نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

ثمره ی عشق

ما برگشتیم!

1390/9/10 11:46
نویسنده : مامانی
982 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای خوب و مهربونم که توی مدتی که نبودم به یادم بودن و ممنون بابت نظرات قشنگ و محبت آمیز همگی ...من هم به یاد همه بودم و دلم براتون تنگ شده بود ولی از روزی که برگشتیم خستگیم اونقدر زیاد بود که نتونستم پست جدید بذارم  و کمی هم سرما خوردم و فکر کنم نیایش هم داره سرما میخوره خدا کنه مثل دفعه قبل نشه که خیلی سخت بود و البته می خواستم به احترام این ایام عزاداری، پست عکس ها و خاطرات نیایش رو بعدا براتون بذارم ان شا الله دراولین فرصت ... بازم ممنون از همگی که به یاد ما بودید ما هم جای شما رو خالی کردیم ان شا الله همگی سالم و شاد و موفق باشید

دوستدار همه شما

نیایش و مامانی

twin towers

راستی دخملی هم بالاخره یاد گرفته بگه سلام تا الان به سلام میگفت

نَما ! ولی الان میگه شلام شلااااااام ..حال چه طو؟(چه طور)حال ِمن خوب... آیه(آره) مامان خوب بابا خوب

الهی فدات شم با این حرف زدنت که هر روز با مزه تر میشه الان دیگه همه جمله ها رو کامل میگی عزیزم و خیلی با مزه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان یسنا
10 آذر 90 23:27
رسیدن به خیر خانمی!!!
دلمون وستون یه ذره شده بود


ممنون خانومی ما هم همین طور
آزاده
13 آذر 90 8:15
سلام خانومی
خوشحالم که بهتون خوش گذشته و سلامت برگشتید
نیایش جونم و ببوسسسسسسس


ممنون عزیزم خیلی لطف داری
خاله
15 آذر 90 13:22
الهی فداش بشم با این عکس نازش.
منم سرما خوردم .. !!! دوباره .....
ایشالا زودتر خوب بشین عزیزم ..
جیگر خاله رو ببوس


قربونه خاله خوشگلم برم حتما از من گرفتی آیه؟
خاله
16 آذر 90 20:06
نمیدونم شیطون .. البنه اگه از تو هم گرفته باشم تقصیر خودمه ... آخه وقتی میبینمت نمیتونم خودمو کنترل کنم و همش بوست میکنم خاله جونی من .. البته امروز خیلی بهتر شدم . ایشالا تو هم خوب شده باشی





ممنون خاله جونم من البته هنوز خوب نشدم کامله کامل !
مامان ماهان
17 آذر 90 14:15
رسیدن بخیر خانمی امیدوارم که بهتون خوش گذشته باشه


ممنون عزیزم
فاطمه شجاعی
23 آذر 90 9:41
الهی من قربون حرف زدنت برم ایشالا که بهت خوش گذشته باشه دخمل قشنگ


ممنون به من که خیلی خوش گذشت جای شما خالی کاش بودین واقعا حتما خیلی بیشتر خوش می گذشت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد