نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

ثمره ی عشق

بیا شمع ها رو فوت کن...

1390/11/5 21:52
نویسنده : مامانی
1,630 بازدید
اشتراک گذاری

نیایش گلم عاشق شمع فوت کردنه

هی میگه مامانی مشَلَن(مثلا)تَلُده(تولده)منه، بیا شَم شوشن کن (شمع روشن کن)

قربون اون لُپات بشم که اینطوری بادشون میکنی

تازه بعد هم که با کلی به قول خودش پوف خاموشش میکنه دست میزنه و میگه باکَلا به من(باریکلا)

این لباسی که تن دختر گلمه لباس سیسمونی منه همین یک دونه لباس رو مامانم نگه داشته مژهمامان بزرگم خودش دوخته بوده

اون زمان ها (البته منظورم همون 26 سال پیشه نه خیلی اون زمان های دورنیشخند )اکثر لباس های سیسمونی رو خودشون میدوختن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (38)

مامان پریسا
5 بهمن 90 22:32
آخی گلم بشه این نازنین دخمل.
مامانی !یادت نیست خودمون هم چقد تولد دوست داشتیم.


آره همه بچه ها عاشق تولد هستن خوش به حالشون که با یه شمع فوت کردن کلی ذوق میکنن آدم وقتی سادگی و پاکی بچه ها رو میبینه دلش می خواد همیشه بچه باشه مثل بچه ها باشه...
مامان علی
5 بهمن 90 23:41
وای وای وای دلم ضعف میره واسه اینجور حرف زدنت نینیشششششششش باکلا باکلا لباست چه قشنگه مامانی چه مامان بزرگ هنرمندی دارین


ممنونم عزیزم لطف داری
خیلی خیلی شما رو دوشت دایَم بووووووووووس
زهرا
6 بهمن 90 0:30
نه عزیزم سرعت اینترنت من خیلی بالاست...


خدا رو شکر
من چند تا از کد ها رو حذف کردم ان شا الله مشکل حل شده باشه اگه بازم اومدی بهم بگو لطفا بدونم حل شده یا نه ممنون عزیزم
مامان یسنا
6 بهمن 90 0:54
آخی توی این عکس مثل فرشته ها شده!!!!
یسنا هم همش تو خونه واسه خودش تولد مبارک میخونه میگه مامان تبلوده!!!!


آره این بچه ها تولد رو خیلی دوست دارن ایشالا همیشه شاد باشه دختر گلت ممنون که اومدی عزیزم
✿الهام مامان رامیلا ✿
6 بهمن 90 2:14
انشالله شمع تولد 120 سالگیت رو فوت کنی قشنگ خاله ما هم آپیم


ممنون خاله جون بوس
مهرانه مامان مهرسا
6 بهمن 90 9:34
سلام به اين دخمل شيرين زبون چه گل سر نازي چه دخمل نازي چه لباس خوشگلي


سلام به دوست جون مهربون ممنونم عزیزم چشای خوشگلتون ناز میبینه
حنانه
6 بهمن 90 11:22
سلامـ
آره بابا 26 سال پيش که همين ديروز پريروز بود
خدا حفظش کنه الهی


سلام عزیزم ممنون
حنانه
6 بهمن 90 11:40
تو نظراتی که قبلا گذاشته بودن ديدم يکی نوشته بود وبلاگ به زحمت باز می شه
می دونی مامان نيايش وقتی با موزيلا باز می کنم قسمت نظرات باز نمی شه سرعت اينترنتم هم خیلی خوبه
مجبورم با اينترنت اکسپلورر بيام که يه کم طول می کشه تا وبلاگ باز شه
البته نمی دونم حجم عکسا چقده ولی اگه می شه حجمشونو کم کن با اين نرم افزارایی که کيفيتش کم نشه
مرسی اگه کلا صفحه راحت باز شه
چون می دونم سرعت اينترنتم کم نيست وايمکس دارم که خداروشکر سرعتش خوبه
بازم مرسی اگه درستش کنی


سلام حنانه جون ممنون که میای عزیزم من چند تا از کد ها رو علی رغم میلم حذف کردم به خاطر دوستانی که گفته بودن حجم عکس ها هم خیلی پایینه مشکل حتما از جای دیگه است که من نمیدونم بازم ممنون که میای گلم


parya
6 بهمن 90 12:41
سلام

من پریا هستم

اگه دوست داری به منم سر بزن


سلام حتما
معصومه مامان سهند
6 بهمن 90 14:07
فدای اون لپای خوشگلت، لباست هم خیلی قشنگه خاله جون، راستی ژله هم نوش جونتتتتتتتتتتت


مرسی خاله جون ممنون از نظز لطف شما بوس برای شما
مامان ستایش
6 بهمن 90 23:50
سلام عزیزم
الهی قربونش برم ناز من
چقدر مامانت با سلیقه بوده هااااااااا



سلام عزیزم ممنون لطف داری راستی گلم نتونستم توی وبلاگت نظر بزارم دوباره میام ممنون اومدی


مریم مامان ملینا
7 بهمن 90 11:58
خیلی خوبه که اینقدر دختر باذوق و شوقی داری. تبریک میگم
چه میز خوشِلی چه لباس خوشِلی چه دختر خوشِلییییییییییییییییی


ممنون عزیزم خیلی ممنون از محبتت چشات خوشل میبینه بوس بوس
مامان مانی جون
7 بهمن 90 12:54
آخیش وبت درست شد
قربون نیایش جون برم با این صحبت کردنش
منم عاشق لباسای بچگیم هستم اما حیف نمیشه تن مانی جون کرد اخه دخترونست


خدا رو شکر می دونی خیلی کد پرواز پروانه هایی که تو وبلاگ بود رو دوست داشتم اصلا فکر نمیکردم مشکل از اونا باشه از مدیریت پرسیدم گفتن در بعضی مرور گر ها اختلال ایجاد میکنه علی رغم میلم حذفش کردم حالا خدا کنه برای همه اونایی که گفتن مشکل حل شده باشه

عزیزم ممنون که اومدی قربون شما
آره حیف که نمیتونی لباسات رو تن مانی جون کنی حس خوبی داره ولی ناراحت نباش ایشالا تن نوه ات که دختره میکنی !!!هزار تا بوووووس


مامی کیانا
7 بهمن 90 14:55
باکلا به تو عزیزم چه میز خوشگلی چه لباس نازی عجب عروسکی شدی گلم بوس بوس هزارتا


ممنون از شما چشای نازتون خوشگل میبینه:
مامان آرتین (شازده کوچولو)
7 بهمن 90 16:10
قربون اون لپات که اینجوری بادش کردی دختر عزیزم


قربون شما
مامان رها
7 بهمن 90 16:33
سلام زهره جون تو رو خدا تند تند واسه این جیگر خانم تولد بگیر بزار حالشو ببره


سلام عزیزم چشم حتما ممنون اومدی
مامان سانای
7 بهمن 90 16:49
ماشالله به این دختر خانم خوشگل چه زبون می ریزه این شیطون بلا


ممنون عزیزم آره واقعا زبونی می ریزه که خدا میدونه
مامان سها
7 بهمن 90 18:23
وای چه خانم قشنگی...ماشاا.. به این زبون... ماشاا.. به این موهای قشنگ و ماشاا.. به این همه ناز...


سلام خانمی ممنون پیش ما اومدی و ممنون از نظر لطفت عزیزم دختر نازی داری خدا برات حفظش کنه تولدش هم پیشاپیش مبارک باشه ایشالا سالم باشه همیشه هزار تا بوس برای شما و دختر ناز و تمیزت!
ببخشید هر کار کردم توی وبلاگتون نتونستم نظر بذارم
مامان رامیلا
7 بهمن 90 21:52
سلام گلم
مرسی که به ما سر زدید , نیایش گلم هم خیلی ناز شده ماشاا... قربون حرف زدنهاش لباس شما هم خیلی بهش میاد, تولد 28 ماهگیش هم مبارک باشه .


سلام عزیزم خواهش میکنم ممنون اومدی خانمی و ممنون از نظر لطفت
حنانه
8 بهمن 90 0:57
سلام
مرسی الان با موزيلا هم صفحه نظرات باز می شه
دستت درد نکنه
خير ببينی الهی
التماس دعا


سلام عزیزم خواهش میکنم ممنون که اومدی
خاله
8 بهمن 90 1:59
الهی فدات بشم خاله جونم

عشق من . دوست دارم .


منم خیلی خیلی دوشت دایم خاله جونی
مامان شایان
8 بهمن 90 8:39
ای جانم عزیزم...دلم رفت با این عکسهای ناز و خوشگل نیایش خانم...لباس سیسمونیتونم خیلی قشنگه


ممنون عزیزم نظز لطف شماست مرسی اومدی
مامان مريم
8 بهمن 90 11:34
دوستت دارم دختر گلم عكسات فوق العاده زيباست البته با اجازه مامان مهربونت آهنگ وبلاگت چون خيلي قشنگ بود براي وبلاگ امير محمد استفاده كردم .


ممنون نظر لطف شماست
مامان اندیا
8 بهمن 90 11:45
وای چقدر خوشگل شده نیایش چقدرناز ژست گرفته. ممنون از کامنتی که برام گذاشتی .خدا کوچولوتو حفظ کنه


ممنون از شما عزیزم خیلی لطف داری
ندا مامان نیایش
8 بهمن 90 12:12
وای وای چه نیایش خانم خوشگلی . چه میز آرایش قشنگی داره . دوست داریم خانم خانما من و نیایش ...


منم خیلی شما رو دوشت دایم چشاتون خوشگل میبینه ممنون
افسون
8 بهمن 90 13:19
نازي خيلي خوشگل شدي ماشاالله ستايش خانم



ممنون عزیزم
مامان فاطمه جون
8 بهمن 90 13:54
سلام عزيزم ممنون كه به ما هم سر مي زنيد من هميشه به وبلاگ شما ميام ولي تا نيمه صفحه باز ميشه ديگه گير ميكنه و بايد كلا دستگاه رو ريسد كنم الان هم با كلي ترفند صفحه نظرات رو باز كردم تا بدونيد به يادتون هستم ولي چه كنم


سلام ممنون از شما که سر میزنید خیلی لطف دارید نمیدونم چه مشکلی هست من تقریبا خیلی از کد ها رو حذف کردم فکر میکردم دیگه برای باز شدن وبلاگ مشکلی نباشه شاید با اکسپلورر باز کنید مشکلی پیش نیاد به هر حال ممنون و شاد باشید همیشه
مامان ماهان
8 بهمن 90 14:46
Momkene maskhare be nazar biad, vali vaghan ettefagh miofte! Mikhai
surate kasi ro ke vaghan duset dare bebini? Ino be 10 nafar befrest
bad boro be addresse http://amour-en-portrait.ca.cx/ (in ye bazie
faransavie). Surate kasi ke duset dare zaher mishe! Khatare surprise
shodan (taghriban 90% shabihe)!"


جالبه ممنون امتحان میکنیم!!
مامان طاها
8 بهمن 90 15:22
سلام منون از اینکه به ما سر میزنی خانمی نیایش شیرین زبون خاله رو هم ببوس خدا از دهنت بشنوه امیدوارم دخمل باشه ۰این بوووووووووووووووووس ګنده هم واسه نیایش جون خوشمزه


ممنون عزیزم که اومدی ان شا الله که سالم باشه هر چی خدا بخواد بووووووووووس برای شما
محيا كوچولو
8 بهمن 90 23:13
آخي چه لُپاي خوشگلي!نيايش جوني هر وقت شمعارو فوت ميكني تولدت مبارك


خیلی ممنونم از شما هزار تا بوس برای شما
مامانی درسا
9 بهمن 90 1:51
عزیزم تو لباس مامان چقده خوردنی شدی . خیلی خیلی خاله دوست دارم . مامانی مرسی از اینکه بهمون سر میزنی .


سلام ممنون از ابراز محبت شما ما هم شما رو خیلی دوست داریم
عمه
9 بهمن 90 12:56
Salam eshghe man ghorboune khodeto un lophat beram nani joon. ameh jooni shadi kon talod badi kon kheily khube bara khodeto mamani o babaie jashn migiri va sham pouf mikoni ba un loppaie banamaket. man agheghetam koluche


ممنونم عمه جون جای شما هم همیشه خالیه بین ما ایشالا شاد باشی همیشه
مادر کوثر و علی
9 بهمن 90 17:52
مامانی چه لباس خوشملی!
چه دخمل نازی

کوثر منم عاشق فوت کردنه. همش هم شعر تولد میخونه
وقتی که سیستم رو روشن میکنم باید فقط آهنگ تولد پخش بشه. گاهی هم به عکسای تولد گیر میده که باید براش بذارم....

هنوز تزئینات خونه مربوط به مهمونیه تولد 2 سالگی کوثر و تولد علی رو باز نکردیم!

راستی من 3 سال از شما بزرگترم


الهی کوثر نازت همیشه سالم باشه و شاد آره همه بچه ها همین طورین همیشه به یادتون هستم و براتون ارزوی سلامتی و شادی دارم ان شا الله سایه ات رو سر دختر نازت باشه همیشه
مامان زهره
11 بهمن 90 9:54
الهی. تاج سر مامان هم عاشق شمع فوت کردنه!
راستی عجب میز توالت قشنگی برای نیایش خریدین. مبارکش باشه


خدا حفظش کنه تاج سر شما رو الهی شاد باشه همیشه
ممنونم از لطفت این میز توالت رو مامان بزرگ (مامان بابا)برای تولد نیایش گرفته ممنون از نظر لطفت عزیزم
مامان سارا
13 بهمن 90 13:49
موش موش
خيلي نازي عزيزم
چه لباس نازي برات دوخته
بوس بوس


ممنونم از نظر لطف شما هزار تا بوس برای شما
مامان الینا
15 بهمن 90 14:30
الینای منم عاشق فوت کردن شمعه
چه لباس خوشگلی مبارک باشه چه مامان بزرگ خوش سلیقه ای خداحفظش کنه


مرسی عزیزم لطف داری چشات خوشگل میبینه الینای گل رو ببوس
مامان امیر علی
15 بهمن 90 17:42
ماشاله به این گل دخمل .


لطف دارین
نازبانو
22 خرداد 91 12:23
الاااااااهی

اینقد تو نازی....


چشاتون ناز میبینه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد