نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

ثمره ی عشق

نیــــــــــــایش و عروسک هـــــــــاش

1390/11/21 22:42
نویسنده : مامانی
2,845 بازدید
اشتراک گذاری

نیایشم به قول خودش خیلی مِه مَهونه یعنی مهربونه همیشه عروسک هاش رو بغل میکنه میبوسه و بهشون میگه که خیلی دوشتشون دایه...

باهاشون آلبوم میبینه براشون قصه میگه و بهشون کولی میده... خلاصه که خیلی تحویلشون میگیره

 که یه وقت احساس تنهایی نکنن!

همون جوری که من و بابایی باهاش حرف میزنم با عروسک هاش صحبت میکنه بعضی وقتا به عروسکش میگه :

دخملم لِباشت لباست بپوش شَما سرما نخویی نخوری... ژشته زشته لخت باشی

دخمل من ! شیطونی نکن اینگده اینقده بالا پایین میپیی میپری می یُشتی می یفتی

دُخملم اگه پی پی داشتی جیش داشتی به من بگو من بهت کمک میکنم تَنایی تنهایی نی میتونی!!!

دختر مهربونم عاشقتم به فکر همه عروسک هات هستی که یه وقت یکیشون جا نمونه که نایاحت بشه همیشه دور تا دور خونه پر عروسکهای نانی جونه

تازه دخترم خانوم دکتر شده و با گوشی دکتری صدای قلب عروسک هاش رو هم میشنوه !

میگه مامان آآ گایه مَییضه بهش دایو دادم خوبه خوب بشه معاینه شون میکنه بهشون دارو میده  تازه بعدشم بغلش میکنه میگه نِگیان (نگران)نباش حالت زوده زوده خوب میشه الهی من فدات شم دُتُک (دکتر )کوچولو

تازه بعدشم میگی مامانی عَیوشَکام خوب شدن خدایو شُک (عروسک هام خوب شدم خدا رو شکر)

هر شب هم یکی از عروسک ها نوبتش میشه که بیاد تو تخت و با نیایش جون بخوابه تا خوابای خوب ببینن بعضی شبا میگی مامان من میخوام امشب خواب دَیا دریا ببینم دوشنبه می ییم میریم دَیا؟

اینجا هم مامانی نیایش رو غافل گیر میکنه و در حالی که تو خونه اش با دوستاش خلوت کرده چند تا عکس با حال ازش میگیره

مگه داشتی چی کار میکردی که یه هو این شکلی شدی جیگر مامان

دالی موش کوچولوی مامان

دختر گلم خیلی دوستت دارم نمیدونی چه احساس قشنگی پیدا میکنم وقتی یه دفعه میای دستم رو میگیری و می بوسی و میگی مامان خیلی دوشِت دایَم... الهی من فدای اون محبت کردنت بشم

 وقتی هم که مامانی یه کمی هم توی خودش باشه و ناراحت ، میای صورت مامان رو بوس میکنی و میگی: یاشتی (راستی) یادم یَشته (رفته) بود بوشِت (بوست )کنم اخمو نباش ، چی یا نایاحتی؟(چرا ناراحتی) خندون باش تازه هر کاری هم که میکنی و میبینی من یه کم ناراحت شدم از کارت فوری میگی ببَشتین (ببخشید) و میای یه بوس محکم میذاری رو لپم ...

خدا رو شکر رو هم که اینقدر ناز میگی که دل میبری نازنینم : خدایوشُک

تازگی هم هر چی ازت میپرسم یا میخوام اولش اینقدر بامزه میگی : آخه میدونـــــــــی...

مثلا یه مثال کوچیک یادمه الان : بهت میگم نیایش میای بخوابی عزیزم الان دیروقته میگی : آخه میدونـــــــــــی میخوام بادی بکنم کتاب بخونم شیدی ببینم نی میتونم الان بخوابم کای دایَم (کار دارم)

واقعا همچین روزی رو توی خواب هم نمیدیدم که دختر گلی مثل تو داشته باشم البته اینم بگم همش رو اول از همه از لطف خدای بزرگ و مهربونم میدونم که واقعا عاشقشم و بعد هم همه ی این خوشبختی رو مدیون بابایی ات هستم هر دوتاتون رو خیلی دوست دارمقلب

خدایا شکرت

niniweblog.com

دخترای مهربون و ناز دستشون بالا !

 

این عکس های خیلی خوشگل رو هم خاله جون برات درست کرده دستش درد نکنه خاله جون خیلی مهربونه و خیلی هم دوستت داره البته تو هم خیلی خاله رو دوست داری...یه دونه خاله که بیشتر نداری اونم یه دونه خواهر زاده که بیشتر نداره! توی این عکس یه ساله بودی تو عکس بعدی دوساله

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (55)

فاطمه شجاعی
21 بهمن 90 11:16
سلاااااااااااااام عزیزدلم کوچولوی نازنینم دلم برات یک ذره شده چقد عکسات قشنگ شده قربون تو با اون عروسکای قشنگت برم که انقد دل همه رو بردی
خیلی دوست دارم به امید دیدار


سلام خیلی ممنون منم دلم تنگ شده به امید دیدار:ممنون اومدی
خاله
21 بهمن 90 12:38
عزیز دل خاااله .. خیلی دوست دارم .میدونستی؟؟؟؟؟؟
عکسات خیلی خیلی خیلی قشنگه . آفرین به مامان هنرمندت که همچین عکسای خوبی ازت گرفته که کاملا گویای حالتت هست . در ضمن عکسا قابل شما رو نداره گلک من ..


منم خیلی دوشتت دایم خاله جونی آخه میدونــــــــی
ممنونم ازت خاله مِهمَهونم
عمه
21 بهمن 90 13:56
Delam hal omad ba in axaie malouset eshghe man, man ham baghal mikham koloucheh.Inghadar delam bara vroujak baziat tangshodeh ke nago.Hamishe khosh o khandoun bashi khoshgelam


سلام عمه جونم منم دلم براتون تنگ شده خب بیا پیشم دیگه
ممنون همیشه بهم سر میزنی ایشالا شما هم خندون باشی شَلام بِیِشون


خاله ی ستاره
21 بهمن 90 14:09
سلاااااام عزیزم
عیدتون مباااااارک
با آرزوی بهترین هااااااا در این روز گرانبها..
من ازتون یه کمکی می خواستم
راستش منم روست داشتم عکسای ستاره کوچولو رو مثه عکسای نیایش جون کتم ولی بلد نیستم میشه کمکم کنید؟؟!!


سلام عزیزم ممنون از لطفت
عیدتون هم مبارک باشه
حنانه
21 بهمن 90 16:52
سلامـ
نیایش مهربونمـ


سلام عیدتون مبارک ممنون میای همیشه دوست خوب مامانی
سارا(مامان سوگل)
21 بهمن 90 19:35
عیدتون مبارک
مامان امیر علی
21 بهمن 90 19:47
سلام عزیزم ممنون به ما سر می زنید .دخمل ناز نازی با این همه عروسک قشنگ ماشاله .راستی ما آپیم بیاین دوباره خوشحال می شیم .بوس
مامان ستایش
21 بهمن 90 22:16
سلام عزیزم الهی چه عکسای نازی دست خاله درد نکنه
چه حس خوبیه وقتی میبینیم اینقدر بچه هامون مهربونن
خدا حفظش کنه


سلام ممنون عزیزم لطف داری
خاله ی ستاره
21 بهمن 90 22:35
salam zohre jun bebakhshid dobare mozahemet shodam
azizam in saita filtere????



نه عزیزم فکر نمیکنم الان دوباره چک میکنم
آسمونی ها
22 بهمن 90 13:09
سلام
ممنون که پیش مون میاید و با نظراتتون دلمون رو گرم می کنید.
ندیدمتون ولی از ته قلبم دوستتون دارم و به بودنتون کنارم عادت کردم.



سلام خانمی ممنونم از نظر لطفت شما محبت داری من هم شما رو دوست دارم دوست خوب و مهربون
مامان علی
22 بهمن 90 23:41
فدای این ژستای قشنگت برم دلبر شیرین زبونم چقدم ژست دکتری بهت میاد. عروسکاتم مث خودت گشنگه.
سلام مامانی. عید شما هم با تاخیر مبارک باشه. امیدوارم شاد و آرام باشی همیشه. خصوصیت رو هم چک کن دوست گلم


ممنون عزیزم اومدی محبت داری لطف کردی اومدی خانمی


چک کردم عزیزم نظری ثبت نشده بود...
مامان پارسا
23 بهمن 90 9:47
سلام نیایش جون. الهی چه عکسای نازی خدا حفظش کنهاین دخمل نازو


ممنون عزیزم
ندا مامان نيايش
23 بهمن 90 10:31
خانم دكتر بعد از اين حال آآ گايه خوب شد ؟
قربونت برم خوشگل خاله با اين حرف زدنت .


شلام همه دایوهاش دادم حالش خوبه خوب شد
ممنونم عزیزم از محبتت
مامان علی خوشتیپ
23 بهمن 90 10:51
خصوصی عزیزم


ممنون خانمی دیدم
مهرانه مامان مهرسا
23 بهمن 90 11:31
قربون اين دخمله برم كه خودش يه پا عروسكه


ممنونم از لطف شما
مامان شايان
23 بهمن 90 13:34
اي جانم دلم رفت با این عکسهای ناز نیایش جون و حرف زدنش....خدا حفظش کنه


ممنون عزیزم
نانی
23 بهمن 90 13:36
عززززززززززززیزم چقدر ملوس شدی جیگر


مرســــــــــــــی
مامان آريا
23 بهمن 90 15:03
الهي قربونت برم با اين همه مهربوني كه داري
چه عروسكاي خوشگلي درست مثله خودت جيگرن


نظر لطفتونه ممنون
مامان فاطمه جون
23 بهمن 90 17:53
´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´
´´´´´´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´¶´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´¶´
´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶´
´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´
´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´
´¶¶¶´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´
´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶´´
´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶´´
´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´
´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´
´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´
´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶´´´´´
´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´´´
´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶´´
´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶´´
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´
´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´
´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶


سلام عزيزم
واقعا زيبا ترين لحظات وقتي هست كه بچه تو عالم خودشون با عروسك هاشون بازي مي كنن مخصوصا خانم دكتر كه خيلي هم بهش مياد


ممنون خانمی آره واقعا لذت بخشه خدا رو شکر


مامان یسنا
23 بهمن 90 17:55
قربون این دختر مهربون برم من! راست میگی وقتی بچه ها میان بوسمون میکنن و میگن دوستت دارم تمام دنیا مال ما میشه


ممنون عزیزم آره واقعا حس نابی هست که با هیچ چیز نمیشه عوضش کرد
مامان پریسا
23 بهمن 90 23:23
الهی الهی چه دنیایی برای خودش درست کرده. عکسها همه چیزو میگن.... قربون شیرین زبون.


ممنونم خانمی اومدی و ممنون از نظر لطفتت
مامان زهرا نازنازی
24 بهمن 90 1:32
ماشاالله 1000 ماشاالله

خدا حفظش کنه


ممنون عزیزم خدا خودش حافظ همه کوچولو ها باشه


فهیمه|مامان هدی سادات
24 بهمن 90 12:04
سلام:
واااای ...این کوچولو رو ببینید...چه عشوه هایی میاد...بووووووووووووووووس


سلام خانمی ممنون اومدی بوس برای شما و کوچولوی نازت
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
24 بهمن 90 14:35
سلام عزیزم.خوشکلترین عروسک دنیایی خودت نیایش جونم.خیلی دوستتون دارم.هم خودت رو هم مامانی با احساست رو.


ممنونم از شما محبت داری خانمی من هم شما رو خیلی دوست دارم شاد باشید همیشه
مامان زهره
24 بهمن 90 15:20
عروسک های نیایش هم مثل خودش خوشگلن و نازنو خوب.
بوس بوس بوس برای نیایش جون


ممنون از نظر لطفت عزیزم بوس برای شما
مامان یسنا
24 بهمن 90 17:59
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶´´´´´آپ کردم ´´´´´´¶¶
´´´´´¶¶´´´´´´ بدو بیا ´´´´´´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶¶´´´راستی نظر یادت نره هااااااا´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶
´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶
´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶
´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶
´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶
´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´
´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶
´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶
´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶


ممنون اومدم
مامان آرتین (شازده کوچولو)
24 بهمن 90 19:25
وای چه دختر مهربونی.
البته حتما دخترمون از مامان مهربونش یاد گرفته.


نظر لطف شماست عزیزم
عمه ی امیرحسین
24 بهمن 90 23:33
فدای این دخمل ناز و قشنگ و مهربوووووووووووون


قربون شما
مامان الینا
25 بهمن 90 0:20
وای چه ژستی گرفته چه عروسکای نازی هم داره این دختر ناز
لطفا یه بوس محکم ازش برام بگیرید


ممنونم خانمی یه بوس چــــــــاق برای شما!
بوس کن کوچولوی نازت رو از طرف من
مادر کوثر و علی
25 بهمن 90 8:04
سلام سلام
وای عزیزمممممممممممم
چه دخمل ناز و شیرین زبونی
چه عروسکای خوشملیییییییییییییییییی


سلام خانمی ممنونم دخمل گلت رو ببوس
مادر کوثر و علی
25 بهمن 90 8:05
سلام زهره جون خوبی عزیزم؟
مرسی که همیشه میای پیشمون
ممنون از نظرات خوشگلت. خیلی لطف میکنی مهربونم
با دو پست جدید و پست ثابت بروز شده منتظرتم


سلام عزیزم خواهش میکنم ممنون اومدی ان شا الله شاد باشی همیشه ببخش چند روزی نی نی وبلاگ برام باز نمیشد نمیدونم چی شده بود !!!حتما میام
مامان سانای
25 بهمن 90 10:29
خاله تو خودت عروسکی زنده باشی الهی


ممنون از محبت شما
مریم مامان ملینا
25 بهمن 90 12:10
وااااااااااااااااااااای چه دختر بااحساس و شیطونی..... واقعا خوش بحالت مامانی که خداهمچین فرشته ای بهت داده.
الهی من فدای محبتش بشم... عکساش همه واسم بازنشد



ممنونم از نظر لطف شما خانمی محبت داری خدا کوچولوی نازت رو برات حفظ کنه
حجم عکس ها که خیلی پایینه
البته چند روزیه که سرعت اینترنت خیلی پایینه
مامانی درسا
25 بهمن 90 13:34
من کلبه ی خوشبختی تو را روزی با گلهای شوقم فرش خواهم کرد
و قشنگترین لحظه هایم را به پای ساده ترین دقایقت خواهم ریخت
تا بدانی عاشق ترین پروانه ات خواهم ماند . . .
عزیز دلم نیایش و البته زهره جان روز عشق مبارک


ممنونم از شما بر شما هم مبارک همیشه عاشق و شاد باشید
مامان محیا
25 بهمن 90 14:13
خوش بحالت نیایش خانوم که اینقدر عروسک داری



ممنونم قابل شما رو نداره
مامان زهره
25 بهمن 90 15:45
بوس بوس بوس برای نیایش جون


ممنون بوس برای شما
سمانه مامان پارسا جون
25 بهمن 90 17:02
ولنتاین مبارك ، همراه یك بغل گل رز ، یك سبد ستاره و یك دنیا آرزوی شادباش . . .



ممنون عزیزم بر شما هم مبارک
مامان نازی نرگس
26 بهمن 90 1:32
خانمی من که دلم غش رفت بس که خوشکل حرف میزنه قربون حرف زدنش وای که چقدر این بچه ها شبیه هم هستند نازی ما هم خیلی حساسه که عروسکا رو لباس بپوشونه یه وقت سرما نخورنچه عکسای نازی هم گرفتی مامانی ایشالا که همیشه کنار نانی ناز شاد باشی و شاد*


ممنونم خانمی از این همه نظر لطفت ممنون که پیشمون اومدی هزار تا بوس برای شما با آرزوی شادی عزیزم
مامان آبتین
26 بهمن 90 13:36
واااااااای عزیزم چه عروسکای نازی ولی خودت از عروسکها ماهتری


ممنون از شما چشای ماهتون ناز میبینه
نجمه
26 بهمن 90 19:21
سلام عزیزم. امیدوارم خوب خوب باشین دلم برای نیایش جون تنگ شده بود
خیلی جالب و قشنگ بود مخصوصا کتاب خوندنش من که کتاب خوندن بچه هارو خیلی دوست دارم مخصوصا اگه مثله دختر نازت شیرین زبونم باشن. از طرف من ببوسش
راستی خانومی بابت اون کتابا هم یه دنیا ممنون. مرسی که به یادم بودی


سلام عزیزم ممنونم خانمی نظر لطفته گلم خیلی تبریک میگم مامان شدنت رو ان شا الله که این دوران رو به سلامتی بگذرونی کتابا هم قابلت رو نداشت عزیزم ممنون اوومدی شاد باشی
مادر کوثر و علی
27 بهمن 90 10:10
سلام عزیزم
مرسی که همیشه میای و بهمون سر میزنی
از حرفای خوشگلت ممنونم
خانمی نمیدونستم ساکن مشهد هستید
انشالله همیشه شاد باشین و سلامت
دوستتون دارم
راستی بازم آپم


سلام خواهش می کنم عزیزم ان شا الله شما هم شاد باشی همیشه
مامان سارا
27 بهمن 90 10:26
سلام گلكم. چه ناز و بامزه شدي. چه عكسهاي قشنگي گرفتي و مامان با سليقه ات چه با مزه درستشون كرده.
هميشه خنده از لبات دور نباشه خوشكلم.


سلام خانمی ممنون نظر لطفته ان شا الله شما هم همیشه خندون باشید
ندا مامان نيايش
27 بهمن 90 11:16
نيايش خانم خوبي ؟ عروسكات خوبن ؟ ديگه مريض نشدن ؟ اميدوارم كه هميشه حال همتون خوب باشه .
مي بوسيمت من و نيايش ...


ممنونم شما خوبید نیایش جونی خوبه الهی همیشه سالم و شاد باشید بوس برای شما
مامان مانی جون
27 بهمن 90 11:57
الهی قربونش برم من که اینقد با احساسه


قربون شما ممنونم
مامان امیرعلی
27 بهمن 90 14:16



ممنون بوس برای شماو امیر علی جون
مامان ماهان
27 بهمن 90 19:19
ای جوووووووووووووووووونم چه خانم دکتر ناززززززززززززززززی
اینقدر که ماه هستی هر کی رو که معاینه کنی زود زود خوب میشه
چه عروسکای خوشگلی داری عزیزم خیلی خیلی خیلی شیرین زبونی دوست دارررررررررررررررررررررم


ممنونم از نظر لطفتت خانمی ممنون اومدی منم شما رو خیلی دوشت دایم
مامان ماهان
27 بهمن 90 19:52
مامانی عکسها خیلی خوشگل شده دستت درد نکنه حسابی با گذاشتن عکسها دلمون رو بردیااااااااااااااااا تو رو خدا یه بوس از طرف من از اون لپای ناز نیایش جون بکنین ممنونممممممممممممم


ممنونم عزیزم محبت داری بوس برای شما و ماهان جون
مامان امیرناز
27 بهمن 90 21:57
الهییییییییییی فدات بشم خوش بحال مامانت با این دختر ناز و مهربون


ممنونم عزیزم لطف کردی اومدی
مامان علی اکبر
28 بهمن 90 4:29
سلام گلم خوبی؟
ای جانم فدای این شیرین زبونی هات ماشاالله چشم حسود کور.


سلام شما خوبید ممنونم که اومدی بوس
محيا كوچولو
28 بهمن 90 16:46
سلام نيايش جونم، هم خودت خيلي خوشگل و نازي هم عروسكهات و هم كارهات


سلام ممنونم نظر لطف شماست [
مامی کیانا
30 بهمن 90 10:43
وای چقدر عروسک کیانا که کلی ذوق کرد عکسهارو دید جیگر خاله دوشنبه بیا با هم بریم دیا قربوونت برم


قابل کیانا جون رو نداره
ممنون خاله جون که فکر نیایش منی اینقدر
دَیا دوشت دایه!
ممنون از حضورت
مامان آرنیکا
4 اسفند 90 10:42
خیلی عروسکهات قشنگن خاله
دست مامان و بابا درد نکنه اینقده واست خریدن و همینطور بقیه که دوست دارن


مرسی خاله جون نظر لطفتونه قابل شما و دختر گلتون رو نداره ممنون پیش ما اومدین
مامان اراد
6 اسفند 90 13:37
خانم دکتر قشنگم حال منم خوب کن
ای نازم چقدر تو مهربون قشنگی.
عروسکااااااااااااااررروووووووو


چشم حتما من خیلی دکتر مهربونی هستم
ممنون پیش ما اومدین
بوس برای شما
زهرایی
22 تیر 91 1:37
اوف چه بچه ی نازی انرزی گرفتم تا این عکسا رو دیدم بخدا
خدا نگهش داره
ایشالا صدساله بشه



ممنونم عزیزم از محبتت
کوثر
14 مرداد 92 2:40
سلام نیایش جون خیلی عکسات خوب بودن.خوشحال میشم به وبلاگ من هم سری بزنی.


سلام کوثر خانم گل حتما میام
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد