نیایش های خدایی شدن ها ...

مرا از یاد نبر هرگز ای بزرگ ترین هستی

من جا مانده ام که محتاج نگاهت هستم همیشه ، باشد که با نگاهی عمر و سال ام را بسازی

خدایا عاشقت هستم مرا دوست بدار

خدایا کمک کن به همه ی آفریده های ریز و درشتت که به تو نزدیک تر و نزدیک تر شوند خدایا بنده های کوچکت را دوست بدار ، شادیشان را بخواه و کمکشان کن هر جا که نفرتی هست عشق باشند و هر کجا کینه هست ، عفو باشند ، هر کجا یاس هست امید شوند و هر کجا غم ، شادی...

کمک کن همه را ببخشیم و از ته دل به همه آفریده هایت و هم نوع هایمان عشق بورزیم و عمری که از ما باقیمانده با شناخت هرچه بیشتر تو پر بار تر از همیشه باشد و همه برای هم دعا کنیم که از درد و رنج و سختی دور باشیم و غم و ناخوشی ها هم از ما دور و تو همیشه یارمان باشی:

ای آنکه به تدبیر تو گردد ایام

ای آنکه به دست توست احوال جهان

ای دیده از تو دگرگون مادام

حُکمی بنما که گردد ایام به کام

 

عیدتان مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

الهام مامان رامیلا
29 اسفند 90 12:41
_________@@@@@@ _________@________@________@@@@@@ ________@___________@_____@_________@ ________@_____________@@@__________@ _________@___________________________@ __________@_______@@@@@___________@ ___@@@@@@____@@@@@@@_________@ __@_____________@@@@@@@_________@ _@_____________@@@@@@@@_______@ _@_____________@@@@@@@@_____@ _@_____________@@@@@@@______@ ___@____________@@@@@_________@ _____@@@@@_______________________@ _________@@_________________________@ _________@___________@@___________@ __________@________@@__@@@@@@@ ___________@_____@@ ____________@@@@_@ ____________________@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ _______________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@ _____________________@ ____________________@ هر سال شروع قصه ایست قصه ات بی غصه باد نیایش عزیزم دوستت دارم عیدت مبارک
باران
29 اسفند 90 20:34
سلام دوست عزیز
با اجازه تون و با ذکر منبع ، متن پستتون که فوق العاده بود رو در گوگل پلاس شیر می کنم


سلام دوست خوبم ممنون از لطف شما ولی کاش آدرستون رو می ذاشتید
عمه
29 اسفند 90 20:45
اميدوارم در سال جديد لبتون هميشه خندون باشه
خونه دلتون هميشه بهاري باشه
سايتون هم بالاي سر خانوادتون باشه و كنار هم خوش و خرم باشيد
غم هم تودلتون راه پيدا نكنه
جيبتون پراز پول
سفره ي خونتون هم رنگينتر از سالهاي گذشته
عشق من, سال نو به تو
قشنگترین شکوفه باغ زندگی همایون باد



ممنون مینوی عزیز و عمه ی مهربان نیایش من هم برای شما آروزی سالهای خوب و خوب تر رو دارم ان شا الله که شاد باشید همیشه و خوشبخت
کودک سیتی
29 اسفند 90 20:49
سلام
امیدوارم سال نو برای شما و فرزند گلتون ، بهترین ها رو به همراه داشته باشد.
اگر در تعطیلی عید فرصت داشتید! برای سرگرمی های آموزشی مثل کاردستی ، زبان انگلیسی با شعر و بازی ، اریگامی و... برای فرزند گلتون به وب سایت ما سر بزنید.

****عیدتون مبارک****
*** کودک سیتی ****
دوست بچه ها و مادر و پدرها



ممنون از لطف شما حتما سال نو شما هم مبارک موفق باشید
خواهرت
29 اسفند 90 22:54
آخرین روز زمستان است
و هوا پر شده از "دوستت دارم " هایی که به بادها سپرده ام
کاش
پنجره ات باز باشد ...


گرچه سال جدید، سالی بدون اوست اما خوبی اش اینست که سال 90 با همه ی تلخی هایش دارد میرود و کوله بارش را می بندد .. و یقین دارم که هیچوقت دلمان برای سالی که او را از دست دادیم تنگ نمی شود ... اما هنوز می توانیم دلخوش باشیم که سال جدید می تواند برایمان مبارک باشد .. و دعا کنیم خدا آن را مبارک گرداند .
با آرزوی سالی خوش .....


امیدوارم همین طور باشه که گفتی و خدا خودش کمک کنه تا سال های خوبی در انتظار همه باشه ان شا الله که سال خوبی پیش رو داری مخصوصا این که زائر خونه ی خدا میشی 19 روز دیگه خوش به حالت خواهری التماس دعا
مامان ماهان
1 فروردین 91 2:10
سایه حق سلام عشق سعادت روح سلامت تن سرمستی بهار سکوت دعا سرور جاودانه این است هفت سین آریایی نوروز مبارک
هستی
1 فروردین 91 21:27
عیدت مبارک نیایش دوست کوچولوی من
حنانه
2 فروردین 91 1:23
سلامـ عیدتون مبارک انشاا... سال خوبی داشته باشید
سمانه مامان پارسا جون
2 فروردین 91 2:03
آرزویم این است نتراود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد . . . نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز . . . و به اندازه هر روز تو عاشق باشی عاشق آنکه تو را می خواهد . . . و به لبخند تو از خویش رها می گردد . . . و تو را دوست بدارد به همان اندازه که دلت می خواهد .......................... زهره جون عیدتون مبارک
خاله ی ستاره
3 فروردین 91 0:30
salam eydetun mobaraaaaaaaaaaaaaaaaaak
ishalla hezaraaan sal dar kenar ham shad o khoram bashid

ye soal dashtam hichkodom az matalebam nistan
mishe komakam konid?


سلام عزیزم عید شما هم مبارک من هم دیدم مطالبت نیست برات تلگراف زدم راستش نمیدونم به مدیریت تلگراف بزن راهنمایی ات کنن
زهره مامان هلیا
3 فروردین 91 2:16
قلبتان مهر جهان افروز باد روز و ماه و سالتان نوروز باد عیدتون مبارک
آزاده
5 فروردین 91 10:28
سلام عزیزم سال نو مبارک باور کن تو آخرین روزهای سال تنها رفته ای که مدام در نظرم بود برادرت بود و بعد از تحویل سال براش دعا کردم و از خدا خواستم باز هم به شما و پدر و مادرتون صبر بده که اگر صبر او نبود این امتحان قبولی نداشت . روحشون شاد و سال خوبی را برای شما آرزومندم امیدوارم این بهار آغاز روزهایی باشد که آرزویش را داشتید نیایش گلم و ببوسسسسسسس
مامان سانای
7 فروردین 91 8:54
سال نو مبارک ایشالله سال خوبی در پیش رو داشته باشید
مامان نيروانا
8 فروردین 91 10:37
سلام،‌دلم براتون تنگ شده. و بازم اشك منو درآوردي. نوشته هات احساسم رو قلقلك ميده
مامان شايان
8 فروردین 91 10:53
پشت هر كوه بلند سبزه زاريست پر از ياد خدا و در آن باغ كسي ميخواند كه خدا هست دگر غصه چرا؟ آرزو دارم خورشيد رهايت نكند غم صدايت نكند ظلمت شام سياهت نكند و تو را از دل آنكس كه دلت در تن اوست حضرت دوست جدايت نكند.... سال نو مبارک
سمیه : مامان مسیح مقدس
9 فروردین 91 0:38
سلااااااام خاله جووون....سال نو مبارک ...عید نوروز بر تو گل ناااااز مبارک امیدوارم امسال یکی از بهترین سالهای عمرت باشه عزیززززززم و کنار مامان و بابا روزای خوبی رو بگذرونین... سال نوی مامان و بابای مهربون هم مبارک باشه...
مامان پریسا
12 فروردین 91 15:25
سلام دوست عزیزم. مجددا سال نو مبارک. ارزوی بهترین ها رو در سال جدید برای شما دارم. خوش و خرم باشید.
مامان یسنا
13 فروردین 91 0:20
نوبهارتون خجسته باد!
مامان سارینا
14 فروردین 91 12:32
سلام عزیزم . ممنون از لطفت . جمله های خیلی خوشگلی بودن . انشالله سال خوبی داشته باشید . سالم و سلامت باشید و بر لبتون همیشه خنده مهمون باشه . نیایش عزیز رو خیلی ببوس


سلام ممنون از شما عزیزم ان شا الله شما هم شاد باشید همیشه
مامان وانیا
14 فروردین 91 23:56
مثل لحظه ای که باغ, در ترنم ترانه شکوفا میشود, غرق در شکوفه میشود روزگارتان بهـار لحظه هایتان پر از شکوفـه باد. سال نـو مبارک
مامان یسنا
15 فروردین 91 9:44
سلام زهره جون!! کجایین بابا دلمون تنگ شد؟؟ تعطیلات تموم نشده؟
مامان سارینا
15 فروردین 91 13:08
خاله جون از نیایش خانوم گل واسمون بنویس دلمون واسش تنگ شده . دوستتون داریم . نیایش گلی رو خیلی ببوس
مامان وانیا
15 فروردین 91 18:49
عزیزم خصوصی داری
مامان علی
15 فروردین 91 21:32
سلام عزیزم سال نو مبارک . ببخشید اگه با تاخیر اومدم خدمتتون. دلیلش رو توی وبم توضیح دادم ان شالله سر فرصت میام و همه مطالب قشنگت رو می خونم . الان اومدم فقط عرض ادبی کرده باشم .با آرزوی بهترینها برای شما و نیایش نازنینم در سال جدید
ندا مامان نيايش
16 فروردین 91 9:59
سلام عزيزم . خوبين ؟ نيايش گلم چه كار مي كنه ؟ دل ما هم خيلي براتون تنگ شده . راستي ما چند روز اول عيد مهمون شهر قشنگ شما و آقا امام رضا بوديم . خيلي دلم مي خواست يه جوري مي ديدمتون ولي به اينترنت دسترسي نداشتم . دوستون دارم و اميدوارم كه سال خيلي خيلي خيلي خوب و شادي رو شروع كرده باشين .
سمیه : مامان مسیح مقدس
16 فروردین 91 14:23
سال نو مبارک خاله جون... امیدوارم تعطیلات به شما و مامان و بابا خیلی خیلی خوش گذشته باشه ... و البته بقیه سال رو هم همینطور گل لبخند رو لباتون باشه... ما آپیم با 4 پست جدید مربوط به تعطیلات نوروز... خوشحال میشیم بیایین پیشمون...
مادر کوثر
16 فروردین 91 16:24
سلام عزیزم سال نو مبارک چه حرفای قشنگی چه دعاهای خوبی امیدوارم سال پربرکتی داشته باشی عزیزم بوس بوس
مادر کوثر
16 فروردین 91 16:44
عزیزدلم ممنونم از حرفای بسیار بسیار خوبت مرسی که منو لایق دونستی و حرفات بهم گفتی خیلی از احساس های شما رو تجربه کردم برات آرزوی شادی و موفقیت دارم خانمی کاش محبت خدا در دلم باز زنده شود و با تمام وجود حسش کنم
فاطمه شجاعی
16 فروردین 91 22:47
عزیزم متنت عالی بود اشک تو چشام جمع شد وقتی خوندم مطمئنا روح برادر عزیزت همیشه درکنار شماست و قطعا از خوشی شما خوشحال میشه
انشالا هر روز این سال جدید براتون سرشار از خوشی باشه و همیشه سلامت باشید


ممنون عزیزم که وقت میذاری و ممنون از ابراز لطفت ان شا الله خدا برادر گلت رو برات حفظ کنه و ان شا الله که روز های خوبی در انتظارتون باشه و شاد باشی گلم
مریم مامان نخودچی
17 فروردین 91 10:23
به به چه کردید... انشاا... همیشه به سفر و خوشی باشید... برو خصوصی رمز هارو برات اونجا گذاشتم...
مامان ماهان
17 فروردین 91 10:43
سلام گلم خوبی نیایش جون خوبه
مامان پارسا جیگر
20 فروردین 91 0:40
پشت هر کوه بلند سبزه زاریست پر از یاد خدا و در آن باغ کسی می خواند که خدا هست، دگر غصه چرا آرزو دارم خورشید رهایت نکند، غم صدایت نکند، ظلمت شام سیاهت نکند، و تو را از دل آنکس که دلت در تن اوست حضرت دوست جدایت نکند.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد