نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

ثمره ی عشق

برنده شدن در جشنواره یک سالگی نی نی و بلاگ

1390/10/10 15:45
نویسنده : مامانی
704 بازدید
اشتراک گذاری

 

آی باباهای خوب و مامانای مهربون

ما  نی نی ها یک صدا میگیم بیاین پیشمون

همیشه کار زیاده کارا تموم نمیشه

کنار ما که باشین زندگی شیرین میشه

نگین که وقت ندارین ، ما دلمون میشکنه

هر چی ما رو ببوسین ، بازم برامون کمه

ما نی نی ها روز به روز داریم بزرگ تر میشیم

الان دیگه وقتشه ، یه وبلاگ داشته باشیم

اگه می خواین بمونه خاطره هامون به جا

برای ما بسازین وبلاگی خوب و زیبا

راستی مامان باباها ، نی نی وبلاگ همین جاست

هم کار باهاش راحته، هم مخصوص نی نی هاست

حالا نی نی وبلاگ هم داره یک ساله میشه

تولدش مبارک زنده باشه همیشه...

 niniweblog.com

سلام به همه ی  دوستای گلم قلب

و تبریک به همه اونایی که برنده شدن تشویق

و تشکر از همه اونایی که به برنده ها رای دادننیشخند

بالاخره ما هم برنده شدیمچشمک

 وبلاگ نیایش جون تو جشنواره ی یک سالگی نی نی وبلاگ که 99 نفر شرکت کننده داشت، با کد 146 و با 147 تا رای نفر 14 ام شد مژه

 واقعا از همتون ممنونم دوستای مهربونم که ما رو حمایت کردین ... هزار تا ماچ

در اینجا جا داره از خاله مهربون نیایش که با طرح قشنگش به ما کمک کرد تا توی جشنواره شرکت کنیم و جزء برنده ها باشیم تشکر کنم و بهش تبریک بگم برای این که همه دوستان هم از کارش خوششون اومده بود آفرین خواهریتشویق

و در واقع نیایش و خاله جونی برنده شدن و من فقط رای جمع کن بودمنیشخندخجالت

 بازم ممنون خواهر گلم که همیشه به فکر نیایش هستی عزیزم موفق باشی

من و نیایش خیلی خیلی دوستت داریم ماچبغلماچ

همه دوستان شرکت کننده کار های قشنگی انجام داده بودن و همه زحمت کشیدن و در واقع همه برنده هستن همه ی نی نی وبلاگی ها... واقعا خسته نباشید بالاخره مدتی همه سرگرم به قول معروف رقابت سالم بودیمنیشخند

و در آخر هم تبریک دوباره به نی نی وبلاگ عزیز که امروز تولدشه و یک ساله شده و نی نی وبلاگی های عزیز که دوستای خوبی برای هم هستن و کنار هم توی این دنیای مجازی دیگه احساس تنهایی نمیکنن و همیشه به فکر همدیگه هستن من که واقعا همتون رو دوست دارم دوستای خوبم و از اینکه با شما مامان های مهربون دوست هستم خیلی خوشحالم خدا کنه این کوچولوهای ناز هم وقتی بزرگ و بزرگ تر شدن دوستای خوبی برای هم بمونن

 و با آرزوی اینکه 120 سال هممون کنار هم بتونیم خاطرات ریز و درشتمون رو ثبت کنیم تا برای همیشه اینجا بمونه و با این امید که این دفتر خاطرات که مال همه ی نی نی هاست پر باشه از خاطرات شیرین و شاد همیشه و پاینده باشه و موندگار ان شا الله

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

آزاده
10 دی 90 12:54
به به چه خبرای خوبیه اینجا تبریک میگمممممممممم همیشه موفق باشی عزیزممممممممم
الهام مامان رامیلا
10 دی 90 15:08
مبارکههههههههههههههههه هورا هورا
مامان رادین
10 دی 90 16:53
سلام تبریک می گم. همیشه موفق باشین
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
10 دی 90 23:53
تبریک تبریک تبریک. خیلی مبارکه عزیزم
خاله
11 دی 90 1:36
سلام عزیز دل خاله .. مبارک باشه ... من که کاری نکردم خوشگلم ...از مامان مهربونت باید تشکر کنی که اینهمه رای برات جمع کرد . ایشالا تو زندگیت هم همیشه برنده باشی و موفق . اگه نفر اول هم میشدی بازم جایزه ات فقط مال خود خود خودت بود . دوست دارم خاله جونی .. میبوسمت خیلی زیاد
خاله
11 دی 90 3:04
wooooow !!! مامان جونت چه کارای خوشگلی برات کرده اون پایین . گالری عکساتو دیدم خوشگل خاله . خیلی قشنگ بود مثل خودت ، ماه من .
مامان هلیا
11 دی 90 3:22
من و هلیا هم برنده شدن نیایش جون رو تبریک میگیم.
مامان زهرا نازنازی
11 دی 90 3:30
تبریک میگم عزیزم الهی در تمام مراحل زندگیتون موفق باشید
مامان مريم
11 دی 90 10:06
سلام عزيزم مباركه انشاءالله توي تمام زندگي جزءبرندها باشه
مامان رها
11 دی 90 10:40
سلام عزیزم تبریک میگم امیدوارم در کلیه مراحل زندگی موفق و پیروز باشید از طرف من نیایش جون رو ببوس
مامان ماهان
11 دی 90 11:21
تبریک تبریک عزیزم خیلی خوشحال شدم الهی همیشه همه جا برنده باشین
مامان معين
11 دی 90 14:23
سلام مبارك باشه ، راستشو بخواين من خيلي واسه تون تبليغ كردم
عمه ی امیرحسین
11 دی 90 14:38
مبارک باشه. تبریک میگم
نانی
11 دی 90 18:53
تبریک میگم عزیزم. راستی اسم مستعار منم " نانی " هست
عمه
12 دی 90 6:52
Hooooooooora
barat kheily khoshhalm asalam
Omidvaram hamishe barande bashi nazanin ameh
I LOVE YOU SOOOOOOOO MUCH
Mamani va khale joon khasteh nabashin
galery axat ham kheily kheily jalebe
(((Jabele)


از شما هم خیلی خیلی ممنونم عمه جون
مامان یسنا
12 دی 90 18:03
سلاممممممم
مبارک باشه ما که بهتون رای دادیم هم خیلی خیلی خوشحال شدیم


ممنون عزیزم خیلی لطف داری
سمانه مامان پارسا جون
13 دی 90 1:42
سلام خانومی خوبی؟
گل دخترمون خوبه؟
تبریک میگم عزیزم
همیشه و همه جا برنده باشید ایشاا...


سلام ممنون مرسی اومدی ان شا الله شما هم همیشه خوب و خوش باشید
مامان آرنیکا
13 دی 90 12:48
سلام به مامان مهربون نیایش ممنون از پیام تبریکتون منم به شما تبریک میگم دختر گلمونو ببوس
مامان ستایش
13 دی 90 19:56
خوشحال شدیم عزیزم خانمی حالا بیا اون دست قشنگ رو


مرسسسسسسی گلم
مامان اراد
16 دی 90 3:57
تبرییییییییییییییییییییییییییک
مامان زهره
17 دی 90 10:39
سلام. همه قربون نوه اولی می رن.بله که می رن اونم نوه خوشگلی مثل نیایش خدا همیشه حفظت کنه و مامان و بابا را برت نگه داره. الهی آمین!


ممنون عزیزم نظر لطف شماست مرسی اومدی شاد باشی
مامان نفس
17 دی 90 11:01
سلام عزیزم ممنون از حضورت امیدوارم روزهایت خوب خوب باشد....منم لینکت میکنم گلم انارمونو دعا کن


سلام عزیزم ممنون همیشه میام خبر میگیرم الهی سلامت برگرده خونه
مادر کوثر و علی
17 دی 90 12:15
سلام عزیزم
ممنونم از لطفت
مرسی که به ما سر میزنی
دختر نازتو ببوس

عزیز دلم علی جون من خیلی کم پیشمون بود. اما خاطراتت زیبایی رو از خودش به جا گذاشت.
ما هم راضی هستیم به مصلحتش
الان 29 روز هس که کوثر من دیگه داداشی نداره


سلام عزیزم ممنون اومدی امید وارم خدا به شما صبر بده و اجری که داری برابر با هیچی نیست خیلی متاسف شدم خدا کوثر نازت رو حفظ کنه
مامان نازی نرگس
18 دی 90 2:03
موفق باشید و تبریک صمیمانه


خیلی ممنون شاد باشی
مادر کوثر و علی
18 دی 90 12:43
سلام عزیزم
ممنون از حضورت
از بابت برادرتون علی آقا خیلی ناراحت شدم...خدا واقعا بهتون صبر بده...میدونم که خیلی سخته و خیلی اذیت شدین...
شما خیلی لطف دارین که منو لایق دعا کردن میبینید. چشم حتما دعا میکنم برای همه. این روزا فقط دعا و نیایش آرومم میکنه

نیایش خانم ناز رو ببوس
راستی هم عکساش خوشگله و هم آهنگ وبلاگش.آفرین به شما مامان خلاق و هنرمند


مرسی عزیزم چشای نازت قشنگ میبینه شاد باشی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد