نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

ثمره ی عشق

سفر به شمال ( مهر90 )

1390/7/12 9:58
نویسنده : مامانی
1,878 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای خوبم

ما برگشتیم ...

روز دوشنبه 4 مهر راه افتادیم به سمت شمال تا برای روز تولد نیایش جون 5 مهر کنار دریا باشیم خدا رو شکر خیلی خوب بود نیایش هم خیلی عاشق دریا شده بود همش می گفت بیم دیا ، آب بادی ،شینا ولی خب اصلا تو آب نرفت وقتی موج میزد و آب می اومد تو ساحل نیایش فرار میکرد! نمیدونم شاید از مو ج ها میترسید آخه دریا خیلی موج داشت شایدم سردش بود آخه هوا یه کم سرد شده بود ولی در کل خیلی بهش خوش گذشت همش میگفت: دَیا  بیم  دیا (بریم دریا) من دیا خیلی خیلی دوووو(من دریا رو خیلی خیلی دوست دارم) لب ِ دیا عت (بریم لب دریا عکس بگیریم )اَپ پیکو پیکو(اسب پیتکو پیتکو)

روز تولدش بابل سر بودیم و بعد راه افتادیم به سمت نمک آبرود و ساعت 7 شب رسیدیم هتل پارسیان خزر (همون هتل هایت سابق!) و دو شب هم اونجا بودیم روز اول که هوا خیلی خیلی بارونی بود ولی روز دوم خیلی خوب بود و رفتیم گشت و گذار ،جای همه خالی میگم این شمالی ها هیچ وقت افسرده نمیشن با این آب و هوای فوق العاده و دریا و جنگل ، من که هر چی برم شمال و دریا و جنگل بازم خسته نمیشم و دوست دارم بازم برم البته تله کابین رو نتونستیم بریم چون میگفتن هوا اون بالا بالا (به قول نیایش )خیلی سرده الان خیلی حیف شد چون اون بالا خیلی قشنگ بود من خودم قبلا رفته بودم با بابا مهدی وقتی تو عقد بودیم یه بار رفتم خیلی زیباست کاش هوا گرم بود میشد نیایش رو هم ببریم ان شا الله سال بعد...

ولی در کل خیلی خوب بود و روز 5 شنبه هفت مهر ساعت 1 و نیم ظهر از نمک آبرود راه افتادیم و 1 و نیم شب رسیدیم خونمون...

ممنون از بابایی گل که ما رو به این سفر برد ممنون عزیزم خیلی خوش گذشت... 

امروز بالاخره تونستم بیام با عکس های نیایش جون در این سفر که سفر دومش به شمال بود و البته اولین سفر 3 نفره مون بود پارسال که رفتیم شمال یعنی همون ٥ مهر ٨٩ مامان جون نیایش (مامان من) هم باهامون بود و در سفر به تهران هم همراه مامان جون و باباجون (مامان و بابای بابا) بودیم ولی این دفعه 3 تایی رفتیم و جای همه خالی بود، خیلی خوب بود هوا بارونی بود ولی بارونش هم با صفا بود و روح آدم رو تازه می کرد خیلی خیلی با صفا بود ...

بابلسر 5 مهر 90

تولدت مبارک

تولد 2 سالگیت مبارک گلم

فدات شمti feda bavem

نیایش میگفت: اَپ پیکو پیکو

با این نوشتم ها!!

6 مهر 90 نمک آبرود ،هوا خیلی خیلی بارونی بود نشد جایی بریم!

جَ جَ بادی یعنی جر جر بارون  

هتل پارسیان خزر

نمک آبرود 7 مهر90

به چی فکر میکنی گلم؟

 

 

نیایش یاد گرفته که با دستش 2 رو نشون بده و بگه که 2 سالشه البته مفهوم دو رو الان کاملا درک میکنه و هرچیزی که دو تا باشه میگه که دوتاست

دو سالمه

ادامه عکس ها و خاطرات با یه کم جزئیات بیشتر تو پست بعد!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

خاله
12 مهر 90 11:10
سلام خواهری.. خوبی ؟ بابا سحرخیز ! فکر نمیکردم اومده باشی وب رو آپ کرده باشی . قربون نیایش جونم برم با این عکسای خوشگلش . ولی عکساش خیلی کوچولوئه
بوس . بوس


ممنون خواهری من که همیشه سحر خیزم عزیزم
عکس ها چون زیاد بود نمیشد بزرگتر بذارم وبلاگ راحت باز نمیشد اونجوری
مامان رها
12 مهر 90 11:30
سلام عزیزم همیشه به گردش و شادی خوشحالم که بهتون خوش گذشته و نیایش جون کیف کرده امیدوارم همیشه خوش باشید


ممنونم ان شا الله شما هم همیشه خوش باشید
آزاده
12 مهر 90 12:27
سلام عزیزم
رسیدن به خیر
ایشالا همیشه به سفر و شادی
از صبح چند بار سر زدم ولی با فایر فاکس نمیتونم برات نظر بزارم
خوشحالم که بهتون خوش گذشته
بوسسسسسسسسس برای نیایش گلم و مامان مهربونش


ممنون که اومدی عزیزم ان شا الله شما هم خوش باشید
الهام مامان رامیلا
12 مهر 90 15:50
سلام خیلی خوب بود معلومه که حسابی خوش گذشته خدا رو شکر
عکسای نیایش جون هم خیلی قشنگ شده بود ماشالله
عزیزم فیلم رو تو سایت آپارات درست کردم مثل فایلهای صوتی می مونه باید کم حجمش کنی و تو سایت آپارات اون رو بزاری تا کدش رو بهت بده هرچه فایلت کم حجمتر باشه بهتره تو صفحات اولیه من فیلمهای کم حجم هست اونا رو ببینی متوجه می شی


ممنون خانومی که اومدی مرسی از راهنماییت
vahideh
12 مهر 90 18:02
salam duste khubam. tavalode dokhtare nazeto tabrik migam. omidvaram hamishe salamat va shad kenare khanevadat bashi.


ممنون وحیده جون لطف داری عزیزم شاد باشی
مامان پارسا جون
12 مهر 90 18:06
سلام خانومی رسیدن به خیر
عکسهای نیایش جون خیلی قشنگ شده
هوای شمال واقعا عالی بود
خوشحالم که به شما هم خوش گذشته


سلام ممنونم چشات قشنگ میبینه آره هوا واقعا دلچسب بود
نی نی عکس
12 مهر 90 22:40
تبریک می گوییم
شما برای دریافت بنر نی نی عکس به صورت رایگان به مناسبت افتتاحیه انتخاب شده اید. برای دریافت هدیه بدون در نظر گرفتن هزینه آن ثبت نام کنید
طراحی بنر به صورت جاوا و اختصاص کد برای قرار دادن عکس کودکتان بر روی صفحه وبلاگ شخصی

http://shop.niniaks.net/



ممنون لطف کردید ولی من هیچ راه ارتباط و تماس برای دریافت هدیه و یا ثبت نام دراین سایت پیدا نکردم لطف می کنید بیشتر توضیح بدبد
نازنین نرگس نفس مامان
13 مهر 90 0:16
چه خوب مامان نیایش کلی ذوق زدم یه عالمه عکس خوشکل الهی قربون این نازگلی ناز نیایش جون چه عکسای نازی ایشالا همیشه به سفر شمال و خوش گذرونی البته با هوای بهاری نه بارون


ممنونم عزیزم چشاتون ناز می بینه ولی بارونیش هم با صفا بود
سمیه :مامان مسیح مقدس
13 مهر 90 1:42
واااااای نیایش جوووون...چه سفر خوووبی رفه خاااله...الهی قربون اون خنده های ناااازت بشم من عزیزم
آفرین به مامان مهربون و بابای خوب نیایش که این سفر رو تدارک دیدن...اونم توی این فصل...به به...
خانومی...منو ببخش...مدتیه سر کارم سرم شلوغ شده و چون ساعت کاریه عصر هستم دیگه نایی نمی مونه واسه اینترنت....
اما من همیشه به یادتونم...و دوستون دارم ...
نیایش نازنین منو ببوس


ممنون عزیزم که اومدی ان شا الله موفق باشی
مامان گیسو
13 مهر 90 2:01
سلاممممممم عزیزم
رسیدن به خیر
همیشه به شادی و گردش و تفریح
ماشاا... چقدر عکس هاش قشنگ شده
ببوسش


سلام ممنونم خانومی چشات قشنگ می بینه
عمه ,بابا جون و مامانجون
13 مهر 90 6:49
Salam Zohre jan, az didane aksahie besiar zibaie Niyayesh va safar khatereh
angiz va be yadmandani shoma lezat bordim, khub va khosh bashid azizam az taraf ma hesabi Niyayesh ro bebus



ممنونم مینو جان ان شا الله شما هم خوش باشید همیشه مخصوصا الان که پیش هم هستین نیایش هم دست بوسه
مامان شایان
13 مهر 90 8:56
سلام عزیزیم. تولد دختر گلت مبارک باشه. خدا رو شکر بهتون خوش گذشته. ایشالله همیشه به خوشی و مسافرت


ممنون گلم ان شا الله شما هم خوش باشید همیشه
ن.م
13 مهر 90 8:57
سلام عزیزم سفر بخیر. عکسای دختر گلت خیلی ناز بود مثل همیشه. ان شاالله همیشه در کنار هم خوب و سلامت و خوش باشین.
نیایش جون و از طرف من ببوس


ممنون عزیزم چشات ناز میبینه ان شا الله شما هم شاد باشی همیشه و خوشبخت
حنانه
13 مهر 90 12:01
مامان نيايش چرا نظر منو نذاشتی
ايميلتم ببين


عزیزم ببخشید نظری از شما ثبت نشده بود گلم خودم هم منتظرت بودم
مامان مانی جون
13 مهر 90 12:12
خوش باشید


ممنون شما هم همینطور
حنانه
13 مهر 90 13:24
گفته بودم قسمت نظرات و لينکای سمت چپ خيلی سخت باز می شه اگه می شه درستش کن
من دوست مامان نيايشم فک کنم خودم بازديدارو بردم بالا به افتخار خودم


نگفتی دوست چه زمانی
دوست دوران دبیرستان
ممنون عزیزم لطف کردی گلم همیشه بیا پیشمون خوشحال میشم
برای اون مشکلی که میگی یا از سرعت اینترنت هست یا از مرور گرت عزیزم
مامان وانیا
13 مهر 90 14:07
سلام عزیزم ممنون که به ما سر زدی و نظر گذاشتی با کمال میل شما لینک شدی
در مورد از شیر گرفتن منم روزا با غذا سرگزمش میکردم و شبا شیر میدادم ولی قبول نمیکرد وقتی در طی روز شیر میخواست و نمیدادم ناراحت میشد و گریه میکرد و در اخر به زور وادارم میکرد که بهش شیر بدم برای همینم تصمیم گرفتم یکباره قطعش کنم شنیده بودم که بعضیها چسب زخم میزنند ولی دختر منو نمیشه اینطوری گولش زد باید کاری میکردم که خودش به نتیجه برسه که قابل خوردن نیست فلفل هم دلم نمیامد چون اثرش توی دهنش میمونه صبر زرد هم شنیده بودم ولی هم بهداشتی نیست هم امکان سمی بودن داره پس از لاک ناخن استفاده کردم یه مدل مخصوص هست برای اونها که ناخنهاشونو میجوند بی رنگه و تلخه و با شستن هم نمیره یکم زدم به پوستم وقتی اومد شیر بخوره دید تلخه نخورد کمی بعد اومد باز هم نخورد و با چند بار امتحان تسلیم شد بهش گفتم میمی خراب شده در کل دو سه روز هی امتحان کرد و بعد تموم شد البته خودم اذیت شدم چون سینه هام دردناک شده بود دکتر بهم یه قرص داد شیر م خشک شد .امیدوارم کمک کرده باشم


ممنون عزیزم از راهنمایی ات ببینم چه کار می تونم بکنم
شما هم لینک شدی عزیزم
مامان وانیا
13 مهر 90 14:47
اسم لاک هست لاک تلخ ماوالا که باید از داروخانه یا لوازم آرایشی بهداشتی ها بگیری برای ناخن استفاده میشه اونایی که عادت دارن ناخنهاشونو میجوند مزه تلخی داره و قابل تحمل نیست ولی مزیتش اینه که خوراکیه و سمی نیست . در مورد قرص هم همه نیاز ندارن چون بعضیها اصولا شیر کمی دارن که زود خشک میشه من شیر م خیلی زیاد بود و باعث متورم شدن و دردناک شدن سینه ام شده بود قرص Dostinex رو دکتر داد دوتا دونه قرصه 17000 تومان که شیر رو قطع میکنه بدون نسخه هم نمیدن


ممنون خانومی بابت راهنمایی ات
مامان امیر علی
13 مهر 90 16:48
سلام عزیزم وای چه جالب شما هم شمال بودین .چه تولد رویایی شده ها خوش به حال نیایش جون .تولدتم مبارک ایشاله همیشه شاد و سربلند و سلامت باشی .
عکسهاتم مثل همیشه ناز بودند.عروس بشی خاله جون .
راستی واسه از شیر گرفتن از عطاری سبر زرد را بگیر بگو پی پی هاپو هستش بمال به سینه ات .به یاری خدا بدون هیچ مشکلی فراموش می کنه .شبها هم دیگه قطع کن .بوس .


ممنون عزیزم خیلی لطف کردی اومدی ان شا الله شما هم خوش باشید همیشه ممنون بابت راهنمایی ات فعلا که خیلی مشکل دارم باهاش ببینم چه کار می کنم
مامان وانیا
14 مهر 90 0:14
راستی اینم بگم چون معمولا شبا بیشتر بهانه میگیرن من شامشو زودتر میدادم و دقیقا موقع خواب یک وعده سرلاک بهش میدادم با نصف لیوان دلستر اینطوری چون سیر بود کمتر بهانه میگرفت شب هم بیدار نمیشد


ممنونم منم خیلی سعی کردم شب ها خوب سیرش کنم ولی واقعا کم غذاست نمیدونم چه کنم


عمه ی امیرحسین
14 مهر 90 0:34
سلام . تولدت مبارک باشه عزیزم البته با تاخیر . ایشالا همیشه در کنار بابا و مامان سالم باشی . چه عکس های خوشکلی بودن
همیشه به خوشی و گردش


ممنون عزیزم خیلی لطف داری چشات خوشگل می بینه
منامامان الینا
15 مهر 90 14:26
سلام عزیزم
رسیدنم به خیر مامانی
معلومه که حسابی بهتون خوش گذشته
انشالا هر جا باشید و همیشه سالم سر حال باشید


سلام خانومی ممنون ان شا الله شما هم همیشه شاد باشی
مامان طاها
15 مهر 90 16:45
نی نی ناز کوچک
روز کودک مبارک

لحظه لحظه ی زندگی تون پر از شادی و خنده
و ذره ذره ی وجودتون سرشار از عشق و محبت



خیلی ممنون لطف کردی عزیزم شما هم شاد باشی همیشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد