نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

ثمره ی عشق

شاهکار هنـــــــــــــری

1390/11/9 14:38
نویسنده : مامانی
1,781 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به یکی یک دونه خودم

دختر گلم خیلی دوستت دارم عزیزم هر روز داری شیرین تر میشی و خواستنی تر

الهی فدات شم خیلی عاشقتم هر چی بگم بازم کمه همه ی وجودمی تو ، عمرم و نفسم تویی

حالا از قربون صدقه رفتن بگذریم میرسم به شاهکار هنریت ...

چند شب پیش برات خمیر بازی گرفتم خیلی ذوق کرده بودی و همش دلت میخواست باهاشون بازی کنی خودم هم یاد بچگی هام افتاده بودم و دلم میخواست بازی کنم بابایی هم اومد کنارمون نشست و سه تایی یکم خمیر بازی کردیم ساعت 11 شبنیشخند به بابایی گفتم یادش به خیر چه قدر خمیر بازی دوست داشتم وقتی بچه بودم ولی بابایی گفت من تا حالا خمیر بازی نکردممژهتو هم همش میگفتی یادش به خیر (البته هنوز ر رو نمیتونی بگی و همون ی میگی!)الهی قربون طوطی کوچولوی خودم بشم منماچ 

بگذریم... صبح تا از خواب بیدار شدی گفتی پاشو مامان ببین شُب شده بیییم خمی بادی

نمیدونم چرا اینقدر سحر خیزی تو عسلم !! شب ساعت 12 یا یک به زور میخوابی 8 صبح ! پا میشی بریم خمیر بازی همش هم میگفتی مامان شیدی آییا بذا بَیام (سیدی آریا بذار برام)

 آخه یه سیدی هم توی بسته خمیر بازی آریا بود که خیلی چیزای خوشگلی نشون میداد که با خمیر درست میشه تو هم همش اون سیدی رو میذاری و به قول خودت نیگا می کنی عزیزم

 الهی فدات شم با همون چشای خوابالو نشستم باهات یه کم بازی کردم و یه قورباغه درست کردم برات که واقعا هنر کردم ولی خب دیگه برا شروع بد نبود ...(قورباغه ی مامان رو در تصویر زیر میتوانید پیدا کنید!!!)

 

بعد از یکم بازی رفتم سراغ کار خودم که یک دفعه صدام کردی که مامان ببین من او باگه دُشت کَیدم این مامانشه دیگه تنا نیشت!(مامان ببین قورباغه درست کردم این مامانشه دیگه تنها نیست) 

اینقدر ذوق کرده بودم که تو هم از ذوق من ذوق کردی و همش حرفت رو تکرار میکردیاین مامانشه اوباگه ی من مامان اینه آخه مامان نداشت اُشه می خود ( غصه میخورد) حالا دیگه مامان دایه (داره)

فدات شم عزیزم برای من خیلی ارزش داشت چیزی که درست کردی خیلی ذوق کردم که برای قورباغه ای که من درست کردم مامان درست کردی قربون دختر با محبتم بشم

ولی نمیدونم چرا تازگی برای همه دنبال مامان می گردی ، همه که میگم یعنی همه عروسکهات همه شخصیت های توی کارتون ها که میبینی یا هر چیز دیگه هی میگی مامان این کجاشت؟ این تناشت مامان ندایه نمیدونم چی شده که همش فکر مامان داشتن اینو اونی ولی فکر میکنم از وقتی اون کارتون قدیمی رو که اسمش الان یادم نیست از تلویزیون دیدی که مارکو داشت دنبال مادرش میگشت خیلی توی روحیه ات اثر گذاشته....

اصلا دلت نمیخواد هیچکی تنها باشه خیلی مهربونی و همش عروسک هات رو بغل میکنی و بهشون محبت میکنی و میگی که خیلی دوستشون داری و نمیخوای تنها بمونن

اما هر چی هم که میگم تو مامان اینایی ، اینا عروسک های تو هستن تو مامانشون باش قبول نمیکنی مثلا یه عروسک خرگوش کوچولو داری یه بزرگ، دیشب بهت گفتم یکی از عروسکهات رو بیار تو تختت امشب با تو بخوابه (البته کار هر شبه که یکی از عروسکها پیش تو بخوابه) خرگوش کوچولو رو برداشتی داشتی میرفتی تو تخت که یه دفعه گفتی مامانشم بیار گفتم مامانش کیه عزیزم رفتی خودت بزرگه رو برداشتی و گفتی اینه ... دیدی مامان دایه (داره)

♥ عاشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــقتم نفسم ♥

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

نگين
9 بهمن 90 10:44
سلام
ظاهرا فرصتي دست داده تا بتونم شاهكارهاي ناني جون رو ببينم . آفرين دختر گلم كه به فكر قورباغه بودي كه تنها نباشن ماشااله . اسپند فراموش نشه . ناني جون رو ببوسيد


سلام ممنون از نظر لطف شما محبت دارید ان شا الله از این فرصت ها بیشتر دست بده ما که خیلی خوشحال میشیم
مامان سانای
9 بهمن 90 11:04
دخترمون نقاش بود مجسمه ساز هم شد آفرین هنرمند نانی
.


ممنون عزیزم لطف داری
مامان هامان
9 بهمن 90 12:42
چه دختر هنرمندی خدا حفظش کنه شیرین زبونیات رو قربون خاله


ممنون عزیزم لطف کردی اومدی
سمانه مامان پارسا جون
9 بهمن 90 12:54
قربون نانی جون هنرمند
آفرین گل دختر ناز


خیلی ممنونم از شما
آسمونی ها
9 بهمن 90 13:03
آفرین دختر هنرمند
و
آفرین مامان صبور و باحوصله
دوست دارم یه مامان خوب و مهربان و به روز مثل شما بشم...



سلام عزیزم نظر لطف شماست ان شا الله به زودی مادر بشی و برات طعم شیرینی داشته باشه
آسمونی ها
9 بهمن 90 13:04
درست کردن مادر برای قورباغه ش، میتونه نشون دهنده این باشه که مفهوم "خانواده" برای نیایش کاملا جا افتاده و به قداست رسیده.


آره خدا رو شکر فکر میکنم همین طور باشه خانوادهاش رو خیلی دوست داره و غیر از مامان معمولا برای هر جمع سه نفره ای چه توی کارتون چه تو نقاشی هاش میگه که یکی مامانه یکی بابا یکی بچه شونه
عمه
9 بهمن 90 13:10
ameh jooni salam,dokhtare gole ma harooz honarmand tar mishi cheghadr doosh dashtam ba ham mishestim khamir badi mikardim. nani joon hala ke doush dari bara hameh maman peida koni maelume hesabi bozorg shodi,be mamani bego biad ba shoma va aroosakat , maman badi va khale badi, har rooz tou badi shoma ham mituni mamane ieki az arooskat bashi. khosh begzareh koluche honrmand


شلام عمه جون منم دلم به شما تنگ شده آیه کاش پیش من بودی با هم، هم خمی بادی هم خاله بادی میکَیدیم!دوشِت دایَم بوشششش
مامان آريا
9 بهمن 90 13:28
اي جانم چه قورباقه خوشگلي درست كرده دخترمون
قربونت برم كه به فكر تنهايي عروسكاتي و براشون مامان پيدا مي كني


ممنون آره دخترم خیلی با محبته اصلا دلش نمیخواد هیچکی تنها باشه
خاله
9 بهمن 90 16:31
الهی من فدای تو بشم عشق خاله که اینقدر مهربونی..... آره اتفاقا چند روز پیشم که من داشتم واسش کتاب " دزده و مرغ فلفلی " رو میخوندم گفت : " خاله ، مامان شلشلی کجاشت؟!!! "
چه قورباغه ی خوشگلی براش درست کردی.. !! مامانشم خیلی خوشگله . .... منم خمیربازی میخواااااااااام



دوست دارم خاله جون خدا نکنه فدا بشی الهی سالم باشی همیشه چشات خوشگل میبینه مرسی که همیشه میای وبلاگم مرسی که برام کتاب میخونی برات میخرم خمیر بازی
مادر کوثر و علی
9 بهمن 90 17:44
سلام عزیزم
ماشالله به این دخمل هنرمند و مامان با سلیقه
راستی
تازه امروز متوجه شدم شما رو لینک نکردم


سلام خانمی ممنونم نظر لطف شماست
من متوجه شده بودم ولی نمیدونم چرا نگفتم!
مامان آرتین (شازده کوچولو)
9 بهمن 90 18:31
آفرین دختر هنرمند
مامان جون من دلیلش رو می دونم چرا همش دنبال مامان می گرده. چون خودش مامان خیلی خوب داره و دوسش داره و تنها نیست. بنابرای دوست داره همه مامان داشته باشن


نظر لطف شماست عزیزم محبت داری
مریم مامان ملینا
9 بهمن 90 18:55
سلام بر هنرمند کوشولوی خودمون.
فدات بشم که اینقدر به فکر مامان بقیه هستی.... خدا خودت و مامان باباتو واست حفظ کنه عزیزم.... خدا همه ی نی نی ها و خانواده هاشون رو سالم و سلامت کنار هم نگه داره


سلام ان شا الله خدا همه مامان باباها رو برای کوچولوها و همه کوچولوها رو زیر سایه خودش حفظ کنه
مامان ستایش
9 بهمن 90 23:11
سلام عزیزم
وای چه دخمل هنرمندی ماشالله
چقدر هم مهربونی که نمیخوای هیشکی تنها باشه
آفرین نانی جون

راستی من آپم ها


سلام ممنون از شما که اومدین
ندا مامان نيايش
10 بهمن 90 10:38
سلام ناني جون . آفرين كه انقدر هنرمندي . كاش با نيايش من پيش هم بودين و كلي بازي هاي قشنگ با هم مي كردين .


شلام جدی ؟ آیه کاش پیش من بودین من دیگه تنا نبودم با هم کلی بادی میکَیدیم

سلام خانمی تکه کلام نیایش این روزا شده جدی هر چی بهش میگم میگه جدی؟
ولی واقعا کاش ....
خاله
10 بهمن 90 10:53
مرسی خاله جون . نمیخواد بخری ....
هروقت تونستی خمیربازیاتو بیار با هم بازی کنیم میبوسمت خاله جونی
.


چشم خاله جونم فقط یه اشکالی پیش اومده اونم این که همه رنگای خمیرا رو با هم آتی آتی یعنی قاطی قاطی کردم!
خاله
10 بهمن 90 17:28
البته من به مامانت هشدار داده بودم !!!! ولی اشکال نداره خاله جونم .. آتی آتی شم قشنگه !


آره یادمه گفته بودی ولی چه میشه کرد دیگه نیایشه!
مامان یسنا
10 بهمن 90 23:29
خیلی خوشگله نانی جون!!!
اوباگه مامان از اوباگه نینی خوشگلتره عزیزم


چشاتون خوشگل می بینه ممنون که اومدین
مامان زهره
11 بهمن 90 9:37
سلام شعر بالای پستت بی نظیر بود.


ممنون عزیزم نظر لطف شماست خوشحالم که خوشتون اومده
مامان زهره
11 بهمن 90 9:39
بچه ها همشون خمیر بازی رو دوست دارن. محمد سپهر هم خیلی دوست داره!


الهی همیشه شاد باشه و سالم کوچولوی نازت ممنون اومدی
حنانه
12 بهمن 90 0:13
سلامـ
نيايش ِ عزيزمـ آفرين به تو خوشگل ِ خاله


سلام مرسی لطفدارین
مهرانه مامان مهرسا
12 بهمن 90 10:45
خاله قربون اون قورباغه درست كردنت شه


ممنونم که اومدین بوس
مامان علی
12 بهمن 90 16:14
الههههههی من بگردم این گل دختر هنرمند مهربون رو. مامانی خیلی مواظبش باش دخترم خیلی لطیف و با محبته. راستی قورباغه هم قشنگ درشت کردی مامانی


ممنون از نظر لطف شما محبت دارید مرسی خاله جون که اومدی
هستی
13 بهمن 90 9:54
باریکلا دوست هنرمندم


ممنونم که اومدین
مامان مانی جون
13 بهمن 90 12:36
قربونت برم هنرمند کوچولو


ممنونم بوس بوس
مامان سارا
13 بهمن 90 13:50
عاشقتم هنرمند


ممنونم منم عاشگه شما هشتم
مامان الینا
15 بهمن 90 14:26
فدات بشم هنرمند کوچولو


خدا نکنه عزیزم
ممنون اومدی
مامان امیر علی
15 بهمن 90 17:43
به به خانم هنرمند ما بوس عزیزم .ممنون به ما سر زدین راستی اینجا هم خیلی سرد شده


ممنون عزیزم بوس
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
16 بهمن 90 15:44
چه دختر هنرمندی خدا حفظش کنه


ممنون عزیزم خدا ماهان جون رو هم برای شما حفظ کنه
مامان ماهان
16 بهمن 90 16:07
ای جان چه قورباغه خوشگلی درست کردی آفرین به هنرمند کوچولو
قربون دل مهربونت برم که برای عروسکات مامان پیدا میکنی تنها نباشن میبوسمت فرشته کوچولو


مممنونم منم شما رو می بوسم
مامان امیرعلی
16 بهمن 90 17:09
ای جانم چه شاهکاری.


ممنون عزیزم
مامان نازی نرگس
26 بهمن 90 1:57
میگم احساس توی خونشه ببین همیشه دنبال مامان همه چیز و همه کس میگردهقربون شما خاله با این قورباغه نازی که درست کردی دخمل هنرمندمیای به من هم یاد بدی


نظر لطفته خانمی اره خیلی با احساسه دخملی مثل همه دخترا! نازی نرگس جونو ببوس


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد