نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

ثمره ی عشق

دلم را پرت میکنم آنطرف دیوار...

1390/8/14 10:28
نویسنده : مامانی
839 بازدید
اشتراک گذاری

دنیا دیوارهای بلند دارد و درهای بسته که دور تا دور زندگی را گرفته اند.

نمی شود از دیوارهای دنیا بالا رفت.

 نمی شود سرک کشید و آن طرفش را دید.

 اما همیشه نسیمی از آن طرف دیوار کنجکاوی آدم را قلقلک می دهد.

 کاش این دیوارها پنجره داشت ...

و کاش می شد گاهی به آن طرف نگاه کرد.

 شاید هم پنجره ای هست و من نمی بینم .

 شاید هم پنجره اش زیادی بالاست و قد من نمی رسد.

با این دیوارها چه میشود کرد؟

 می شود از دیوارها فاصله گرفت و قاطی زندگی شد

 و می شود اصلا فراموش کرد که دیواری هست

و شاید می شود تیشه ای برداشت و کَند و کــَند .

 شابد دریچه ای ، شاید شکافی، شاید روزنی .


همیشه دلم می خواست روی این دیوار سوراخی درست کنم .

حتی به قدر یک سر سوزن برای رد شدن نور، برای عبور عطر و نسیم ، برای...

 بگذریم....


گاهی ساعت ها پشت این دیوار می نشینم و گوشم را می چسبانم به آن

 و فکر می کنم؛ اگر همه چیز ساکت باشد می توانم صدای باریدن روشنایی را از آن طرف بشنوم.

اما هیچ وقت ، همه چیز ساکت نیست و همیشه چیزی هست که صدای روشنایی را خط خطی می کند.


دیوارهای دنیا بلند است، و من گاهی دلم را پرت می کنم آن طرف دیوار .

مثل بچه ِ بازیگوشی که توپ کوچکش را از سر شیطنت به خانه ی همسایه می اندازد. به امید آنکه شاید درِ آن خانه باز شود.

 گاهی دلم را پرت میکنم آن طرف دیوار. آن طرف ، حیاط خانه ی خداست.

و آن وقت هی در میزنم ، در می زنم ، در میزنم و می گویم: « دلم افتاده توی حیاط شما، می شود دلم را پس بدهید...»

 
کسی جوابم را نمی دهد. کسی در را برایم باز نمی کند.

اما همیشه دستی دلم را می اندازد این طرف دیوار . همین.

و من این بازی را دوست دارم. همین که دلم پرت می شود این طرف دیوار ، همین که...


من این بازی را ادامه می دهم و آنقدر دلم را پرت می کنم ،

 آنقدر دلم را پرت می کنم تا خسته شوند، تا دیگر دلم را پس ندهند.

 تا در آن را باز کنند و بگویند: بیا خودت دلت را بردار و برو.

 آن وقت من می روم و دیگر هم بر نمی گردم.

 من این بازی را ادامه می دهم....

 

عرفان نظر آهاری

niniweblog.com 

 گاهی پرستیدن عبادت نیست با اینکه که سر رو مُهر می ذاری

گاهی برای دیدن عشقت باید سر از رو مُهر برداری

فردا روز نیایش ، روز عرفه است یعنی یکی از همان روزهای مخصوصی که من هم میخواهم همش دلم را پرت کنم آنطرف دیوار ، توی حیاط خانه خدا تا شاید ، شاید دیگر دلم را پس ندهند... من این بازی  پر از راز و نیاز را مخصوصا در این شب و روزهای عارفانه و عاشقانه خیلی دوست دارم ... شاید این بار اجازه دهند به دنبال دلم بروم آن طرف و دیگر ...

niniweblog.com

در لحظات آرامش خدایت را مناجات کن و در لحظات سخت به خدایت اعتماد کن

عید همگی مبارک باشه و شاد باشید

 التماس دعا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان پریسا
14 آبان 90 10:47
مطلب زیبایی بود التماس دعا.


ممنون
مامان نیایش (کتاب آفرینش)
14 آبان 90 10:59
روزت مبارک نیایش خانم .روز عرفه ، روز نیایش و روز بارش چشم های خاکیان بر شما نیایش خانم مبارک باد و التماس دعا در لحظات قشنگ خلوتتان .


ممنون عزیزم روز نیایش گل شما هم مبارک باشه التماس دعا از شما
مامان پارسا جون
14 آبان 90 12:12
سلام خانومی خوبی؟
مطلبهای خیلی قشنگی میزاری توی وب نیایش جون.لذت بردم.
روز عرفه ما رو هم یادتون باشه


ممنون عزیزم همیشه به یاد شما هستیم
مامان ماهان
16 آبان 90 10:50
خیلی زیبا و قشنگ نوشتی
واقعا لذت بردم و اشکم سرازیر شد


ممنون خانومی اومدی ممنون از لطفت
مامان رامیلا
16 آبان 90 15:52
____________@@_@__@_____@
___________@@@_____@@___@@@@@
__________@@@@______@@_@____@@
_________@@@@_______@@______@_@
_________@@@@_______@@______@_@
_________@@@@_______@_______@
_________@@@@@_____@_______@
__________@@@@@____@______@
___________@@@@@@@______@
__@@@_________@@@@@_@
@@@@@@@________@@_____
_@@@@@@@_______@_____
__@@@@@@_______@@_____
___@@_____@_____@_____
____@______@____@_____@_@@
_______@@@@_@__@@_@_@@@@@
_____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@
____@@@@@@@__@@______@@@@@
____@@@@@_____@_________@@@
____@@_________@__________@
_____@_________@_____
_______________@_____
____________@_@_____
عیدتون مبارک


1000000000000000 بوس برای نیایش جون .


عید شما هم مبارک باشه ممنون
مامان پارسا جون
16 آبان 90 17:40
عید قربان، پر شکوهترین ایثار و زیباترین جلوه ی تعبد در برابر خالق یکتا مبارک
عید نیایش جون و مامان گلش مبارک


ممنون عزیزم عید شما هم مبارک
مریم مامان ملینا
17 آبان 90 10:52
سلام عزیزم
این اعیاد با برکت رو بهتون تبریک میگم.
التماس دعا


عید شما هم مبارک باشه و شاد باشد همیشه
آزاده
17 آبان 90 13:49
سلام عزیزم
خیلی متن زیبایی بود
اگر چه دیر شده ولی عیدتون مبارک
نیایش گلم و ببوسسسسس




ممنون گلم عید شما هم مبارک
خاله
17 آبان 90 18:36
قبول باشه خواهری



ممنون عزیز دلم
مامان بیتا
18 آبان 90 1:12
دوستان عزیز سلام
منتظر حضور پر مهر شما در نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی های کودک و نوجوان هستیم.
هیچ شادی نیست اندر این جهان /برتر از دیدار روی دوستان

جت رو ........هدیه خلاقیت


ممنون حتما
مامان پریسا
18 آبان 90 9:54
سلام نیایش عزیزم. به مامان بگو بریم تولد پریسا.


سلام حتما حتما
سمیه : مامان مسیح مقدس
18 آبان 90 11:50
سلام خانوووومی...
ممنون...خیلی خیلی قشنگ بود متنت...
دستت درد نکنه عزیزم...
روی ماه نیایش جون رو ببوس


ممنون عزیزم لطف داری
مامی کیانا
20 آبان 90 14:56
بسیار عالی بود عیدی


قابلی نداشت عزیزم
مامان سارينا
21 آبان 90 10:38
ممنون خيلي خوشگل بود ماماني . راستي با اجازه شما رو لينك كردم


ممنون
مامی کیانا
21 آبان 90 15:23
سلام به مامان گل نیایش جون عزیزم میشه کتابی از آقای عرفان نظرآهاری بهم معرفی کنید.متنی که گذاشتید بسیار زیبا بود وسوسه ام کرد تا کتابشو بگیرم ممنون میشم


سلام عزیزم عرفان نظر آهاری خانوم هستش و مدتی تو برنامه خانواده شبکه یک با خانوم نامداری برنامه داشت اما به خاطر بعضی مسائل سیاسی خواهرش تو این یکی دو سال اخیر کتاب های اونو ممنوع چاپ کردن چند تا از کتابهاش که من از قبل داشتم "در سینه ات نهنگی می تپد و "چای با طعم خدا و " بالهایت را کجا جا گذاشته ای هستش امید وارم دوباره کتابهاش چاپ بشه
خاله
22 آبان 90 2:38
سلام خواهر گلم .
وبتو چرا آپ نمیکنی آخه ؟؟
میدونم البته وقتشو نداری و این روزا یکم سرت شلوغه
هییییییییی امان از این کمبود وقت !!!! دلم لک زده واسه اون روزا که از صبح تا شب بیکار بودم !!
به هر حال من کاری ندارم . زودتر وبتو آپ کن . ملت منتظرن !!!!!


سلام عزیز دلم باشه سعی میکنم ولی فکر نمیکنم ملت منتظر باشن ها!!!!ما از این شانس ها نداریم...


معصومه مامان سهند
22 آبان 90 15:51
سلام دوست عزیزم با پست تولد دوسالگی سهند به روز شدم تشریف بیارید خوشحال میشم


حتما
مامی کیانا
22 آبان 90 23:06
سلام دوست خوبم دیشب رفتم شهر کتاب و کتابهای خانوم نظرآهاری رو داشت البته نمیدونستم کدومو بگیرم با یک نگاه مختصر تصمیم گرفتم کتاب نامه های خط خطی شو بگیرم ولی هنوز فرصتی گیرنیاوردم که بخونمش کتابهایی که گفتیو حتما میگیرم البته کامنتتو امروز خوندم وگرنه همون کتابهایی که معرفی کردیو میگرفتم بازم ممنون عزیزم


سلام عزیزم خواهش میکنم همه کتابهاش خوبه ان شا الله موفق باشی عزیزم
زهره مامان هلیا
23 آبان 90 8:56
نیایش جون خوبی عزیزم
مامانی این متنای خوشگل و از کجا پیدا می کنی


سلام خانومی شما خوبین ان شا الله
خوشحالم که خوشت اومده عزیزم
مامان امیر علی
23 آبان 90 17:31
عید شما مبارک مرسی به ما سر می زنید .التماس دعا
مامان علي خوشتيپ
24 آبان 90 1:26
نام علي : عدالت — راه علي : سعادت — عشق علي : شهادت — ذکر علي : عبادت — عيد علي : مبارک
دخترخاله بابا :فاطمه
24 آبان 90 10:14
سلام نانی جون عیدت مبارک
میخواستم توی جای خودش برات پیغام بذارم ولی فعال نبود دوست دارم یعالمه
به مامان و بابا هم عید رو تبریک بگو عزیز نازنینم


ممنونم عید شما هم مبارک منم دووووو
ناهید
24 آبان 90 19:14
آنانکه عشق علی خدای خود پندارند کفرش به کنار عجب خدایی دارند
مامان فاطمه جون
25 آبان 90 15:11
علی در عرش بالا بی نظیر است علی بر عالم و آدم امیر است به عشق نام مولایم نوشتم چه عیدی بهتر از عید غدیر است؟ نيايش جون عيد شما و خانواده عزيزت مبارك
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد