نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

ثمره ی عشق

یه روز عاشقانه

1390/6/17 10:23
نویسنده : مامانی
1,684 بازدید
اشتراک گذاری

نیایش نوشت:

شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآسلام به همه (هرچند که من هنوز سلام کردن بلد نیستم ولی بلدم بنویسم!!!)مژه

شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآسلام به همه نی نی کوچولوها و مامانی های مهربونشون که دوستای خوب ما هستن

اومدم یواشکی یه چیزی بگم بهتون و برم تا مامانی نیومده!!!!!!!!

.

.

.

امروز

اُمین سالگرد عروسی مامان و بابامه

 یعنی روزی که با هم رفتن زیر یه سقف ... خودشون میگن دیگه من نمیدونم یعنی چی...فقط میدونم خیلی روز خوبیه چون خیلی خوشحال بودن شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ

مامانی جونم بابایی جونم مبارک باشه ، خیلی دوستون دارم ، ممنونم ازتون که مامان و بابای مهربون من هستین همیشه کنار من بمونینشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ

زیبا

مطمئن باشید زود زود همه این چیزایی که نوشتم رو یاد میگیرم و بهتون میگم با شیرین زبونیشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ

راستی من اون روز کجا بودمشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ

animated gifs of babies pacifier

 

مامانی نوشت:

عزیز دلم ممنون ، منم خیلی دوستت دارم .خیلی خوشحالم که حاصل ازدواج من و بابایی و رفتن تو خونه ی عشقمون تو هستی گل نازم ، تو بهترین هدیه برای مایی ممنونم ازخدای مهربون بابت این هدیه قشنگ ، الهی که همیشه زنده باشی و سالم کنار مامان و بابا ، قربونت برم که معنی زیر یه سقف رفتن رو نمیدونی هنوز، بهت میگم کم کم عزززززززززیزم

زیبا

می دونی دخترم تاریخ هایی توی زندگی آدم هست که براش میشه خاطره تا آخر عمر،خدا کنه که همیشه زندگی همه پر باشه از خاطره های قشنگ و شاد ان شاء الله...

 روز عقد من و بابا 16/2/84 خیلی خیلی برام قشنگ بود...

 

 

چون به عشقم رسیدم  شکلک های شباهنگآخه من خیلی بابایی ات رو دوست داشتم و دارم البته اونم همین طور

و روز عروسی مون 17/6/85 Bride & Groomهم برام شیرین بود چون بالاخره بعد از کلی انتظار !.... داشتیم به قول معروف می رفتیم زیر یه سقف شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ  شاید اولاش یه کم می ترسیدم که از عهده اش بر میام یا نه ولی وقتی دیدم بابایی ات چه قدر کمکم میکنه و همیشه همراهم هست و هیچ وقت هیچ وقت تنهام نمیذاره مطمئن شدم که انتخابم درست بوده و چه خوب شد که زود ازدواج کردم و خدا رو شکر که با بابا مهدی ازدواج کردم خدا رو هزار بار شکر...

 قدرشو بدون دخترم که بهترین بابای دنیا رو داری و من هم بهترین همسر دنیا رو دارم...شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ

 و از همون موقع هم با هم تصمیم گرفتیم که درسمون که تموم شد تو گل ناز رو به این دنیا بیاریم ، البته ناگفته نماند که درس من که تموم شد و چند ماه بعدش تو توی دلم خونه کردیشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ، بابایی ات کارشناسی ارشد شرکت کرد و قبول شد و شروع کرد به درس خوندن و خلاصه موفق شد و پارسال آخرای شهریور دفاعش رو هم انجام داد خیلی خوشحالم که موفقیتش رو می بینم و از اینکه خودم هم توی خونه تو این دو سال در خدمت تو بودم خیلی خیلی خوشحالم  و همیشه دلم میخواست با تمام وجودم برات مادری کنم امید وارم که تا الان موفق شده باشم...

ولی از تمام این روزا و تاریخ ها و خاطره ها شیرین تر برای من و بابا روز تولد تو 5/7/88 بود عزیزم

 

دنیای زیبا

 

 آره پنجمین روز از پاییز سال 88 که قشنگ ترین روز زندگیمون بود روزی که تونستم دستای ناز و کوچولوت رو تو دستم بگیرم و لمست کنم روزی که چشمای بابایی رو غرق شادی دیدم و دردم رو فراموش کردم خیلی دوستتون دارم خیلی خیلی خیلی خیلی قدرتون رو میدونم...

مثل همیشه پر حرفی کردم ببخشید... فقط یه چیزی یادم رفت!!ممنونم ازت همسر مهربونم به خاطر همه چیز و البته به خاطر هدیه قشنگت...

Thank You Scraps, Graphics and Comments for orkut, myspace 

بابایی نوشت:

سلام به عزیزای دلم  مامانی گل و دخمل  طلا بلا ی بابادنیای زیبا

همه حرفا رو مامانی گفت چیزی برای من نذاشته جز اینکه بگم ممنونم از هر دو تاتون

 عاشقانه هر دوتون رو دوست دارم  Valentine kissو از هیچ چیز براتون دریغ نمیکنم شما به زندگی من معنا دادین  

دخترم ما خیلی زود ازدواج کردیم وقتی که من 21 ساله بودم و مامانی 20 ساله و هر دو دانشجو، عقد کردیم نمیدونی چه قدر توی اون جشن ازدواج دانشجویی بهمون خوش گذشت. واقعا جات خالی بود! سر 10 تا سفره عقد عکس گرفتیم

 

دنیای زیبا

 

خدا خیلی به ما کمک کرد از همون لحظه آشنایی تا الان، هیچ وقت ما رو تنها نذاشت ، خدا رو هر چی شکر کنم بازم کمه، خدا کسی رو که به اون توکل کنه تنها نمیذاره اینو یادت باشه همیشه

من عاشق مامان زهره هستم ، خیلی خیلی دوسش دارم ، نمیتونم بگم چند تا ،آخه تا نداره...

به قول مامانی ات که هر وقت ازش می پرسم چند تا دوسم داری میگه تا نداره

 زیبا

 

ازت می خوام دخترم که قدر مامانی رو بدونی ، خودم هم سعی می کنم همیشه قدرشو بدونم. دوستتون دارم 

 ازت ممنونم خانوممزیبا

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مامان ماهان
17 شهریور 90 10:40
الهی..............
سالروز یکی شدنتون رو تبریک میگم
الهی سالهای سال در کنار هم روزای شاد و خوشی داشته باشین ....
راستی خیلی زیبا نوشتی عزیزم


ممنون گلم لطف داری
مادر نیایش کتاب آفرینش
17 شهریور 90 10:46
تبریک می گم . امیدوارم سالیان سال با خوبی و خوشی کنار هم زندگی کنین و سایه سر نیایش کوچولو باشین .
تاریخ هامون تقریبا مثل همه . عقد من 11/6/84 و تاریخ ازدواج 31/5/85 . تولد نیایش هم 14/11/88 . چه تفاهمی !
با این تفاوت که سن من یه کمی بیشتره . (یواشکی می گم : ....) به کسی نگی سنمو !!!


ممنون عزیزم ان شا الله که تا ابد شاد باشید کنار هم


عمه مائده
17 شهریور 90 11:01
واقعا تبریک میگم بهتون، مخصوصا به نانی جونی
ایشالله همیشه کنار همدیگه خوشبخت و سعادت مند باشید.
مواظب این گل دختر عسل باشید
بازم مبارکه> @};


ممنون خانومی خیلی لطف داری عزیزم


مادر نیایش کتاب آفرینش
17 شهریور 90 11:07
سن خانوم ها رو که می دونی یه رازه .
عددش رو پاک کن . بعد اگه دوست داشتی تاییدش کن .


ممنون خانومی که رازت رو به من گفتی !!
مامان گیسو
17 شهریور 90 16:41
سلام عزیزم خوبی؟
امیدوارم همیشه خوشبخت و شاد باشین
یه دنیا تبریک
بوسسسسسسسسس


ممنون عزیزم
مامان پارسا جون
17 شهریور 90 17:10
#####__#_____#____###_________ #_____
_____#__#_____#___#____#________#_____
_____#__#_____#__#______#_______#_____
#####__#_____#__#______#_______#_____
_____#___#___#___#______#_______#_____
_____#____#_#_____#____#________#_____
#####_____#_______###_____#####____

سلام خانومی سالروز عشقتون رو بهتون تبریک میگم.
چقدر پست قشنگی بود کلی کیف کردم از خوندنش.امیدوارم خدا سالیان سال برای هم نگهتون داره و شاد و خوشبخت زندگی کنید


ممنون عزیزم
خیلی لطف کردی خانومی که اومدی
مامان پریسا
17 شهریور 90 17:19
مبارک عزیزم. ایشاا... با تن سالم . مامان و بابایی مهربون سالیان سال در کنار نیایش عزیز.


ممنون دوست خوبم خدا شما رو هم برای کوچولوت نگه داره
آزاده
17 شهریور 90 22:46
سلام عزيزم
خيلي خيلي تبريك ميگم و اميدوارم سالها در كنار هم خوشبخت و سعادتمند زندگي كنيد
موفق باشيد و شاد....




قربونت برم خاله جون كه معني زير يك سقف و نميدوني دلم واست حسابي تنگ شده بود



ببخشيد نگرانت كردم گلم
مشغله كاريم زياد شده بود
باز هم عذر ميخوام


ممنون عزیزم خوشحالم که اومدی خانومی خدا رو شکر که همه خوبید ممنون اومدی


نیلوفرآبی(خواهرت)
17 شهریور 90 23:38
سلام به گل خاله و مامان و باباش
یه بار دیگه سالگرد ازدواجتون مبارک . ایشالا سالهای سال خوب و خوش کنار هم زندگی کنین و هر سال هم مثل امسال به ما شیرینی بدین


ممنون خواهری خاله ی گل نیایش ، شاد باشی همیشه و خوشبخت


سمیه:مامان مسیح
18 شهریور 90 5:21
ناااازی...چه خانواده ی عاشقی
مبارک باشه سالگرد ازدواجتون...
امیدوارم خوشبخت و شاد عین حالا ...1000 سال کنار هم زندگی کنین...
---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(?)´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(?)´¯)$$$
___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
________$$$(¯`(?)´¯)$$
______
____________$$$$$$
آپم دوست جونی....بدو بیا...


ممنون شما هم همین طور
خاله نی نی ناز
18 شهریور 90 11:58
مباااااااااااااااااااااااااااارکه
ایشالا 100 سال به سالا
خیلی خوشحال شدم ،پست خیلی قشنگ و عشقولانه ای بود
وای وای این آهنگ وبلاگتون اشکم و در اورد
واسم دعا کنید
بای
راستی خواستی یه سریم به ما بزن
بای


سلام ممنون عزیزم که اومدی فکر می کنم لینک نشده بودی کاش آدرس رو می ذاشتی


منا
18 شهریور 90 17:29
سلام عزیزم
خوبی مامان زهره؟
عزیزم سالگرد ازدواجتون را تبریک میگم و امیدوارم 50 سالگرد ازدواجتون را هم همینطور عاشقانه در کنار هم با کلی نوه ونتیجه قد ونیم قد دورتون جشن بگیرید=D:


ممنون عزیزم خیلی لطف داری گلم
منا
18 شهریور 90 17:30
راستی زهره جون میتونم یه سوال بپرسم؟ وقتی باردار بودی واسه نیایش جون کتاب میخوندی؟ چه کتابهایی میخوندی؟ میشه بیای و راهنماییم کنی عزیزم؟
مامان مانی جون
18 شهریور 90 18:26
سالگرد یکی شدنتون رو تبریک میگم


ممنون خانومی
عمه ی امیرحسین
19 شهریور 90 1:03
سلام پست خیلی قشنگی بود . از صمیم قلب تبریک میگم ان شاالله سالیان سال در کنار هم با خوشی زندگی کنید


ممنون گلم لطف کردی اومدی
مامان نسترن
19 شهریور 90 9:26
سلام مامان مهربون.
راستش من قطره اهن پسرمو با آب پرتقال مخلوط می کنم و بهش می دم. سن ایچ 100درصد طبیعی بگیر اینشالاه که مفید باشه.


سلام عزیزم ممنون راستش رو بخوای هزار راه رو امتحان کردم این راه هم همین طور ولی فایده که نداشت هیچ دیگه همون یه استکان آب پرتقالی که هر روز می خورد رو دیگه نخورد اصلا
مهرانه مامان مهرسا
19 شهریور 90 13:07
سلام عزيزم سالروز ازدواجتون مبارك ببخشيد دير شدا ايشالا هميشه اينطور شاد و خوشبخت باشيد


سلام گلم ممنون شما هم همین طور ان شا الله شاد باشید همیشه
الهام مامان رامیلا
19 شهریور 90 15:13
سلام عزیزم چه جالب ماهم 5 سالگرد عروسیمون بود البته 7 شهریور انشالله که همیشه باهم خوشبخت باشید همراه نیایش عزیزم مرسی که حال رامیلا رو پرسیده بودی گلم ممنون


سلام ممنون ان شا الله همیشه خوش باشید و سالم کنار هم
maman amir ali
19 شهریور 90 19:56
سلام عزيزم مبارك باشه ايشاله صد سال در كنار هم خوشبخت باشين .
نيايش جونم چه بزرگ شده ماشالاه .عروس بشي خاله جون .


ممنون عزیزم شاد باشید همیشه
خاله نی نی ناز
20 شهریور 90 8:17
www.meshmel.niniweblog.com


ممنون نمیدونم واقعا لینکت کجا رفته من که لینک کرده بودم!!!
نازنین نرگس نفس مامان
20 شهریور 90 11:25
مبارکه خیلی خیلی زیاد الهی هزار سال زیر یه سقف شاد شاد باشید دلنوشته هاتون خیلی به دل نشست خیلی زیاد هر سه تا تون پا برجا باشید همیشه


ممنون خانومی خیلی لطف کردی اومدی ممنون شما هم شاد باشید همیشه
خاله نی نی ناز
20 شهریور 90 11:51
مرسی عزیزم ستاره ام از راه دور دستتو می بوسه خاله جوونی


روی ماهشو می بوسم ان شا الله به سلامتی به دنیا بیاد
مامی کیانا
20 شهریور 90 15:35
سلام دوست عزیز سالروز ازدواجتون رو البته با کمی تاخیر تبریک میگم و از صمیم قلب میخوام از خدا تا شما و همسر عزیزتون در کنار هم روزهای خوبی داشته باشید و موفقیتهای بیشتری کسب کنید و سایه تون بالای سر عزیز دردونه خونتون باشه


ممنونم خانومی خیلی لطف داری شما هم همین طور ان شا الله شاد باشید کنار هم
مامان آبتین
20 شهریور 90 17:05
عزیزم تبریک صمیمانه منو با تاخیر بپذیرید آخه من یه مدت کانکت نشدم یه پیام دیگه هم نوشتم نمی دونم ثبت شد یا نه ؟به هر حال انشاءا.. صدسال درکنار هم با نیایش جون خوشبخت و سلامت باشید


ممنون خانومی خیلی لطف کردی اومدی
مامان سهند
20 شهریور 90 19:37
خاله جونم یه خبر خوش دارم بدو بیا آپممممم
حسین
21 شهریور 90 21:10
بسیار عالیست


ممنون
عمه
22 شهریور 90 7:28
سلام به همسران نمونه و عاشق  و دختر خوشگل و وروجکشون
جشن ازدواجتون برای من به یاد ماندنی ترین 
و عاشقانه ترین روزها بوده وهست
امیدوارم شیرینی زندگی عاشقانه تان
 با وجود نیایش روز به روز بیشتر شود.
با سبدی از بوسه و عشق
 روز تان مبارک 
شاد کام وپاینده باشید


ممنون عزیزم ان شا الله شما هم همیشه شاد باشی و موفق و خوشبخت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد