نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

ثمره ی عشق

آغاز رای گیری جشنواره

1390/10/3 16:58
نویسنده : مامانی
1,831 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام به همه دوستای گل و مهربونم

ممنون از نظر لطفی که همیشه به ما دارید و با نظرات قشنگتون ما رو خوشحال می کنید خیییییییییییلی دوستتون دارم

 دوستای خوبم رای گیری از امروز ٣ دی شروع شده و تا 9 دی ماه هم ادامه داره

همه دوستان وبلاگی و غیر وبلاگی میتونن رای بدن

 و می تونید کد های انتخابی تون رو به شماره 09354000537 پیامک بزنید

♥ کد من که یادتون نمیره کد146 ♥

از همه دوستانی که به من رای میدن پیشاپیش تشکر میکنم و میگم که

 قلب خیلی خیلی دووووووووش (دوستتون دارم) ماچ

 

حتما دقت کنید که:

1)     هر شماره موبایل تنها یکبار می تواند در رای گیری شرکت کند.

2)     هر کسی که شماره همراه در اختیار داشته باشد مجاز به شرکت در رای گیری است. (دوستان، آشنایان، خانواده، فامیل، ...)

3)     هر رای دهنده حتما باید به سه نفر متفاوت رای دهد.

4)     یکی از این سه کد می تواند کد وبلاگ خود شما باشد.

5)     اگر تعداد کدهای موجود در یک پیامک بیشتر و یا کمتر از 3 باشد و یا در بین سه کد، کدی تکراری وجود داشته باشد پیامک ارسالی باطل خواهد شد.

6)    نحوه نوشتن پیامک به این صورت است که کد اول را نوشته سپس یک فاصله وارد کنید و بعد کد دوم را نوشته و دوباره فاصلی ای وارد نمائید و در آخر کد سوم را نیز یادداشت کنید

 و به شماره 537 4000 0935 ارسال نمائید.

مثال) اگر رای های شما کدهای 212، 450 و 199 است، شما می بایست پیامک زیر را به شماره 09354000537 ارسال نمائید :

199 450 212

7)پیامک خود را به صورت های زیر ارسال نــــــفرمائید:

199-450-212

212450199

212/450/199

199\450\212

و به گفته مدیریت سایت به دلیل تاخیر و اشکال پیش اومده در نرم افزار رای گیری کسانی که قبل از ساعت 14:50 روز شنبه رای خود را ارسال کرده اند میتوانند دوباره در رای گیری شرکت نمایند.

برای انتخاب سایر کد ها می تونید اینجا رو ببینید.

شمارش آراء تماما" توسط نرم افزار انجام می شود در نتیجه در رعایت موارد فوق دقت نمائید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (52)

مامان امیر علی
3 دی 90 19:18
نی نیش جون کد ما هم 120 هست رای می دین ؟


بله حتما
جغله کوچولو
3 دی 90 20:35
سلام بر نیایش جان و خانواده مهربونش. ممنون که همیشه به وبلاگم تشریف میارین. ادامه داستانم رو نوشتم. راستی یک اتفاق جدید افتاده و اون اینه که داستانم مورد پسند قرار گرفته و دارن از روش" بازی رایانه ای جغله و غول سرزمین تنبلی "رو میسازن و بنا بر نظر سازندگان تصمیم بر این است که اسم تمام دوستانم رو در سایت بازی بیارن تا همه بچه های ایران دوستان خوب نی نی وبلاگی من رو بشناسن . در ضمن هر دوستی که مطلبی از داستان جغله و غول سرزمین تنبلی که من نوشتم توی وبلاگش بنویسه هر هفته یک لینک جایزه که یک بازی کامپیوتری کوچیک و قشنگه براش ارسال میشه. باز هم ممنون ... خانوادگی موفق و سلامت باشین. تا بعد خدانگهدار ...
مامان زهره
4 دی 90 9:29
سلام عزیزم ما به شما رای دادیم. اگه دوست داشتین به کد 180 تاج سر مامان رای بدین
مامان نیایش (کتاب آفرینش)
4 دی 90 9:47
سلام عزیز . رایت رو دادی ؟ 154 که یادت نرفت ؟ من همین الان فرستادم .


آره عزیزم مگه میشه یادم بره ممنون


مامان آرنیکا
4 دی 90 10:01
سلام مامان نیایش جون گل شعر زیبایی گفتی مامان هنر مند مطمئناً یکی از رأی های ما خواهید بود من مامان آرنیکام و توی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم با کد 190 لطفاً با رأیتون ما رو خوشحال کنید
مامان پریسا
4 دی 90 13:32
سلام گلم. من دیروز 2 بار براتون رای فرستادم.143


مرسی عزیزم
مامان امیر علی
4 دی 90 23:25
سلام .خانمی ممنون به ما سر زدین .ما رای دادیم
سمیه : مامان مسیح مقدس
5 دی 90 4:41
سلام عزززززیزم...ممنونم....
ما بهت امروز رای دادیم...اونم چند باااااار....همراه کد مسیح بودی


ممنون عزیزم
مامان آرنیکا
5 دی 90 10:30
ممنون عزیزم منم یه رأی برات فرستادم
مامان پریسا
5 دی 90 10:33
سلام ممنون گلم. من هم دیشب جایی بودم که چند رای فرستادیم و یکی هم برای شما بود.
مبین فرفری
5 دی 90 11:59
سلام ممنونم خانمی منم به شما رای دادم
مامان طاها
5 دی 90 13:43
سلام خانمی ما هم به شما رای دادیم وبا اجازه لینکتون کردم وداستانتون رو هم خیلی دوست داشتم خیلی جالبه امیدوارم برنده شوید دوست خوبم
مامی کیانا
5 دی 90 13:46
مگه میشه عزیز دل خاله رو یادم بره فقط 146
مامان طاها
5 دی 90 14:02
مامانی اشتباه شد میخواستم واسه وب جغله بنویسم اشتباه نوشتم اما من به شما هم رای دادم امیدوارم برنده شوید وای که اون نی نی های عروسکی چقدر نازن نیایش ناز نازی خاله رو هم ببوسید
مهتاب
5 دی 90 18:27
عزیزم من وشوهرم بتو رای دادیم
مامان تربچه
5 دی 90 18:31
سلام دوست عزیز
آدرستون رو از وبلاگ نی نی با طعم بهشت پیدا کردم

فهیمه جون، مدیر وبلاگ "نی نی با طعم بهشت" 7 ماه و 8 روزش هست،

احتمال زایمان زودرس داره. از دیروز توی بیمارستان بستری شده

براش خیلی دعا کنید

امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء


حتما عزیزم خدا بزرگه نگران نباش
مامان محمدرضا
5 دی 90 22:00
سلام مامانی کارتون خیلی زیبا ست من به شما رای دادم کدما شماره 117 هست خوشحال می شم یه سر بزنید و اگه از طرحمون خوشتون اومد رای بدین بهمون
محيا كوچولو
5 دی 90 22:55
ممنون خاله كه بمن راي دادين منم حتما بهتون راي ميدم
آنــدیــآ
6 دی 90 1:51
عمه
6 دی 90 14:42
Nani khoshgele ameh man ieh million be to voroujak va mamani golet raie midam cartet az hameh khoshgel tare azizam eshghe man az door mibousamet
مامان آنیتا
6 دی 90 15:00
سلام گلم مرسی به من رای دادین .منم حتما به شما رای میدم
سمیه : مامان مسیح مقدس
6 دی 90 15:49
خصوصی داری گلم
الی
6 دی 90 18:42
سلام من به نیایش قشنگم رای دادم
مامان طاها
7 دی 90 10:26
ممنون از لطفتون منم بهتون رای دادم. بنر نیایش جوووونم درست کردم تو وبلاگ طاهاست اگه خواستید میتونید برید ببینید.
محیا کوچولو
7 دی 90 15:27
سلام خاله ممنون از لطفتون ماهم تلاش میکنیم تا انشالله با نیایش جون بتونیم جزو برنده ها باشیم
مامان آرنیکا
8 دی 90 9:58
سلام
من آرنیکام و به همراه مسیح کوچولو کلی رأی برات فرستادیم یعنی سومی شما بودی پس یادت نره شما هم اینطوری بفرست 190 192 146
مرسی گلم


چشم حتما
مامان نیایش (کتاب آفرینش)
8 دی 90 10:23
سلام عزیزم . خوشحالم که جزء 20 نفر اول هستی . مبارکت باشه مامان مهربون .
دوستون داریم من و نیایش .


ممنون خانمی تو خیلی لطف داری
سمانه مامان پارسا جون
8 دی 90 19:12
چشم خانومی حتما
فاطمه شجاعی
8 دی 90 20:19
عزیزم من و همه خانواده به وبلاگت رای دادیم آخه ما همگی شمارو خیلی دوست داریم
هزارتا بوس


ممنون عزیزم من هم شما رو خیلی خیلی دوووووووووش
مامان یسنا
8 دی 90 23:42
فقط نیایش و بس
بهت رای دادم برنده بشی عزیز دلم


ممنون خانمی
مریم مامان ملینا
9 دی 90 16:28
باشه همه به نانی خوشگلمون رای میدیم.


ممنونم
فاطمه شجاعی
9 دی 90 22:56
قربون ژست تو عکست برم الهی با اون حرف زدن قشنگت عاشقتم کوچولوی مهربون
مامان ریحانا
10 دی 90 1:50
سلام
تبریک میگم برنده شدنتون
ایشالا در تمامی مراحل زندگیتون موفق باشید


ممنون عزیزم شما هم موفق باشید همیشه
حنانه
10 دی 90 9:05
سلامـ
مامان نيايش من اومدم ولی نظرم نيست چرا


سلام عزیزم ممنون که اومدی نظری ثبت نشده بود
حنانه
10 دی 90 9:07
فک کنم اسم ننوشته بودم يادم شده بود برا همين ثبت نشده بود ببخشيد
پاينده باشيد


خواهش میکنم ممنون که اومدی موفق باشی
امیرمحمد واسراکوچولو
10 دی 90 9:58
سلام
تبریک میگم برنده شدنتون
ایشالا در تمامی مراحل زندگیتون موفق باشین


ممنون عزیزم لطف کردی
مامی کیانا
10 دی 90 10:03
سلام نینیش گل من برنده شدنت مبارک باشه ایشالا همیشه برنده باشی ما هم دیروز کلی به نیایش جون رای دادیم


سلام ممنونم عزیزم لطف کردی ممنون از رای هاتون
مامان نیایش (کتاب آفرینش)
10 دی 90 10:07
مبارکه . مبارکه . برنده شدنت تو جشنواره مبارکه .
امیدوارم همیشه و همه جای زندگی برنده باشی .


ممنون عزیزم خیلی لطف داری گلم ان شا الله شما هم همیشه موفق باشی مرسی اومدی بووووووووس
مامانی درسا
10 دی 90 11:23
من و درسایی به شما دوست عزیزم از صمیم قلبم تبریک میگیم . انشاالله درتمام مراحل زندگی موفق باشید .





ممنونم دوست خوبم بوس برای شما
مامان زهره
10 دی 90 11:39
سلام. تبریک تبریک


سلام ممنون خیلی ممنون خانمی
مامان علی خوشتیپ
10 دی 90 12:42
تبریک میگم برنده شدنتون رو
محيا كوچولو
10 دی 90 14:58
منم برنده شدن تون رو تو مسابقه تبريك ميگم، انشالله هميشه تو زندگي برنده باشيد
مامان امیر علی
10 دی 90 19:03
مرسی خانمی از تبریکاتت و خوشحالم شما برنده شدید .بوس
سودابه
11 دی 90 11:17
باران و مامانش موفقیتتون رو تبریک میگن و برای کوچولوی خوبتون و شما آرزوی موفقیت دارن .
یک بازدیدکننده
11 دی 90 12:01
اگه میشه آهنگ وبلاگو عوض کنید آخه آدمو کلافه میکنه آهنگ ملایم تر خیلی بهتره


سلام
البته هر کس سلیقه ای داره
تا چند وقت پیش آهنگ ملایمی بود که ازم خواستن عوضش کنم چون دلشون میگرفت و حالا شما کلافه میشی !!!
نمیدونم...
میتونید stop رو بزنید !!
afshin
11 دی 90 23:27
درود عزيز گرامي .. او را ميشناسي ? ? بروزم با پیروز نهاوندی یا ابولولو : او کسی بود که عمر بن خطاب خلیفه مسلمین را با ضربه‌های کارد کشت. پیروز دختری داشت که به گمان نزدیک به یقین مروارید نام داشته‌است ... آرامگاه منسوب به ابولؤلؤ در شهر کاشان قرار دارد . نام و یادش گرامی باد .
مادر کوثر و علی
12 دی 90 15:07
سلام عزیزم مرسی که به ما سر میزنی برنده شدنتون مبارکهههههههههههههه همیشه موفق و برنده باشید
مامانی درسا
13 دی 90 0:26
سلام دوست من . من هم نیایش عزیزمو لینک کردم . بازم بهتون سر میزنم .


ممنون عزیزم
سارا
13 دی 90 10:20
سلام عزیزم خوبی؟مسی از حضورت و تبریکت منم به شما تبریک میگم و امیدوارم که همیشه شاد باشید
راستی گلم با چه اسمی لینکت کنم؟


ممنون عزیزم لطف داری هر اسمی که دوست داری بیشتر دوستان اسم وبلاگ رو لینک کردن بازم ممنون
مامان زهره
13 دی 90 11:24
سلام. مامان نیایش جان دوست نداری مطالب جدید در وبت بگذاری.


سلام خانمی چرا عزیزم خییییییییییلیییییییی دوست دارم داشتم امادش میکردم که متاسفانه اینترنتون دو سه روزی قطع بود حتما خبرت میکنم
مامان نیایش (کتاب آفرینش)
13 دی 90 12:14
سلام خانمی . کم پیدایی عزیز . نیایش جون خوبه ؟ امیدوارم که همیشه شاد باشین .


سلام عزیزم آره بد شانسی آوردم تا می خواستم پست جدید رو بذارم اینترنت قطع شد تا امروز ممنون که همیشه میای ا نشا الله پست جدید رو به زودی می ذارم
سودابه
13 دی 90 22:32
ما هم با کمال میل شما رو به جمع دوستان عزیزمون اضافه میکنیم . مرسی از لطفتون.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد