نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

ثمره ی عشق

نیایش تابستونی در یک روز زمستونی!

1390/11/5 18:08
نویسنده : مامانی
953 بازدید
اشتراک گذاری

نیایش : دلم بَیای (برای) تابشتون تنگ شده البته دل مامانم تنگ شده ، لباشه لختی لختی تن من کَیده (کرده) ، اَ (از) من عتش (عکس) بیگی یه (بگیره)!!

مامانی : قربون البته گفتنت بشم مامانی ...راست میگه دخملم دلم خیلی برای تابستون و هوای گرم تنگ شده پس کی این هوا میخواد گرم بشه دلمون پوسید تو خونه ! امروز هوس کردم لباس خنک و به قول نانی لختی لختی تنش کنم البته فقط در حد یه عکس گرفتن چون هوا سرده واقعا ...(راستی این لباس خوشگل رو هم خاله بابا برای نیایش جون خریدن ...ممنون)

راستی 28 ماهگیت مبارک گل نازمماچ

الان دیگه دخملی بلده بیشتر شعرها رو از حفظ بخونه و قصه ها و شعر های کتاباش رو برای خودش می خونه یعنی از روی عکس هاش تعریف میکنه و خوب هم شعر ها رو حفظ میشه بعضی وقتا هم که جایی از قصه یا شعر یادش میره خیلی با مزه میگه چی بود خدای من ؟

قربونت برم دخمل باهوشم

niniweblog.com

 

بعدا نوشت:(شب ساعت 9:30)

نیایشم میگه : مامانی جونم پَش هیا کی گم میشه؟ (پس هوا کی گرم میشه)

مامانی: عزیزم باید هنوز صبر کنیم ، یکی دو ماه طول میکشه

نیایش: دو شال میشه؟

مامانی: نه خیلی زودتر گرم میشه عزیزم

نیایش: هَیا چه جویی گم میشه مامان ؟(هوا چه جوری گرم میشه)

مامانی: وقتی بهار بیاد الان زمستونه مامان

نیایش: من بَهایو دوشت دایَم ، بَهاااااااا کجایی ؟؟ بهااااااااااااا(من بهار رو دوست دارم بهار کجایی؟بهااااار)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ماهان
6 بهمن 90 9:38
28 ماهگیت مبارکههههههههههههه عزیز دلم
بابا حسابی تابستون و آوردیااااااااااااااااا چه لباس خوشگلی هم پوشیده نیایش جون من دوشت دایم


ممنونم منم شما رو خیلی خیلی دوووشت دایم
مامان ماهان
6 بهمن 90 9:41
دوست جونم پست بالایی رو اومدم نظر بزارم باز نشد بعدا میام برات مینویسم
نیایش جونم خیلی خووشگل شدی لباستم خیلی خوشگلللللللللللللللللللللللللللللللللله بووووووووووووووووووس


ممنون دوست خوبم که اومدی و ممنون از نظر لطفت خانمی بووووووووس برای شما
معصومه مامان سهند
6 بهمن 90 14:06
فدات بشم سرما نخوری گل قشنگم


قربون شما :
مامان امیرعلی
6 بهمن 90 15:49
ای جانم چه بانمک.کی بشه امیر منم مثه نیایش خانمی شیرین زبون بشه.


ممنون عزیزم ایشالا به زودی بلبل زبونی میکنه برات
مریم مامان ملینا
7 بهمن 90 11:56
قربونت برم که از لباس لختی خوشحال شدی و دستاتو باز کردی
منم واقعا دلم پوسید آخه ملینا خیلی کوچیکه و میترسم سرمابخوره.
28 ماهگیت هم مبارک.انشالا تولد 28 سالگیت عزیزم


ایشالا
ممنون گلم آره خیلی دوست داشت لباس لختی بپوشه طفلی خیلی دلش برای پارک رفتن هم تنگ شده آخه هوا واقعا سرده بعضی وقتا هم که ظهر آفتاب میشه وقت پارک رفتن نیست خدا کنه زودتر هوا گرم بشه
خاله
8 بهمن 90 2:02
28 ماهگیت مبارک گل نازم ... چه خوشگل شدی با این لباس . میبوسمت از راه
دور ..
اینم 10 تا بوس واسه نیایش خوشگلم چون خیلی به عدد 10 علاقه داری !!


ممنون عزیزم چشای نازت خوشگل میبینه خاله جونم منم هزار تا بوس..
مامان امیرناز
8 بهمن 90 19:11
سلام عزیز خاله گفتییییییییییی دل منم واسه تابستون تنگ شده بخصوص واسه کنار دریا شنا وایییی ایشالا هوا گرم میشه لباسای خوشگل می پوشی ماه میشی مرسی مامانش بهمون سر می زنی


سلام ممنونم از نظر لطفت و حضور گرمت بوس بوس
مادر کوثر و علی
9 بهمن 90 17:54
وای عزیزم چه ناز حرف میزنه ماشالله

کوثر خانم الان کیف پول منو برداشته و داره زیرو روش میکنه و هی میاد میگه مادرجون خرابش نکردما!


ممنونم هزار تا بوس برای شما مامان مهربون و کوثر نازم از طرف من لپ ورووجکت رو حسابی بکش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد