نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

ثمره ی عشق

از نیایشم + صدای بلبلم !

1390/12/15 9:39
نویسنده : مامانی
1,608 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گل و قشنگم این روزا با اینکه خیلی کم حوصله ام و خسته اما سعی کردم خودم رو مشغول کنم ( مشغول به اصلاح خونه تکونی ... )با اینکه حال و هوای عید رو ندارم و حسش نمیکنم اما به خاطر تو هم که شده سعی میکنم فقط به روزای خوب فکر کنم وقتی ذوق کردنت رو می بینم دلم می خواد همه چیز رو فراموش کنم و تمام ذهنم رو پر کنم از تو... فقط تو

 الان با اینکه دور و برم خیلی شلوغه اما دوست داشتم بیام و از تو بنویسم از تو که همه وجودمی از تو که همیشه سعی میکنی به مامان کمک کنی و مامان رو درک کنی ببخش اگه بعضی وقتا از روی خستگی یه کم صدام رو بلند کردم الهی بمیرم برات که وقتی از یه کارت ناراحت میشم و عصبانی بدو بدو میای بغلم میکنی و نازم میکنی و میگی ببخشید الهی من فدات شم که اینقدر فهمیده ای میدونم که تو قصدت فقط کمک به مامانه این منم که کم صبرم تو ماهی تو عشقی تو همه هستی منی تو نفس منی همیشه تو حق داری عزیزکم ممنونم ازت که می خوای تو همه کارا کمک کنی این روزا که یه خورده درگیر خونه تکونی هستم خیلی دوست داری تو کارا کمک کنی و کلا دوست داری همه کار ها رو چه مربوط به خودت باشه چه من خودت تنهایی انجام بدی همش میگی بده من ، من می تونم ... من بلدم ... می خوام کمکت کنم ....من بُزُگ (بزرگ) شدم...خودم ، خودم...صبح تا از خواب بیدار میشی میگی مامان پاشو شُب شده بییم خونه تکونی کنیم...قربون اون حرف زدنت بشم من عزیزم فدای اون محبتت دختر مهربونم عاشــــــــــــــــــــــــــــقتم

niniweblog.com

دخترکم خیلی وقته که دیگه قشنگ همه چیز رو کامل و درست میگی خیلی حرف زدنت پیشرفت کرده و دیگه میتونم بگم بزرگونه حرف میزنی و البته خیلی با مزه ، وای من که کم میارم خیلی حرف میزنی خیلی زیاد و خیلی با نمک عاشقتم

خیلی وقته صدات رو ضبط کردم عسل شیرین زبونم ولی وقت نمیکردم بذارم اینجا برات ولی امروز اومدم تا صدات رو هم یادگاری بذارم تو این دفترچه خاطرات...این روزا اینقدر با نمک شدی که حتی تو اوج ناراحتی یا خستگی هم باشم وقتی میای رو به روم و میگی مامان نایاحت ناراحت نباش خندون باش یه کم اشتیاحت استراحت کن حالت خوب بشه وای دلم باز میشه و امکان نداره که لبخند رو لبام نشینه الهی که همیشه سالم باشی

خودت برای خودت لقمه می گیری و حتی برای من وای که چه قدر مزه میده آدم از دست دخترش لقمه بخوره ...عزیزم ممنونم ازت دختر مهربونم وااااااااااااااااااااااااای چه قدر بزرگ شدی

وقتی بابایی لپت رو میکنه و می خوره داد میزنیآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآی لُپم ، لپم و بده واااااااااااااای لپمو نخور ،حالا چیکار کنم بعدم همش صدای گریه در میاری و دهن بابا رو باز میکنی و دستت رو می کنی تو دهنش لپت رو در میاری و می چسبونی سر جاش خیلی بامزه میشی خیلیماچ

niniweblog.com

 خیلی وقته که همه شکل ها رو تشخیص میدی دایره رو که از وقتی خیلی کوچیک تر بودی ولی حالا، مربع،مثلث و مستطیل رو هم میشناسی  ... یادم رفته بود برات بگم خیلی وقت پیش بود شاید دو ماهی بشه که داشتیم پیتزا می خوردیم یه دفعهدر حالی که یه تیکه از پیتزا توی دستت بود گفتی: مامان ببین این مُشلشه (مثلثه) خیلی ذوق کردم همه رو یادداشت کرده بودم اما یادم رفته بود برات بنویسم اینجا ... اینقدر یه دفعه بزرگ شدی و پیشرفت هات ساعت به ساعته که من کم آوردم همش به خودم می سپارم که از شیرین زبونی هات و شیرین کاری هات بنویسم ولی خب درگیری های این چند وقته اجازه نمیداد که خوب تمرکز کنم و برات از همه چیز بنویسم عزیزکم الان سعی میکنم هر چی یادم میاد برات بنویسم اگه چیزی جا موند باز اضافه میکنم...

یه روز بعضی از این شکل ها رو کشیدم برات و ازت خواستم شکل های مثل هم رو  با مداد به هم وصل کنی اینقدر دوست داشتی این کار رو بعد رنگ هاش رو تغییر دادم و رنگ های مثل هم رو وصل میکردی در حالی که شکل هاش فرق داشت خیلی با هوشی خدا رو شکر ....اینم عکس هاش:

اول برات با خودکار کشیده بودم وقتی دیدم چه قدر این کار رو دوست داری و علاقه نشون دادی گفتم با مداد شمعی برات رنگیش کنم... 

niniweblog.com

اینم رنگ انگشتی هات که خیلی دوستشون داری

niniweblog.com

♥الهی قربون اون حرف زدنت بشم من بهت گفتم دختر قشنگم خیلی ناز شدی عزیزم یه دفعه گفتی شما خودت از من اَشنگ تَیی قشنگ تری بهتَیی بهتری الهی من فدات شم مهربونم

♥تازه خودت هم همش میگی: مامان من بلبل زبونم

میگی خاله آبجیه مامانه... وقتی من میگم خداحافظ آبجی تو هم هی تکرار می کنی خداشِز آبجی!

♥داشتی عکس های عروسیمون رو می دیدی شنیدم به عروسکت میگی : مامان و بابا که عَیوشی عروسی کردن من نبودم هنوز به دنیا نه اومده بودم ببین من اینجا نیشتم من نایاحتم حالا چیکار کنم...

 یه چیزی هم که یاد گرفتی تازگی همش دنبال هر چیزی میگی (به نظرت) : مامان به نَظَیِت به نظرت چی بپوشم؟ به نظیت این خوبه؟ به نظیت شِدای صدای چی بود؟ 

برای هر کاری هم اول از من اجازه میگیری الهی فدات شم من کاش همیشه همین طور بمونی

 دو تا دونه پفک بهت داده بودم که بخوری بعد که تموم شد یواشکی هواسم بهت بود ولی تو نمیدونستی دارم زیر چشمی نگات می کنم رفتی پفک رو برداشتی بعد دوباره گذاشتی سر جاش اومدی سمت من گفتی:  مامان من پُشَکَم (پفک ام) رو خویدم (خوردم) یه دونه پُشَک دیگه به من میدی؟

♥وقتی داری با بابا بازی میکنی و بابا هوا میندازدت میگی مَهدی مُباظب ( مواظب) باش از دست تو که همه چیز رو تکرار می کنی چون من اینجوری میگم تو هم ادای منو در میاری بهت میگم لا اقل بگو بابا مهدی میگی نه مهدی خوبه آخه اِشم( اسم )بابا مَهدیه ! تازه وقتی بابا خداحافظی هم می کنه بهش میگی مُباظب (مواظب )خودت باش به شَلامت ، خداشِز ! (خدافظ! ) زود بیا  من مُنتَضِیِت (منتظرت) می مونم

ازت می پرسیم مامان  وبیشتر دوست داری یا بابا رو میگی: دوتایی تونو بیشتر دوشت دایم

عاشقتم کوچولوی نازم

اینقدر زیاد حرف میزنی که نمیدونم واقعا از چی باید بنویسم از کدوم حرف شیرینت ولی خیلی بزرگ شدی یه دفعه خیلی بزرگ شدی! قربونت بشم عشقم

niniweblog.com

مشغول کار بودم و اصلا هواسم نبود که صد بار صدا زدی: مامان ...بعد که اومدی بدو تو آشپزخونه یه دفعه بلند با یه کم عصبانیت گفتم نیایش اینجا نیا خیسه سُر می خوری بعد با یه حالتی که نمیتونم بنویسم در حالی که لبات آویزون بود گفتی آخه من می خوام بوشِت بوست کنم مامان ... الهی من بمیرم دیگه نفهمیدم چه جوری بغلت کردم و هزار تا بوست کردم خیلی با محبتی عزیزم همش میای سراغم و بوسم میکنی و نازم می کنی و میگی می خوام بغلت کنم بوشت کنم یا هر از چند گاهی وقتی مشغول بازی هم هستی صدا میزنیمامان شما مامانِ منی ؟ عزیز منی ؟ می گم آره عسلم تو هم نفس منی همه هستی منی و میگی مامانی خیلی دوشِت دایَم واااااااااااااای عزیزم عاشق عاشقانه هام با توام

دیگه قشنگ برای خودت شعر می خونی بازی می کنی تازه همش هم میگیمامان من دوشت دایَم بِیَم (برم) مهد کودک با بچه ها بازی کنم اونجا خیلی بچه زیاده الهی فدات شم میگیمامان ایشالا تا صبر کنم هوا گرم بشه می ییم مهد کودک ؟ چون همش بهت گفتم بذار هوا گرم بشه میریم پارک و گردش حالا برای هر کاری میگی ایشالا هوا گرم میشه...

با اسباب بازی های جدیدت و بازی های فکریت خوب سرگرم شدی کارت های بَن بِن بُن رو هم خیلی دوست داری و خیلی قشنگ کلمه هاش رو می خونی البته فعلا فقط چند تا کلمه رو بلدی بخونی بدون اینکه عکسش رو ببینی : بابا ،مامان، گل، مو، آب اما ببقیه کارت ها رو اول عکسش رو نگاه می کنی بعد کاغذ سفید رو میذاری رو عکس و میگی مامان ببین اینجا نوشته مـــــــــــــــــــداد  ... ، البته هنوز باغ الفبا و هوش چین رو برات باز نکردم ان شا الله به زودی...

تمام این مهره ها رو هم که مربوط به بازی نخواره هستش خودت نخ کردی و با کلی ذوق صدام زدی : مامان ببین همشو نخ کردم ، خیلی بازی جالبیه تمرکز رو خیلی بالا میبره باید سعی کنی تمام مهره ها رو توی نخ های رنگ خودش بندازی یا در واقع نخ کنی همیشه همین کار رو میکردی اصلا اجازه نمیدادی رنگ ها با هم قاطی بشه اما یه دفعه دیدم این شکلی درستشون کردی...

حالا بعد از این همه حرف نوبت رسید به صدای بلبل زبونم وقتی شعر می خونه:

niniweblog.com

یه دختر دارم شاه نداره


Upload Music

تو حوض خونه ی ما

 
Upload Music

پاشو پاشو کوچولو

 
Upload Music

یه توپ دارم قلقلیه


Upload Music

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (41)

❤ عمه ی امیرحسین ❤
15 اسفند 90 20:24
فدااااااااااااااااااااای تو دختر


ممنون از شما بوس برای شما
مامان یسنا
15 اسفند 90 21:04
سلام عزیزم!! ماشالاه که دختر خانم حسابی شیرین زبون شده.اسفند حتما دود کن واسش!!!
عزیزم خیلی دلم میخواست صدای دخترت رو بشنوم ولی انگار مشکل داره نمیدونم اشکال از لپ تاپ منه یا آپلود شما


سلام ممنون عزیزم که اومدی نمیدونم چه مشکلی داره اگه تونستی دوباره امتحان کن بازم ممنون از حضورت
حنانه
15 اسفند 90 23:14
سلامـ
خدا حفظش کنه الهی
من صداشو نشنیدم فیلتر بود


سلام عزیزم ممنون
نباید مشکلی باشه نمیدونم ببخشید عزیزم
حنانه
15 اسفند 90 23:33
مرسی زهره جون خیلی ممنون
نمبی دونم چرا برای من play نداره
هم با موزیلا هم با اکسپلورر


ممنون اومدی
مامان سارینا
16 اسفند 90 9:19
سلام عزیزم . خوبی خاله جوون . خاله میدونم سخته که بخوای اینقدر زود فراموش کنی نمی گم فراموش کن ولی بهتره به حال قبل برگردی عزیزم نیایش جوون بچست دوست داره شاد ببیندت . از چیزایی که نوشتی کاملا مشخصه که کوچولوی عزیز حسابی شرایط شما رو درک میکنه . جیگر این دختر مهربون با اون صدای خوشگلش بشم . دخترا فرشته هستند اینو واقعا میگم . دخملی گلتو خیلی خیلی ببوس . ماشالله هم خوشگل حرف میزنه و هم مشخصه خیلی باهوشه . دوستت دارم عزیز خاله . بوس بوس بوس


ممنون عزیزم نظر لطف شماست مرسی از حضور گرمت و اظهار لطفت خدا دختر نازت رو برات حفظ کنه بوس برای شما
مامان امیر علی
16 اسفند 90 10:44
آخه خانمی دلم برای نیایش جون سوخت .نی نی ما چه گناهی داره شما ناراحتی ؟؟؟ تو رو خدا ناراختییت رو به خاطر این فرشته کوچولوی شیرین زبون فراموش کن وایمانت را قویتر کن و به خدا بسپار به خاطر دخمل گلت زندگی را با انگیزه ای جدید شروع کن .بگو خداوند اینقدر مهربونه که من چشم بسته ایمانم را قویتر می کنم و خودم را به اون واگذار که مطمین هستم اون بهترین ها را برام می خواد حتی اگه من فکر کنم این برای من بده .پس یا علی بگو این دخمل شیرین زبون و بی گناه را ناراحت نکن قوی باش یا علی


چشم عزیزم ممنون ان شاالله که همه بتونیم با ایمانی قوی زندگی کنیم منم همیشه سعی کردم به خاطر نیایش آروم باشم تا اونم آروم باشه ممنون از حضورت
مامان امیر علی
16 اسفند 90 10:45
راستی این بازی فکری ها را امیر علی پارسال بازی می کرد خیلی علی هستند .موفق باشین ماشاله دخمل باهوش همینطور ادامه بده عزیزم بوس


ممنون ایشالا امیر علی جون هم موفق باشه همیشه بوس برای شما
خاله
16 اسفند 90 11:14
الهی فدات بشم من بلبل زبون خاله :
من نیایشم همتونو دوش دایم یک دو سه !!!!! یه دختر دارم شاه نداره ........ !
.
.
خوشگل من قربون اون صدای قشنگت برم که اینقدر ناز شعر میخونی

نفففففففففففففففففس من . آفرین به دخمل باهوش و زرنگ که اینهمه کار فکری رو درست انجام میده .. ماشالله ، چشم نخوری ایشالا موش موشک .



ممنون خاله جونم خیلی خیلی دوشت دایم خاله آبجیه مامانه خداشِز آبجی!بووووووووووووووووش
مامان زهره
16 اسفند 90 11:17
الهی قربون شیرین زبونیش. بچه ها عاشق ماماناشونن و می دونن که مامان ها قشنگترن


ممنون عزیزم واقعا بچه ها خیلی محبتشون پاک و خالصه خوش به حالشون
مامان زهره
16 اسفند 90 11:17
چه کتابهای خوبی براش خریدی. نقاشه خوبی کشیده و با مهره ها حسابی بازی کردی. آفرین به نیایش و آفرین به مامان


ممنون عزیزم
مادر کوثر و علی
16 اسفند 90 11:18
وااااااااااااااااای ماشالله به این دخمل باهوش زرنگ

خیلی ذوق کردم. آفرین به نیایش جونمون


ممنون عزیزم از حضور شما بوس برای مامانی و کوثر جون
مامان ماهان
16 اسفند 90 11:22
سلام عزیزدلم
10000000 ماشاالله چقدر ناززززززززززز حرف میزنه
خدا حفظش کنه
راستی من تونستم گوش کنم خیلی ناززززززززززززز شعر میخونی عزیزم
برای ماهان گذاشتم گفت این کیه میخونه گفتم نی نی دوست تو نیایش
شروع کرد با نیایش جون خوندن
آفرین عزیزم


سلام عزیزم ممنون اومدی لطف داری خانمی قربون ماهان گلم برم با اون صدای نمکیش الهی همیشه سالم باشه
ندا مامان نيايش
16 اسفند 90 11:43
الهي قربونش برم با اين صداي قشنگش . واي زهره جون يه حالي شدم صداشو شنيدم .


آخی ممنون عزیزم خیلی محبت داری خانمی ممنون از لطفت و حضور همیشگیت نیایش گل رو ببوس
مادر کوثر و علی
16 اسفند 90 12:00
عزیزم من چند تا وبلاگ رو با هم باز کردم
نمیدونم بهت گفتم که صدای نیایش جون شنیده میشه یانه؟!

به هر حال بازم میگم
صدای ناز و خوشگلشو شنیدم. مرسی مامان مهربون


مرسی از شما عزیزم که اومدی کوثر جونو ببوس
مامان على اكبر
16 اسفند 90 14:13
سلام عزيزم،هزار ماشاالله به اين دختر شيرين زبون.وقتى كه مطالبت رو ميخونم دوست دارم زود على اكبر بزرگ بشه و زود حرف بزنه،انشاالله.
راستى مامانى آپم ممنون ميشم بياى

بووووووووووووووووووووس


سلام ممنون عزیزم ان شا الله پسر گلت هم بزرگ میشه به زودی و حرف میزنه بووووووووووس برای شما
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
16 اسفند 90 14:14
سلام عزیزم.ما هم هممون دوست داریم.قربون اون محبتها و کمکهات.
مامانی رو از طرف من هم ببوس خوشمل.
من هر 4تا رو با عشق گوش کردم دخملی باهوش.
بازیهای تو دفتر نقاشیت رو من هم قبلا با ماهان انجام میدادم.حالا سخت ترش کردم.به مامان بگو از طرف من یه ماچ گنده از اون لپای خوشکلت بگیره.


سلام ممنون از شما و اظهار لطف و محبتت ماهان گل رو ببوس الهی که همیشه سالم باشه
خاله ی ستاره
16 اسفند 90 20:25
ای الهی من قربووووووووون اون شعر خوندنت یشم عشقمممممممممم
جیگر طلااااااااااااا
عاشقتم


ممنون عزیزم که اومدی ستاره ی گل رو ببوس
مامان امیرناز
16 اسفند 90 22:09
سلام عزیزم فدای صدای نازت بشم خیلی دوست دارم ماهیی مامان مهربون با حرفات دلم خیلی غصه ای شد می دونم فراموش کردن همچین برادری خیلی سخته منکه نشناخته قلبم اتیش گرفت چه برسه... اما نوگل قشنگت به شادیت احتیاج داره این روزا تکرار نمیشه از وجودش نیرو بگیر واست دعا می کنم سالی سرشار از خوشی پیش رو داشته باشی


ممنون عزیزم از لطفت حتما سعی میکنم درست میگی خانمی ان شا الله که همیشه شاد باشید و براتون آرزوی بهترین ها رو دارم
مامان آريا
17 اسفند 90 11:05
الهي قربونه دختر گلم برم كلي از شنيدن صدات لذت بردم عزيز دلم


ممنون از شما لطف کردی اومدی
مامان سانای
17 اسفند 90 14:44
نیایش شیرین زبون به مامانی بگو برات اسپند دود کنه . نمی دونم چرا بچه ها اول مامان وباباشونو با اسم صدا می کنن


ممنون خانمی لطف کردی اومدی
مادر کوثر و علی
17 اسفند 90 14:55




عروسکم پرنیا
17 اسفند 90 17:16
سلام
از لطفتون ممنونم


سلام ممنون از شما
مامی امیرحسین
18 اسفند 90 17:44
آخی عزیزم...چه کوچولوی دوست داشتنی...حتما مامانش خیلی مهربونه که دختر کوچولو اینقدر مهربون شده دیگه...خدا حفظتون کنه هر دوتونو...من صدای نازنینشو شنیدم.خیلی کیف کردم.کی بشه که امیرحسین منم شعر بخونه و من صداشو بذارم تو وبش.خیلی خوب کردی که وبو آپ کردی .منم اصلا حس و حال نوشتن نداشتم اما به این فکر میکنم که وقتی امیرحسین بزرگ شه چقدر ازم ممنون میشه بابت روزنگار هام و انرژی میگیرم...بووووس برا نیایش نازنازی و مامان با ذوقش


ممنون عزیزم نظر لطفت شماست ان شا الله که پسر گل شما هم سلامت باشه همیشه و بزرگ و بزرگ تر شه و برات بلبل زبونی کنه ممنون از حضور گرمت بوس برای شما
الهام مامان رامیلا
19 اسفند 90 14:42
ای جانم عزیزم ماشالله خیلی فعال شدی خاله انشالله در تمام مراحل زندگیت موفق باشی گلم سال خوبی رو براتون آرزو میکنم انشالله که همیشه شاد باشید


ممنون عزیزم لطف کردی اومدی ان شاالله شما هم سال خوب و شادی پیش رو داشته باشید
آتـــریـســـا جـون
19 اسفند 90 15:18
روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون آپـــــــــــــمممممممممممممممممـــــــــــــ
مادر کوثر و علی
20 اسفند 90 9:12
سلام مامان پرتلاش و فعال د دوست داشتنی
نیایش خوشگل منو بوسه بارون کن

پیش ما هم بیا


سلام ممنون از شما چشم عزیزم حتما
مادر کوثر و علی
20 اسفند 90 9:51
سلام صبح بخیر عزیزم
مرسی که اومدی و خوندی
چقد این روزها کمتر شاهد حضور همه دوستان هستیم
و چقد خوب که شما همچنان هستید

راستی همین الان یه پست دیگه هم گذاشتم

آخه من خونه تکونیم تموم شده. همه خریدامو هم کردم. خیلی بیکارم و هی پست میذارم


سلام عزیزم خوش به حالت که همه کارات تموم شده موفق باشی
سودابه
20 اسفند 90 11:12
عطر نرگس، رقص باد. نغمه شوق پرستوهای شاد.خلوت گرم کبوتران مست.نرم نرمک میرسد اینک بهار.خوش به حال روزگار.سال نو پیشاپیش مبارک .


ممنون سال نو شما هم مبارک پیشاپیش...
مامان آريا
20 اسفند 90 11:43
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
...I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
...I Love you
....I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you



I love u too my dear friend thanks for your coming
مامان زهره
20 اسفند 90 15:00
می دونم سر گرم خونه تکونی هستی ولی گل دختر را ببوس


ممنون عزیزم
عاطفه مامان نیایش
20 اسفند 90 15:01
از طرف من نیایش جونو ببوس.
خیلی دوست دارم خانمی ماشااله ناز و زیبایی عزیزم


ممنون از لطف شما
مامان نسترن
20 اسفند 90 17:01
آفرین دختر گل. چقدر هنرمندانه نقاشی کردی.


ممنون
مامان محمد مانی
20 اسفند 90 23:47
چه دختر نازی خدا نگهدارش باشه
انشالله که امسال براتون با شادی شروع بشه و سال پر از شادی باشه


ممنون از لطف شما عزیزم ان شا الله برای شما هم همین طور باشه
مامان ماهان
21 اسفند 90 8:39
سلام سلام صد تا سلام
خوب هستین از این بازی نخواره خیلی خیلی خوشم اومد امروز میرم که برای ماهان بخرمش راستی هوش چین هم خوبه ؟؟؟؟
نیایش با هوش و زرنگ ما رو ببوسش


سلام به روی ماهه شما مامانی و پسر گل ممنون عزیزم ان شا الله شما هم خوب و شاد باشید همیشه هزار تا بوس برای شما
عزیزم همه این بازی های فکری به نظرم خوب و جالب بود ولی چون بابایی براش زیاد چیزی خریده بود یه دفعه من همش رو باز نکردم یعنی از هوش چین استفاده نکرده هنوز احساس کردم یه کم براش سخته هنوز روی خودش هم نوشته 3 تا 5 سال
مامان رها
21 اسفند 90 10:37
سلام زهره جون عزیزم هزار ماشا الله به این بلبل شیرین زبون خانومی شده واسه خودش


سلام عزیزم ممنون از لطفت رها جون رو ببوس
عمه
22 اسفند 90 19:53
Salam Niyayesh golam.Eshghe ameh minoo to ieh dooneh dokhtari keh shah nadare azizam. chand rooz pish ke baram poshte telphone sheare " ieh dokhtar daram shah nadar o khundi " ieh donia zogh kardam bolbole khune. Bebakhsh ke dir webloget ro check kardam. hamishe be iade shirin zabuniat labkhande shadi miad tou khunamun. Kash khunamun nazik bud miomadam pishet zood zood. agar beduni che ghadr delam mikhast biaramet chand rooz pish khodam, hamsh berim bazi naghashi bekeshim shear bekhunim. khoda koneh internet dorost beshe betunam ba webcam bebinamet azizam. Hamishe delam barat tange azizam. Chahar shanbe souri khosh begzare kolouche.


سلام عمه جون منم خیلی شما رو دوست دارم و دلم برات تنگ میشه کاش شما اینجا بودی خیلی دوستت دارم ممنون که همیشه پیشم میای اینجا هزار تا بوس برای شما:
سمانه مامان پارسا جون
23 اسفند 90 11:04
قربونت عزیزم
خیلی ناز میخونی گلم


ممنون از شما ناز میشنوید هزار تا بوس
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
23 اسفند 90 19:22
ای جونم به این دختر شیرین زبونم. چقدر تو خانمی. دلم می خواد محکم فشارت بدم و یه عالمه بوست کنم. مامانی هم همه چی رو انقدر قشنگ نوشته که آدم از خوندنش لذت میبره.
زهره جون سعی کن ناراحتیهاتو از خودت دور کنی و به سالی پر از آرامش و خوشحال فکر کنی


ممنون خانمی از لطفت و محبتت چشم حتما سعی ام رو میکنم بازم ممنون که اومدی شازده کوچولو رو ببوس
مامان علی
24 اسفند 90 16:32
عزیزم چقدر تو با محبتی تو نازنینم. چقدر هنرمندی. نتوستم صدای نازتو بشنوم ولی تصورش کردم که چه شیرینی با این شیرین زبونیات که یه عالمه باهاش مامانت دلمو آب می کنه همش دوست دایم


ممنونم عزیزم شما محبت داری ممنون از حضور پر مهرتون
مامان امیرعلی
26 اسفند 90 22:32
هی وای من.چه پست طولانی ای.راسی میشه آهنگ وبلاگت رو برداری تا صدای دخملی معلوم بشه


سلام عزیزم آهنگ رو که میشه متوقف کرد ولی چشم حتما
مامان امیرعلی
27 اسفند 90 12:55
چه بامزه خونده.صدای بلندگو زیاد بود همین که امیر علی شنید دوید و اومد ببینه چیه.تازه یه لبخند خوشگل هم روصورتش بود.انگاری خوشش اومده بود


قربونش برم الهی لباش همیشه خندون باشه ممنون اومدی خانمی و ممنون از نظر لطفت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد