نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

ثمره ی عشق

بازی من و خدا...

1390/6/12 14:34
نویسنده : مامانی
932 بازدید
اشتراک گذاری

زیر گنبد کبود

جز من و خدا

کسی نبود

روزگار، رو به راه بود

هیچ چیز ،

نه سفید و نه سیاه بود

با وجود این، مثل اینکه چیزی اشتباه بود

زیر گنبد کبود

بازی خدا

نیمه کاره مانده بود

واژه ای نبود و هیچ کس

شعری از خدا نخوانده بود...

تا که او ،مرا

برای بازی خودش انتخاب کرد

توی گوش من یواش گفت:

"تو دعای کوچک منی"

بعد هم مرا مستجاب کرد

پرده ها کنار رفت

خود به خود

با شروع بازی خدا

عشق افتتاح شد...

سال هاست

اسم بازی من و خدا

زندگی است

هیچ چیز

مثل بازی قشنگ ما

عجیب نیست

بازی ای که ساده است و سخت

مثل بازی بهار با درخت

با خدا طرف شدن

کار مشکلی است

.

.

.

"زندگی"

 بازی خدا و یک عروسک گِلی است

 

عرفان نظر آهاری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

عمه مائده
12 شهریور 90 14:46
با اجازه تون شما رو لینک کردیم اگه دوست داشتین ما رو لینک کنین
خاله
12 شهریور 90 15:40
عمه
12 شهریور 90 16:02
بازی ای که بازنده و برنده نداره نمایشی که شبانه روز روی صحنه است داور و کارگردان و تماشاچی  اون هم یک نفره کاش خدا از بازیگرای نمایشش هیچ وقت  خسته نشه
خاله نی نی ناز
12 شهریور 90 17:37
salam azizam shere kheili zibay bood.
be man o setare ham sari bezanid


ممنون چشم حتما
مامان مانی جون
12 شهریور 90 17:59



ممنون
مامی کیانا
12 شهریور 90 19:00
سلام مامان مهربون تعطیلات خوش گذشت؟ از نیایش خاله چه خبر؟


ممنون خوب بود خدا رو شکر نیایش هم خوبه و مشغول یاد گرفتن چیزای جدید
سمیه:مامان مسیح
12 شهریور 90 19:02
سلام خانومی...متن خیلی قشنگی بود ...دستتون درد نکنه
ممنونم از اینکه راهنماییم کردین...اما بازم نشد...
نمی دونم اشکال کار کجاست !
حالا بعد بازم تلاش میکنم...
راستی دخمل ناز خاله از طرفم ببوسین...
ما هم اپیم


ممنون عزیزم
مادر نیایش کتاب آفرینش
13 شهریور 90 9:41
سلام خانمی . کاشکی خدا مستجابمون کنه .
خیلی زیبا بود . ممنون از انتخاب های قشنگتون .
نیایش جون رو از طرف ما ببوس .


ممنون عزیزم
خاله گلنار
13 شهریور 90 10:22
سلام گلم .. عکسای عرشیا رو گذاشتم
http://cyberkids.persianblog.ir/post/117/


ممنون خاله
مامان سارا
13 شهریور 90 12:01
خيلي خوشگل بود عزيزم


ممنون
مامان بیتا
13 شهریور 90 14:45
سلام مامان نیایش جون ممنون بابت تبریک عزیزم شعر قشنگی بود . نیایش گلم چطوره؟امیدوارم همیشه همیشه سلامت و سرحال تو صحنه زندگی نقش آفرینی کنه. راستی من مطالب رمزدار رو برای بابای بیتا مینویسم و فقط رمزش رو خودش میدونه
مامان پارسا جون
13 شهریور 90 21:05
خیلی زیبا بود عزیزم
عالی


ممنون خوشحالم که خوشتون اومده


مامان پریسا
14 شهریور 90 9:25
سلام خوبید؟ خیلی قشنگ بود.


سلام ممنون عزیزم
مامان نخودچی (مریم)
14 شهریور 90 11:30
خواهر جون سلام
نیایش خوبه؟؟؟؟؟
فدات شم نمی خوام ناراجتت کنم....
ولی من تازه مطالبت خواندم به قسمت علی که رسید اشک ریختم و زار زدم آخه منم یه داداش علی دارم همش چهره اش می آمد جلو چشمم....
خواهر من سه شنبه میرم بهشت زهرا آدرس علی واسم بذار تا بهش سر بزنم...
به نیایش بپو خاله مریم خیلی احتیاج به دعا داره دعام کنه....
بوسسسس
ماچ ماچ


ممنون گلم خدا برادرت رو برات نگه داره


خاله گلنار
16 شهریور 90 9:12
سلام عزیزم با معرفی یک مامان و نی نی دیگه به روزم ... قدم رو قالب وبلاگم بزارین و وب منو منور کنید
http://cyberkids.persianblog.ir/post/119/


ممنون چشم حتما
مامان ماهان
16 شهریور 90 17:45
خیلیییییییییییییییییییییی زیبا بووووووووووود ممنون


خواهش می کنم ممنون اومدی
مامان سهند
18 شهریور 90 18:47
سالگرد ازدواجتون مبارک عزیزم ان شاءالله 1000 سال درکنار هم خوب و خوش زندگی کنید با اون نازگل خالهههههههههههههه


ممنون عزیزم شما هم همین طور ان شا الله شاد باشید
مامان نيروانا
19 شهریور 90 8:05
سلام عزيزم، برا پست "يه روز عاشقانه" كامنت باز نميشه كه حسابي تبريك بگم. خيلي بااحساس نوشتين هر سه تايي تون. خدا براي هم نگهتون داره. اين پست هم كه نوشته ي عرفان نظرآهاري بود هم حسابي قشنگ بود. ممنون از اينكه به ما سر ميزني. چه قايق خوشگلي هم برام فرستادي سوار شم بيام. بازم پيش ما بيا. البته من مثل تو با ذوق نيستم برات قايق بفرستم. كاش ميتونستم بهت بال بدم...


مممنون خانومی خیلی لطف کردی گلم خوش اومدی
نازنین نرگس نفس مامان
20 شهریور 90 11:32
عالی بود
عمو روحانی
20 شهریور 90 12:08
سلام . این پست اینجا برای من باز میشه ومشکلی نداره .اگه مشکلی داشت آدرس پست الکترونیکی(ایمیل) بدید براتون ارسال خواهم کرد . ممنونم که سر زدید .نیایش جان رو ببوسید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد