نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

ثمره ی عشق

مامان عجول

1390/2/4 10:24
نویسنده : مامانی
1,860 بازدید
اشتراک گذاری

نیایش جون از خدا که پنهون نیست از تو چه پنهون همیشه خیلی دلم می خواست بچم دختر باشهniniweblog.com البته اون موقع که فهمیدم دارم مادر میشم واقعا فقط آرزو کردم سالم باشی ولی الان که تو رو دارم خدا رو هزار بار شکر میکنم که تو دختر ناز رو به من داده حالا اینا رو گفتم که بگم من اینقدر دوست داشتم لباسای خوشگلی که داشتی و لباسای لختی رو تنت کنم که تو روز برفی و در حالی که برات بزرگه لباس و هنوز ۳ ماهت هم نشده و نمیتونی حتی خودتو نگه داری و می افتی این لباس رو که تو عکس میبینی تنت کردم ببینم چه شکلی میشی و ازت عکس بگیرم این لباس رو عمه برات گرفته بود با کلی لباسای دیگه که همش برا تابستون خوبه و وقتی بزرگ بشی حالا دیدی من چه قدر عجول بودم  وای وای... niniweblog.com

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

تازه توی این یکی عکس هم لباس عروسک خودم رو تنت کردم....

مامانی این لباس برام کوچیکه ها


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فرشته
2 اردیبهشت 90 11:16
سلام عزیزم
حق داشتی مامان جون
به کسی نگی ها منم از حالا ذوق دارم برای پوشندن لباس های لختی ههههه
وای دلم قنج می ره

چقدر هم خوشگل و نازه این عروسک کوچولو بوسسسسسسس


سلام ممنون از لطفت ان شاءالله فرشته کوچولوت رو صحیح و سالم تو بغل بگیری به زودی البته به موقع انتظار خیلی سخته
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد